نوشته شده توسط : estakhrbama

وقتی تصمیم به تهیه و خرید یک آبنما باغی زیبا برای باغ یا فضای سبز پشتی خانه خود هستید، مواردی هستند که نیازمند توجه هستند. این فواره های جذاب و منحصر به فرد در چندین سبک مختلف ظاهر می ‌شوند و با استفاده از انواع مختلفی از مواد مختلف ساخته می ‌شوند. مهم است که اهداف محوطه ‌سازی و سبک طراحی فعلی تان را در هنگام تصمیم ‌گیری های خود لحاظ کنید. آبنما باغی بیشتر آبنما باغی سنگی از فایبر گلاس یا مواد رزینی ساخته شده ‌اند که آن‌ ها را سبک و در عین حال مقاوم در برابر آب و هوای نامطلوب برای مناطق آزاد می‌ سازد. همچنین گزینه‌ های آبشار سنگ نیز وجود دارد، اما این ها وزن و اندازه ی بزرگی دارند و روند نصب سخت تری. هنگام انتخاب بین این دو گزینه، باید تصمیم بگیرید که آیا ممکن است بخواهید در آینده فواره را حرکت دهید یا نه. آبنما باغی سنگ طبیعی به طور قابل‌ توجهی سخت ‌تر از فایبرگلاس و همتایان رزین خود هستند.   آبنما باغی سنگی می‌ توانند حرکت جریان آب عمودی یا افقی داشته باشند. برخی از آن‌ ها با حوضچه ای همراه است که در آن یک طغیان مداوم آب از کف تا سر آبنما ایجاد می شود که یک صدای آب یکنواخت و دل نشینی دارد. برخی دیگر جریان آب پر هرج و مرج بیشتری دارند و بر دیواره های سنگی جاری می‌ شوند و یک صدای آب منحصر به فرد ایجاد می ‌کنند. این تصمیم به سادگی به سلیقه شخصی شما باز می گردد. برخی از آبنما باغی دارای ویژگی های سبکی طبیعی‌ تری می باشند که به معنای تقلید از ظهور آبشار های واقعی هستند در حالی که برخی دیگر طراحی کاملا ساخته ی دست انسان را به نمایش می گذارند.   آبنما باغی در رنج وسیعی از طرح ها و سبک ها ارائه می شوند. شما می‌توانید اد بین آبنما های مسی،   شیشه ای، صخره ‌ای، دیواری، ایستاده آزاد و حتی آبنما های سنتی انتخاب کنید. برخی از انواع جدید تر و مدرن، به طوری طراحی و ساخت می شوند که شما می توانید ابزار آلات و تجهیزات ساختاری آن ها را پنهان کنید تا در معرض دید نباشد و تنها بخشی از آبنما که از لحاظ زیبایی شناسی گیرا و دل پسند است، برای افراد قابل مشاهده باشد. بهتر است متریال آبشار و طراحی آن را برای سبک کلی دکوراسیون محوطه و یا چشم‌ انداز خود هماهنگ کنید.   آبنما باغی می توانند تحول بزرگی در فضای شما ایجاد کنند. پس بر اساس ویژگی های شناختی باغ و فضای سبز خود، بهترین نمونه ی آبنما را برگزینید.

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

یکی از سوالات متداول و مهم این است که آیا ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک مشکلی ایجاد می کند یا نه؟ جواب این سوال این است که در صورت ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک مقدار آب م باشد، هیچ اشالی ایجاد نمی کند. زیرا در هنگام تولید هیتر های برقی سونای خشک از مواد با مقاومت در برابر آب استفاده می کنند و ایمنی را در کابل کشی برق رعایت می کنند تا احتمال آتش سوزی و جرقه وجود نداشته باشد.

ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک
اما نکته بسیار مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که به یکباره حجم زیادی از آب را روی هیتر برقی سونای خشک نریزید. چون این عمل موجب می شود تا مقدار زیادی بخار آب تولید شود که ممکن است موجب سوختگی پوست انسان شود و همچنین موجب کاهش دمای هیتر برقی سونای خشک و دمای اتاق سونا می شود. بنابراین در هنگام ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک از مقدار بسیار کمی آب استفاده کنید و این کار را با اسپرس آب پاش انجام دهید تا بتوانید مقدار آب ریخته شده را تحت کنترل داشته باشید.

مطالب مرتبط :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

در طرح رنگی استخر با توجه به شخصیت، سبک و ترجیحات شما می توان رنگ هایی را که متناسب با شما و شیوه زندگی شما است، ترکیب کرد. این می تواند برای لباس هایی که شما می پوشید، ماشینی که رانندگی می کنید و حتی چگونه خانه تان را تزئین می کنید، اعمال شود. اما آیا متوجه شدید که این می تواند به منطقه استخر حیاط خلوت شما نیز اعمال شود؟ نگاهی به برخی از طرح های رنگی که ما قرار داده ایم بیندازید و طرحی که مناسب شما هست انتخاب کنید.

