نوشته شده توسط : estakhrbama

سونا چیست؟

اتاق های سونا هزاران سال است که مورد استفاده افراد مختلف در سرتاسر دنیا قرار می گیرند. امروزه، با توجه به زندگی پرمشغله و استرس زا مردم محبوبیت آن ها حتی بیشتر نیز شده است، چرا که حمام کردن در سونا می تواند به کسب آرامش و رهایی از تنش های روانی کمک کند و همچنین فواید بسیاری برای سلامت جسم داشته باشد. مزایای اصلی پیشنهاد شده برای سونا در آرامش و سلامت قلب و عروق است. با این حال، سونا رفتن ممکن است برای تمامی افراد مناسب نباشد.

سونا به طور معمول اتاقی است که بین 70 تا 100 درجه سانتیگراد یا 158 تا 212 درجه فارنهایت حرارت دارد. در گذشته، اتاق های سونا معمولاً از گرمای خشک و با رطوبت نسبی که اغلب بین 10 تا 20 درصد است گرم می شدند. در انواع دیگر سوناهای امروزی این میزان رطوبت درصد بیشتری است.استفاده از سونا می تواند درجه حرارت پوست را تقریباً به 40 درجه سانتیگراد یا 104 درجه فارنهایت برساند. یا افزایش حرارت بدن، تعریق شدید نیز رخ می دهد. با تلاش بدن برای خنک شدن، ضربان قلب افزایش می یابد. در حالی که شما تنها مدت کوتاهی را در سونا می گذرانید، بدن به میزان زیادی عرق می کند و سبب دفع سموم نهفته می شود.

 

انواع سونا
امروزه اتاق های سونا در انواع مختلفی وجود دارند که بر اساس نحوه گرم شدن اتاق متغیر هستند.

سونا چوب: در اینگونه اتاق های سونا چوب برای گرم کردن اتاق سونا و سنگ های سونا استفاده می شود. سونا های چوبی معمولاً کم رطوبت هستند اما دمای زیادی دارند.

سونا برقی: مشابه سوناهای چوبی، سونا های دارای حرارت الکتریکی دارای دمای بالا و رطوبت کم هستند. هیتر برقی، متصل در اتاق سونا را گرم می کند و سبب تعریق می گردد.

سونا مادون قرمز: کارکرد این اتاق های سونا تا حد بسیاری متفاوت است. لامپ های مخصوص موجود در اتاث از امواج برای گرم کردن بدن فرد استفاده می کنند. دما در سونا های مادون قرمز به طور معمول کم تر از سایر انواع سونا است اما فرد به روشی مشابه عرق می کند. معمولاً سونا مادون قرمز حدود 60 درجه سانتیگراد حرارت دارد.

سونا بخار: به جای گرمای خشک ناشی از سوختن چوب، سوناهای بخار شامل رطوبت بالا و گرمای مرطوب هستند.

سونا چیست؟

مزایای سونا
صرف نظر از نحوه گرم شدن سونا و یا میزان رطوبت موجود در اتاق، انواع مختلف سونا می توانند فواید بسیاری برای سلامت بدن داشته باشند. هنگامی که شخصی در سونا می نشیند، ضربان قلب وی افزایش یافته و دیواره های رگ های خونی گشاد می شود. این امر سبب افزایش گردش خون می شود، مشابه ورزش کردن. هنگام استفاده از سونا ممکن است ضربان قلب به 100 تا 150 ضربان در دقیقه نیز افزایش یابد. سونا رفتن خطر ابتدا به بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهد.

تسکین درد: افزایش گردش خون ممکن است به کاهش درد عضلات، بهبود حرکت مفاصل و تسکین درد آرتروز کمک کند.

کاهش تنش و استرس: حرارت موجود در اتاق سونا گردش خون را بهبود می بخشد، همچنین ممکن است باعث آرامش فرد شود که احساس خوشایندی به وی می دهد.

بهبود سلامت قلب و عروق: کاهش سطح استرس هنگام استفاده از سونا ممکن است با کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی مرتبط باشد.

جوان سازی پوست: عمل تعریق و افزایش حرارت بدن سبب دفع سموم نهفته و در نتیجه رشد سلول های جدید پوست می شود.

بهبود آسم: افراد مبتلا به آسم ممکن است در طی استفاده از سونا از برخی علائم بیماری خود رها شوند. سونا ممکن است به باز شدن مجاری تنفسی، شل شدن بلغم و در نهایت کاهش التهابات ناشی از آسم کمک کند.

 

ملاحظات و اقدامات احتیاطی

به نظر می رسد استفاده متوسط از سونا برای بیشتر افراد بی خطر است. با این حال، افراد مبتلا به بیماری قلبی عروقی باید پیش از سونا رفتن ابتدا با پزشک خود مشورت کنند.

فشار خون: جابجا شدن بین گرمای سونا و آب سرد در استخر توصیه نمی شود، زیرا می تواند فشار خون فرد را افزایش دهد. استفاده از سونا همچنین ممکن است باعث افت فشار خون شود، بنابراین افرادی که فشار خون پایینی دارند باید با پزشک خود مشورت کنند تا از ایمن بودن سونا مطمئن شوند. افرادی که اخیراً دچار حمله قلبی شده اند نیز باید ابتدا از سلامت خود اطمینان حاصل کنند.

کمبود آب بدن: کم شدن آب بدن می تواند بر اثر تعریق در اتاق های سونا تشدید شود. افرادی که شرایط خاصی دارند، مانند بیماری های کلیوی، ممکن است ضمن استفاده از سونا در معرض خطر بیشتری از کمبود آب بدن خود قرار گیرند. افزایش دما همچنین می تواند منجر به سرگیجه و حالت تهوع در برخی از افراد شود.

مدت زمان ماندن در سونا را محدود کنید: به هیچ عنوان بیش از 20 دقیقه در اتاق سونا نمانید. کاربران در اولین استفاده باید حداکثر 5 تا 10 دقیقه وقت بگذارند. به مرور زمان همانطور که به گرمای سونا عادت می کنند، می توانند به آرامی زمان را به حدود 20 دقیقه برسانند.

آب زیادی بنوشید: شما باید با نوشیدن آب زیاد، مایعات از دست رفته در هنگام تعریق را جایگزین کنید. افراد باید بعد از استفاده از سونا حدود دو تا چهار لیوان آب بنوشند.

نظارت بر کودکان: کودکان 6 سال به بالا می توانند به راحتی از سونا استفاده کنند، اما هنگام انجام این کار باید بر آن ها نظارت داشت. آن ها نباید بیش از 15 دقیقه در اتاق سونا بمانند.

 

مطالب مرتبط :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

قیمت آبنما

هنگامی که به دنبال یک آبنمای زیبا برای پاسیوی، حیاط و یا باغ شخصی خود می باشید، شاید یکی از مهم ترین مولفه های انتخاب برای بسیاری از کاربران، قیمت آبنما باشد. اینکه شما چه نوع آبنما های برای فضای زندگی خود انتخاب می کنید مسلما تحت تاثیر بسیاری از عوامل قرار می گیرد. به همین منظور، در ادامه قصد داریم تا به بررسی چندین نکته مهم دخیل در قیمت آبنما بپردازیم.

 

۱. طراحی آبنما

 

نما و طراحی کلی آبنما یکی از مهم ترین موارد تایین کننده قیمت آن است. ابتدا به نمای کلی آبنما دلخواه خود توجه کنید و در نظر بگیرید که به دنبال چه ویژگی هایی می باشید. به عنوان مثال، آیا شما می خواهید که آبنمای خود را در فضای داخل یا خارج ملک خود نصب کنید؟ رنگ و جنس آن چگونه باید باشد؟ به دنبال سیک کلاسیک می باشید یا از آبنماهای مدرن لذت می برید؟

 

۲. وزن آبنما

 

مورد بعدی که باید در نظر داشته باشید و بسیاری از افراد از آن غافل می شوند، وزن آبنما است. پاسیوی شما ممکن است نتواند از عهده سنگینی سنگ چدن یا آبنمای بتونی برآید. شاید لازم باشد آبنما های فایبرگلاس را در نظر بگیرید که وزن بسیار کمی دارند و از قیمت کمتری برخوردار می باشند. طبیعتا هر چقد مدل انتخاب شده شما سینگین تر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت آبنما

۳. اندازه و ابعاد کلی آبنما

 

بسیار حائز اهمیت است که بدانید به دنبال چه سایز آبنمایی هستید. بسته به چشم انداز خود، ممکن است بخواهید که آبنما شما نقطه کانونی فضا مربوطه باشد. در این صورت، شما باید یک آبنمای بزرگ تری را در نظر داشته باشید. به این منظور، بهتر است تا ارتفاع و شکل کلی آبنما انتخاب شده خود را مرور کنید. اگر مساحت کمی داشته باشید، انتخاب آبنما های دارای حوضچه ممکن است یک انتخاب بهینه باشد. به عنوان مثال، یک آبنما بلند و طبقه ای با ارتفاع بیش از چهار فوت ممکن است ظاهر نامناسبی برای یک فضای کوچک ایجاد کند. همچنین، سبک های مختلفی از آبنما های دیواری وجود دارد که برای قرار گرفتن در برابر دیوار یا آویزان شدن از آن ها طراحی شده اند.

 

۴. قدرت و دبی آب آبنما

آخرین عاملی که باید برای انتخاب یک آبنما با قیمت مناسب در نظر داشته باشید، حداکثر میزان حرکت و جریان آب است. بسیاری از آبنما ها در هنگام به گردش در آوردن آب، انرژی بیشتری مصرف می کنند. این آبنما ها معمولا ارتفاع یا پهنای بسیاری دارند و دارای حوضچه های متعدد می باشند. آبنما های دارای قیمت کمتر عموما شکل و طراحی ساده تری نیز دارند.برای مشاهده انواع آبنما و مشاده لیست قیمت آبنما با استخر با ما همراه باششید .

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

پیشگیری رشد جلبک های استخری : فراهم کردن تعادل شیمی مناسب و سطح ماده ضد عفونی کننده فرصت های بسیاری را از جلبک های استخری می گیرد. pH بالا و کلر کم می تواند شروع خوبی برای جلبک ها باشد. استفاده از اسید سیانوریک برای محافظت از کلر در برابر نور خورشید، اثر سرکوب کننده فعالیت کلر را افزایش می دهد. بهداشت و نظافت عمومی استخر نیز ضروری است زیرا مواد آلی و باکتری ها در رشد جلبک ها نقش موثری دارند. برس کشیدن منظم استخر های شنا باید هفته ای یک بار به صورت روتین انجام شود.

"تصفیه مناسب" اصطلاحی است که شرکت های تولید کننده و افراد سرویس دهنده زیاد به آن می پردازند و در واقع به کمیت و کیفیت فرآیند تصفیه اشاره دارد. اکثر فیلترهای استخر باید حداقل 12 ساعت در روز کار کنند تا کل حجم آب استخر پاکیزه گردد.

گردش آب نامناسب و ضعیف نیز می تواند نقش مهمی در پیدایش جلبک های استخری داشته باشد، به ویژه برای استخرهای بزرگ تر با لوله کشی یا اندازه پمپ نامناسب. استفاده از مواد شیمیایی خاص یا جلبک کش ها همچنین ایده خوبی است و برای بسیاری از استخرها ضروری است. این مواد شیمیایی در زیر شرح داده شده است.

روش درمان جلبک استخری
در ابتدا، آب استخر خود را با توجه به pH مناسب متعادل کنید. در مرحله دوم، بررسی کنید که فیلتر و پمپ شما به درستی کار می کنند و شرایط مطلوبی دارند. دمای آب را پایین بیاورید و گرمکن استخر یا پمپ گرمایشی را خاموش کنید. پورت ها را برای گردش مطلوب تنظیم کنید و اجازه دهید پمپ 24 ساعت در روز کار کند تا استخر پاک شود. در صورت لزوم فرآیند بک واش را انجام دهید اما تنها زمانی که فشار حداقل 5 psi افزایش یابد یا میزان جریان به طور قابل توجهی کاهش یابد.

برای جلبک های سبز شناور، استخر را شوک درمانی کنید. مقدار کافی از ماده هیپوکلریت را وارد کنید. هرچه سطح اسید سیانوریک شما بیشتر باشد، شوک درمانی استخر بیشتر برای غلبه بر اثر جلبک ها مورد نیاز است. روز بعد، آب را از نظر pH و سطح کلر آزمایش کنید. اگر سطح کلر هنوز بسیار بالا است، مناسب است و گر در عرض 24 ساعت به صفر برسد، شما باید مجددا استخر را شوک درمانی کنید. دیواره ها و کف استخر را روزانه برس کشیده و وکیوم کنید. اگر استخر هنوز حالت کدر و باتلاقی دارد، ممکن است بعد از شوک درمانی، استفاده از فلوکولنت ایده خوبی باشد. اگر نمی توانید کف استخر را ببینید و استخر شما حالت باتلاقی گرفته است، آب استخر را تخلیه کنید و آن را با اسید شست و شو دهید. سپس می توانید مجددا آب تمیز و سالم به استخر اضافه کنید.

پس از آنکه سطح کلر به 5 ppm رسید، ماده جلبک کش را به استخر اضافه کنید و مجددا استخر را برس بکشید. آب استخر را پس از آزمایش و مجدداً متعادل کنید. می توانید از مواد شفاف کننده برای کمک به عملکرد فیلتر استخر استفاده کنید. به یاد داشته باشید که فیلتر را 22 24 ساعت در روز تا زمانی که آب کاملا پاک شود، اجرا کنید. برای جلبک هایی که در سطح آب شناور نیستند و تنها به دیواره ها چسبیده اند، از همان دستورالعمل ذکر شده بالا پیروی کنید.

برای جلبک های سیاه، برس کشیدن بسیار مهم است چرا که شما باید لایه های محافظتی آن ها را از بین ببرید تا مواد شیمیایی بتوانند آن ها را ریشه کن کنند. توجه داشته باشید که از دوز جلبک کش قوی و مناسب استفاده می کنید. مطمئن شوید که تنها از مواد شیمیایی مناسب برای پاکسازی استخر استفاده کنید. هرگز در استخر از مواد شیمیایی یا علف کش های کشاورزی استفاده نکنید.

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

لوله کشی جکوزی

سیستم های جکوزی واحد های مستقلی هستند که محیطی آرامش بخش و دلپذیری را فراهم می کنند. نحوه کارکرد و عملکرد تمامی وان های جکوزی تقریباً یکسان است، چرا که همه آن ها ساختار مکانیکی یک شکلی دارند که امکاناتی مانند گرمایش و ماساژ جت ها را سبب می شود.

وان های آبگرم می توانند از چندین نوع ماده مختلف ساخته شود. برخی از آن ها ساخته شده از وینیل، اکریلیک یا حتی پلاستیک روتومول می باشند. در سال های گذشته وان های جکوزی عمدتا از چوب ساخته می شدند، اما امروزه برای افزایش ماندگاری بیشتر از این مواد پایدار تر استفاده می شود. اکریلیک یکی از متداول ترین موادی است که در ساخت وان های جکوزی مدرن نقش دارد. وان های اکریلیک همچنین توسط روکش های رزینی و فایبرگلاس تقویت می شوند. واحد های ساخته شده از مواد دیگر همچون پلاستیک روتومولد برخلاف اکریلیک، بسیار سبک وزن خواهند بود.

نصب و راه اندازی سیستم لوله کشی جکوزی در ماندگاری و کارکرد صحیح وان شما بسیار حائز اهمیت است. از همین رو، توصیه می شود که حتما از یک فرد متخصص یا سرویس دهنده مجرب و آموزش دیده برای نصب سیستم لوله کشی جکوزی کمک بگیرید. مدار های لوله کشی جکوزی های خانگی و جکوزی های توکار به طور کلی از یک قاعده پیروی می کنند و عملکرد یکسانی دارند. این سیستم از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

کابین: کابین جکوزی آب را در خود حفظ می کند. ساختار آن به گونه ای ساخته شده است که صندلی ها را در خود جای دهد و چندین جت را در بر بگیرد. این بخش جکوزی به طور کامل عایق بندی شده است.

پمپ ها: پمپ ها آب را در داخل سیستم لوله کشی جکوزی به گردش می اندازند که به کارکرد فیلتر ها و جت ها کمک می کند. سرعت کم تعبیه شده بر روی پمپ ها به گرم شدن آب کمک می کند که توسط هیتر کنترل می شود. سرعت زیاد در پمپ ها جت ها را به کار می اندازند و فشار را کنترل می کنند.

جت ها: هوا از طریق یک نازل فشرده شده از جت ها کشیده می شود و یک اثر تحت فشار ایجاد می کند که باعث ایجاد حس آرامش دهنده و ماساژ برای کاربر می شود.

فیلترها: کارکرد فیلترها برای تمیز و شفاف نگه داشتن آب جکوزی بسیار مهم هستند. دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنمای محصول خود را دنبال کنید تا به بهترین شکل از آن ها استفاده کنید.

قسمت کنترل کننده: تغییر دمای آب با وجود این بخش آسان است، زیرا کاربر می تواند به راحتی دمای آب و همچنین دمنده ها و همچنین تنظیمات مربوط به چراغ ها و پمپ جکوزی را کنترل کند. توجه داشته باشید که دمای آب وان هرگز از 104 درجه بیشتر نشود.

 

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

تمام سونا ها و سالن های بخار با توجه به منبع گرما و سطح رطوبت (آب در هوا)، طول مواجهه و سلامتی و تناسب اندام کلی شما، از مزایای بهداشتی مختلفی برخوردار می باشند، مانند:

از بین برنده سموم
دفع سموم، دفع فلزات سنگین و از بین برنده استرس انباشته شده در بدن می باشد.
کاهش استرس
افزایش کیفیت خواب، آرامش و از بین برنده استرس
بهبود پوست
کمک به بهبود سلولسیت، رنگ پوست و منافذ باز پوست و آبرسانی به پوست
سوزاندن کالری و کنترل وزن
سوزاندن کالری به میزان 600 کالری یا حتی بیشتر در یک جلسه 30 دقیقه ای از طریق عرق کردن.
از بین برنده درد
ورم مفاصل، گرفتگی عضلات، خشکی مفاصل، رگ به رگ یا پیچ خوردن
تقویت سیستم قلبی عروقی
ضربان قلب، افزایش نرخ متابولیکی، کمک به ثبات فشار خون.
سونا های خشک سنتی
به طور سنتی، سونا برای تهیه حرارت گرم خشک با رطوبت کم در یک اتاق چوبی، معمولا سدر یا صنوبر استفاده می شود. درجه حرارت بین 78 تا 90 درجه سانتیگراد (180-195 درجه فارنهایت) است. شناورهای سونا با ریختن آب روی سنگ های گرم ایجاد بخار می کنند که موجب دمای 160 تا 200 درجه فارنهایت و رطوبت 5 تا 20 درصد می شود. سنتی ترین بخاری ها سوزاندن چوب است، اما راحتی وسایل الکتریکی و گاز شگفت انگیز است.
سونای مادون قرمز
سونای مادون قرمز در مقایسه با سونای خشک محیطی با معتدل تر و تجربه بهتری را ارائه می دهد.
سونا یا اتاق بخار ؛ تفاوت های اساسی

اشعه های مادون قرمز سونا در حدود 5 تا 10 ثانیه گرم می شوند و بدن و هوا را مستقیما گرم می کنند. مادون قرمز یک جایگزین بسیار عالی برای افرادی است که از یک تجربه انفجار گرما لذت می برند اما نمی توانند از گرمای شدید سونای سنتی لذت ببرند. بسیاری از افرادی که سونا های سنتی را تجربه کرده اند و از آن لذت می برند، تصور می کنند که سونا مادون قرمز همانند سونای سنتی است. مهم است بدانید تجربه مادون قرمز با سونای سنتی یکسان نیست. سونای مادون قرمز یک تجربه بسیار خوبی از سونا را برای شما به ارمغان می آورد، مخصوصا اگر گرمای زیاد را دوست ندارید، سونای مادون قرمز بسیار متفاوت از یک سونای سنتی هستند.
اتاق بخار
اتاق های بخار کاملا متفاوت هستند. اتاق بخار با سونای بخار تفاوت دارد : رطوبت و گرمای محیط پایین. هر چه دما پایین تر باشد اتاق بخار برای برخی از افرادی که ممکن است از سونا لذت نبرند قابل تحمل تر باشد. از آنجا که رطوبت بالا است، اتاق های بخار باید از کاشی، سنگ مرمر یا اکریلیک ساخته بشوند و تمام اتصالات باید از فولاد ضد زنگ، برنج، پلاستیک یا دیگر مواد ضد زنگ ساخته شود. سقف و نیمکت ها باید شیب داشته باشند، بنابراین آب از بین می رود و باید تخلیه آب در اتاق وجود داشته باشد. ژنراتور بخار خارج از اتاق بخار قرار دارد و نیاز به لوله کشی از منبع آب (ترجیحا آب گرم) و از ژنراتور به اتاق بخار و همچنین سیم کشی برق به ژنراتور دارد. ترکیبی از بخار و گرما منافذ پوست را باز می کند، به طور موقت متابولیسم را افزایش می دهد و سموم را دفع می کند. و البته، گرما باعث کاهش درد عضلات و مفاصل می شود.
نکات مهم استفاده از اتاق بخار
قبل از استفاده از اتاق بخار، باید از حمام گرم استفاده کنید تا پوست را به دمای اتاق بخار برسانید. نباید بیش از 15 دقیقه در یک اتاق بخار نشسته و بعد از بخار گرفتن دوش خنک بگیرید یا در آب سرد شیرجه بروید. پس از دوش گرفتن، پوست باید تمیز و تازه باشد. بر خلاف آنچه شما فکر می کنید، اثر خنک کننده دوش گرفتن پس از حمام بخار داغ ممکن است واقعا پادزهر مناسب برای رطوبت تابستان باشد!