طرح رنگی استخر الهام بخش
"ایمان گام اولی است زمانی که راه پله کامل را نمی بینید." - مارتین لوتر کینگ، جونیور "تغییری باشید که می خواهید در دنیا ببینید." - مهاتما گاندی طرح رنگی استخر الهام بخش
طرح رنگی استخر رویایی
"اگر رویای آن را در سر دارید، می توانید انجامش دهید." - والت دیزنی "بزرگترین ماجراجویی که می توانید انجام دهید این است که زندگی رویایی خود را زندگی کنید." - اپرا وینفری طرح رنگی استخر رویایی
طرح رنگی استخر حیاط خلوت
"علف هرز چیست؟ یک گیاه که فضایلش هرگز کشف نشده است. " - رالف والدو امرسون - جیم روون طرح رنگی استخر حیاط خلوت
طرح رنگی استخر آرامش بخش
"هر چه انسان آرامتر می شود، موفقیت، نفوذ و قدرت او بیشتر می شود. آرامش ذهن یکی از جواهرات زیبای دانایی است. " - جیمز آلن طرح رنگی استخر آرامش بخش
طرح رنگی استخر پاییزی
"پاییز یک بهار دوم است که هر برگ یک گل است." - آلبر کامو "در حال حاضر آتش سوزی پاییز در طول جنگل بوجود می آید و روز به روز برگ های مرده سقوط می کنند و ذوب می شوند." - ویلیام آلینگهم طرح رنگی استخر پاییزی
طرح رنگی استخر رنگین کمانی
"برای اینکه غیر قابل تعویض باشید، همیشه باید متفاوت باشید". - کانال کوکو "اعمال شما از مهربانی، بال های پر زرق و برق از عشق الهی است که به مدت طولانی بعد از به اشتراک گذاشتن شما ادامه می یابد و دیگران را بالا می برد." - رومی طرح رنگی استخر رنگین کمانی اطمینان حاصل کنید که فهرست طرح های رنگی و الهام از رنگ با پالت رنگ زرق و برق دارو رنگ های مناسب برای چشم انداز حیاط خلوت خود را انتخاب کنید. از طرح های رنگی خنثی به پالت های رنگی خیره کننده در سبز، آبی، قرمز، زرد و غیره، می توانید ببینید که چطور با هم کار می کنند تا هم مناطق متحد شوند و هم کنتراست چشمگیر را ایجاد کنند.
طراحی و ساخت استخر، سونا و جکوزی

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر

 



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

 

در IML، تضمین بهترین کیفیت محصولات IML اولویت و ارزش شرکت است. درجه بالایی از قابلیت اطمینان برای کیفیت محصولات IML وجود دارد،که در نتیجه رضایت مشتریان را ایجاد می کند.

نوآوری IML
طراحی محصول در داخل IML با همکاری شرکت های درون گروه انجام می شود و اهمیت ویژه ای به نظرات مشتریان داده می شود. برای IML، نوآوری محصول بسیار مهم است، سعی می کنند اصلاحاتی را بدون تغییر نقاط حیاتی، معرفی می کنند.
تطبیق پذیری IML
در IML سعی می شود که تا حد ممکن به نیازهای مشتریان و نیازهای بازار هدف انطباق پیدا کنند. سیستم تولید انعطاف پذیر IML به راحتی موجب تولید مداوم محصولات با ویژگی های مختلف می شود. دفتر طراحی و امکانات تولید در همان کارخانه قرار دارد که امکان ارائه و تغییرات سریع را فراهم می کند. برای همه این دلایل، محدوده محصولات و راه حل های IML بسیار متنوع است.
کیفیت محصولات IML
به منظور تضمین کیفیت مواد خام و قطعات جایگزین، تامین کنندگان را با دقیق انتخاب می کنند و به طور منظم محصولاتی که دریافت می کنند را بازرسی می کنند که باعث می شود کیفیت محصولات IML بالا برود.
بازخورد مشتری
IML در توانایی برای انطباق با نیازهای خاص مشتری و برای یادگیری از تجربه و پیشنهادات سرآمد است. همه درخواستها و نظرات، حتی غیر معمولترین درخواست ها را به حساب میگیرند. هنگامی که پایداری محصول ایجاد می شود، هر کاری که ممکن است برای برآوردن نیازهای هر بازار و وضعیت انجام دهند.
طراحی و ساخت استخر، سونا و جکوزی
شرکت استخر باما با تجربه ۷ ساله خود در ساخت و راه اندازی استخر ، سونا و جکوزی در شهرهای کرج، تهران، ساوجبلاغ، دماوند، محمدشهر، آبعلی، هشتگرد، رودهن، سهیلیه، پردیس، کردان، جاجرود، آبسرد، طالقان، مهرشهر، فشم، چالوس، ملارد، میگون، فرمانیه، نیاوران، ونک، سعادت آباد، لواسان، مشکین دشت، شهریار، گوهردشت، فردیس، جهانشهر، عظیمیه، اندیشه، شهرک غرب، شمیران، تجریش، فیروزکوه، گچسر، رودسر، مرزن آباد، صادقیه، اکباتان، کلاردشت، سیاه بیشه، نمک آبرود، کلارآباد، جردن، صادقیه، عباس آباد، رشت، فومن، لویزان، گیشا، ولنجک، تنکابن، رامسر، ماسال، تالش، اسالم، ماسوله، سنگر، زیباکنار، متل قو، لاهیجان، سلمان شهر، کیاشهر، لنگرود،چمخاله، کلاچای، رویان، نور، ایرانشهر، چمستان، ایزدشهر، آمل، بابل، قائم شهر، فریدون کنار، بابلسر، خزرشهر، بهشهر، گرگان و ساری، بهترین های استخر ، سونا و جکوزی را برای شما هموطنان آماده فروش کرده است.

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

داشتن لوازم وتجهیزات استخر برای داشتن استخری سالم و تمیز ضروری است. تنها با داشتن چند مورد الزامی و ضروری، شما می توانید کارایی استخر خود را برای سال ها تضمین کنید. به چند مورد از آن ها که به راحتی تهیه می شوند می پردازیم:

1.پمپ استخری
پمپ استخری مهمترین بخش از لوازم وتجهیزات استخر است. وجود پمپ برای به گردش آوردن آب استخر ضروری است. بدون پمپ تمام کثیفی ها و آلاینده ها در سطح آب باقی می مانند و آب راکد باقی می ماند که این وضعیت اصولا برای شنا کردن سالم و مناسب نیست. پمپ هایی که کارایی بالاتری نسبت به میزان انرژی مصرفی دارند، بسیار مقرون به صرفه تر از پمپ های قدیمی هستند.

2.فیلتر یکی از مهم ترین لوازم وتجهیزات استخر
شناگران معمولا در معرض آلودگی های ثابت و همیشگی هستند که اطراف استخر را احاطه می کنند. فیلتر، سیستمی مکانیکی است که مسئول از بین بردن آلودگی های استخر شماست که در سلامت، امنیت و ظاهر آب شما نقش به سزایی دارد. تمام مردم جهان از فیلتر ها در استخر خود استفاده می کنند و از مهم ترین و ضروری ترین لوازم وتجهیزات استخر می باشد. آن ها با سیستم گردش آب و موتور در ارتباط هستند. انواع مختلفی از فیلتر ها وجود دارد: فیلتر شنی، فیلترفشنگی و فیلترزمینی سیلیسی. هر کدام از انواع فیلترها مزایا و معایب خود را دارند و باید بر اساس نیاز خود آن ها را انتخاب کنید.

3.پوشش استخری
نصب یک پوشش استخر نیاز به کمی تلاش دارد، اما می تواند بسیار تاثیر گزارعمل کند. پوشش استخر نه تنها از استخر شما در برابر آلودگی ها و ناهنجاری های هوایی محافظت می کند، بلکه مانعی است برای جلوگیری از افتادن کودکان و حیوانات خانگی به درون آب.

4.تجهیزات پاکسازی
حتی با داشتن پمپ و فیلتر، شما باز به لوازم وتجهیزات استخر دیگری برای پاکسازی آب استخر خود نیاز خواهید داشت. این وسایل و تجهیزات به طور کلی به سه مورد تجزیه می شوند:

ساکشن، پمپ فشارورباط تمیز کننده

ساکشن: آن ها از طریق شلنگی به اسکیمر متصل می شوند و با استفاده از مکش حاصل از فیلتراسیون چرک ها و کثیفی ها را از بین می برند. این نوع معمول ترین نوع پاکسازی است.

فشاری: پمپ های فشاری قدرتمند تر از ساکشن ها عمل می کنند. اکثر مدل ها با یک پمپ تقویت کننده ی دیگر عمل می کنند که نیازمند شلنگی متصل به دیواره استخر می باشند. این اتصالات و ارتباطات ممکن است کمی گران تمام شود، بنابراین اگر استخر شما از قبل این امکانات را ندارد، بهتر است از پمپ فشاری صرف نظر کنید.

رباط تمیز کننده: این رباط ها با برق کار میکنند و ممکن است گران قیمت باشند.

5.مواد شیمیایی
در حالی که پمپ، فیلتر و تجهیزات مخصوص پاکسازی بخش وسیعی از آب شما را تمیز می کنند، مواد شیمیایی در زدودن عوامل بیماری زا نقش حیاتی دارند. منظور از عوامل بیماری زا باکتری هایی است که موجب خارش پوست، سوزش چشم و آسیب به استخر می شوند. انواع مواد شیمیایی که شما نیاز خواهید داشت بسته به میزان استفاده شما از کلور،برومین و نمک متفاوت خواهد بود. از ترکیبات ساده ای که برای استخرهای شنا مورد استفاده قرار می گیرد می توان به کلور، مواد قلیایی و کلسیم اشاره کرد.