مطالب مرتبط :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا

 


:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

پاکسازی محیط استخر و دکینگ : استخر شما دارای تعداد زیادی آلاینده ها و ضایعات محیطی و انسانی است که ممکن است وارد آب می شود. مواد شیمیایی همچون عرق، ژل مو، کرم ضد آفتاب، خوشبو کننده و هر چیز دیگری که افراد روی بدن خود دارند همه به آب استخر شما وارد می شود. تمامی این مواد شیمیایی می توانند یک لایه نازک روی خطوط آبی استخر شما بگذارند. در صورت عدم درمان، لایه های کثیف بیشتری ایجاد می شود که تمیز کردن آن ها دشوار است و خطوط استخر شما را می خورد. صرف وقت برای پاک کردن خطوط استخر به طور منظم عمر استخر شما را افزایش می دهد. تمیز نگه داشتن محیط اطراف ستخری و دکینگ نیز یکی دیگر از مواردی است که نباید مورد غفلت واقع شود. بهتر است تا روزانه آلاینده هایی همچون برگ و شاخه ها را در استخر خود تمیز کنید. شما همچنین باید سبد فیلتر و اسکیمر خود را بررسی و خالی کنید.جارو کشیدن دکینگ یکی از موثر ترین راه ها برای جلوگیری از ورود زباله های ناخواسته به درون آب استخر است. به علاوه، تمیز کردن کاشی های استخری دیواره ها و کف استخر به طور منظم بسیار مهم است. درست مانند آستر استخر، کاشی ها می توانند لایه ای از لجن و یا بقایای انسان و شاید کمی جلبک را به خود بگیرند. تمیز کردن مرتب کاشی های استخر باعث می شود که این آلاینده ها رسوب نکند و از تعمیرات و آینده پیشگیری می کند.

متعادل سازی شیمی آب استخر
آب موجود در استخر شنا باید برای حفظ تمیزی و ایمنی هرچه بیشتر در تعادل مناسبی از مواد شیمیایی و کلر ضدعفونی کننده باشد. برای انجام این کار خرید یک کیت آزمایش آب با کیفیت و یادگیری نحوه استفاده از آن یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای استخر خود انجام دهید. همه با کلر موجود در استخر آشنا هستند. کلر قادر است تا آب را تمیز، سالم و شفاف نگه دارد. PH نامتعادل چیزی است که سبب اذیت شدن کاربران ضمن شنا کردن می شود و می تواند چشم ها و سطح پوست آن ها را تحریک کند. اما باید بدانید که کلر تنها یکی از مواد شیمیایی است که برای حفظ تعادل آب باید به آن توجه داشته باشید. مهم ترین کار در متعادل سازی سطح شمی این است که تا حد امکان به تعادل pH خنثی نزدیک شوید. در حالت ایده آل، یک استخر باید دارای سطح pH 7.4 باشد، زیرا این pH چشم ها و غشاهای مخاطی شما است. در آن صورت شما تقریبا هیچ گونه تحریکی را حتی پس از ساعت ها استفاده از استخر احساس نخواهید کرد. حفظ pH ثابت یک عمل متعادل کننده بین تعدادی از مواد شیمیایی مختلف و همچنین اثرات طبیعت و آب و هوا است. نور مستقیم خورشید می تواند باعث از بین رفتن و تجزیه سریع تر کلر شود که اثر بخشی آن را از بین می برد. در صورت بارندگی، PH استخر شما ممکن است کاهش یابد واکنش مواد شیمیایی مختلف در آب، داخل استخر و مواد شیمیایی که به آب اضافه می کنید همگی می توانند بر تعادل pH تأثیر بگذارند. اگر احساس می کنید وقت یا مهارت لازم برای بررسی و تعادل منظم آب استخر خود را دارید، ضروری است تا از یک فرد سرویس دهنده مورد اعتماد کمک بگیرید.

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

پیشگیری رشد جلبک های استخری : فراهم کردن تعادل شیمی مناسب و سطح ماده ضد عفونی کننده فرصت های بسیاری را از جلبک های استخری می گیرد. pH بالا و کلر کم می تواند شروع خوبی برای جلبک ها باشد. استفاده از اسید سیانوریک برای محافظت از کلر در برابر نور خورشید، اثر سرکوب کننده فعالیت کلر را افزایش می دهد. بهداشت و نظافت عمومی استخر نیز ضروری است زیرا مواد آلی و باکتری ها در رشد جلبک ها نقش موثری دارند. برس کشیدن منظم استخر های شنا باید هفته ای یک بار به صورت روتین انجام شود.

"تصفیه مناسب" اصطلاحی است که شرکت های تولید کننده و افراد سرویس دهنده زیاد به آن می پردازند و در واقع به کمیت و کیفیت فرآیند تصفیه اشاره دارد. اکثر فیلترهای استخر باید حداقل 12 ساعت در روز کار کنند تا کل حجم آب استخر پاکیزه گردد.

گردش آب نامناسب و ضعیف نیز می تواند نقش مهمی در پیدایش جلبک های استخری داشته باشد، به ویژه برای استخرهای بزرگ تر با لوله کشی یا اندازه پمپ نامناسب. استفاده از مواد شیمیایی خاص یا جلبک کش ها همچنین ایده خوبی است و برای بسیاری از استخرها ضروری است. این مواد شیمیایی در زیر شرح داده شده است.

روش درمان جلبک استخری
در ابتدا، آب استخر خود را با توجه به pH مناسب متعادل کنید. در مرحله دوم، بررسی کنید که فیلتر و پمپ شما به درستی کار می کنند و شرایط مطلوبی دارند. دمای آب را پایین بیاورید و گرمکن استخر یا پمپ گرمایشی را خاموش کنید. پورت ها را برای گردش مطلوب تنظیم کنید و اجازه دهید پمپ 24 ساعت در روز کار کند تا استخر پاک شود. در صورت لزوم فرآیند بک واش را انجام دهید اما تنها زمانی که فشار حداقل 5 psi افزایش یابد یا میزان جریان به طور قابل توجهی کاهش یابد.

برای جلبک های سبز شناور، استخر را شوک درمانی کنید. مقدار کافی از ماده هیپوکلریت را وارد کنید. هرچه سطح اسید سیانوریک شما بیشتر باشد، شوک درمانی استخر بیشتر برای غلبه بر اثر جلبک ها مورد نیاز است. روز بعد، آب را از نظر pH و سطح کلر آزمایش کنید. اگر سطح کلر هنوز بسیار بالا است، مناسب است و گر در عرض 24 ساعت به صفر برسد، شما باید مجددا استخر را شوک درمانی کنید. دیواره ها و کف استخر را روزانه برس کشیده و وکیوم کنید. اگر استخر هنوز حالت کدر و باتلاقی دارد، ممکن است بعد از شوک درمانی، استفاده از فلوکولنت ایده خوبی باشد. اگر نمی توانید کف استخر را ببینید و استخر شما حالت باتلاقی گرفته است، آب استخر را تخلیه کنید و آن را با اسید شست و شو دهید. سپس می توانید مجددا آب تمیز و سالم به استخر اضافه کنید.

پس از آنکه سطح کلر به 5 ppm رسید، ماده جلبک کش را به استخر اضافه کنید و مجددا استخر را برس بکشید. آب استخر را پس از آزمایش و مجدداً متعادل کنید. می توانید از مواد شفاف کننده برای کمک به عملکرد فیلتر استخر استفاده کنید. به یاد داشته باشید که فیلتر را 22 24 ساعت در روز تا زمانی که آب کاملا پاک شود، اجرا کنید. برای جلبک هایی که در سطح آب شناور نیستند و تنها به دیواره ها چسبیده اند، از همان دستورالعمل ذکر شده بالا پیروی کنید.

برای جلبک های سیاه، برس کشیدن بسیار مهم است چرا که شما باید لایه های محافظتی آن ها را از بین ببرید تا مواد شیمیایی بتوانند آن ها را ریشه کن کنند. توجه داشته باشید که از دوز جلبک کش قوی و مناسب استفاده می کنید. مطمئن شوید که تنها از مواد شیمیایی مناسب برای پاکسازی استخر استفاده کنید. هرگز در استخر از مواد شیمیایی یا علف کش های کشاورزی استفاده نکنید.

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

قیمت آبنما

هنگامی که به دنبال یک آبنمای زیبا برای پاسیوی، حیاط و یا باغ شخصی خود می باشید، شاید یکی از مهم ترین مولفه های انتخاب برای بسیاری از کاربران، قیمت آبنما باشد. اینکه شما چه نوع آبنما های برای فضای زندگی خود انتخاب می کنید مسلما تحت تاثیر بسیاری از عوامل قرار می گیرد. به همین منظور، در ادامه قصد داریم تا به بررسی چندین نکته مهم دخیل در قیمت آبنما بپردازیم.

 

۱. طراحی آبنما

 

نما و طراحی کلی آبنما یکی از مهم ترین موارد تایین کننده قیمت آن است. ابتدا به نمای کلی آبنما دلخواه خود توجه کنید و در نظر بگیرید که به دنبال چه ویژگی هایی می باشید. به عنوان مثال، آیا شما می خواهید که آبنمای خود را در فضای داخل یا خارج ملک خود نصب کنید؟ رنگ و جنس آن چگونه باید باشد؟ به دنبال سیک کلاسیک می باشید یا از آبنماهای مدرن لذت می برید؟

 

۲. وزن آبنما

 

مورد بعدی که باید در نظر داشته باشید و بسیاری از افراد از آن غافل می شوند، وزن آبنما است. پاسیوی شما ممکن است نتواند از عهده سنگینی سنگ چدن یا آبنمای بتونی برآید. شاید لازم باشد آبنما های فایبرگلاس را در نظر بگیرید که وزن بسیار کمی دارند و از قیمت کمتری برخوردار می باشند. طبیعتا هر چقد مدل انتخاب شده شما سینگین تر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت آبنما

۳. اندازه و ابعاد کلی آبنما

 

بسیار حائز اهمیت است که بدانید به دنبال چه سایز آبنمایی هستید. بسته به چشم انداز خود، ممکن است بخواهید که آبنما شما نقطه کانونی فضا مربوطه باشد. در این صورت، شما باید یک آبنمای بزرگ تری را در نظر داشته باشید. به این منظور، بهتر است تا ارتفاع و شکل کلی آبنما انتخاب شده خود را مرور کنید. اگر مساحت کمی داشته باشید، انتخاب آبنما های دارای حوضچه ممکن است یک انتخاب بهینه باشد. به عنوان مثال، یک آبنما بلند و طبقه ای با ارتفاع بیش از چهار فوت ممکن است ظاهر نامناسبی برای یک فضای کوچک ایجاد کند. همچنین، سبک های مختلفی از آبنما های دیواری وجود دارد که برای قرار گرفتن در برابر دیوار یا آویزان شدن از آن ها طراحی شده اند.

 

۴. قدرت و دبی آب آبنما

آخرین عاملی که باید برای انتخاب یک آبنما با قیمت مناسب در نظر داشته باشید، حداکثر میزان حرکت و جریان آب است. بسیاری از آبنما ها در هنگام به گردش در آوردن آب، انرژی بیشتری مصرف می کنند. این آبنما ها معمولا ارتفاع یا پهنای بسیاری دارند و دارای حوضچه های متعدد می باشند. آبنما های دارای قیمت کمتر عموما شکل و طراحی ساده تری نیز دارند.برای مشاهده انواع آبنما و مشاده لیست قیمت آبنما با استخر با ما همراه باششید .

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

انواع کاشی استخر   کاشی‌های شیشه‌ای، زیبایی و جذابیت منحصر به فردی را به استخرهای شنا اضافه می‌کنند و اگر که به درستی نصب شوند، اغلب انواع می توانند سطوح با دوام و عایقی در دراز مدت باشند. انواع کاشی استخر در انواع مختلفی از شکل‌ها، طرح ها ورنگ‌ها، عرضه می‌شوند و می‌توانند متناسب با هر نوع استخر، سنتی، مدرن و حتی استخر های طبیعی نصب شوند. به روش ‌های بی‌ شمار کاشی کاری نگاه کنید که می توان آن‌ها را در طرح‌ های استخر و جکوزی به کار ببرید.   مجرای آب از شیشه به طور سنتی به عنوان یک کاشی محبوب در استخر های شنا استفاده می شود. این کار به این دلیل است که شیشه نور را از خورشید می‌گیرد و در حرکت آب را منعکس می کند.   لبه ها و پله های استخر برای داشتن یک طراحی ساده، انواع کاشی‌ استخر شیشه‌ای می‌توانند در امتداد لبه بیرونی استخر برای یک نمای خیره‌کننده اضافه شوند. به کار بردن شیشه در پله های استخر نیز می‌تواند به شناگران کمک کند که هر گامی را که وارد استخر می‌شوند، تشخیص دهند.   دیواره های استخر اکاشی‌ های شیشه‌ای یکی از انواع محبوب کاشی های استفاده شده برای تزئین سطوح و دیواره های استخر می باشند چرا درخشندگی و تابندگی را چند برابر می کنند. با عبور جریان آب از کنار کاشی ها، هر کاشی شیشه‌ای در نور خورشید برق می‌زند و یک پس‌زمینه لرزان ایجاد می‌کند. شیشه در کف استخر نیز اثر مسحور کننده ایجاد می‌کند، چون کاشی‌ها با بازتاب نور، فضا را باز تر و روشن تر به نظر می رسانند.   طرح ها و رنگ های مختلف انواع کاشی استخر انواع کاشی استخرانواع کاشی استخرانواع کاشی استخرانواع کاشی استخر انواع کاشی استخر موزاییکی   طرح‌های موزاییکی تزیینی متعدد را می توان بر روی کف و دیواره های استخر به کار برد. از نقاشی‌ های عجیب و غریب مخلوقات دریایی در کاشی های رنگی زرد و نارنجی گرفته تا الگوهای پیچیده تری مانند آثار باستان یونان و روم، این استخر، اعمال هر طرحی ممکن است. کاشی‌های شیشه‌ ای می‌توانند به صورت رندم و تصادفی و یا حتی شکل های دقیق هندسی برای ایجاد یک طراحی منحصر به فرد سفارشی شوند.   انواع کاشی استخر شیشه ای رنگی   نصب کاشی‌ های شیشه‌ای با رنگ‌های چندگانه و مختلف می‌توانند رنگ‌های یکسانی تولید کنند و یا ترکیبی از رنگ‌های ظریف باشند که نمی‌توانند به هیچ روش دیگری به دست آیند. اگر که به دقت نگاه شود، رنگ هر کاشی کف بر روی دیواره های استخر و یا جکوزی معلوم و نمایان است، اما وقتی از فاصله کمی به داخل آب مشاهده می‌شود، رنگ‌های مختلف به صورت بصری با هم ترکیب می‌شوند و از رنگ‌های طبیعی و بافت آبشار صخره‌ای در پس‌ زمینه تقلید می‌کنند. کاشی ‌های رنگی روشن تر باعث می شود آب شفاف تر به نظر برسد.

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

انواع سونا براساس نحوه گرم شدن اتاق است. انواع سونا شامل : سوزاندن چوب : چوب برای گرمایش اتاق سونا و سنگ های سونا مورد استفاده قرار می گیرد. سونا های سوزاندن چوب معمولا کم رطوبت و با درجه حرارت بالا هستند. گرمایش الکتریکی : مانند سونا های سوزاندن چوب، سونا های گرم شده با حرارت بالا و رطوبت کم هستند. یک هیتر الکتریکی، متصل به کف است که اتاق سونا را گرم می کند. اتاق مادون قرمز : سونا مادون قرمز (FIRS) با سونا های سوزاننده چوب و برقی متفاوت است. چراغ های ویژه از امواج نور برای گرم کردن بدن فرد استفاده می کنند نه کل اتاق. درجه حرارت ها به طور معمول کمتر از سونا های دیگر است، اما فرد به طور مشابه تحت تاثیر قرار می گیرد. معمولا سونا مادون قرمز حدود 60 درجه سانتیگراد است. اتاق بخار : اتاق های بخار متفاوت از سونا هستند. به جای حرارت خشک، یک اتاق بخار شامل رطوبت بالا و حرارت مرطوب می باشد.

انواع سونا
شرکت استخر باما با تجربه ۷ ساله خود در ساخت و راه اندازی استخر ، سونا و جکوزی در شهرهای کرج، تهران، ساوجبلاغ، دماوند، محمدشهر، آبعلی، هشتگرد، رودهن، سهیلیه، پردیس، کردان، جاجرود، آبسرد، طالقان، مهرشهر، فشم، چالوس، ملارد، میگون، فرمانیه، نیاوران، ونک، سعادت آباد، لواسان، مشکین دشت، شهریار، گوهردشت، فردیس، جهانشهر، عظیمیه، اندیشه، شهرک غرب، شمیران، تجریش، فیروزکوه، گچسر، رودسر، مرزن آباد، صادقیه، اکباتان، کلاردشت، سیاه بیشه، نمک آبرود، کلارآباد، جردن، صادقیه، عباس آباد، رشت، فومن، لویزان، گیشا، ولنجک، تنکابن، رامسر، ماسال، تالش، اسالم، ماسوله، سنگر، زیباکنار، متل قو، لاهیجان، سلمان شهر، کیاشهر، لنگرود،چمخاله، کلاچای، رویان، نور، ایرانشهر، چمستان، ایزدشهر، آمل، بابل، قائم شهر، فریدون کنار، بابلسر، خزرشهر، بهشهر، گرگان و ساری، بهترین های انواع سونا را برای شما هموطنان آماده فروش کرده است و همچنین به شما در انتخاب هیتر برقی سونا مناسب مشاوره می دهد.

مطالب مرتبط :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

نیاز استخر های شنا به کلر : بسیاری از کاربران همواره می دانند که استخرها نیاز اساسی به کلر دارند. ما می دانیم که کلر استخر را تمیز نگه می دارد و آب را ضدعفونی می کند، اما شاید از جنبه های منفی آن نیز آگاهی نداشته باشیم. مقدار زیاد کلر می تواند بوی نامطبوع شیمیایی ایجاد کند، پوست شناگران را تحریک کند و باعث قرمزی چشم ها و حتی رنگ سبز آب استخر شما شود. واقعیت این است که کلر یک ماده شیمیایی است و نقش آن در بهداشت استخرها بسیار حائز اهمیت بوده و در صورت استفاده صحیح از آن در واقع کاملاً بی خطر است.

کلر چگونه استخر را تمیز نگه می دارد؟
استخرهای شنا برای تمیز نگه داشته شدن آب و سلامت کاربران به کلر احتیاج دارند. کلر با جلوگیری از رشد جلبک ها به تمیز نگه داشتن آب کمک می کند و آب استخر شما را با حمله و خنثی سازی باکتری ها و میکروارگانیسم های مضر ایمن نگه می دارد. قدرت جادویی کلر در یک واکنش شیمیایی ساده است. هنگامی که محلول کلر در آب استخر شما قرار می گیرد، به دو مولکول حیاتی، هیپوکلروس اسید و یون هیپوکلریت تجزیه می شود. هر دو این مواد شیمیایی با حمله و تجزیه لیپیدهای موجود در دیواره سلولی میکروارگانیسم های استخر، آن ها را می کشند و بی خطر می سازند. اسید هیپوکلروس بسیار سریع تر عمل می کند که می تواند موجودات را در چند ثانیه اکسید کند. یون هیپوکلریت می تواند تا 30 دقیقه دوام داشته باشد. هر دو این مواد شیمیایی برای بهداشت استخر شما حیاتی هستند.

شیمی استخر برای بهداشت استخر بسیار مهم است
حفظ سطح متعادل شیمی استخر تنها راه تمیز نگه داشتن استخر است. مهم ترین عامل در تضمین ایمنی آب استخرها سطح pH آن است. سطح بدن انسان دارای pH 7.4 است. PH آب استخر شما باید بین 7.2 تا 7.8 باقی بماند تا پوست، چشم ها و غشاهای مخاطی تحریک نشوند. این همچنین pH ایده آل برای کلر است. اگر PH بیش از حد بالا باشد، اسید هیپوکلروس کافی وجود نخواهد داشت چرا که اسید هیپوکلروس یک اکسید کننده سریع است.

بعد از pH، دومین عامل مهم در حفظ ایمنی آب استخر شما، میزان کلر آزاد است. استخرها برای تمیز ماندن نیاز به کلر در سطوح مناسب دارند. سطح کلر آزاد و موثر برای استخر های شنا 1-3 ppm است. شما به عنوان یک کاربر استخری باید حداقل 2-3 بار در هفته استخر خود را برای بررسی سطح مناسب pH و سطح کلر آزاد آزمایش کنید و در صورت لزوم آن را تنظیم کنید.