6.گرمگن استخری
با داشتن گرمکن استخری، برف و باران روز های سرد و ناهنجار، مانع شنا کردن و تفریح شما نخواهد شد. آب استخر شما همیشه گرم خواهد ماند و فرقی ندارد که در چه ماهی از سال هستید، همواره می توانید در کنار دوستان خود از شنا کردن لذت ببرید. گرمکن های استخری انواع مختلفی دارند که باید بسته به شرایط ومیزان پولی که سرمایه گذاری خواهید کرد آن ها را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

داشتن لوازم وتجهیزات استخر برای داشتن استخری سالم و تمیز ضروری است. تنها با داشتن چند مورد الزامی و ضروری، شما می توانید کارایی استخر خود را برای سال ها تضمین کنید. به چند مورد از آن ها که به راحتی تهیه می شوند می پردازیم:

1.پمپ استخری
پمپ استخری مهمترین بخش از لوازم وتجهیزات استخر است. وجود پمپ برای به گردش آوردن آب استخر ضروری است. بدون پمپ تمام کثیفی ها و آلاینده ها در سطح آب باقی می مانند و آب راکد باقی می ماند که این وضعیت اصولا برای شنا کردن سالم و مناسب نیست. پمپ هایی که کارایی بالاتری نسبت به میزان انرژی مصرفی دارند، بسیار مقرون به صرفه تر از پمپ های قدیمی هستند.

2.فیلتر یکی از مهم ترین لوازم وتجهیزات استخر
شناگران معمولا در معرض آلودگی های ثابت و همیشگی هستند که اطراف استخر را احاطه می کنند. فیلتر، سیستمی مکانیکی است که مسئول از بین بردن آلودگی های استخر شماست که در سلامت، امنیت و ظاهر آب شما نقش به سزایی دارد. تمام مردم جهان از فیلتر ها در استخر خود استفاده می کنند و از مهم ترین و ضروری ترین لوازم وتجهیزات استخر می باشد. آن ها با سیستم گردش آب و موتور در ارتباط هستند. انواع مختلفی از فیلتر ها وجود دارد: فیلتر شنی، فیلترفشنگی و فیلترزمینی سیلیسی. هر کدام از انواع فیلترها مزایا و معایب خود را دارند و باید بر اساس نیاز خود آن ها را انتخاب کنید.

3.پوشش استخری
نصب یک پوشش استخر نیاز به کمی تلاش دارد، اما می تواند بسیار تاثیر گزارعمل کند. پوشش استخر نه تنها از استخر شما در برابر آلودگی ها و ناهنجاری های هوایی محافظت می کند، بلکه مانعی است برای جلوگیری از افتادن کودکان و حیوانات خانگی به درون آب.

4.تجهیزات پاکسازی
حتی با داشتن پمپ و فیلتر، شما باز به لوازم وتجهیزات استخر دیگری برای پاکسازی آب استخر خود نیاز خواهید داشت. این وسایل و تجهیزات به طور کلی به سه مورد تجزیه می شوند:

ساکشن، پمپ فشارورباط تمیز کننده

ساکشن: آن ها از طریق شلنگی به اسکیمر متصل می شوند و با استفاده از مکش حاصل از فیلتراسیون چرک ها و کثیفی ها را از بین می برند. این نوع معمول ترین نوع پاکسازی است.

فشاری: پمپ های فشاری قدرتمند تر از ساکشن ها عمل می کنند. اکثر مدل ها با یک پمپ تقویت کننده ی دیگر عمل می کنند که نیازمند شلنگی متصل به دیواره استخر می باشند. این اتصالات و ارتباطات ممکن است کمی گران تمام شود، بنابراین اگر استخر شما از قبل این امکانات را ندارد، بهتر است از پمپ فشاری صرف نظر کنید.

رباط تمیز کننده: این رباط ها با برق کار میکنند و ممکن است گران قیمت باشند.

5.مواد شیمیایی
در حالی که پمپ، فیلتر و تجهیزات مخصوص پاکسازی بخش وسیعی از آب شما را تمیز می کنند، مواد شیمیایی در زدودن عوامل بیماری زا نقش حیاتی دارند. منظور از عوامل بیماری زا باکتری هایی است که موجب خارش پوست، سوزش چشم و آسیب به استخر می شوند. انواع مواد شیمیایی که شما نیاز خواهید داشت بسته به میزان استفاده شما از کلور،برومین و نمک متفاوت خواهد بود. از ترکیبات ساده ای که برای استخرهای شنا مورد استفاده قرار می گیرد می توان به کلور، مواد قلیایی و کلسیم اشاره کرد.

6.گرمگن استخری
با داشتن گرمکن استخری، برف و باران روز های سرد و ناهنجار، مانع شنا کردن و تفریح شما نخواهد شد. آب استخر شما همیشه گرم خواهد ماند و فرقی ندارد که در چه ماهی از سال هستید، همواره می توانید در کنار دوستان خود از شنا کردن لذت ببرید. گرمکن های استخری انواع مختلفی دارند که باید بسته به شرایط ومیزان پولی که سرمایه گذاری خواهید کرد آن ها را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

داشتن لوازم وتجهیزات استخر برای داشتن استخری سالم و تمیز ضروری است. تنها با داشتن چند مورد الزامی و ضروری، شما می توانید کارایی استخر خود را برای سال ها تضمین کنید. به چند مورد از آن ها که به راحتی تهیه می شوند می پردازیم:

1.پمپ استخری
پمپ استخری مهمترین بخش از لوازم وتجهیزات استخر است. وجود پمپ برای به گردش آوردن آب استخر ضروری است. بدون پمپ تمام کثیفی ها و آلاینده ها در سطح آب باقی می مانند و آب راکد باقی می ماند که این وضعیت اصولا برای شنا کردن سالم و مناسب نیست. پمپ هایی که کارایی بالاتری نسبت به میزان انرژی مصرفی دارند، بسیار مقرون به صرفه تر از پمپ های قدیمی هستند.

2.فیلتر یکی از مهم ترین لوازم وتجهیزات استخر
شناگران معمولا در معرض آلودگی های ثابت و همیشگی هستند که اطراف استخر را احاطه می کنند. فیلتر، سیستمی مکانیکی است که مسئول از بین بردن آلودگی های استخر شماست که در سلامت، امنیت و ظاهر آب شما نقش به سزایی دارد. تمام مردم جهان از فیلتر ها در استخر خود استفاده می کنند و از مهم ترین و ضروری ترین لوازم وتجهیزات استخر می باشد. آن ها با سیستم گردش آب و موتور در ارتباط هستند. انواع مختلفی از فیلتر ها وجود دارد: فیلتر شنی، فیلترفشنگی و فیلترزمینی سیلیسی. هر کدام از انواع فیلترها مزایا و معایب خود را دارند و باید بر اساس نیاز خود آن ها را انتخاب کنید.

3.پوشش استخری
نصب یک پوشش استخر نیاز به کمی تلاش دارد، اما می تواند بسیار تاثیر گزارعمل کند. پوشش استخر نه تنها از استخر شما در برابر آلودگی ها و ناهنجاری های هوایی محافظت می کند، بلکه مانعی است برای جلوگیری از افتادن کودکان و حیوانات خانگی به درون آب.

4.تجهیزات پاکسازی
حتی با داشتن پمپ و فیلتر، شما باز به لوازم وتجهیزات استخر دیگری برای پاکسازی آب استخر خود نیاز خواهید داشت. این وسایل و تجهیزات به طور کلی به سه مورد تجزیه می شوند:

ساکشن، پمپ فشارورباط تمیز کننده

ساکشن: آن ها از طریق شلنگی به اسکیمر متصل می شوند و با استفاده از مکش حاصل از فیلتراسیون چرک ها و کثیفی ها را از بین می برند. این نوع معمول ترین نوع پاکسازی است.

فشاری: پمپ های فشاری قدرتمند تر از ساکشن ها عمل می کنند. اکثر مدل ها با یک پمپ تقویت کننده ی دیگر عمل می کنند که نیازمند شلنگی متصل به دیواره استخر می باشند. این اتصالات و ارتباطات ممکن است کمی گران تمام شود، بنابراین اگر استخر شما از قبل این امکانات را ندارد، بهتر است از پمپ فشاری صرف نظر کنید.

رباط تمیز کننده: این رباط ها با برق کار میکنند و ممکن است گران قیمت باشند.

5.مواد شیمیایی
در حالی که پمپ، فیلتر و تجهیزات مخصوص پاکسازی بخش وسیعی از آب شما را تمیز می کنند، مواد شیمیایی در زدودن عوامل بیماری زا نقش حیاتی دارند. منظور از عوامل بیماری زا باکتری هایی است که موجب خارش پوست، سوزش چشم و آسیب به استخر می شوند. انواع مواد شیمیایی که شما نیاز خواهید داشت بسته به میزان استفاده شما از کلور،برومین و نمک متفاوت خواهد بود. از ترکیبات ساده ای که برای استخرهای شنا مورد استفاده قرار می گیرد می توان به کلور، مواد قلیایی و کلسیم اشاره کرد.

6.گرمگن استخری
با داشتن گرمکن استخری، برف و باران روز های سرد و ناهنجار، مانع شنا کردن و تفریح شما نخواهد شد. آب استخر شما همیشه گرم خواهد ماند و فرقی ندارد که در چه ماهی از سال هستید، همواره می توانید در کنار دوستان خود از شنا کردن لذت ببرید. گرمکن های استخری انواع مختلفی دارند که باید بسته به شرایط ومیزان پولی که سرمایه گذاری خواهید کرد آن ها را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

آیا در روزهای تابستان مشغول شنا کردن در آب استخر حیاط خلوت خود هستید؟ نگران هستید که فقط از آن برای چند ماه در سال می توانید استفاده کنید؟ یک استخر چهار فصل هنری، سبک زندگی سرگرم کننده را برجسته می کند و رضایت چهار فصل شما را به ارمغان می آورد:

 

استخر در فصل بهار

هنگامیکه سرمای زمستان جای خود را به پرتو خورشید می دهد، با پرورش گل های سالم و گیاهان گرمسیری، چشم انداز استخر خود را آماده تابستان کنید. حتی اگر آب برای شیرجه زدن خیلی خنک باشد، می توانید در میان چشم انداز معطر کنار استخر بنشینید و درخشش طلایی تابستان خود را شروع کنید. استخر در فصل بهار