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

برای جلوگیری از اثرات منفی سلامتی سونا، رعایت نکات هنگام استفاده از سونا را جدی بگیرید : اجتناب از الکل : الکل، خطر کم آبی، افت فشار خون، آریتمی و مرگ ناگهانی را افزایش می دهد. مطالعات طولانی مدت در مورد افرادی که در فنلاند با مرگ ناگهانی مواجه شده اند نشان داد که در 1.8 درصد موارد، این شخص در 3 ساعت گذشته از سونا استفاده کرده است و در 1.7 درصد موارد آنها در 24 ساعت گذشته انجام شده است. بسیاری از اینها الکل مصرف کرده بودند. محدود کردن زمان صرف شده در سونا : بیش از 20 دقیقه در یک زمان در سونا صرف نکنید. کاربران نخست باید حداکثر 5 تا 10 دقیقه صرف کنند. همانطور که به گرما عادت می کنند، می توانند به آرامی زمان را به حدود 20 دقیقه افزایش دهند. نوشیدن مقدار زیادی آب : هر نوعی از سونا که یک فرد از آن استفاده می کند، مهم است که مایعات را که از عرق کردن از دست رفته اند جایگزین کند. مردم بعد از استفاده از یک سونا باید حدود دو تا چهار لیوان آب بنوشند. در صورتی که بیمار باشید، از مصرف سونا اجتناب کنید : افرادی که بیمار هستند باید صبر کنند تا قبل از استفاده از سونا بهبود یابد. زنان باردار یا افرادی که دارای شرایط خاص پزشکی مانند فشار خون پایین هستند باید قبل از مصرف سونا با پزشک خود مشورت کنند. 

مطالب مرتبط :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا

 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

در اوایل ماه جاری، یک باشگاه ورزشی در ناسائو، نیویورک، لژیونر را در منطقه استخر خود گزارش داد. لژیونلا باعث بیماری لژیونر مرگبار می شود و تا تاریخ 6 ژانویه دو مورد تایید شده و به باشگاه رسیده است. طبق گزارش منتشر شده در ماه ژوئن گذشته، شیوع لژیونر در ایالات متحده طی 15 سال گذشته چهار برابر شده است. در سال 2015، 5،000 آمریکایی با لژیونلا تشخیص داده شدند. طبق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، لژیونلا در آب، به ویژه آب گرم یافت می شود، و موجب می شود حوضچه های آبگرم، یک زمینۀ ایده آل باشند. دیگر منابع رایج، دوش، چشمه آب و برج های خنک کننده هستند.

لژیونر چیست؟
لژیونر یک عفونت ریه یا نوع پنومونی است که توسط باکتری لژیونلا ایجاد می شود. این اغلب نیاز به بستری شدن دارد، اما می تواند با آنتی بیوتیک درمان شود. به گفته CDC، میزان مرگ و میر در حدود 1 در 10 است. افراد مبتلا به بیماری ریه یا سابقه سیگار کشیدن بیشتر حساس هستند. علائم عبارتند از سرفه، تب، درد عضلانی، تنگی نفس و سردرد.
لژیونر چگونه شیوع پیدا می کند؟
لژیونلا در آب گرم، مانند آب در حوضچه آبگرم یافت می شود، و فرد می تواند هنگام تنفس در مه و یا بخار آلوده شود. لژیونر نمیتوانند از طریق تماس فرد به فرد گسترش پیدا کنند و شما نمیتوانید از خوردن آب مبتلا شوید.
چگونه می توانم از خانواده در برابر لژیونر محافظت کنم؟
نگهداری مواد ضدعفونی کننده مناسب و pH در حوضچه آبگرم بسیار مهم است. علاوه بر این، با استفاده از سیستم آبرسانی مانند Comfort Clear که اکسید کننده آلاینده ها، از جمله لژیونلا، می تواند خطر را کاهش دهد.

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

فیلتر دیاتومه ای استخر چیست؟

این روز ها فیلتر های دیاتومه ای استخری به عنوان یکی از موثرترین انواع فیلتر های استخری شناخته می شوند که می توانند حجم گسترده ای از آلاینده ها و ضایعات موجود در آب استخر را به دام اندازند. این فیلترهای استخر عملکردی مطمئن و بی دردسر، نگهداری ساده و آسان و طول عمری تضمین شده به شما ارائه می دهند.برای خرید و مشاهده انواع فیلتر دیاتومه ای استخر به صفحه فیلتر دیاتومی استخر مراجعه کنید .

فیلترهای دیاتومه ای بالاترین قابلیت تصفیه آب را از بین سه نوع فیلتر تصفیه استخری و جکوزی در اختیار دارند. آن ها قادر تا آلاینده ها را تا اندازه 3 تا 5 میکرون فیلتر کنند. همانطور که می دانید میکرون یک واحد اندازه گیری بسیار کوچک است و این ویژگی در مقایسه با فیلترهای کارتریجی و شنی باعث می شود تا آب استخر شما شفافیت و کیفیت بهتری را داشته باشد. این قابلیت فیلتر های دیاتومه ای همچنین می تواند منجر به کارکرد کمتر پمپ و ماده ضد عفونی کننده مورد استفاده شما شود.

نگهداری و تمیز کردن فیلتر های دیاتومه ای به شکل بک واش کردن صورت می گیرد. در فرآیند بک واش، جریان آب را به صورت معکوس وارد فیلتر می شود تا بقایا و ذرات باقی مانده در بستر دیاتومه ای فیلتر از بین بروند. هنگامی که فشار فیلتر از 8 تا 10 PSI بیش از فشار معمول و اولیه فیلتر افزایش می یابد، باید فیلتر دیاتومه ای خود را بک واش کنید. بستر تصفیه کننده فیلتر نیز بسته به تعداد دفعات استفاده و حجم ضایعات، بهتر است هر 6 ماه یک بار بررسی گردند. بسته به میزان استفاده کاربر، توصیه می شود هر 4 تا 6 سال بستر دیاتومه ای فیلتر خود را تعویض کنید.

یکی دیگر از مزایای فیلترهای دیاتومه ای، طراحی هوشمندانه آن هاست. اندازه و ابعاد مخزن این فیلتر ها به گونه است که می توان آن ها را به راحتی در سیستم پشتیبانی استخر خود جای داد. به عنوان مثال، اندازه فیلترهای دیاتومه ای عموما برابر با 36، 48، 60 و 72 فوت مربع می باشد. این ویژگی همچنین دسترسی و رسیدگی به فیلتر استخر شما را آسان تر می کند.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

طرز استفاده از جکوزی

حمام کردن در وان های جکوزی و آب گرم می تواند بسیار سرگرم کننده و در عین حال آرامش بخش باشد. جکوزی سبب کاهش استرس و تنش از عضلات بدن شما می شود. با این حال، رعایت برخی نکات به منظور جلوگیری از شیوع میکروب ها و بیماری ها، حفظ دمای مناسب بدن و جلوگیری از آسیب دیدگی بسیار مهم است. اگر یک وان جکوزی دارید، باید اقدامات احتیاطی مناسبی برای حفظ امنیت و آرامش خود و دیگر کاربران ضمن حمام گرفتن انجام دهید.

در ادامه به بررسی برخی نکات ایمنی و همچنین بهداشتی پرداخته ایم که در سلامت شما هنگام حمام کردن در جکوزی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشند.

نکات ایمنی برای استفاده از جکوزی
۱. با افزایش یا کاهش pH ،pH را بین 7.2 و 7.8 متعادل کنید: یک وان گموزی خانگی باید سطح مناسب PH آب به منظور کاهش تحریکات چشم و پوست ناشی از مواد ضد عفونی کننده در آب را داشته باشد. PH مقیاسی است که به شما می گوید یک ماده تا چه میزان قلیایی یا اسیدی است. آب خالص دارای pH 7 است و این مقیاس برای آب جکوزی باید بین 7.2 تا 7.8 باشد. اگر PH آب شما خیلی زیاد یا خیلی کم است، می توانید با افزودن مواد افزایش دهنده یا کاهش دهنده pH سطح آن را متعادل سازی کنید.

به منظور تشخیص میزان PH، شما می توانید از نوارهای تست جکوزی استفاده کنید. برای استفاده از یک نوار، آن را حدود 15 ثانیه در آب نگه دارید. نوار با توجه به pH آب شما تغییر رنگ می دهد و سپس می تواند مطابق با برچسب های شناسایی ارائه شده نسبت به اسیدی یا بازی بودن آب جکوزی خود اقدام کرد.

۲. سطح کلسیم آب جکوزی خود را آزمایش کرده تا از آب در برابر ناخالصی ها محافظت کنید: اگر سطح کلسیم جکوزی بیش از حد بالا باشد، دیواره ها و کناره های وان آب کدر و پوسته پوسته خواهد شد. از سوی دیگر، اگر سطح کلسیم بسیار کم باشد، آب می تواند باعث فرسوده شدن و آسیب رساندن به وان شود. می توانید از نوارهای تست طراحی شده برای سختی آب، میزان و سطح کلسیم آب جکوزی خود را شناسایی کنید.

توصیه می شود که سطح کلسیم بین 175 تا 275 ppm حفظ شود. اما به یاد داشته باشید که سختی ایده آل کلسیم به نوع وان جکوزی شما نیز بستگی دارد. اگر سطح کلسیم آب شغوا کم است، می توانید از افزایش دهنده های سطح کلسیم برای آب استفاده کنید.

۳. برای سالم سازی و ضد عفونی کردن آب و جلوگیری از انتشار میکروب ها، از کلر یا برم استفاده کنید: به منظور تمیز نگه داشتن وان آب گرم و جکوزی خانگی خود می توانید برم یا کلر مناسب را انتخاب کنید. هر دو این مواد شیمیایی به صورت پودر یا قرص در بازار وجود دارند. میزان برم ضد عفونی کننده بسته به اینکه از قرص یا پودر استفاده می کنید باید بین 3 تا 5 ppm باشد‌. این میزان برای کلر جکوزی باید همیشه بین 2 تا 5 ppm باشد. سطح این مواد شیمیایی را با استفاده از نوارهای آزمایش طراحی شده بررسی کنید و سپس متناسب با آن اقدامات لازم را انجام دهید.

برم و کلر موجود در قرص ها به توزیع کننده ای اضافه می شود که می تواند در اطراف وان شناور باشد و با انتشار تدریجی ناده ضد عفونی کننده جکوزی شما را متعادل نگه دارد. این مواد شیمیایی به صورت پودر اندازه گیری شده و مستقیماً در آب ریخته می شوند. برخی از افراد استفاده کردن از برم را ترجیح می دهند زیرا بوی تند کلر را ندارد. با این حال، برم ماندگاری کمتری دارد و در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب از بین می رود. در مقایسه کلر مقرون به صرفه تر است، مدیریت آن در آب جکوزی و آب گرم آسان است و هنگام از بین بردن باکتری ها بسیار تهاجمی عمل می کند.

۴. وان آبگرم خود را ماهانه تمیز کنید: تمیز نگه داشتن وان جکوزی به منظور از بین بردن هرگونه آلودگی و تجمع باکتری ها بسیار حائز اهمیت است. به این منظور، ابتدا باید وان جکوزی را کاملا تخلیه کنید. سپس با استفاده از پاک کننده مناسب و توصیه شده توسط تولید کننده خود، تمام سطوح را پاک کنید. اطمینان حاصل کنید که فیلترها را با اسپری آب و خیساندن آن ها کاملا پاکسازی کنید. توجه داشته باشید که در هنگام تمیز کردن وان جکوزی خانگی خود حتما روکش وان را نیز تمیز کنید زیرا دائماً در معرض آلودگی و سایر میکروب ها قرار گرفته است.

۵. سطوح اطراف وان جکوزی را تمیز نگه دارید: رفت و آمد مداوم کاربران، وزش باد و دیگر عوامل ممکن است سطوح مختلف اطراف جکوزی را آلوده کند. شما می توانید با یک جارو مناسب هرگونه خاک و غبار، برگ یا سایر آلودگی ها را پاک کنید.

۶. حفظ دمای مناسب آب: حداکثر دما در وان جکوزی خانگی به چند عامل مختلف بستگی دارد. دمای مناسب وان آب گرم برای بزرگسالان 100 درجه فارنهایت (38 درجه سانتیگراد) است. برای کودکان حداقل 10 سال، دما نباید بیش از 98 درجه فارنهایت (37 درجه سانتیگراد) باشد. به عنوان یک قاعده کلی، وان جکوزی شما هرگز نباید از 104 درجه فارنهایت (40 درجه سانتیگراد) گرم تر باشد. بیشتر وان های آب گرم دارای ترموستات اتومات هستند که دمای آب را اندازه گیری می کند، اما ممکن است تا 4 درجه نادرست باشند. بهتر است دمای آب را با استفاده از دماسنج بررسی کنید. خانم های باردار نباید در وان آب داغ با دمای بالاتر از 102 درجه فارنهایت (39 درجه سانتیگراد) حمام کنند.

۷. تجهیزات وان جکوزی خود را مرتباً بررسی کنید: نگهداری منظم وان آب گرم هم برای ایمنی و هم برای حفظ شرایط کارکرد آن مهم است. شما باید وان جکوزی خود را هر از گاهی توسط یک سرویس دهنده حرفه ای بررسی کنید. آن ها به تجهیزات جکوزی شما دسترسی دارند و می توانند برای ارزیابی آن ها از هرگونه سخت افزار یا سیم کشی استفاده کنند. بخاطر داشته باشید که اگر درون جکوزی حمام می کنید، باید بتوانید صدای کارکرد پمپ ها و سیستم های تصفیه را بشنوید. این نشانه خوبی است که وان جکوزی خانگی شما به طور موثر کار می کند.

۸. اگر از جکوزی استفاده نمی کنید، روکش آن را ببندید: روشن نگه داشتن جکوزی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و افتادن حیوانات خانگی و یا کودکان خردسال به درون وان می شود. اگر روکش جکوزی را ببندید، می توانید از ورود آلودگی ها و گرد و غبار به درون آب جلوگیری کنید. استفاده از روکش قفل دار را در نظر داشته باشید تا از اینكه كودكان و حیوانات خانگی به جکوزی شما دسترسی‌ داشته باشند، در امان باشید.

طرز استفاده از جکوزی

نکات بهداشتی برای استفاده از جکوزی
۱. پیش از ورود به وان جکوزی حمام کرده و یا دوش بگیرید: شست و شوی مناسب سر و بدن قبل از حمام کردن در جکوزی در حفط سلامت آب بسیار حائز اهمیت است. بدین صورت دیگر تعریق بدن و یا باکتری های شایع پوست وارد آب نمی شوند. هنگام شستشو، اطمینان حاصل کنید که لوسیون ها، دئودورانت ها و کرم هایی را که می توانند از بین بردن اثر ضد عفونی کننده جکوزی و کارایی فیلتر های تصفیه را کاهش دهند، به خوبی از بدن خود پاک کنید‌‌.

۲. زمان حمام کردن خود در جکوزی را محدود کنید: نشستن بیش از حد در جکوزی می تواند باعث حالت تهوع، سبکی س ، ضعف یا سرگیجه در کاربران شود. به منظور جلوگیری از بروز این علائم، نباید بیش از 15 تا 20 دقیقه در هر بار به جکوزی بروید. اگر می خواهید زمان بیشتری در جکوزی بمانید، پس از 15 دقیقه بیرون بروید و پس از چند دقیقه خنک شدن مجددا برگردید. همچنین می توانید درجه حرارت را به دمای طبیعی بدن کاهش دهید تا کمی بیشتر در آن زمان بگذرانید‌.

زنان باردار نباید در هر بار استفاده بیش از 10 دقیقه در یک وان آب جکوزی بمانند. اگر باردار هستید و در طول حمام کردن خود احساس ناراحتی می کنید، باید فوراً از وان خارج شوید. کودکان نیز باید مدت زمان خود را در وان جکوزی به مدت 10 دقیقه محدود کنند.

۳. سر خود را بالای آب نگه دارید: وان های جکوزی مجهز به جت های مکش قدرتمندی هستند که آب را گرم و حباب دار نگه می دارند. اگر سر شما به زیر آب رود، موهای شما ممکن است به آن ها گیر کند. اگر موی شما بلند است، آن را ببندید تا از بروز حادثه جلوگیری کنید.

۴. از استفاده وسایل الکتریکی در نزدیکی وان جکوزی خودداری کنید: وسایل الکترونیکی شامل تلفن و گوشی همراه، رادیو، تلویزیون یا هر وسیله سیمی دیگر. اگر مجبور به استفاده از دستگاه الکتریکی هستید، از دستگاهی که با باتری کار می کند استفاده کنید و آن را روی میز دورتر از آب نگه دارید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که در نزدیکی وان جکوزی خروجی برق وجود ندارد زیرا دستگاه ها و پریزهای سیم دار در صورت خیس شدن خطر برق گرفتگی دارند.

 

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

یکی از سوالات متداول و مهم این است که آیا ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک مشکلی ایجاد می کند یا نه؟ جواب این سوال این است که در صورت ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک مقدار آب م باشد، هیچ اشالی ایجاد نمی کند. زیرا در هنگام تولید هیتر های برقی سونای خشک از مواد با مقاومت در برابر آب استفاده می کنند و ایمنی را در کابل کشی برق رعایت می کنند تا احتمال آتش سوزی و جرقه وجود نداشته باشد.

ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک
اما نکته بسیار مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که به یکباره حجم زیادی از آب را روی هیتر برقی سونای خشک نریزید. چون این عمل موجب می شود تا مقدار زیادی بخار آب تولید شود که ممکن است موجب سوختگی پوست انسان شود و همچنین موجب کاهش دمای هیتر برقی سونای خشک و دمای اتاق سونا می شود. بنابراین در هنگام ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک از مقدار بسیار کمی آب استفاده کنید و این کار را با اسپرس آب پاش انجام دهید تا بتوانید مقدار آب ریخته شده را تحت کنترل داشته باشید.

مطالب مرتبط :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

آبنما دیواری همان طور که از نام آبنما دیواری پیداست این آبنما و نازل های مربوط به آن روی دیوار به کار برده می شود و این دیوار می تواند خود جنبه تزئینی داشته باشد و دارای طرح و ایده ای مخصوص به آبنما باشد. قیمت آبنما دیواری : قیمت آبنما دیواری با توجه به موارد زیر محاسبه می گردد:

ابعاد آبنما دیواری مورد نظر
نوع آبنما
نورپرداری آبنما
سیستم گردش آب آن
تجهیزات مصرفی در ساخت آن
با اندکی ابتکار و ایجاد فضاهای آب کوچک مانند حوضچه های کوچک می توان از انواع المان های دیواری برای ایجاد آب نمای بسیار زیبا استفاده نمود.آبنماهای دیواری مناسب فضاهای مثل استخر، روف گاردن، لابی هتل و رستوران، ویلاها ، باغچه ها و تالارها وآپارتمانها است. این آب نما ها دارای قابلیت نور پردازی هم می باشند و نکته مهم آن سرعت کار اجرای بالا و آسان آن می باشد. یکی از عناصر محوطه سازی که به طور کلی به زیبایی کلی طراحی کمک می کند، نوع طراحی و به کارگیری آب است. افزودن آب به محوطه سازی، مزایای غیر منتظره ای را ایجاد خواهد کرد.


مزایای آبنمای دیواری: فقط صدای آرامش بخش چکچک قطرات آب بر روی سنگ شنیده می شود و هیچ صدای زائدی به گوش نمی رسد. نورپردازی رنگی LED با سیر پیوسته و خودکار طیف نور افزایش رطوبت محیط و مفرح بخشی آن (همانند بخور سرد) ایجاد آرامش سمعی و بصری دارای سنسور قطع خودکار درصورت نبود آب کافی نصب سریع و بدون خرابی محیط (همانند تابلو روی دیوار نصب گردد) بدون احتیاج به تمیز کردن های مکرر (مزیت قابل توجه نسبت به آکواریوم ها) با حق انتخاب سنگ و دکور آبنما برای مشتری شرکت استخر باما با تجربه ۷ ساله خود در ساخت و راه اندازی استخر ، سونا و جکوزی در شهرهای کرج ، تهران ، ساوجبلاغ ، دماوند ، محمدشهر ، آبعلی ، هشتگرد ، رودهن ، سهیلیه ، پردیس ، کردان ، جاجرود ، آبسرد ، طالقان ، مهرشهر ، فشم ، چالوس ، ملارد ، میگون ، فرمانیه ، نیاوران ، ونک ، سعادت آباد ، لواسان ، مشکین دشت ، شهریار ، گوهردشت ، فردیس ، جهانشهر ، عظیمیه ، اندیشه ، شهرک غرب ، شمیران ، تجریش ، فیروزکوه ، گچسر ، رودسر ، مرزن آباد ، صادقیه ، اکباتان ، کلاردشت ، سیاه بیشه ، نمک آبرود ، کلارآباد ، جردن ، صادقیه ، عباس آباد ، رشت ، فومن ، لویزان ، گیشا ، ولنجک ، تنکابن ، رامسر ، ماسال ، تالش ، اسالم ، ماسوله ، سنگر ، زیباکنار ، متل قو ، لاهیجان ، سلمان شهر ، کیاشهر ، لنگرود ، چمخاله ، کلاچای ، رویان ، نور ، ایرانشهر ، چمستان ، ایزدشهر ، آمل ، بابل ، قائم شهر ، فریدون کنار ، بابلسر ، خزرشهر ، بهشهر ، گرگان و ساری ، بهترین های آبنما را برای شما هموطنان آماده فروش کرده است.