استخر در فصل تابستان

در روزهای گرم تابستان، استخر خود را با تمام جلوه های آن مشاهده می کنید. چه شما فقط پس از طلوع آفتاب شنا کنید و یا کنار استخر در حیاط خلوت به مدت طولانی در تابستان گرم مهمانی می گیرید، ساعت ها با لذت بردن از آب خنک استخر شنا در حیاط خلوت لذت خواهید برد. استخر در فصل تابستان

استخر در فصل پاییز

از آرامش در آبگرم بخار خود در روزهای سرد پاییز لذت ببرید. جت های درمانی باعث تسکین درد عضلات می شوند. برای نگه داشتن برگ ها خارج از استخر خود، نصب یک پوشش استخر برای محافظت از آن در ماه های پاییز و زمستان ضروری است. استخر در فصل پاییز

استخر در فصل زمستان

بسته به آب و هوای شما و روزهای آفتابی زمستان، ممکن است شومینه فضای باز یا گودال آتش در کنار استخر گنجانده شود.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

مزایای لوله‌ های یو وی پی سی

لوله و اتصالات یو پی وی سی و یا پلی وینیل کلراید بدون پلاستیک همچنین به عنوان پی وی سی سخت شناخته می شود و برای بسیاری از کاربردهای لوله کشی در ساختمان های مسکونی و تجاری، استخر ها و جکوزی های شنا استفاده می شود. لوله و اتصالات یو وی پی سی مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی، اشعه فرابنفش خورشیدی و اکسیداسیون از آب دارا می باشند. یو وی پی سی به طور گسترده در ساخت و ساز استفاده می شود زیرا با دوام و ارزان قیمت است و کارایی راحتی دارد.

تنها یک تفاوت اصلی میان ساختار های پی وی سی و یو وی پی سی وجود دارد و آن این است که لوله های پی وی سی حاوی BPA و فتالات می باشند که سبب انعطاف پذیری بیشتر آن می شوند. این در حالی است که لوله ها و اتصالات یو وی پی سی بدون پلاستیک بوده و از آنجایی که این مواد اضافی را ندارد، دوام و مقاومت بسیاری دارند‌.

به طور کلی، یک پیمانکار یا سازنده استخر شنا باید از بهترین روش های نصب و مصالح موجود در پروژه خود استفاده کند تا از بروز مشکلاتی همچون نشتی یا شکستگی و عواقب ناخوشایند آن ها جلوگیری شود. به همین دلیل، به منظور انجام لوله کشی استخر، تنها باید از یو پی سی سخت و مقاوم استفاده کرد. حتی اگر نصب آن زمان بر باشد، اما باید بدانید که بسیار مقاوم تر از لوله و اتصالات پی وی سی انعطاف پذیر است که برای استفاده در استخر های توکار و زیر زمین به هیچ عنوان مهندسی سازی نشده اند. پی وی سی انعطاف پذیر به راحتی خرد یا سوراخ می شود و موجودات زیر خاکی همچون موریانه می توانند به راحتی به درون آن نفوذ کنند.

این در حالی است که لوله های یو پی وی سی یا پی وی سی سخت همانطور که از نامشان پیداست، به راحتی خم نمی شوند. به همین دلیل هر زمان که شما به چرخش یا خم کردن لوله احتیاج داشتید، نصاب یا فرد سرویس دهنده باید لوله را برش دهد و یک اتصال دهنده نصب کند و یا از روش حرارت دادن لوله استفاده کند تا آن را خم کند. امکان استفاده از هر دو روش به زمان و نیاز پروژه بستگی دارد.

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر
مرکز فروش لوازم استخر
لوازم و تجهیزات استخر
قیمت لوله یو پی وی سی
لیست قیمت لوله یو پی وی سی
تاسیسات استخر
استخر و سونا و جکوزی
قیمت انواع وان جکوزی
فروش آبنما
قیمت آبنما



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

یکی از محبوب ترین تجهیزات و لوازم استخر ، چراغ استخر LED است. در هنگام نصب چراغ های استخری LED، فراتر از بحث روشنایی، باید از برخی تکنیک های حرفه ای مورد نیاز آشنایی داشته باشید:

 

چراغ های استخری LED

محبوبیت چراغ استخر LED به طرز چشمگیری افزایش یافته است. کاربران خواهان سرگرمی برای استخرهای خود می باشند و استفاده از چراغ استخر LED راهی مناسب برای دستیابی به این حقیقت است. از مزایای چراغ استخری، طول عمر طولانی تر و نیاز کم به انرژی چراغ استخر LED ، سبب شده است که این چراغ ها گزینه ای مقرون به صرفه برای مالکان استخر در نظر گرفته شوند. اما همه افراد نمی دانند که چگونه باید بهترین و بیش ترین بهره را از این چراغ های استخری بدست آورد. این مقاله به شما کمک می کند تا به یک نورپردازی پویا و ایده عال برای استخر شنای خانه خود برسید.

چراغ استخر

 

 

عامل مهم در انتخاب چراغ استخر 

نورپردازی در آب با نورپردازی در سایر محیط ها بسیار تفاوت دارد. در واقع، روشنایی چراغ ها تنها عاملی نیست که هنگام طراحی نورپردازی استخر باید مورد توجه قرار گیرد. بلکه عواملی همچون:

روشنایی محیط اطراف استخر

نورپردازی شناگران، دیواره ها، کف و اشیا استخر

روشنایی خود آب

حجم رنگی چراغ ها

شکل، رنگ و بافت استخر

شفافیت آب استخر

تعادل بین قسمت های روشن و کم نور

باید لحاظ شوند.  

رنگ و بافت استخر

رنگ و بافت داخلی استخر تأثیر زیادی در کیفیت چراغ استخر دارد. سطوح تاریک تر استخر نور بیشتری را جذب می کنند. سطوح روشن تر بیشتر نور را منعکس می کنند. به عنوان یک اصل کلی، در استخرهای تاریک ترباید از چراغ های بیشتری استفاده کنید.  

رنگ نور چراغ استخر

به طرز تعجب برانگیزی حتی وقتی آب کاملا تمیز و شفاف به نظر برسد، خود می تواند نور را جذب کند. میزان جذب از رنگی به رنگ دیگر تغییر می کند. به عنوان مثال، چراغ های آبی ممکن است 5 برابر روشن تر از چراغ های قرمز، با فرض خروجی یکسان باشد به نظر برسند. میزاند روشنایی بین رنگ های مختلف و نورپردازی متنوع به طرز چشمگیری تغییر خواهد یافت.  

تنظیم موقعیت و مکان چراغ استخر

برای استخرهای کوچک، می توان از یک چراغ مستقل استفاده کرد تا طول استخر برای دست یابی به سطحی هموار و برابر از روشنایی تنظیم شود. برای استخرهایی با طول بیشتر، می توان از چندین چراغ در انتهای مخالف استخر استفاده کرد. این کار موجب داشتن یک روشنایی مساوی در طول استخر می شود و از ایجاد سایه جلوگیری می کند. برخی استخرها طولی بیشتر از حداکثر مسافتی دارند که  پرتو های چراغ می توانند داشته باشند. در این حالت، چراغ ها باید به طور یکنواخت در امتداد دیواره های استخر قرار بگیرند. یک قانون کلی برای قرار دادن چراغ ها در این حالت این است که در هر 8 یا 4 فیت از انتهای استخر چراغ ها را نصب کنید. استخرهای بزرگتری که دارای پله هایی در کناره های باریک خود هستند، قرارگیری چراغ ها در جهت مخالف هر انتها را غیرممکن می سازند. در این حالت، چراغ ها باید در طول نزدیکترین دیواره ستخر به محیط خانه نصب شوند. این کار روشنایی یکنواخت را برای استخر و پله ها با حداقل سایه ی ممکن فراهم می کند. برای اشکال غیر معمول استخر همچون استخر های L شکل، هر قسمت باید به عنوان یک استخر جداگانه با نیازهای نورپردازی خاص خود درنظر گرفته شود. برای بسیاری از استخرهای سنتی، ایجاد نورپردازی از انتهای مخالف استخر ممکن نیست. هنگام نصب چراغ ها در به طول استخری منحنی شکل و خمیده، باید شکل دیوار را در نظر گرفت. منحنی های درونی و مقعر شکل نور را به سمت مرکز استخر متمرکز می کنند، بنابراین می توان چراغ های موجود در این دیوارها را به طور مستقل از هم نصب کرد. هرچه تعداد شعاع های نوری بیش تر باشند، چراغ های مستقل از هم می توانند روشنایی بیشتری داشته باشند. چراغ های پیوسته را می توان به راحتی روی منحنی ها قرار داد. در هنگام نصب چراغ های بزرگتر مراقب باشید تا منحنی های دیوار سبب ایجاد فشار بیش از حد بر روی چراغ ها نشود. یک طراحی نورپردازی استخری موفق شامل رعایت ترکیب، ایمنی و راندمان انرژی متناسب است. ترکیب نور و سایه یک تجربه احساسی را برای کاربران ایجاد می کند. با گزینه های بسیار متنوع موجود در بازار از چراغ استخر LED، شما گزینه ها و نمونه های زیادی برای برگزیدن خواهید داشت. نصب چراغ های LED فشرده و تطبیق پذیر مصرف انرژی را کاهش می دهد و روشی ایده آل برای دستیابی به طراحی درخشان استخری می باشد.

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر
مرکز فروش لوازم استخر
لوازم و تجهیزات استخر
قیمت لوله یو پی وی سی
لیست قیمت لوله یو پی وی سی
تاسیسات استخر
استخر و سونا و جکوزی
قیمت انواع وان جکوزی
فروش آبنما
قیمت آبنما



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

در حالی که بداهه پردازی می‌تواند روش خوبی باشد، طراحی استخر و طراحی جکوزی مطلوب شما نباید فراموش شود. طراحان امروزی طیف وسیعی از اشکال و سبک‌ها و طراحی های استخر را در نمونه کار های اعمالی خود دارند. از دارایی و ملک خودتان الهام بگیرید و مطمئن شوید چه شکلی با آن متناسب است. اما قبل از رسیدن به این مرحله، در نظر بگیرید که چه موادی برای ساخت طراحی استخر و طراحی جکوزیتان در ذهن دارید.