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

 

استخرهای روباز یا سرپوشیده

 

استخرهای شنا برای هر نوع فعالیتی عالی می باشند. بچه ها می توانند در ماه های تابستان در استخر بازی کنند و بزرگسالان نیز می توانند با انجام فعالیت های ورزشی، کالری اضافی بدن خود را بسوزانند. اما به همان اندازه که یک استخر روباز خارق العاده است، شنا کردن در زمستان می تواند کمی سخت باشد، مگر اینکه شما به اندازه کافی خوش شانس باشید که منطقه ای با آب و هوا کلی گرم زندگی کنید تا کاهش دمای چندانی را در طول فصل زمستان تجربه نکنید. بنابراین اگر قصد خرید و راه اندازی یک استخر شنا را داشته باشید، در ساخت یک استخر روباز سرمایه گذاری می کنید یا یک استخر سرپوشیده؟

 

استخرهای روباز

 

از استخرهای روباز می توان در ماه های گرم سال استفاده کرد. با این حال، احتمالا هزینه گرم کردن استخر در فضای باز در ماه های سرد سال بسیار زیاد خواهد بود. شما همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قصد دارید در هنگام آب و هوای نامتعادل آب آن را پر کنید، استخر شما نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری خواهد داشت. در چنین حالتی، داشتن یک روکش محافظ محکم ضروری است.

 

استخرهای روباز یا سرپوشیده

 

استخرهای سرپوشیده

 

استخرهای سرپوشیده در زمستان قابل استفاده هستند و برای شناگران مصمم که در تمام طول سال نیاز به تمرین دارند مناسب است. اصلی ترین نقطه ضعف استخرهای سرپوشیده این است که به دلیل کار ساختمانی اضافی که برای تکمیل کردن ساختار آن لازم است، آن ها معمولا گران تر هستند. اگر قصد ساخت استخر سرپوشیده جدیدی برای خانه یا باغ خود هستید، باید هزینه زیادی را در نظر بگیرید. درست است که استخرهای سرپوشیده قابل استفاده در تمام طول سال می باشند و حریم خصوصی بیشتری را برای کاربران فراهم می کنند، اما شناگران دیگر نمی توانند هنگام آفتابی بودن هوا از شنا کردن در فضای آزاد لذت ببرند.

 

استخرهای روباز یا سرپوشیده

 

یک راه سریع و آسان برای محافظت از استخر شنا در فضای باز در برابر آب و هوای نامساعد، نصب حصار و محافظ سرپوشیده استخری است. این محافظ های استخری معمولا از شیشه یا مواد پلی کربنات با قاب آلومینیومی ساخته می شوند. اگر فرض کنید که استخر شما گرم شود، پس از محصور شدن در این محفظه های محکم، گرمای آب حفظ می شود و شما می توانید در روزهای سرد نیز شنا کنید. با این حال، فراموش نکنید که بهتر است همچنان از یک روکش استخری برای محافظت از سطح آب استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

مزایا و معایب انواع جارو های استخری

شاید یکی از دغدغه های شما به عنوان کاربر استخری این باشد که از میان انواع مختلف جاروهای استخری، کدام مدل برای شما و نیاز های استخرتان مناسب تر است. استخر های شنا می توانند بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز باشند، به خصوص در فصل گرم تابستان اما باید بدانید که تمیز کردن و نگهداری از آن ها نقش بسزایی در تضمین سلامت و کیفیت آب دارد. جارو های استخری در طیف وسیعی از مدل ها در دسترس هستند، بنابراین با کسب کمی آگاهی، شما مطمئناً می توانید واحدی مناسب با بودجه و نیازهای خود انتخاب کنید. برای خرید و مشاهده انواع جارو استخر به صفحه جارو استخر مراجعه بفرمایید یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با ما در تماس باشید .

انواع جارو استخری :
به طور کلی، انواع جارو های استخری به دو گروه دستی و اتومات تقسیم می شوند :

جارو های استخری دستی: جارو های استخری دستی شامل سری برس و وکیوم و قطب تلسکوپی می باشند که به وسیله اسکیمر و پمپ استخر شما کار می کنند. این جارو ها به شما کمک می کنند تا به عمق و دیواره های استخر خود دسترسی کامل داشته باشید. از سوی دیگر، جارو های استخری اتومات در دو نوع ساکشنی و رباتیک وجود دارند. این واحد ها بسته به نوع تنظیمی که کاربر برای آن ها انجام می دهد به صورت خودکار به تمیز کردن استخر شنا می پردازند.

استفاده از جارو های استخری دستی دسترسی به بخش های دشوار استخر مانند گوشه ها و کف را ممکن می سازد. این جارو ها دارای دسته قابل تنظیم می باشند و طول آن ها می تواند متناسب با نیاز کاربر تنظیم گردد. این جارو ها معمولا همیشه در دسترس هستند و در مواقعی که شما تنها نیاز به تمیز کردن سطح آب استخر خود دارید بسیار کارآمد خواهند بود. برخی از جارو های استخری علاوه بر قابلیت کوتاه و بلند شدن، دارای زاویه قابل تنظیم آزادانه نیز هستند. این ویژگی امکان کار در گوشه و کنار و دسترسی به هر منطقه ای را فراهم می سازد.

 

مزایای جارو های استخری دستی :
- خرید و راه اندازی آن ها مقرون به صرفه است

- این تجهیزات امکان دسترسی به نقاط دشوار استخر را فراهم می کنند

- فضای زیادی را اشغال نمی کنند و می توانند همیشه در دسترس باشند

- جارو های دستی به همراه اتصالات مختلف سری توری و وکیوم ارائه می شوند و می توانند کاربرد های مختلفی داشته باشند

 

معایب جارو های استخری دستی:
- استفاده از آن ها وابسته به کاربر است

- تمیز کردن استخر می تواند برای ساعت ها زمان بر باشد

- ممکن است در صورت استفاده زیاد به تعمیر و یا جایگزینی نیاز پیدا کنند

مزایا و معایب انواع جارو های استخری

جارو های استخری رباتیک: این واحد های تمیزکننده با سیستم مخصوص خود کار می کنند. آن ها دارای موتور، فیلتر تصفیه کننده و سبد پالایش کننده مستقل به همراه صفحه برس یکپارچه هستند که به شما امکان می دهد تمامی بخش های استخر شنا را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید. انواع جارو های رباتیک استخری برای استخر های توکار و سطحی طراحی شده اند. جارو های رباتیک به صورت هوشمند، شکل و اندازه استخر شما را ارززیابی می کنند و سپس بهترین مسیر را برای تمیز کردن استخر انتخاب می کنند. برخی از مدل های پیشرفته تر این جارو ها در محدوده قیمت بالاتری وجود دارند اما می توانند با استفاده از یک دستگاه کنترل کننده از راه دور کنترل و برنامه ریزی شود.

نحوه استفاده از این ربات های تمیز کننده استخری بسیار آسان است. شما می توانید به سادگی و با دنبال کردن راهنمای نصب تولید کننده خود، واحد خود را به درستی متصل کنید. مدل هایی وجود دارند که می توانند از پله ها، دیواره ها و خطوط آب استخر شما عبور کنند. حتی لازم نیست نگران سیستم فیلتراسیون آن باشید چرا که این سیستم به طور مستقل و جداگانه کار می کند. جارو های استخرس رباتیک پمپ هایی را در کناره های خود دارد که آب را به داخل فیلتر می کشد، قبل از اینکه آن را دوباره به داخل استخر شما برگرداند. بدین ترتیب، آلاینده ها و ضایعات موجود از آب گرفته شده و درون کیسه یا سبد پالایش کننده این سیستم انباشته می شود. پس از تمیز کردن، شما می توانید کیسه یا سبد فیلتر دستگاه را خالی کرده و شست و شو دهید.

 

مزایا جارو های رباتیک استخری :
- این واحد ها بهینه و کارآمد هستند

- استفاده از آن ها آسان و بی درد سر است

- حرکت آن ها در استخر گردش آب را افزایش می دهد

- آن ها بقایای کوچک و بزرگ را به طور موثر تمیز می کنند

- آن ها می توانند دیواره ها، پله ها، کف و خطوط آبی استخر را تمیز کنند

 

معایب جارو های رباتیک استخری:
- این واحد ها ممکن است در مقایسه با دیگر انواع جارو های استخری هزینه خرید و راه اندازی بالایی داشته باشند

- ممکن است با گذر زمان، واحد شما به تعمیر و جایگزینی قطعات نیاز داشته باشد

- فیلتر آن ها به تمیز کردن و شست و شو مداوم نیاز دارند

- حرکت ربات به انرژی برق متکی است

مزایا و معایب انواع جارو های استخری

جارو های استخری ساکشنی: جارو های استخری ساکشنی اقتصادی ترین نوع واحد های پاک کننده اتومات هستند که می توانند برای اکثر استخر های سطحی و توکار مناسب باشند. این واحد ها می توانند انواع آلاینده ها و ضایعات مانند جلبک های آبی و دیگر باکتری ها را از آب بگیرند. برای راه اندازی یک جارو استخری ساکشنی، شما باید آن را به یک خط مکش اختصاصی نزدیک به استخر خود متصل کنید. این واحد ها در زیر آب از نیروی تولید شده توسط مکش برای حرکت در اطراف استخر شما استفاده می کند و در عین حال سطح استخر شما را نیز شستشو می دهد. این نوع از جارو های پاک کننده استخری در از بین بردن رسوبات به خوبی کار می کنند.

امروزه طیف گسترده ای از انواع مدل های جارو های ساکشنی استخری در بازار عرضه می شود که شما می توانید بسته به نیاز و کاربرد خود آن ها را انتخاب کنید. بسته به برند و یا مدلی که خریداری می کنید، ممکن است شلنگ آن متفاوت باشد. مهمترین موردی که شما به عنوان کاربر استخری باید به ان توجه داشته باشید، جریان داشتن مناسب آب است تا اطمینان حاصل شود که جارو ساکشنی شما به طور موثر و دقیق کار می کند.

پس از نصب، جارو استخری ساکشنی شما به طور منظم در اطراف و کف استخر شما حرکت می کند و هر گونن ضایعاتی را که در راه خود قرار داشته باشد می مکد. این جریان توسط جریان آب هدایت می شود. بدین ترتیب، تمامی آلودگی های کوچک و بزرگ در سبد اسکیمر ذخیره می شوند.

 

مزایای جارو های ساکشنی استخری:
- تعمیر و نگهداری آن ها آسان است و ساختارشان از قطعات متحرک کمتری برخوردار است

- ضایعات و بقایای کوچک و بزرگ به طور موثر آب استخر گرفته می شوند

- این واحد ها توانایی بالا رفتن از دیواره های استخر را دارند

- آن ها نسبتا مقرون به صرفه هستند

 

معایب جارو های ساکشنی استخری:
- کارکرد آن ها به انرژی برق متکی است

- آن ها به پله ها و گوشه های استخر دسترسی ندارند

- فیلتر استخر شما ممکن است دچار فرسودگی و تحمل فشار زیاد شود‌

- کاربر باید سبد اسکیمر را مرتباً خالی کند، در غیر این صورت سرعت جریان آب کاهش یافته و فشار پمپ بیشتر می شود

 

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

آبنما خانگی به طور معمول توسط افرادی که برای دکور خانه شان ارزش زیادی قائل هستند بکار گرفته می شود چرا که وجود این آبنما ها به فضای خانه آرامش خاصی می بخشد و احساس طبیعت را به همراه می آورد. با این حال، اکثریت افرادی که از آبنما های مختلف برای خانه شان استفاده می کنند هیچ اطلاعی در مورد فواید آن ها بر سلامتی انسان که معمولا بعد از اعمال این فواره‌های آبی داخلی به دست می‌آید، ندارند. بنابراین، بهتر است که مزایای آبنما خانگی بر جسم و روح خود را بشناسید تا بتوانید مناسب تر از آن ها استفاده کنید.

۱. احساس آرامش مهم ترین مزیت آبنما خانگی
پس از سپری کردن یک روز کاری شلوغ و پر مشغله در، خانم ها و آقایان شاغلی که به سمت خانه شان باز میگردند دوست دارند که احساس آرامش بخشی از آب جاری را تجربه کنند چرا که تمام خستگی های طول روز را از شما میگیرد و احساس راحت و پسندیده ای به شما می دهد. بنابراین، احساس آرامش را این بار با یک فنجان قهوه در کنار صدای آرامش‌ بخش جریان آب، از طریق آبنما خانگی کوچک خود تجربه کنید.

۲. الهام گرفتن از محیط‌زیست
اکثریت شما باید نسبت به نحوه ی داشتن محیطی تمیز و پاک در اطراف خود آگاهی داشته باشید چرا که با روش‌های ممکن به ما کمک می‌کند انرژی مثبت را دوباره بدست آوریم، همان انرژی ای که در عین تجربه مشکلات دشوار کار و بازرگانی از دست می دهیم و یا در بدن ما به درد تبدیل می شود. بدون شک، داشتن یک محیط آرام در خانه به ما کمک می‌کند انرژی را که از دست می‌دهیم دوباره بدست آوریم. چطور؟ این کار بسیار آسان است. بکارگیری آبنما خانگی واقع در اتاق نشیمن، اتاق تخت و یا نزدیک به میز غذا خوری شما یون‌های منفی را جذب می‌کند، و در عوض فضایی را ایجاد می کند که برای بازیابی تمام انرژی های مثبت از دست رفته و یا حتی فراموش شده ضروری است.

۳. کاهش استرس
امروزه افراد مبتلا به بیماری هایی همچون سردرد های مزمن، پایین بودن فشار خون، دیابت و هر نوع مسائل بهداشتی دیگر هستند که حتی ممکن است با سن آن ها سازگاری چندانی نداشته باشند. چرا؟ دلیل آن این است که محیط رقابتی که شما را تبدیل به یک کارمند مولد کارآمد در سال می‌کند پر از استرس شغلی برای شماست که شما در طول دوران طلایی خود تجربه می‌کنید. شما می‌توانید یک آبنما خانگی را در محل زندگی خود داشته باشید که در هنگام تفکر در مورد آن صدای آرامش‌بخش، تمام استرس را در عرض چند ثانیه دور خواهید کرد و دوباره آن شخصیت مثبت را به دست خواهید آورد.

۴. داشتن محیطی مرطوب
آبنما خانگی بسیار مناسب افرادی است که از رطوبت و گرمای طبیعت لذت می برند. به خاطر داشته باشید که خشکی و گرمی اتاق های خانه تان معمولا منجر به آلرژی، بیماری‌های پوستی و دیگر مساعل آزار دهنده می شود. با این حال، داشتن یک جریان آب طبیعی مستمر در جاهای مختلف خانه مانند اتاق نشیمن و یا اتاق خواب به راحتی می تواند این علائم را کاهش دهد. یک آبنما خانگی همانند دستگاه بخار کار می‌کند، هوا را بهبود می‌بخشد و باعث بهبود کیفیت هوا می‌شود که وقتی تنفس می‌کنید به تصفیه خون و رگ‌های خونی شما کمک می‌کند و شما را از هر نوع بیماری‌های آلرژیک مضر و لاعلاج دور نگه می‌دارد. تا زمانی که در محیطی پاک و تزکیه شده باشید، به دلیل افکار مثبت تولید شده در ذهن، هر زمان که هر نوع هرج و مرج مربوط به زندگی را تجربه می‌کنید، روحیه شما تازه خواهد شد.

فراموش نکنید که این مزایای بررسی شده را با همکاران ودوستان خود به اشتراک بگذارید!

جنس آبنماهای خانگی
آبنماها از مواد مصنوعی و طبیعی مختلفی ساخته شده‌اند. هر کدام یک ظاهر منحصر به فرد ارائه می‌کنند و بسیاری از آبنما ها بیش از یک نوع ماده را در ساختار خود دارند.

آبنماهای سنگی و لوحی ممکن است سنگین باشند، اما بسیار سخت و با دوام هستند و در مقابل جریان ثابت آب مقاومت نشان می دهند بدون این که علائم فرسایش را نشان دهند.

فلزات، از قبیل مس یا برنج، به مرور زمان ثابت شده و بهبود می یابند. مواد مصنوعی ای مانند آکریلیک ظاهری مشابه با مواد طبیعی مثل سنگ یا فلز دارند اما طول عمر کمتری دارند و به دلیل وزن سبکشان راحت تر حرکت داده می شوند. آن‌ها اغلب مقرون‌به‌صرفه هستند.

 

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

مزایا آبنما

یکی از بهترین روش ها برای بهبود زیبایی فضای بیرونی ملک مانند حیاط خانه یا باغ شخصی نصب یک آبنما است. آبنماها به سبک های مختلفی ارائه می شوند و شما می توانید به راحتی محصولی را که مکمل دکوراسیون فضای باز شما باشد برگزینید. به گفته بیشتر کاربران، ظاهر زیبای آنها تنها یکی از مزایایی است که توسط آن ها ارائه می شود.

۱. صدای آرامش بخش آب

دنیای امروزی بسیار استرس زا و پر تنش است. افراد این روزها عموما با مشکلات بسیاری در زمینه کار و کسب درآمد دست و پنجه نرم می کنند. صدای آب روان می تواند مقابله با تمام این استرس ها را بسیار راحت تر سازد. نشستن در کنار آبنما می تواند به طرز باورنکردنی آرامش بخش و دلپذیر باشد. شما می توانید در زمان های استراحت طول روز خود، در کنار آبنما خود آرام بنشینید و به صدای آب گوش دهید. این وقفه ها اتلاف وقت نیست، بلکه فرصتی برای شماست که ذهن خود را آزاد کرده و دوباره تمرکز خود را بازیابید تا بازدهی بیشتری داشته باشید.

افراد به طور طبیعی جذب صدای روان آب می شوند. در حقیقت، ممکن است متوجه شوید که مردم همواره به سمت طبیعت و یا مناطقی که در آنجا چشمه های آب وجود دارد جذب می شوند. آبنما ها به قدری آرامش بخش هستند که حتی می توانید آنها را در بسیاری از مکان های مقدس و تفریحی پیدا کنید. وجود صدای آب روان در پس زمینه فعالیت های کاری روزانه شما می تواند تفاوت بسیاری در فضای حیاط یا باغ شما ایجاد کند. حتی می توانید با نصب یک آبنمای داخلی در خانه خود، این جلوه آرامش بخش را برای دیگر اعضای خانواده خود فراهم کنید.

مزایا آبنما

۲. رطوبت رسانی موثر

اگر در منطقه ای با آب و هوای خشک زندگی می کنید، داشتن یک چشمه آب می تواند نیاز به یک دستگاه رطوبت ساز را از بین ببرد. آب به طور طبیعی هوا را مرطوب می سازد و به ایجاد یک محیط زندگی راحت تر کمک می کند. حفظ سطح رطوبت ایده آل هوا می تواند به کاهش مشکلاتی از قبیل آلرژی ناشی از گرد و غبار کمک کند. اگرچه دستگاه های رطوبت ساز تولید شده تجاری امروزه در بسیاری از مناطق استفاده می شوند، اما یک آبنما فواید بسیاری دارد. فراموش نکنید که آب داخل دستکاه های رطوبت ساز می تواند باعث رشد کپک، قارچ یا باکتری شود. استفاده از یک آبنما داخلی برای مرطوب سازی هوا می تواند خطر وجود این مشکلات را به حداقل برساند. همچنین بهبود سطح رطوبت می تواند به نفع گیاهانی باشد که در خانه خود نگهداری می کنید. با حداقل رساندن گرد و غبار، برگ گیاهان قادر به پردازش نور بهتری خواهند بود. این امر می تواند از اهمیت ویژه ای در داخل خانه و همچنین حیاط های محصور شده و یا سایر فضاهای بیرونی که کمتر در معرض نور طبیعی خورشید قرار دارند، محسوب شود.

بهترین آبنما ها برای افزایش سطح رطوبت، نمونه هایی هستند که آب زیادی در مخزن آنها جریان دارد. آبنماهایی هایی که در آن ها جریان آب حرکت زیادی دارد همچنین برای کاهش صداهای آلوده کننده محیطی ایده آل می باشد.

 

۳. جذب یون های منفی

به حرکت افتادن آب می تواند سبب آزاد شدن یوندهای منفی در هوا شود. این یون ها مزایای بسیاری را فراهم می کنند.جالب است بدانید که آن ها به عنوان یک تصفیه کننده طبیعی هوا کار می کنند و به از بین بردن انواع آلاینده های مختلف موجود در هوا کمک می کنند. یون های منفی همچنین می توانند به بهبود خلق و خو و رفتار شما کمک کنند. مطالعات نشان داده است که اثرات یونیزاسیون آب روان می تواند سطح سروتونین را در بدن و مغز افزایش دهد. این هورمون نقش اساسی در تنظیم خلق و خوی شما دارد. در حقیقت، افرادی که کمبود سروتونین دارند بسیار بیشتر از کسانی که سطح کافی دارند افسرده می شوند. اضافه کردن یک آبنما به حیاط، خانه یا محل کار شما می تواند با انتشار بیشتر یون های منفی در هوا به روحیه شما تأثیر مثبت بگذارد.