طراحی استخر و جکوزی

انتخاب مواد ساخت استخر و جکوزی

سه نوع سبک در طراحی استخر های داخل زمینی وجود دارد: بتنی، وینیلی و فایبرگلاس. هنگامی که صحبت از شکل و طرح استخر شما می شود، هر نوع مصالح ساختمانی دارای مجموعه مزایا و معایب خاص خود است. دقت کنید طرحی که آن را در نظر دارید باید در ماده ای که می‌خواهید از آن استفاده کنید تصور شود. کارهای ذیل را لیست کرده و برای طراحی استخر و طراحی جکوزی به دقت انجام دهید: انجام تحقیقات، مشاوره گرفتن با سایر صاحبان استخر و مصاحبه با سازندگان بالقوه.

 

بتن

بتن مناسب‌ترین ماده برای ساخت یک شکل و طراحی استخر است و مشکلات احتمالی تنها در تخیلات شما و بودجه صرفی شما محدود می شود. ایده‌آل برای هر نوع طراحی سفارشی، شما می‌توانید طراحی استخر بتنی خود را با مواد اولیه مثل کاشی، گچ رنگی و یا سنگ ریزه بهبود دهید.

 

وینیل

وینیل همانند بتون، برای همه انواع طراحی استخر عالی و مناسب است. مواد و سبک‌ها برای استخرهای وینیل در طول سال‌ها پیشرفت کرده‌اند؛ تعداد الگوها و رنگ‌ها تقریبا نامحدود است که به صاحبان خانه طیف وسیعی از انتخاب و الگو ارائه می دهد.

 

فایبر گلاس

قالب های از پیش‌ ساخته شده ی فایبرگلاس در انواع مختلفی از رنگ‌ها، شکل‌ها و سبک‌ها وجود دارد که شامل طراحی استخر محبوب مانند استخرهای بیکران است. شرکت‌های استخر سازی می‌توانند پروژه شما را با افزودن کاشی سرامیک، جت‌های سفارشی، موزاییک های دکوری و دیگر ویژگی‌های تزئینی سفارشی کنند.

 

زمانی که در مورد جنس مواد و سازنده خود تصمیم گرفتید، می‌توانید از مفهوم شکل و طراحی استخر استفاده کنید. نگاهی به شکل‌های رایج استخر بیاندازید تا یاد بگیرید چطور از آن‌ها استفاده می‌شود. سپس، زمانی که با طراح خود مشورت می‌کنید، یک ایده بهتر از این که کدام گزینه‌ها را می‌توانید جایگزین کنید، خواهید داشت:

 

۱. استخرهای محو یا حاشیه پنهان

استخر بی کران

یکی از تاثیر برانگیز ترین نوع طراحی استخر محسوب می شود. طوری طراحی شده است که گویی آب استخر بر روی سطحی در چشم انداز همسایه می ریزد. این نوع استخر در واقع محصول ریاضی و علوم است: آب بر روی دیوارهای استخر به درون یک چاله پنهان جریان می‌یابد که در آن دوباره به درون استخر ریخته می‌شود. خانه‌هایی که مناظر تماشایی مثل اقیانوس، رودخانه، کوه‌ها و یا حتی زمین‌های اطراف آن را جدی می‌گیرند بهترین کاندیداها برای اجرای این طرح هستند. با این حال، یک طراح ممکن است یک استخر محو برای ملکی را پیشنهاد کند که توسط عناصر طبیعی مانند دره‌های سرسبز و یا درختان نخل احاطه شده باشد.

 

۲. استخر های محیطی سرریز

این مدل از طراحی استخر با استفاده از توهم زایی نوری از سطح صاف آینه و سطوح عرشه های تقلید می‌کنند. آب از همه طرف به درون یک ناوه در عرشه سرازیر می‌شود و مانند یک لبه ۳۶۰ درجه ناپدید می‌شود. هنگامی که از بالای سر و یا از دور دیده می‌شود، به نظر می‌رسد که استخر روی عرشه یک سطح صاف نصب شده باشد. تنها زمانی واقعیت برملا می شود که حرکتی مثل باد سطحی آب استخر را آشفته کند و در هم بریزد.

بتن، وینیل و فایبرگلاس می‌توانند لبه‌ها و محیط اطراف این سبک استخر را بوجود آورند.

 

۳. استخر مدل مستطیل کلاسیک و لوپ

استخر مستطیل

اگر خانه شما لوکس و سنتی است، راه اندازی یک استخر مسطح مستطیلی شکل تاثیر زیادی بر زیبایی آن خواهد داشت. در واقع، آن لبه‌های پاک شکوه معماری را تقویت می‌کنند، و یک هاله بزرگ‌تر از پیچیدگی را ایجاد می کنند.

 

اما اجازه ندهید تخیل شما متوقف شود. استخرهای مستطیلی تنها بخش کوچکی از طراحی استخر هستند. در حقیقت بسیاری از طراحان ترجیح