هنگام انتخاب آبنما خود، بهتر است به دنبال آبنمایی بگردید که به راحتی با دکوراسون و نمای فضای مربوطه هم خوانی داشته باشد. از آبنماهای دیواری گرفته تا مدل های رومیزی یا آبنما های پایه دار ایستاده، آن ها در سبک های مختلفی در بازار موجود است.

 

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

عمق استخر خانگی

هنگام ساخت استخر های خانگی، عوامل متعددی وجود دارند که عمق استخر شنا را تعیین می کنند. این عوامل تا حد زیادی به سلیقه کاربر بستگی دارند و باید متناسب با هدف و نوع استفاده کاربر انتخاب گردند چرا که عمق استخر شنا تمامی روند طراحی را تحت تأثیر قرار می دهد. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر عمق استخر های خانگی می پردازیم.

امروزه استخرهای شنا در سر تا سر دنیا به عنوان یک سرمایه گذاری هوشمندانه توسط صاحبان املاک در نظر گرفته می شوند چرا که آن ها علاوه بر فراهم کردن امکانات تفریحی و ورزشی، بر ارزش ملک مورد نظر می افزایند. استخرهای شنا خانگی از سطوح و اشکال مختلف ساخته شده اند اما مهم ترین مسئله که روند ساخت استخر را به کل تحت تاثیر قرار می دهد، عمق مخزن استخر است. شنا کردن و شیرجه زدن در استخر کم عمق ممکن است به کاربر آسیب وارد کند. همچنی یک استخر عمیق نیز می تواند منجر به غرق شدن شناگران و کاربران کم سن و سال تر مانند کودکان شود.

هدف کاربر و نوع استفاده از استخر

استخر های شنا می توانند بسته به اهداف مختلفی ساخته شوند، برخی از کاربران به دنبال انجام ورزش های آبی روزانه می باشند در حالی که گروهی دیگر تنها برای کسب آرامش و یا تفریح در کنار اعضای دوستان و خانواده به آب می روند. به طور کلی، استخرهای تفریحی خانگی باید حداقل دارای عمق 3 فوت و حداکثر عمق 4 تا 5 فوت را داشته باشند تا هم برای کودکان و هم بزرگسالان مناسب باشند‌. همچنین، افرادی که برای اهداف ورزشی به دنبال ساخت استخر می باشند باید استخری به طول و عمق 25 فوت و 5 فوت را در نظر بگیرند.

ایمنی کودکان

اگر به دنبال ساخت یک استخر خانگی هستید، باید احتمال شنا کردن کودکان را نیز در نظر بگیرید. از این رو، استخری که مناسب شنا کردن کودکان باشد باید حداقل 2 فوت عمق داشته باشد. عمق 3 فوت و یا بیشتر برای کودکان بزرگ تر مناسب خواهد بود.

برای کودکان، دکینگ و یا عرشه استخر برای راه رفتن نباید زیاد باشد. در برخی موارد، کاربران ترجیح می دهند استخرهای جداگانه ای برای کودکانشان در نظر بگیرند اما اگر کودکان شما به دنبال یادگیری مهارت شنا و انجام فعالیت های ورزشی آبی می باشند بهتر است در کنار شما شنا کنند. برای مبتدیان، 2 فوت عمق توصیه شده است. با گذشت زمان و رشد کودک، استخر شما نیاز به عمق 3 فوت خواهد داشت. بنابراین بسیار حائز اهمیت است که عمق استخر خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

 

فعالیت های مختلف ورزش آبی

برای شنا کردن روزمره، استخر باید به اندازه کافی عمیق باشد تا کاربر امکان حرکت آزاد را داشته باشد. تمامی افراد خانواده باید به راحتی بتوانند در استخر شنا کنند. برای شناگران پیشرفته، طول استخر باید از عمق آن بزرگ تر باشد. در چنین حالتی، عمق 3.5 فوت متناسب است.

برای فعالیت های ورزشی دیگر مانند بسکتبال و والیبال آبی، عمق استخر باید به کاربران اجازه دهد تا به راحتی بایستند، شنا و بازی کنند. عمق استخر باید یکنواخت باشد تا کاربر مجبور نشود برای شنا در قسمت خاصی از استخر انرژی بیشتری صرف کند‌. عمق ایده آل و توصیه شده برای چنین استخر هایی باید بین 3.5 و 4 فوت باشد.

اگر قصد شیرجه زدن در استخر را دارید، عمق استخر شما باید 4 فوت یا حتی بیشتر باشد. شیرجه زدن باید به صورتی انجام گیرد که آسیبی به کاربر وارد نشود. استخر باید به اندازه کافی عمیق باشد تا کودکان و بزرگسالان بتوانند به راحتی در آب شیرجه بزنند‌.

استخر های دارای بخش عمیق و کم عمق

طبیعتا نوع، طرح و شکل استخر شما بر میزان هزینه ساخت و نگهداری آن تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، یک استخر عمیق تر برای شنا و شیرجه زدن ایده آل است و در عین حال، به آب بیشتری برای تمیز کردن و پر شدن نیاز دارد. همچنین هزینه نگهداری و سایر هزینه های استخر نیز افزایش می یابد. به همین دلیلی، بسیاری از افراد استخرهایی با عمق زیاد و کم را ترجیح می دهند. هرچه اختلاف عمق استخر در قسمت عمیق و کم عمق بیشتر باشد، شیب استخر بیشتر می شود. استخرهای عمیق تر برای تصفیه آب و عمل گرمایش به مواد شیمیایی بیشتری نیاز دارند.

استخر هایی که دارای بخش های عمیق و کم عمق می باشند به شما امکان می دهد تا فعالیت های متنوعی داشته باشید. بخش کم عمق یک استخر می تواند 3.5 فوت در نظر گرفته شود و بخش عمیق حداکثر 5 فوت را خواهد داشت. شیرجه زدن در قسمت عمیق استخر به کاربر این اطمینان را می دهد که خطری او را تهدید نمی‌کند. همچنین، برای شنا روزمره و عادی، کاربر می تواند به راحتی از بخش کم عمق استخر خانگی خود استفاده کند.

 

 

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

پس از ورزش و یا سپری کردن یک روز استرس زا در محل کار، گرمای آرامش ‌بخش یک سونا خشک مس تواند بهترین گزینه برای شما باشد. گرمای سونا خشک باعث می‌ شود بدن عرق بریزد و برای بسیاری از مردم آرامش عمیقی ایجاد می کند. در حالی که نتایج ضد و نقیضی در مورد تاثیر پزشکی عرق کردن سموم در یک سونا خشک وجود دارد، هیچ شکی وجود ندارد که استحمام با سونا خشک می‌ تواند یکی از سریع‌ ترین راه‌ ها برای تسکین دادن به درد ها و گرفتگی های بدن باشد. چند احتیاط و آماده‌ سازی دقیق، اگر لحاظ شوند، باعث می شوند که شما و اعضای خانواده تان لحاظ لذت بخش ترس را در هنگام حمام گرفتن در سونای خشک تجربه کنید:

سونا خشک
قبل از ورود به سونا خشک یک لیوان آب بنوشید. با افزایش دمای سونا تا ۱۸۵ درجه فارنهایت، بدن شما به رطوبت اضافی نیاز خواهد داشت. یک بطری آب باخود به سونا خشک ببرید تا شرایط بدنتان را مطلوب نگه دارید.

تمیز به داخل سونا بروید. قبل از ورود به سونا نیز در صورت نیاز، هر گونه آلودگی روزمره را از روی پوست خود پاک کنید. بسته به این که آیا شما در یک سونای عمومی یا خصوصی هستید، می ‌توانید انتخاب کنید که لباس بپوشید و یا برهنه در سونا حمام کنید. پس بهتر است لباس مورد نیازتان را نیز لحاظ کنید.

دو حوله تمیز و بزرگ با خود به سونا خشک ببرید و به یاد داشته باشید که در را پشت سر خود ببندید.

یکی از حوله های تمیز را روی نیمکت سونا بگذارید. شما می ‌توانید روی حوله بنشینید و یا روی نیمکت دراز بکشید تا کاملا در آرامش باشید. از حوله دیگری که باخود آورده بودید استفاده کنید تا عرق را از پیشانی و یا از هر جایی روی بدنتان که نیاز به توجه دارد، پاک کنید.

نفس عمیق و آرامی بکشید، و از حمام خود به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه لذت ببرید. به یاد داشته باشید که اگر احساس خشکی می ‌کنید، آب بنوشید و از ماندن در سونا برای زمان بیش از حد طولانی و گرم کردن بافت ‌ها خودداری کنید.

سونا را رها ترک کنید و با آب ولرم خود را بشویید تا عرق اضافی باقی مانده را پاک کنید و بدن خود را به آرامی خنک کنید. سپس یک یا دو لیوان آب بنوشید تا آب از دست رفته بدن خود را مجددا تامین کنید.

 

نکته: همیشه حوله و آب دم دست داشته باشید.

اگر پاهایتان نسبت به گرما حساس هستند، یک جفت صندل به پا کنید تا از آن ‌ها محافظت کنید.

 

اگر شرایط پزشکی ای دارید که می ‌تواند در گرما مانند شرایط قلبی شما را تحت‌ تاثیر قرار دهد، با پزشک خود مشورت کنید.

 

آب بدن خود را تنظیم نگه دارید و مراقب ضربان قلب خود باشید. اگر احساس سرگیجه کردید و یا بیش از حد گرم شدید، فورا سونا را ترک کنید.

 

مصرف بیش از حد الکل و یا مصرف دارو های تجویزی، ممکن است بدن شما را از تولید عرق منع کند که می ‌تواند منجر به افزایش بیش از حد دمای بدن شما شود. از مصرف مقادیر زیاد الکل خوداری کنید و با پزشک خود در مورد داروهایی که ممکن است قبل از اینکه تصمیم بگیرید وقت خود را صرف یک سونا خشک کنید، چک کنید.

 

حمام سونا خشک می ‌تواند برای افرادی که از بیماری ‌های مزمن خاص رنج می‌ برند و همچنین افراد مبتلا به شرایط فیزیکی ضعیف مانند افراد چاق، خطرناک باشد. بیماری‌ های مزمن و شرایطی مانند چاقی می‌ تواند باعث شود بدن در شرایط سختی قرار گیرد تا دمای داخلی آن تنظیم شود و باعث شود که بدن به شدت داغ گردیده و منجر به افزایش خطرناکی در دمای درونی شود. اگر از یک بیماری مزمن رنج می‌ برید و یا در وضعیت جسمانی ضعیفی قرار دارید، پیش از استفاده از یک سونا خشک با پزشک مشورت کنید. افرادی که سابقه فشار خون بالا و یا بیماری ‌های قلبی دارند نیز باید قبل از ورود به سونا محتاطانه عمل کنند چون دمای بالا می‌ تواند باعث افزایش ضربان قلب این افراد گردد.

 

برای مدت طولانی در سونا خشک نمانید. بودن در گرمای بیش از حد می‌ تواند باعث افزایش دمای بدن شما شود تا به سطوح غیر ایمن افزایش پیدا کند، بنابراین حمام خود را به ۱۵ یا ۲۰ دقیقه محدود کنید. اگر احساس تهوع، گیجی و یا ناراحتی کردید، سونا خشک را ترک کنید. اینها ممکن است نشانه‌ هایی باشند که بدن شما بیش از حد داغ می ‌شود و آب از دست می ‌رود و یا خسته می‌ شود. اگر مریض و ناخوش بودید، حمام نگیرید. در انتها، پس از ترک کردن سونا بدنتان را خنک کنید و از رفتن به هوای سرد بلافاصله اجتناب کنید، چون تغییرات سریع در دما می‌ تواند برای بدن شما مضر باشد.

مطالب مرتبط :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

مزایای فیلتر شنی استخر چیست؟

سیستم تصفیه آب استخر بخش جدایی ناپذیر از سیستم استخر های شنا می باشند. برای بسیاری از کاربران، انتخاب و برگزیدن یک سیستم تصفیه مناسب دشوار و پیچیده است چرا که آن ها اطلاعات کافی از انواع فیلتر های تصفیه و ویژگی های هر یک ندارند‌. انتخاب فیلتر تصفیه مناسب می تواند کیفیت و سلامت آب استخر شما را تضمین کند‌. فیلتر های شنی به طور مداوم کیفیت و قابلیت اطمینان خود را طی چندین سال گذشته ثابت کرده اند و در صورت نگهداری و رسیدگی مورد نیاز، می توانند از دوام فوق العاده ای نیز برخوردار باشند.برای خرید و مشاهده قیمت فیلتر شنی استخر به صفحه فبلتر شنی مراجعه کنید .

کارآیی و عملکرد بهینه :

فیلترهای شنی استخری یک سیستم تصفیه با کیفیت بالا می باشند. برخلاف سایر سیستم های تصفیه، این نوع فیلترها هم ذرات بزرگ و هم ذرات کوچک را جذب می کنند. ذرات بزرگ شامل بقایا و ضایعاتی مانند مو، حشرات و برگ ها هستند. اکثر فیلترها این بقایای بزرگ را به خوبی می گیرند. اما باید بدانید که آلاینده های واقعی استخر های شنا، ذرات ریزتر هستند که کیفیت آب و ختی در بیشتر موارد شیمی و سلامت آب را نیز تحت تاثیر قرار می دهند. آلاینده ها و میکروارگانیسم های این گروه می تواند شامل جلبک ها و فسفات ها باشد. فیلترهای شنی قادرند این آلاینده های نامرئی را از استخر شما پاک کنند‌.

با این حال باید بدانید که کارکرد فیلتر شنی شما مستقیماً به وجود و سلامت پمپ استخری بستگی دارد. پمپ استخر آب را به سمت فیلتر شنی هدایت می کند. آب استخر به سکیمر وارد شده و از طریق آن به فیلتر منتقل می شود. جالب است بدانید که سیستم های اسکیمر عموما دارای یک سبد پالایش کننده می باشد که برای آب استخر شما یه عنوان یک پیش فیلتر عمل می کند. این امر می تواند اولین بقایای بزرگ مانند شاخه و برگ های درختان را بگیرد‌. همین ویژگی اهمیت بسیاری در افزایش ماندگاری و دوام فیلتر شنی استخر شما دارد و تا حد بسیاری از فشار عملیاتی آن می کاهد.

هنگامی که آب به فیلتر شنی می رسد، در امتداد بستر فیلتر، از قسمت بالا تا پایین مخزن حرکت می کند. بستر فیلتر های شنی همان طور که از نامشان پیداست از شن و سیلیس مخصوص پر می شوند. آب استخر در قسمت بالای شن و سیلیس قرار می گیرد و از طریق آن به لایه های پایین تر نفوذ می کند. ذرات خاک و غبار ضمن حرکت آب در میان ذرات بستر شنی به دام می افتند و آب صاف و تمیز از فیلتر استخر خارج می شود. سپس آب به مخزن استخر هدایت می شود. در صورت وجود سیستم گرمایش مانند هیتر استخری، آب ابتدا از این مسیر عبور می کند و سپس با حرارتی بیشتر و مناسب تر به استخر باز می گردد.

انتخاب فیلتر شنی مناسب به حجم استخر شما بستگی دارد. شما باید این حجم را در برابر سرعت جریان فیلتر شنی خود و بسته به قدرت پمپ آب بررسی کنید. به عنوان مثال، برای یک استخر مسکونی، باید فیلتری را انتخاب کنید که بتواند ظرف 6 ساعت تمام آب استخر شما را فیلتر کند.

مزایای فیلتر شنی استخر چیست؟

شیر شش پورت :

از دیگر مزایای فیلتر های شنی می توان به شیر شش پورت با تنظیمات مختلف اشاره کرد:

1. حالت فیلتر: این قابلیت فیلتر های شنی همان حالتی است است که فیلتر شما در 99٪ زمان ها انجام می دهد، که سبب تصفیه آب استخر می شود

2. حالت تخلیه: در این حالت، آب با عبور از بستر شنی، مستقیماً از فیلتر خارج می شود. این قابلیت تنها در مواردی استفاده می شود که استخر بسیار کثیف باشد و پاک سازی کامل استخر لازم باشد.

3. حالت بک واش: این ویژگی یک چرخه تمیز کردن کوتاه مدت بستر شنی، به منظور بهبود عملکرد فیلتراسیون است. توصیه می شود تا فرآیند بک واش را دست کم هفته ای یک بار انجام دهید. در این فرآین، آب به صورت معکوس، یعنی از پایین به بالا وارد فیلتر می شود و آلودگی ها را خارج می کند.

4. حالت شستشو: این قابلیت مستقیماً باید پس از فرآیند بک واش استفاده شود. در حالی که آب به سیستم فاضلاب تخلیه می شود، به مدت 30 ثانیه اجازه دهید آب از بالا به پایین فیلتر عبور کند. این کار به شما این اطمینان را می دهد که بستر شنی در بهترین حالت خود قرار دارد و هرگونه ذرات گرد و غبار احتمالی باقی مانده خارج می شود.

5. حالت گردش: آب از پمپ مستقیماً به استخر شنا باز می گردد، بدون اینکه از فیلتر تصفیه شنی عبور کند. این بدان معنی است که آب فیلتر نمی شود.

6. حالت بسته: همه پورت ها بسته هستند. اطمینان حاصل کنید که پمپ آب استخر خاموش باشد چرا که در غیر این صورت فشار به سرعت افزایش می یابد. این قابلیت به طور کلی هنگام سرویس کردن پمپ استفاده می شود. به این ترتیب، هیچ آبی نمی تواند از فیلتر شنی به پمپ برگردد.

نگهداری اندک :

فیلترهای استخر شنا به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارد. شما باید هر هفته با انجام فرآیند بک واش به مدت 5 دقیقه فیلتر خود را تمیز کنید. این کار به بهبود عملکرد فیلتر کمک می کند. نگران تعویض بستر شنی فیلتر خود نباشید. فیلتر های شنی عموما با ضمانت بالا طراحی و ساخت می شوند و هر ۵ تا ۷ سال یکبار به تعویض شن و سیلیس نیاز پیدا خواهندکرد. این امر در حفظ سازگاری فیلتر شما بسیار مهم است.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

گریل استخر چدنی چیست؟ به گریتینگ های نرده ای که به عنوان پوشش کانال دور استخر استفاده می شوند گریل استخری گفته می شود. گریل استخر چدنی می توانند در دور استخر ، جکوزی ، زیر دوش ها ، سرویسهای بهداشتی ، بام ، تراس ، روف گاردن و … کاربرد داشته باشند. جنس این گریل ها در انواع مختلف می توانند با یا بدون کانال پیش ساخته به کار برده شوند. برخی از مدلها قابلیت انحنا را نیز دارا می باشند و برای استخرهای دارای قوس امکان استفاده می باشند. گریل استخر چدنی راه حلی بادوام برای مشکلات زهکشی شما هستند. طیف وسیعی از گریل استخر چدنی وجود دارد که می توانید استفاده کنید. در محل هایی مانند رمپ پارکینگ سوله کارخانجات موتور خانه ها و فضاهای تاسیساتی ، آشپزخانه های صنعتی و خیابان های شهری از کانال های پیش ساخته با درپوش های متنوع (پی وی سی ، چدن ، گالوانیزه ، استیل) بر حسب مقاومت شیمیایی و فشار و مقاومت وزنی مورد نیاز استفاده می شود. گریل استخر چدنی

گریل استخر چدنی
شرکت استخر باما با تجربه ۷ ساله خود در ساخت و راه اندازی استخر ، سونا و جکوزی در شهرهای کرج، تهران، ساوجبلاغ، دماوند، محمدشهر، آبعلی، هشتگرد، رودهن، سهیلیه، پردیس، کردان، جاجرود، آبسرد، طالقان، مهرشهر، فشم، چالوس، ملارد، میگون، فرمانیه، نیاوران، ونک، سعادت آباد، لواسان، مشکین دشت، شهریار، گوهردشت، فردیس، جهانشهر، عظیمیه، اندیشه، شهرک غرب، شمیران، تجریش، فیروزکوه، گچسر، رودسر، مرزن آباد، صادقیه، اکباتان، کلاردشت، سیاه بیشه، نمک آبرود، کلارآباد، جردن، صادقیه، عباس آباد، رشت، فومن، لویزان، گیشا، ولنجک، تنکابن، رامسر، ماسال، تالش، اسالم، ماسوله، سنگر، زیباکنار، متل قو، لاهیجان، سلمان شهر، کیاشهر، لنگرود،چمخاله، کلاچای، رویان، نور، ایرانشهر، چمستان، ایزدشهر، آمل، بابل، قائم شهر، فریدون کنار، بابلسر، خزرشهر، بهشهر، گرگان و ساری، بهترین های گاتر استخر و گریل استخر و گرتینگ استخر را برای شما هموطنان آماده فروش کرده است.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

هنگامی که تصمیم به ساخت آبنما و فواره آبشاری می‌گیرید‌ ، دو نکته مهم را باید در نظر داشته باشید. ابتدا حوضچه‌ای که آبنما درون آن بریزد و دوم ساختار آبنما و فواره آبشاری. به طور معمول طراحی ساختار آبنما همیشه سخت تر بوده است،‌ اما در این مقاله به شما خواهیم گفت چگونه یک آبنما را طراحی و ساخته می‌شود که نه تنها ساده بلکه ارزان نیز باشد. در طراحی ساختار این آبنما از سنگ استفاده می‌شود. محل اجرا و ساخت آن توسط صاحب خانه تعیین می‌شود که به طور معمول در حیاط خانه قرار می گیرد (البته با توجه به سلیقه فرد می‌تواند هر جای دیگری نیز ساخته شود). هنگامی حوضچه و آبنما ساخته شدند و در محل خود قرار گرفتند می‌توان با استفاده از یک پمپ برای فرستادن آب از حوضچه به آبنما استفاده کرد.

طراحی آبنما و فواره آبشاری
طراحی آبنمای آبشاری در فضای باز می‌تواند شکل‌ها و طرح‌های متنوعی داشته باشد. هنگام بررسی گزینه های طراحی باید این نکته را در نظر داشته باشید که ارتفاع لازم برای ایجاد یک منظره رویایی بسیار مهم می‌باشد. ایجاد یک سطح شیب دار در پشت حوضچه هم سخت است و هم هزینه‌های شما را بالاتر می‌برد. به طور معمول خانه‌هایی که در فضاهای کوچک محوطه سازی می‌کنند،‌ آبنما‌های کوچک را ترجیح می‌دهند. هدف اصلی آن‌ها از ساخت آبنما و فواره آبشاری‌ در خانه‌شان،‌ شنیدن و طنین انداز شدن صدای تسکین دهنده ریزش و جریان آب است. یکی از روش‌های ساخت آبنما استفاده از سنگ‌ها در طراحی آن می‌باشد. اگر به سنگ‌های طبیعی دسترسی دارید،‌ بهتر است از آن‌ها استفاده کنید تا کار نهایی ارزان‌تر تمام شود.
تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای ساخت آبنما و فواره آبشاری
سنگ‌ها
پمپ شناور
لوله برای اتصال پمپ به بالای آبنما
گلدان پلاستیکی نسبتا بزرگ
حوضچه پلاستیکی
لوازم نجاری و دانش نجاری
بیل
شن
شیلنگ باغ
ابتدا 20 تا 30 سنگ پیدا کنید. مخلوطی از اندازه‌ها و شکل‌ها خوب است اما شامل حداقل چند سنگ صاف و بزرگ باشد. بهتر است سنگ‌ها سطح صافی داشته باشند تا در ساخت آبنما و فواره آبشاری به مشکلی نخورید.
ساخت آبنما و فواره آبشاری
شرکت استخر باما با تجربه ۷ ساله خود در زمینه راه اندازی و ساخت آبنما و فواره در شهرهای کرج، تهران، ساوجبلاغ، دماوند، محمدشهر، آبعلی، هشتگرد، رودهن، سهیلیه، پردیس، کردان، جاجرود، آبسرد، طالقان، مهرشهر، فشم، چالوس، ملارد، میگون، فرمانیه، نیاوران، ونک، سعادت آباد، لواسان، مشکین دشت، شهریار، گوهردشت، فردیس، جهانشهر، عظیمیه، اندیشه، شهرک غرب، شمیران، تجریش، فیروزکوه، گچسر، رودسر، مرزن آباد، صادقیه، اکباتان، کلاردشت، سیاه بیشه، نمک آبرود، کلارآباد، جردن، صادقیه، عباس آباد، رشت، فومن، لویزان، گیشا، ولنجک، تنکابن، رامسر، ماسال، تالش، اسالم، ماسوله، سنگر، زیباکنار، متل قو، لاهیجان، سلمان شهر، کیاشهر، لنگرود،چمخاله، کلاچای، رویان، نور، ایرانشهر، چمستان، ایزدشهر، آمل، بابل، قائم شهر، فریدون کنار، بابلسر، خزرشهر، بهشهر، گرگان و ساری، آماده ارائه مشاوره به تمامی هموطنان عزیز از سراسر کشور می باشد. به پایان اولین قسمت مقاله ساخت آبنما و فواره آبشاری رسیدیم. در قسمت بعدی به دیگر مراحل ساخت خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

نقش و مزیت نورپردازی استخر

روشنایی و نورپردازی استخر می تواند محیط بیرونی شما را متحول سازد و تجربه لذت بخش بودن شنا کردن را بهبود بخشد. شخصی سازی و سفارشی کردن نورپردازی استخر این امکان را به صاحبان استخر می دهد تا حال و هوای خود را تغییر داده و ویژگی های آبی و عناصر معماری و ساختاری استخر را برجسته کنند. امروزه، نورپردازی استخر LED با صرفه جویی در انرژی به شما کمک می کند تا علاوه بر زیبا سازی منطقه شنا، ایمنی را برای شنا در شب و کسب لذت افزایش دهید.

نقش و مزیت نورپردازی استخر

مزیت نورپردازی استخر

نورپردازی استخر می تواند به ایجاد یک تجربه شنا بی نظیر در حیاط خانه شما کمک کند در حالی که شما را از برخی امتیازات بهره مند می کند. در ادامه به برخی از فواید نورپردازی استخر می پردازیم:

1- تأثیرات درخشان نور را روی سطوح آب ایجاد می کند

2- تجربه شنا شما را لذت بخش، پر جنب و جوش و به یاد ماندنی می کند

3- استفاده از استخر را پس از تاریک شدن هوا امکان پذیر می سازد

4- دید و امنیت در شب را بهبود می بخشد

5- زیبایی عناصر آبی مانند حباب سازها، چشمه ها، آبشارها، جت ها و جکوزی را تقویت می کند

6- دیوارها، عرشه ها و ساختارهای اطراف استخر را برجسته می کند

نقش و مزیت نورپردازی استخر

نورپردازی استخر قابل تنظیم است

نورپردازی داخل و اطراف استخر به محل شنا شما زیبایی، هنر و شخصیت می بخشد. در هنگام تنظیم نورپردازی استخر از همه گزینه ها استفاده کنید، از چراغ های سفید گرفته تا جلوه های رنگی شگفت انگیز خودکار و قابل تنظیم. روزهای تعطیلات یا مناسب های تولد را با چراغ های رنگی همراه کنید. نورپردازی استخر به شما این امکان را می دهد که محیطی متناسب با حال و هوا و مناسبت خود ایجاد تنظیم کنید.

نقش و مزیت نورپردازی استخر

بهبود ایمنی محوطه استخر

ایمنی محوطه شنا و استخر با اضافه کردن نور افزایش می یابد. چراغ های استخری می توانند نور را در شب هنگام برای شناگران فراهم سازند که سبب بهبود دید و ایمنی استخر شما می شود. چراغرهای استخری کنتراست را تقویت کرده و انتقال نور بین استخر و عرشه ها، پله ها و سایر مکان های دیدنی را برجسته می کند. نورپردازی در زیر آب امکان شنا راحت تر و لذت بخش تر در شب را فراهم می کند. نه تنها دیدن شناگران در شب راحت تر است، بلکه دید بهتری برای نظارت بر دیگران به ویژه کودکان و حیوانات خانگی نیز فراهم می شود.

داشتن روشنایی برای استخر مدت زمان استفاده از استخر را طولانی می کند و به شما امکان می دهد بعد از غروب آفتا‌ب نیز از استخر خود نهایت استفاده را ببرید. شنا در شب یک تجربه بی نظیر و بسیار آرامش بخش است که با روشنایی محیط تقویت می شود.

نقش و مزیت نورپردازی استخر

چراغ های استخری

روشنایی و نورپردازی استخر توسط چراغرهای استخری امکان پذیر است که این چراغ ها به سبک های هالوژنی، رشته ای و همچنین نمونه های LED موجود می باشند. اگرچه لامپ های هالوژنی و رشته ای برای تهیه ارزان قیمت تر می باشند، اما روی آوردن به چراغ های LED باعث کاهش هزینه های مصرفی انرژی شما خواهد شد. با محصولات LED به لامپ های جایگزینی به مراتب کمتری نیاز خواهید داشت و روشنایی بیشتری کسب خواهید کرد. چراغ های LED همچنین فضای استخر شما را روشن تر کرده و می توانند رنگ های پر جنب و جوش تری ایجاد کنند و متنوع تر باشند. به طور کلی، چراغ های LED از 75٪ انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای سنتی استفاده می کنند و قادرند تا 25٪ ماندگاری بیشتری نسبت به این لامپ ها داشته باشند.

 

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

مزایای جکوزی

در این مقاله به مزایای جکوزی می پردازیم. با ما همراه باشید.

تسکین استرس

استرس باعث تنش عضلانی، سردرد، خستگی و درد می شود. استفاده منظم از جکوزی، همراه با گرما و ماساژ، تنش و استرس را کاهش می دهد. شناور بودن باعث کاهش فشار در مفاصل و عضلات می شود، در حالی که گرما جریان خون را به عضلات افزایش می دهد و شفا را بهبود می بخشد. علاوه بر این، جت های جکوزی ماساژ درمانی را ارائه می دهند، که موجب تحریک انتشار اندورفین ها، که مویرگ های طبیعی بدن هستند، می شود.

کاهش درد آرتروز

برای افرادی که مبتلا به آرتروز هستند، کمپین پژوهشی تحقیقات آرتروز توصیه می کند از یک جکوزی به عنوان روشی عالی برای اعمال حرارت به مفاصل آرتروز استفاده کنند. مزایای جکوزی میتواند شامل آرامش عضلات، کاهش درد و سفتی مفصلی و سهولت بیشتر در انجام ورزش و فعالیتهای روزمره باشد.

پایین آوردن سطح قند خون افراد دیابتی

مطالعه ی مجله پزشکی نشان داد که استفاده از جکوزی ، تاثیرات مفید ورزش را شبیه سازی میکند. نتیجه این است که بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 که به مدت 30 دقیقه در روز، 6 روز در هفته به مدت 3 هفته از جکوزی استفاده می کنند، به طور متوسط 13٪ کاهش قند خون را تجربه می کنند.

کمک به کاهش وزن

در مطالعات بالینی بیماران با استفاده از جکوزی به طور متوسط وزن 3.5 پوند را بدون هیچ رژیم غذایی یا برنامه های ورزشی فیزیکی از دست دادند. به طور خلاصه، کاهش وزن ناشی از ماساژ آب گرم است که شبیه سازی اثرات ورزش روی عضلات است.

خواب بهتر

دیگر نیازی نیست برای خوابیدن گوسفند شمارش کنید طبق بنیاد ملی خواب، 30 میلیون نفر از بریتانیا از بیخوابی خفیف تا مزمن رنج می برند و دیگر اختلالات خواب را تجربه می کنند. مطالعه ای در مجله Sleep نشان داد که شناور بودن در یک جکوزی قبل از خواب، نه تنها به خواب رفتن کمک می کند، بلکه باعث خواب عمیق تر و راحت تر نیز خواهد شد.

کاهش فشار خون

کاهش فشار خون از دیگر مزایای جکوزی است. یک مطالعه اخیر برای درمانگاه Mayo توصیه می کند که آرامش در جکوزی می تواند برای بیماران مبتلا به بیماری های قلبی مفید باشد. این مطالعه نشان داد که استراحت در یک جکوزی، کمترین استرس بر روی قلب را وارد می کند و مفیدتر از استفاده کردن از یک دوچرخه ورزشی است! این مطالعه همچنین نشان داد که شناور بودن در جکوزی تا 15 دقیقه فشار خون را پایین می آورد. مزایای جکوزی با هم باشید - زمان را با هم بگذرانید، در آب گرم غوطه ور شوید. جکوزی یک مکان خصوصی و امن است که مردم میتوانند در آنجا استراحت کنند و از گفتگو معنی دار و لحظات خاص با عزیزانشان لذت ببرند. بیرون بروید - مکث کنید و از غروب های زیبا، شب های سرخ، برف، تغییر برگ ها و خیلی چیزهای دیگر لذت ببرید. خودتان باشید - هر روز در بهترین شرایط خود باشید و استفاده از جکوزی را در کار روزانه خود بگنجانید. تسکین استرس و تنش از عضلات و کاهش درد را تجربه کنید.

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی

 



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

هیچ چیزی دلپذیر تر از داشتن یک تجربه شنا به یاد ماندنی و لذت بخش در فصل شنا نیست، چراکه می توان خستگی روزمره را از بین برد و استرس و تنش روز های سخت هفته را کاهش داد. با این حال، باید همواره از ایمنی اعضای خانواده، دوستان و حتی حیوانات خانگی که ممکن است در اطراف استخر شنا پرسه بزنند اطمینان حاصل کرد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برخی از روش های ایمن سازی استخر شنا بپردازیم.

 

نصب روکش استخری :

یکی از ابتدایی ترین و کارآمدترین راهکارهایی که می توانید برای ایمن سازی استخر خود انجام دهید، استفاده از یک روکش استخری مناسب است. انواع مختلفی از روکش های استخری امروزه در بازار موجود می باشند که شما می توانید بسته به نوع استخر، اندازه استخر و میزان استفاده خود از استخر آن ها را تهیه کنید. اگر دارای حیوان خانگی می باشید، بسیار حائز اهمیت است که از آن ها در برابر ورود و افتادن در آب استخر محافظت کنید. نصب و اجرای یک روکش استخری مناسب می تواند به شما کمک کند که در این زمینه اطمینان خاطر داشته باشید.

راهکارهایی برای افزایش ایمنی استخر

نصب زنگ هشدار :

چه شما یک استخر داشته باشید و چه یک وان جکوزی، نصب و اجرای یک زنگ هشدار به منظور افزایش ایمنی آن همواره ایده خوبی است. انجام این ایده به شما کمک می کند تا در صورتی که کودک یا حیوان خانگی شما به محوطه استخر نزدیک شود، زنگ به صدا در آید و به شما اطلاع دهد. شما سپس برای دور کردن آن ها و جلوگیری از ورود آن ها به استخر اقدام خواهید کرد. هرچقدر هم که به حیوان خانگی دوست داشتنی خود اعتماد داشته باشید، ممکن است نتوانید آن را از نزدیک شدن به سطح آب استخر دور نگه دارید.

راهکارهایی برای افزایش ایمنی استخر

 

نصب نرده استخری:

بسیاری از مالکانی استخری که دارای حیوانات خانگی می باشند هنوز نتوانسته اند سگ خود را برای دانستن امنیت استخر آموزش دهند. این می تواند منجر به بروز حوادث خطرناکی برای برخی از نژاد های سگ باشد که مانند دیگر گونه ها مهارت و استعداد شنا کردن مناسب ندارند. به همین منظور، نصب نرده و حصار در اطراف استخر شما یکی دیگر از اقدامات پیشگیرانه آسان و مؤثر برای اطمینان از سالم ماندن سگ شما در تمام طول سال است، بدون توجه به اینکه مدت زمان زیادی را در خارج از خانه سپری کنید و یا نظارت خاصی داشته باشید.

راهکارهایی برای افزایش ایمنی استخرراهکارهایی برای افزایش ایمنی استخر

 

اگر صاحب یک حیوان خانگی همچون سگ هستید و نگران فراهم کردن ایمنی آن با وجود استخر شنا هستید، بهتر است تا به نکاتی که در ادامه وجود دارد توجه داشته باشید:

از توانایی شنا کردن حیوان خانگی خود آگاه باشید. بهتر است بدانید که بسیاری از حیوانات توانایی یادگیری مهارت شنا کردن می باشند و شما باید برای آموزش آن ها زمان بگذارید.

هرگز حیوان خانگی خود را در نزدیکی آب رها نکنید. حتی شناگران عالی نیز می توانند به آب بیفتند و آسیب ببینند.

اطمینان حاصل کنید که حیوان خانگی شما می داند که چگونه باید از استخر خارج شود. حتی اگر حیوان خانگی شما شنا کردن را دوست نداشته باشد، حوادث اتفاق می افتد. با آن ها تمرین کنید که چگونه باید از استخر بیرون بیایند. شما همچنین می تواند با سرمایه گذاری در خرید یک سطح شیب دار استخری طراحی شده متناسب برای حیوانات، به حیوان خانگی خود اجازه خروج بی دردسر را بدهید. تهیه جلیقه نجات مخصوص حیوانات نیز می تواند به مراتب در افزایش ایمنی آن ها تاثیر گذار باشد.

استخرهای شنا یک سرمایه گذاری لوکس و مدرن می باشند، اما برای استفاده بهتر و مناسب تر از آن ها، لازم است تا ایمنی کاربران را تضمین کنید. استفاده از اقدامات ایمنی که به آن ها اشاره کردیم شروع بسیار خوبی است، اما حوادث هنوز هم می تواند رخ دهد. در صورت بروز نیاز، اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از بروز حوادث جدی اقدامات CPR را فرا بگیرید. با افزایش و بهبود ایمنی استخر شنا خود، تجربه شنا خود را در کنار اعضای خانواده و دوستان لذت بخش تر سازید.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

آیا تا به حال شده در جکوزی نشسته باشید و از گرما و آرامش فشار ناشی از جت ها لذت ببرید و به این فکر کنید که پمپ جکوزی ها چگونه کار می کنند؟  قلب و روح هر جکوزی نیروگاه آن یعنی پمپ آن است. بسیاری از افراد فکر می کنند که کار پمپ ها فقط برای گردش آب از جت ها در داخل و خارج از جکوزی است. در حالی که علاوه بر این کار ، آب را نیز فیلتر می کند ، آب را گرم نگه می دارد و هوا را به آب اضافه می کند و به آن اجازه می دهد تا از جت ها خارج شود. بیایید پمپ را به اصطلاح ساده و قابل فهم تقسیم کنیم. درون پمپ آب از وان خارج می شود و با ورود به داخل پمپ شروع به فیلتر کردن خود می کند. آیا فیلتر کردن پمپ ها مهم است؟ خب با داشتن فیلتر، پمپ آب مانع از خالی شدن وان و تمیز کردن دستی کاسه جکوزی می شود. بدون پمپ مجبورید این کار را بعد از هر بار استفاده از کاسه جکوزی به صورت دستی انجام دهید. کمی به این روش فکر کنید ، وان حمام خود را پر از آب می کنید و فقط هفته ای آب آن را تمیز کنید. اگر به طور مداوم تمام هفته از وان حمام خود استفاده کنید و از آن خارج شوید ، آب تا آخر هفته کثیف می شود. پس از تصفیه آب و وارد شدن آن به داخل پمپ ، پمپ آب با حفظ دمای گرم آن، همچنان آن را گرم می کند. از آن نقطه به بعد پمپ شروع به گردش سریع آب در داخل مخزن می کند. سپس شروع به اضافه کردن هوا به مخلوط آب می کند. هنگامی که آب شروع به گردش می کند ، این حرکت رفته رفته نیرو و فشار آب تشدید می شود. آب و هوا در این فرایند با هم ترکیب شده سپس از جت ها خارج شده و به جکوزی باز می گردد. آب به طور مداوم در حین و خارج شدن از پمپ در مدت  زمان استفاده جکوزی گردش می کند. برای حفظ حداکثر طول عمر پمپ جکوزی ، شما باید فیلترهای جکوزی و دریچه های ورودی و خروجی آن را در سفید کننده خیس کرده تا از تشکیل رسوب معدنی در آن جلوگیری شود. بنابراین دفعه بعد که در حال آرامش گرفتن و لذت بردن از جکوزی خود هستید ، به ستون فقرات جکوزی خود یعنی همان پمپ خود بیشتر توجه کنید

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

ضدعفونی کننده یووی استخری چیست

 

همه ما می دانیم که نگهداری و رسیدگی به استخر برای سلامت آب و همچنی کاربران بسیار حائز اهمیت است. روش های متعددی به این منظور وجود دارند، اما اگر به دنبال یک راه حل مؤثر می باشید، بهتر است تا از سیستم های ضدعفونی کننده یووی استخری که از نور ماوراء بنفش برای تصفیه آب استخر استفاده می کنند، بهره مند شوید. این سیستم ها مواد شیمیایی زیادی را در استخر شما توزیع نمی کنند و به همین دلیل برخی افرا‌د می گویند که آن ها در واقع یک روش بهداشتی بسیار موثرتر نسبت به کلر می باشند.

سیستم ضد عفونی کننده یووی استخری تقریبا به طور کامل و بدون نیاز به مواد شیمیایی عمل می کنند. در اصل، آن ها برای از بین بردن میکروارگانیسم های ناخواسته در استخر مانند میکروب کش ها عمل می کنند. پرتوهای تابشی اشعه ماوراء بنفش باکتری های مضر و سایر میکروارگانیسم های موجود در آب استخر شما را هدف قرار می دهند، دی ان ای آن ها را تغییر می دهند تا قادر به تولید مثل نباشند و سپس آن ها را می کشند. این سیستم ها در واقع جز فناوری های پیشرفته انسانی می باشند. سیستم های ضدعفونی کننده یو وی به طور مستقیم اشعه های فرابنفش را در معرض کاربران قرار نمی دهند بنابراین لازم نیست تا نگران تاثیرات منفی آن بر سلامت شناگران باشید.

سیستم های اشعه ماوراء بنفش در از بین بردن پاتوژن ها مؤثر هستند و تا حد زیادی بی نیاز به افزودن مواد شیمیایی می باشند، اما گاهی نیز ممکن است مقداری از آن ها را استفاده کنید. ضد عفونی کننده اشعه ماوراء بنفش سیستم 100٪ عاری از مواد شیمیایی نیست. سیستم های یووی استخری می توانند از برخی مواد شیمیایی، معمولا کلر، برای کنترل باکتری های موجود در آب استفاده کنند که برای بازگشت به فیلتر ممکن است مدت زمان بیشتری در آب زنده باقی بمانند.

 

نحوه کارکرد سیستم ضدعفونی کننده یووی استخری

قیمت یووی استخری

سیستم به گونه ای نصب شده است که ابتدا آب از طریق سیستم تصفیه استخری عبور کند و سپس از اشعه های ماوراء بنفش سیستم بگذرد. آب در داخل محفظه ای گرافیتی جریان می یابد که در آن یک نور اشعه ماوراء بنفش با حمله به آن دیواره های سلولی باکتری ها، جلبک ها، ویروس ها و سایر میکروارگانیسم ها را از بین می برد.

بیشتر استخرهای دارای این سیستم به طور همزمان از کلر نیز استفاده می کنند، اما باز هم در این صورت، آن ها بسیار کمتر از استخرهای شنا معمول دیگر به محصولات شیمیایی نیاز پیدا خواهند کرد.

نور اشعه ماوراء بنفش از محفظه گرافیتی خارج نمی شود، بنابراین، این سیستم راهی مطمئن و ایمن برای تمیز کردن استخر شما می باشد. به عبارت دیگر، هیچ یک از کاربران قرار نیست در معرض نور سیستم قرار بگیرند. به طور تقریبی تمام فرآیند ضدعفونی کردن آب در درون سیستم انجام می گیرد.

 

 

نحوه انتخاب سیستم ضدعفونی کننده یو وی استخری

این سیستم ها در برندها و انواع مختلفی قرار می گیرند و قیمت آن ها نیز بسته به نوع استخر شما و نوع سیستمی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. بنابراین، بهتر است قبل از خرید، به گزینه های مختلف سیستم یووی استخری بپردازید تا اطلاعات کافی از تمامی گزینه ها بدست آورید. به طور کلی، عوامل اصلی موثر بر قیمت این سیستم ها عبارتند از:

اندازه لامپ

میزان آبی که می خواهید ضد عفونی کننده اشعه ماوراء بنفش شما آن را تصفیه کند

سیستم هایی که سریع تر عمل می کنند ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. بسیاری از شرکت ها همچنین ضمانت حداکثر تا دو سال را برای محصولات خود ارائه می دهند و همچنین مدل ها و گزینه های متنوعی را برای شما در دسترس قرار دهند.

 

مزایا و معایب سیستم ضدعفونی کننده یووی استخری

قیمت یو وی استخری

درست است که این گونه سیستم ها از امتیارات و ویژگی های ممتازی برخوردارند، اما آن ها نیز مانند سایر روش های ضدعفونی کننده استخری برخی معایب خود را دارند. ما برخی از جوانب مثبت و منفی را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید نگاهی آگاهانه از روش کار این سیستم ها کسب کنید:

مزایا:

اطمینان حاصل خواهید کرد که استخر شما به دور از آلاینده ها و انگل های مضر است.

به مواد شیمیایی کمتری احتیاج خواهید داشت.

بسته به نوع برندی که انتخاب می کنید، سیستم های ضدعفونی کننده یووی می توانند در طولانی مدت بسیار مقرون به صرفه باشند.

معایب:

فرآیند ضدعفونی کردن تنها در حالتی اتفاق می افتد که آب زیر اشعه یووی قرار بگیرد. اگر نور برخی از باکتری ها را از دست بدهد، آن ها ممکن است دوباره وارد استخر شوند.

شما باید لوله هایی را که آب را به داخل استخر هدایت می کنند پاکسازی کنید.

لامپ اشعه ماوراء بنفش با گذشت زمان کارایی کمتری پیدا می کند، بنابراین به منظور تمیز ماندن استخر، باید مرتبا آن را تعویض کنید.

 

توجه داشته باشید که داشتن نظارت و متعادل سازی سطح pH در استخر شما بسیار مهم است، زیرا این امر می تواند بر سیستم تصفیه استخر شما تاثیر بگذارد.

 

ظرفیت و سایز سیستم ضدعفونی کننده یووی استخر

این سیستم های استخری باید متناسب با اندازه جریان آب پمپ استخر شما باشند. بنابراین بسیار حائز اهمیت است تا گنجایش آب استخر خود را مطابق با قدرت سیستم مد نظر داشته باشید. توجه داشته باشید که بیشتر سیستم های یووی استخری دارای تنظیماتی برای افزایش قدرت اشعه ماوراء بنفش خود می باشند، بنابراین اگر حس کردید که اثربخشی این دستگاه در کشتن آلاینده ها و عواملی بیمارس زا کم است، می توانید با مشورت با یک تنکسین استخری، قدرت اشعه سیستم خود را افزایش دهید.

 

نگهداری سیستم ضدعفونی کننده یووی استخری

این سیستم ها توسط فناوری نوین ساخته شده اند و به نگهداری و رسیدگی بسیار اندکی نیاز دارند. شما تنها باید به صورت دوره ای لوله های کوارتز سیستم را تمیز کنید و لامپ اشعه فرابنفش را در صورت خراب شدگی تعویض کنید. توجه داشته باشید که این سیستم ها از لامپ هایی با ماندگاری و طول عمر نسبتا بالا مجهز می شوند. تمام لامپ های یووی 13000 ساعت و یا 18 ماه با طول عمر مفید کار می کنند.

 

نصب سیستم ضدعفونی کننده یووی استخری

نصب سیستم یو وی استخری

در صورت امکان، سیستم های یووی باید بلافاصله بعد از فیلترها نصب شود، چرا که تاثیر اشعه ماوراء بنفش به وضوح آب بستگی دارد و حذف اکثر مواد جامد معلق باعث کاهش رسوب لوله های کوارتز و ریزگردها می شود.

در هنگام نصب باید تمام تجهیزات و لوله ها به درستی پشتیبانی شوند. از محفظه مرکزی لامپ ماوراء بنفش نباید برای پشتیبانی کار لوله ها استفاده شود زیرا ممکن است باعث آسیب رسیدن به محفظه شود.

محفظه اشعه ماوراء بنفش باید به گونه ای نصب شود که هنگام متوقف شدن جریان آب به صورت ناخواسته تخلیه نشود.

اگر نصب محفظه خطر گرفتگی هوا را ایجاد کند، باید دریچه ای برای تخلیه هوا در بالای محفظه قرار گیرد. این محفظه و پانل های دیگر سیستم نباید در زیر لوله های مخصوص لوله کشی یا تجهیزات شیمیایی استخر قرار گیرند. مواد شیمیایی که ممکن است اجزای سیستم را دچار خوردگی کنند، باید از تجهیزات یووی دور قرار داشته باشند.

به طور معمول، بهتر است از لامپ های یووی با فشار متوسط استفاده کنید تا بدون توجه به جهت گیری محفظه، خود لامپ ها به صورت افقی قرار بگیرند.

صافی ها باید در پایین واحد یووی قرار بگیرند تا در صورت هر گونه آسیب تصادفی از ورود شکستگی های کوارتز به استخر جلوگیری شود. صافی باید در محلی نصب شود تا در صورت نیاز، به منظور تمیز کردن قابل دسترس باشد. ترجیحا، بهتر است تا صافی را در داخل محفظه ای قرار دهید تا در صورت نیاز به تمیز کردن به راحتی قابل جدا کردن باشد.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر

 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

امروزه طیف گسترده‌ای از تجهیزات و لوازم جانبی استخر های شنا در بازار وجود دارد. با وجود تنوع بالایی که در انتخاب کاربران دخیل است، ممکن است برای بسیاری از افراد دشوار باشد که بدانند باید چگونه استخر شنا خود را تجهیز کنند، از کجا باید رشوع کنند و از چه فروشگاه اینترنتی لوازم استخر خرید کنند. لازک به ذکر است که خدمات یک فروشگاه اینترنتی لوازم استخر باید با توجه به هدف کاربر و درک آن طراحی شده باشد تا بتوانید بیشترین کمک را فراهم کند. کاربر قادر خواهد بود گزینه هایی را انتخاب کند که برای استخر خود ایمن تر و کاربردی تر باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین محصولات و تجهیزات استخری اشاره می کنیم که باید در هر فروشگاه اینترنتی لوازم استخر شنا وجود داشته باشد.

پمپ استخری

یکی از مهم ترین تجهیزات استخر های شنا، پمپ استخری است چرا که کارایی اصلی استخر در توانایی انتقال و حرکت دادن آب است. اهمیت پمپ استخر و تامین انرژی به منظور به کار انداختن کل سیستم تصفیه و بهداشت استخر بسیار مهم است، به همین دلیل بسیار حائز اهمیت است که پمپ استخری خود را با انتخاب هوشمندانه سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

فیلترهای استخری

بدون وجود فیلتر استخری برای از بین بردن میلیون ها ذره قابل مشاهده و یا پنهان شده در آب، استخر شما به سرعت تیره و کدر می شود و برای شنا کردن ناسالم می گردد. به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان تجهیزات استخری بر این باورند که پس از پمپ، مهم ترین قطعه در سیستم یک استخر شنا فیلتر ها می باشند. فیلتر استخری شما می تواند شنی، کارتریجی و یا دیاتومه‌ ای باشد.

کلرزن ها و فیدر های شیمیایی

آب استخر شما باید در کیفیت متعادلی از نظر شیمی ثرار داشته باشد و به طور دائمی باید ضد عفونی گردد. تجهیزات بهداشتی استخر شنا شامل کلرزن ها، فیدرها و همچنین سلول های آب شور هستند. کارکرد متداول این بخش ها به شما این اطمینان را می دهند که همواره در آبی سالم و سلامت شنا می کنید.

 

روکش های استخری

روکش های استخری به منظور ایمن سازی استخر شنا نصب می شوند. این نوع پوشش ها به منظور جلوگیری از ریزش آوار، ذرات، گرد و خاک و همچنین ورود ناخواسته کودکان و یا دیگر حیوانات به داخل اب استخر استفاده می شوند و با ایجاد یک مانع برای دسترسی به آن، سلامت آب استخر شما را در برابر آلودگی های محیطی تضمین می کند. روکش های استخری بندهای فنری دارند که به عرشه یا دکینگ استخر شما متصل می شوند. این روکش ها برای تامین حداکثر ایمنی، باید به صورت حرفه ای نصب شوند. با نصب روکش استخری مناسب اندازه و سایز استخر خود، می توانید از استخر و همچنین اعضای کوچک تر خانواده خود محافظت کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

چراغ استخری

چراغ های استخر یکی دیگر از تجهیزات و لوازم استخر شنا می باشند که سبب افزایش عملکرد و زیبایی استخر و همچنین ایمنی کاربران در شب می شود. با نصب چراغ های استخری، شنا کردن در شب را می توانید با خیال راحت انجام دهید. اگر شما نیز عادت دارید که در شب هنگام و پس از به پایان رسیدن یک روز سخت کاری به استخر بروید، با نصب چراغ مناسب برای استخر خود می توانید اطمینان حاصل کنید که کل استخر و همچنین محیط اطراف آن کاملاً روشن است. تلاش برای شنا کردن در شب بدون چراغ به طور بالقوه خطرناک است و توصیه نمی شود. علاوه بر ایمنی، نورپردازی استخر همچنین به زیبایی و جلوه استخر می افزاید. شما می توانید، رنگ و سبک هر چراغ را به طور داخواه طراحی انتخاب کنید تا استخر خود را منحصر به فرد سازید.

گرمکن استخری

بسیاری از افراد هیتر ها یا گرمکن های استخری را جز بخش های اصلی یک استخر نمی دانند، اما باید بدانید که آن ها یک انتخاب عالی برای افرادی هستند که می خواهند همواره و در تمام طول سال از استخر خود استفاده کنند. اگر تنها بخواهید تا در فصل تابستان و در آب و هوای گرم شنا کنید، زمان شنا کردن شما ممکن است بسیار کوتاه باشد. یک گرمکن استخری می تواند یک استخر یخ زده را به یک استخر با آب ملایم تبدیل کند، مهم نیست که محیط بیرون تا چه اندازه سرد باشد. شما می توانید از بین گرمکن های گاز طبیعی، پروپان و همچنین پمپ های حرارتی انتخاب دلخواه خود را داشته باشید‌.باید بدانید که هیتر های گاز طبیعی یا پروپان با سرعت بالایی کار می کنند و می توانند استخر را به هر دمایی گرم کنند. پمپ های حرارتی قیمت کمتری دارند اما استخر را با سرعت کم تری گرم می کنند و تنها در صورتی می توانند با کارایی بالا کار کنند که دمای هوای محیط حدود 55 درجه فارنهایت باشد.

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

نردبان و ریل استخری

نردبان و ریل استخر شنا سطح ایمنی بیشتری را برای شناگران ایجاد می کند. به طور معمول نردبان ها در انتهای عمیق استخر نصب می شوند. اگر کاربران ضمن شما در انتهای عمیق خسته شوند، می توانند به راحتی از نردبان بالا بروند و دیگر نیاز ندارند تا به طرفین استخر شنا کنند. این امر به ویژه در شرایطی که شناگر خسته است بسیار مفید خواهد بود.به طور معمول، استخرها در انتهای کم عمق خود دارای پله هستند. همانطور که مشخص است، این پله ها می توانند کاملاً لغزنده باشند. با نصب ریل در طول این پله ها می توانید از لغزش خود هنگام ورود و خروج به استخر جلوگیری کنید. نردبان و ریل در رده اساسی ترین تجهیزات لوازم جانبی استخر قرار دارند و ایمنی کاربان را تضمین می کنند.

دماسنج

خرید دماسنج استخر یکی از کم هزینه ترین تجهیزات و لوازم استخر شنا است، اما حضور آن می تواند بسیار مفید باشد. اگر گرمکن یا هیتر استخری دارید، می توانید با استفاده از دماسنج میزان دمای مناسب آب استخر خود را به راحتی تعیین کنید. این امر می تواند در مصرف شخصی و هزینه های انرژی صرفه جویی قابل توجهی کند. اگر هیتر ندارید، دماسنج خود را بررسی کنید تا ببینید آیا استخر به اندازه کافی گرم است یا خیر.

جارو های رباتیک استخری

یکی دیگر از تجهیزات بهداشتی استخر های شنا، جارو های رباتیک استخری می باشند. شما همچنین می توانید به صورت دستی و با استفاده از برس های مخصوص نوع استخر خود، دیواره ها و کفی استخر خود را تمیز کنید، اما باید بدانید که امروزه بسیاری از کاربران در جارو های رباتیک سرمایه گذاری می کنند چرا که آن ها سرعت عمل بالاتری دارند. جارو های رباع می توانند به طور مداوم گرد و خاک، برگ ها، ضایعات و دیگر آلودگی ها را از میان بر دارند. آن ها در سر تا سر استخر شما حرکت می کنند، می توانند از دیواره ها بالا بروند و در برخورد با موانع جهت حرکت خود را تغییر دهند. استخر شما با صرف هزینه و زمان کمتری در طولانی مدت نگهداری می شود.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

وقتی تصمیم به تهیه و خرید یک آبنما باغی زیبا برای باغ یا فضای سبز پشتی خانه خود هستید، مواردی هستند که نیازمند توجه هستند. این فواره های جذاب و منحصر به فرد در چندین سبک مختلف ظاهر می ‌شوند و با استفاده از انواع مختلفی از مواد مختلف ساخته می ‌شوند. مهم است که اهداف محوطه ‌سازی و سبک طراحی فعلی تان را در هنگام تصمیم ‌گیری های خود لحاظ کنید. آبنما باغی بیشتر آبنما باغی سنگی از فایبر گلاس یا مواد رزینی ساخته شده ‌اند که آن‌ ها را سبک و در عین حال مقاوم در برابر آب و هوای نامطلوب برای مناطق آزاد می‌ سازد. همچنین گزینه‌ های آبشار سنگ نیز وجود دارد، اما این ها وزن و اندازه ی بزرگی دارند و روند نصب سخت تری. هنگام انتخاب بین این دو گزینه، باید تصمیم بگیرید که آیا ممکن است بخواهید در آینده فواره را حرکت دهید یا نه. آبنما باغی سنگ طبیعی به طور قابل‌ توجهی سخت ‌تر از فایبرگلاس و همتایان رزین خود هستند.   آبنما باغی سنگی می‌ توانند حرکت جریان آب عمودی یا افقی داشته باشند. برخی از آن‌ ها با حوضچه ای همراه است که در آن یک طغیان مداوم آب از کف تا سر آبنما ایجاد می شود که یک صدای آب یکنواخت و دل نشینی دارد. برخی دیگر جریان آب پر هرج و مرج بیشتری دارند و بر دیواره های سنگی جاری می‌ شوند و یک صدای آب منحصر به فرد ایجاد می ‌کنند. این تصمیم به سادگی به سلیقه شخصی شما باز می گردد. برخی از آبنما باغی دارای ویژگی های سبکی طبیعی‌ تری می باشند که به معنای تقلید از ظهور آبشار های واقعی هستند در حالی که برخی دیگر طراحی کاملا ساخته ی دست انسان را به نمایش می گذارند.   آبنما باغی در رنج وسیعی از طرح ها و سبک ها ارائه می شوند. شما می‌توانید اد بین آبنما های مسی،   شیشه ای، صخره ‌ای، دیواری، ایستاده آزاد و حتی آبنما های سنتی انتخاب کنید. برخی از انواع جدید تر و مدرن، به طوری طراحی و ساخت می شوند که شما می توانید ابزار آلات و تجهیزات ساختاری آن ها را پنهان کنید تا در معرض دید نباشد و تنها بخشی از آبنما که از لحاظ زیبایی شناسی گیرا و دل پسند است، برای افراد قابل مشاهده باشد. بهتر است متریال آبشار و طراحی آن را برای سبک کلی دکوراسیون محوطه و یا چشم‌ انداز خود هماهنگ کنید.   آبنما باغی می توانند تحول بزرگی در فضای شما ایجاد کنند. پس بر اساس ویژگی های شناختی باغ و فضای سبز خود، بهترین نمونه ی آبنما را برگزینید.

 

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

وقتی تصمیم به تهیه و خرید یک آبنما باغی زیبا برای باغ یا فضای سبز پشتی خانه خود هستید، مواردی هستند که نیازمند توجه هستند. این فواره های جذاب و منحصر به فرد در چندین سبک مختلف ظاهر می ‌شوند و با استفاده از انواع مختلفی از مواد مختلف ساخته می ‌شوند. مهم است که اهداف محوطه ‌سازی و سبک طراحی فعلی تان را در هنگام تصمیم ‌گیری های خود لحاظ کنید. آبنما باغی بیشتر آبنما باغی سنگی از فایبر گلاس یا مواد رزینی ساخته شده ‌اند که آن‌ ها را سبک و در عین حال مقاوم در برابر آب و هوای نامطلوب برای مناطق آزاد می‌ سازد. همچنین گزینه‌ های آبشار سنگ نیز وجود دارد، اما این ها وزن و اندازه ی بزرگی دارند و روند نصب سخت تری. هنگام انتخاب بین این دو گزینه، باید تصمیم بگیرید که آیا ممکن است بخواهید در آینده فواره را حرکت دهید یا نه. آبنما باغی سنگ طبیعی به طور قابل‌ توجهی سخت ‌تر از فایبرگلاس و همتایان رزین خود هستند.   آبنما باغی سنگی می‌ توانند حرکت جریان آب عمودی یا افقی داشته باشند. برخی از آن‌ ها با حوضچه ای همراه است که در آن یک طغیان مداوم آب از کف تا سر آبنما ایجاد می شود که یک صدای آب یکنواخت و دل نشینی دارد. برخی دیگر جریان آب پر هرج و مرج بیشتری دارند و بر دیواره های سنگی جاری می‌ شوند و یک صدای آب منحصر به فرد ایجاد می ‌کنند. این تصمیم به سادگی به سلیقه شخصی شما باز می گردد. برخی از آبنما باغی دارای ویژگی های سبکی طبیعی‌ تری می باشند که به معنای تقلید از ظهور آبشار های واقعی هستند در حالی که برخی دیگر طراحی کاملا ساخته ی دست انسان را به نمایش می گذارند.   آبنما باغی در رنج وسیعی از طرح ها و سبک ها ارائه می شوند. شما می‌توانید اد بین آبنما های مسی،   شیشه ای، صخره ‌ای، دیواری، ایستاده آزاد و حتی آبنما های سنتی انتخاب کنید. برخی از انواع جدید تر و مدرن، به طوری طراحی و ساخت می شوند که شما می توانید ابزار آلات و تجهیزات ساختاری آن ها را پنهان کنید تا در معرض دید نباشد و تنها بخشی از آبنما که از لحاظ زیبایی شناسی گیرا و دل پسند است، برای افراد قابل مشاهده باشد. بهتر است متریال آبشار و طراحی آن را برای سبک کلی دکوراسیون محوطه و یا چشم‌ انداز خود هماهنگ کنید.   آبنما باغی می توانند تحول بزرگی در فضای شما ایجاد کنند. پس بر اساس ویژگی های شناختی باغ و فضای سبز خود، بهترین نمونه ی آبنما را برگزینید.

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

یکی از سوالات متداول و مهم این است که آیا ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک مشکلی ایجاد می کند یا نه؟ جواب این سوال این است که در صورت ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک مقدار آب م باشد، هیچ اشالی ایجاد نمی کند. زیرا در هنگام تولید هیتر های برقی سونای خشک از مواد با مقاومت در برابر آب استفاده می کنند و ایمنی را در کابل کشی برق رعایت می کنند تا احتمال آتش سوزی و جرقه وجود نداشته باشد.

ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک
اما نکته بسیار مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که به یکباره حجم زیادی از آب را روی هیتر برقی سونای خشک نریزید. چون این عمل موجب می شود تا مقدار زیادی بخار آب تولید شود که ممکن است موجب سوختگی پوست انسان شود و همچنین موجب کاهش دمای هیتر برقی سونای خشک و دمای اتاق سونا می شود. بنابراین در هنگام ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک از مقدار بسیار کمی آب استفاده کنید و این کار را با اسپرس آب پاش انجام دهید تا بتوانید مقدار آب ریخته شده را تحت کنترل داشته باشید.

مطالب مرتبط :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

در طرح رنگی استخر با توجه به شخصیت، سبک و ترجیحات شما می توان رنگ هایی را که متناسب با شما و شیوه زندگی شما است، ترکیب کرد. این می تواند برای لباس هایی که شما می پوشید، ماشینی که رانندگی می کنید و حتی چگونه خانه تان را تزئین می کنید، اعمال شود. اما آیا متوجه شدید که این می تواند به منطقه استخر حیاط خلوت شما نیز اعمال شود؟ نگاهی به برخی از طرح های رنگی که ما قرار داده ایم بیندازید و طرحی که مناسب شما هست انتخاب کنید.

طرح رنگی استخر الهام بخش
"ایمان گام اولی است زمانی که راه پله کامل را نمی بینید." - مارتین لوتر کینگ، جونیور "تغییری باشید که می خواهید در دنیا ببینید." - مهاتما گاندی طرح رنگی استخر الهام بخش
طرح رنگی استخر رویایی
"اگر رویای آن را در سر دارید، می توانید انجامش دهید." - والت دیزنی "بزرگترین ماجراجویی که می توانید انجام دهید این است که زندگی رویایی خود را زندگی کنید." - اپرا وینفری طرح رنگی استخر رویایی
طرح رنگی استخر حیاط خلوت
"علف هرز چیست؟ یک گیاه که فضایلش هرگز کشف نشده است. " - رالف والدو امرسون - جیم روون طرح رنگی استخر حیاط خلوت
طرح رنگی استخر آرامش بخش
"هر چه انسان آرامتر می شود، موفقیت، نفوذ و قدرت او بیشتر می شود. آرامش ذهن یکی از جواهرات زیبای دانایی است. " - جیمز آلن طرح رنگی استخر آرامش بخش
طرح رنگی استخر پاییزی
"پاییز یک بهار دوم است که هر برگ یک گل است." - آلبر کامو "در حال حاضر آتش سوزی پاییز در طول جنگل بوجود می آید و روز به روز برگ های مرده سقوط می کنند و ذوب می شوند." - ویلیام آلینگهم طرح رنگی استخر پاییزی
طرح رنگی استخر رنگین کمانی
"برای اینکه غیر قابل تعویض باشید، همیشه باید متفاوت باشید". - کانال کوکو "اعمال شما از مهربانی، بال های پر زرق و برق از عشق الهی است که به مدت طولانی بعد از به اشتراک گذاشتن شما ادامه می یابد و دیگران را بالا می برد." - رومی طرح رنگی استخر رنگین کمانی اطمینان حاصل کنید که فهرست طرح های رنگی و الهام از رنگ با پالت رنگ زرق و برق دارو رنگ های مناسب برای چشم انداز حیاط خلوت خود را انتخاب کنید. از طرح های رنگی خنثی به پالت های رنگی خیره کننده در سبز، آبی، قرمز، زرد و غیره، می توانید ببینید که چطور با هم کار می کنند تا هم مناطق متحد شوند و هم کنتراست چشمگیر را ایجاد کنند.
طراحی و ساخت استخر، سونا و جکوزی

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر

 



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

 

در IML، تضمین بهترین کیفیت محصولات IML اولویت و ارزش شرکت است. درجه بالایی از قابلیت اطمینان برای کیفیت محصولات IML وجود دارد،که در نتیجه رضایت مشتریان را ایجاد می کند.

نوآوری IML
طراحی محصول در داخل IML با همکاری شرکت های درون گروه انجام می شود و اهمیت ویژه ای به نظرات مشتریان داده می شود. برای IML، نوآوری محصول بسیار مهم است، سعی می کنند اصلاحاتی را بدون تغییر نقاط حیاتی، معرفی می کنند.
تطبیق پذیری IML
در IML سعی می شود که تا حد ممکن به نیازهای مشتریان و نیازهای بازار هدف انطباق پیدا کنند. سیستم تولید انعطاف پذیر IML به راحتی موجب تولید مداوم محصولات با ویژگی های مختلف می شود. دفتر طراحی و امکانات تولید در همان کارخانه قرار دارد که امکان ارائه و تغییرات سریع را فراهم می کند. برای همه این دلایل، محدوده محصولات و راه حل های IML بسیار متنوع است.
کیفیت محصولات IML
به منظور تضمین کیفیت مواد خام و قطعات جایگزین، تامین کنندگان را با دقیق انتخاب می کنند و به طور منظم محصولاتی که دریافت می کنند را بازرسی می کنند که باعث می شود کیفیت محصولات IML بالا برود.
بازخورد مشتری
IML در توانایی برای انطباق با نیازهای خاص مشتری و برای یادگیری از تجربه و پیشنهادات سرآمد است. همه درخواستها و نظرات، حتی غیر معمولترین درخواست ها را به حساب میگیرند. هنگامی که پایداری محصول ایجاد می شود، هر کاری که ممکن است برای برآوردن نیازهای هر بازار و وضعیت انجام دهند.
طراحی و ساخت استخر، سونا و جکوزی
شرکت استخر باما با تجربه ۷ ساله خود در ساخت و راه اندازی استخر ، سونا و جکوزی در شهرهای کرج، تهران، ساوجبلاغ، دماوند، محمدشهر، آبعلی، هشتگرد، رودهن، سهیلیه، پردیس، کردان، جاجرود، آبسرد، طالقان، مهرشهر، فشم، چالوس، ملارد، میگون، فرمانیه، نیاوران، ونک، سعادت آباد، لواسان، مشکین دشت، شهریار، گوهردشت، فردیس، جهانشهر، عظیمیه، اندیشه، شهرک غرب، شمیران، تجریش، فیروزکوه، گچسر، رودسر، مرزن آباد، صادقیه، اکباتان، کلاردشت، سیاه بیشه، نمک آبرود، کلارآباد، جردن، صادقیه، عباس آباد، رشت، فومن، لویزان، گیشا، ولنجک، تنکابن، رامسر، ماسال، تالش، اسالم، ماسوله، سنگر، زیباکنار، متل قو، لاهیجان، سلمان شهر، کیاشهر، لنگرود،چمخاله، کلاچای، رویان، نور، ایرانشهر، چمستان، ایزدشهر، آمل، بابل، قائم شهر، فریدون کنار، بابلسر، خزرشهر، بهشهر، گرگان و ساری، بهترین های استخر ، سونا و جکوزی را برای شما هموطنان آماده فروش کرده است.

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

داشتن لوازم وتجهیزات استخر برای داشتن استخری سالم و تمیز ضروری است. تنها با داشتن چند مورد الزامی و ضروری، شما می توانید کارایی استخر خود را برای سال ها تضمین کنید. به چند مورد از آن ها که به راحتی تهیه می شوند می پردازیم:

1.پمپ استخری
پمپ استخری مهمترین بخش از لوازم وتجهیزات استخر است. وجود پمپ برای به گردش آوردن آب استخر ضروری است. بدون پمپ تمام کثیفی ها و آلاینده ها در سطح آب باقی می مانند و آب راکد باقی می ماند که این وضعیت اصولا برای شنا کردن سالم و مناسب نیست. پمپ هایی که کارایی بالاتری نسبت به میزان انرژی مصرفی دارند، بسیار مقرون به صرفه تر از پمپ های قدیمی هستند.

2.فیلتر یکی از مهم ترین لوازم وتجهیزات استخر
شناگران معمولا در معرض آلودگی های ثابت و همیشگی هستند که اطراف استخر را احاطه می کنند. فیلتر، سیستمی مکانیکی است که مسئول از بین بردن آلودگی های استخر شماست که در سلامت، امنیت و ظاهر آب شما نقش به سزایی دارد. تمام مردم جهان از فیلتر ها در استخر خود استفاده می کنند و از مهم ترین و ضروری ترین لوازم وتجهیزات استخر می باشد. آن ها با سیستم گردش آب و موتور در ارتباط هستند. انواع مختلفی از فیلتر ها وجود دارد: فیلتر شنی، فیلترفشنگی و فیلترزمینی سیلیسی. هر کدام از انواع فیلترها مزایا و معایب خود را دارند و باید بر اساس نیاز خود آن ها را انتخاب کنید.

3.پوشش استخری
نصب یک پوشش استخر نیاز به کمی تلاش دارد، اما می تواند بسیار تاثیر گزارعمل کند. پوشش استخر نه تنها از استخر شما در برابر آلودگی ها و ناهنجاری های هوایی محافظت می کند، بلکه مانعی است برای جلوگیری از افتادن کودکان و حیوانات خانگی به درون آب.

4.تجهیزات پاکسازی
حتی با داشتن پمپ و فیلتر، شما باز به لوازم وتجهیزات استخر دیگری برای پاکسازی آب استخر خود نیاز خواهید داشت. این وسایل و تجهیزات به طور کلی به سه مورد تجزیه می شوند:

ساکشن، پمپ فشارورباط تمیز کننده

ساکشن: آن ها از طریق شلنگی به اسکیمر متصل می شوند و با استفاده از مکش حاصل از فیلتراسیون چرک ها و کثیفی ها را از بین می برند. این نوع معمول ترین نوع پاکسازی است.

فشاری: پمپ های فشاری قدرتمند تر از ساکشن ها عمل می کنند. اکثر مدل ها با یک پمپ تقویت کننده ی دیگر عمل می کنند که نیازمند شلنگی متصل به دیواره استخر می باشند. این اتصالات و ارتباطات ممکن است کمی گران تمام شود، بنابراین اگر استخر شما از قبل این امکانات را ندارد، بهتر است از پمپ فشاری صرف نظر کنید.

رباط تمیز کننده: این رباط ها با برق کار میکنند و ممکن است گران قیمت باشند.

5.مواد شیمیایی
در حالی که پمپ، فیلتر و تجهیزات مخصوص پاکسازی بخش وسیعی از آب شما را تمیز می کنند، مواد شیمیایی در زدودن عوامل بیماری زا نقش حیاتی دارند. منظور از عوامل بیماری زا باکتری هایی است که موجب خارش پوست، سوزش چشم و آسیب به استخر می شوند. انواع مواد شیمیایی که شما نیاز خواهید داشت بسته به میزان استفاده شما از کلور،برومین و نمک متفاوت خواهد بود. از ترکیبات ساده ای که برای استخرهای شنا مورد استفاده قرار می گیرد می توان به کلور، مواد قلیایی و کلسیم اشاره کرد.

6.گرمگن استخری
با داشتن گرمکن استخری، برف و باران روز های سرد و ناهنجار، مانع شنا کردن و تفریح شما نخواهد شد. آب استخر شما همیشه گرم خواهد ماند و فرقی ندارد که در چه ماهی از سال هستید، همواره می توانید در کنار دوستان خود از شنا کردن لذت ببرید. گرمکن های استخری انواع مختلفی دارند که باید بسته به شرایط ومیزان پولی که سرمایه گذاری خواهید کرد آن ها را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

داشتن لوازم وتجهیزات استخر برای داشتن استخری سالم و تمیز ضروری است. تنها با داشتن چند مورد الزامی و ضروری، شما می توانید کارایی استخر خود را برای سال ها تضمین کنید. به چند مورد از آن ها که به راحتی تهیه می شوند می پردازیم:

1.پمپ استخری
پمپ استخری مهمترین بخش از لوازم وتجهیزات استخر است. وجود پمپ برای به گردش آوردن آب استخر ضروری است. بدون پمپ تمام کثیفی ها و آلاینده ها در سطح آب باقی می مانند و آب راکد باقی می ماند که این وضعیت اصولا برای شنا کردن سالم و مناسب نیست. پمپ هایی که کارایی بالاتری نسبت به میزان انرژی مصرفی دارند، بسیار مقرون به صرفه تر از پمپ های قدیمی هستند.

2.فیلتر یکی از مهم ترین لوازم وتجهیزات استخر
شناگران معمولا در معرض آلودگی های ثابت و همیشگی هستند که اطراف استخر را احاطه می کنند. فیلتر، سیستمی مکانیکی است که مسئول از بین بردن آلودگی های استخر شماست که در سلامت، امنیت و ظاهر آب شما نقش به سزایی دارد. تمام مردم جهان از فیلتر ها در استخر خود استفاده می کنند و از مهم ترین و ضروری ترین لوازم وتجهیزات استخر می باشد. آن ها با سیستم گردش آب و موتور در ارتباط هستند. انواع مختلفی از فیلتر ها وجود دارد: فیلتر شنی، فیلترفشنگی و فیلترزمینی سیلیسی. هر کدام از انواع فیلترها مزایا و معایب خود را دارند و باید بر اساس نیاز خود آن ها را انتخاب کنید.

3.پوشش استخری
نصب یک پوشش استخر نیاز به کمی تلاش دارد، اما می تواند بسیار تاثیر گزارعمل کند. پوشش استخر نه تنها از استخر شما در برابر آلودگی ها و ناهنجاری های هوایی محافظت می کند، بلکه مانعی است برای جلوگیری از افتادن کودکان و حیوانات خانگی به درون آب.

4.تجهیزات پاکسازی
حتی با داشتن پمپ و فیلتر، شما باز به لوازم وتجهیزات استخر دیگری برای پاکسازی آب استخر خود نیاز خواهید داشت. این وسایل و تجهیزات به طور کلی به سه مورد تجزیه می شوند:

ساکشن، پمپ فشارورباط تمیز کننده

ساکشن: آن ها از طریق شلنگی به اسکیمر متصل می شوند و با استفاده از مکش حاصل از فیلتراسیون چرک ها و کثیفی ها را از بین می برند. این نوع معمول ترین نوع پاکسازی است.

فشاری: پمپ های فشاری قدرتمند تر از ساکشن ها عمل می کنند. اکثر مدل ها با یک پمپ تقویت کننده ی دیگر عمل می کنند که نیازمند شلنگی متصل به دیواره استخر می باشند. این اتصالات و ارتباطات ممکن است کمی گران تمام شود، بنابراین اگر استخر شما از قبل این امکانات را ندارد، بهتر است از پمپ فشاری صرف نظر کنید.

رباط تمیز کننده: این رباط ها با برق کار میکنند و ممکن است گران قیمت باشند.

5.مواد شیمیایی
در حالی که پمپ، فیلتر و تجهیزات مخصوص پاکسازی بخش وسیعی از آب شما را تمیز می کنند، مواد شیمیایی در زدودن عوامل بیماری زا نقش حیاتی دارند. منظور از عوامل بیماری زا باکتری هایی است که موجب خارش پوست، سوزش چشم و آسیب به استخر می شوند. انواع مواد شیمیایی که شما نیاز خواهید داشت بسته به میزان استفاده شما از کلور،برومین و نمک متفاوت خواهد بود. از ترکیبات ساده ای که برای استخرهای شنا مورد استفاده قرار می گیرد می توان به کلور، مواد قلیایی و کلسیم اشاره کرد.

6.گرمگن استخری
با داشتن گرمکن استخری، برف و باران روز های سرد و ناهنجار، مانع شنا کردن و تفریح شما نخواهد شد. آب استخر شما همیشه گرم خواهد ماند و فرقی ندارد که در چه ماهی از سال هستید، همواره می توانید در کنار دوستان خود از شنا کردن لذت ببرید. گرمکن های استخری انواع مختلفی دارند که باید بسته به شرایط ومیزان پولی که سرمایه گذاری خواهید کرد آن ها را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

داشتن لوازم وتجهیزات استخر برای داشتن استخری سالم و تمیز ضروری است. تنها با داشتن چند مورد الزامی و ضروری، شما می توانید کارایی استخر خود را برای سال ها تضمین کنید. به چند مورد از آن ها که به راحتی تهیه می شوند می پردازیم:

1.پمپ استخری
پمپ استخری مهمترین بخش از لوازم وتجهیزات استخر است. وجود پمپ برای به گردش آوردن آب استخر ضروری است. بدون پمپ تمام کثیفی ها و آلاینده ها در سطح آب باقی می مانند و آب راکد باقی می ماند که این وضعیت اصولا برای شنا کردن سالم و مناسب نیست. پمپ هایی که کارایی بالاتری نسبت به میزان انرژی مصرفی دارند، بسیار مقرون به صرفه تر از پمپ های قدیمی هستند.

2.فیلتر یکی از مهم ترین لوازم وتجهیزات استخر
شناگران معمولا در معرض آلودگی های ثابت و همیشگی هستند که اطراف استخر را احاطه می کنند. فیلتر، سیستمی مکانیکی است که مسئول از بین بردن آلودگی های استخر شماست که در سلامت، امنیت و ظاهر آب شما نقش به سزایی دارد. تمام مردم جهان از فیلتر ها در استخر خود استفاده می کنند و از مهم ترین و ضروری ترین لوازم وتجهیزات استخر می باشد. آن ها با سیستم گردش آب و موتور در ارتباط هستند. انواع مختلفی از فیلتر ها وجود دارد: فیلتر شنی، فیلترفشنگی و فیلترزمینی سیلیسی. هر کدام از انواع فیلترها مزایا و معایب خود را دارند و باید بر اساس نیاز خود آن ها را انتخاب کنید.

3.پوشش استخری
نصب یک پوشش استخر نیاز به کمی تلاش دارد، اما می تواند بسیار تاثیر گزارعمل کند. پوشش استخر نه تنها از استخر شما در برابر آلودگی ها و ناهنجاری های هوایی محافظت می کند، بلکه مانعی است برای جلوگیری از افتادن کودکان و حیوانات خانگی به درون آب.

4.تجهیزات پاکسازی
حتی با داشتن پمپ و فیلتر، شما باز به لوازم وتجهیزات استخر دیگری برای پاکسازی آب استخر خود نیاز خواهید داشت. این وسایل و تجهیزات به طور کلی به سه مورد تجزیه می شوند:

ساکشن، پمپ فشارورباط تمیز کننده

ساکشن: آن ها از طریق شلنگی به اسکیمر متصل می شوند و با استفاده از مکش حاصل از فیلتراسیون چرک ها و کثیفی ها را از بین می برند. این نوع معمول ترین نوع پاکسازی است.

فشاری: پمپ های فشاری قدرتمند تر از ساکشن ها عمل می کنند. اکثر مدل ها با یک پمپ تقویت کننده ی دیگر عمل می کنند که نیازمند شلنگی متصل به دیواره استخر می باشند. این اتصالات و ارتباطات ممکن است کمی گران تمام شود، بنابراین اگر استخر شما از قبل این امکانات را ندارد، بهتر است از پمپ فشاری صرف نظر کنید.

رباط تمیز کننده: این رباط ها با برق کار میکنند و ممکن است گران قیمت باشند.

5.مواد شیمیایی
در حالی که پمپ، فیلتر و تجهیزات مخصوص پاکسازی بخش وسیعی از آب شما را تمیز می کنند، مواد شیمیایی در زدودن عوامل بیماری زا نقش حیاتی دارند. منظور از عوامل بیماری زا باکتری هایی است که موجب خارش پوست، سوزش چشم و آسیب به استخر می شوند. انواع مواد شیمیایی که شما نیاز خواهید داشت بسته به میزان استفاده شما از کلور،برومین و نمک متفاوت خواهد بود. از ترکیبات ساده ای که برای استخرهای شنا مورد استفاده قرار می گیرد می توان به کلور، مواد قلیایی و کلسیم اشاره کرد.

6.گرمگن استخری
با داشتن گرمکن استخری، برف و باران روز های سرد و ناهنجار، مانع شنا کردن و تفریح شما نخواهد شد. آب استخر شما همیشه گرم خواهد ماند و فرقی ندارد که در چه ماهی از سال هستید، همواره می توانید در کنار دوستان خود از شنا کردن لذت ببرید. گرمکن های استخری انواع مختلفی دارند که باید بسته به شرایط ومیزان پولی که سرمایه گذاری خواهید کرد آن ها را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد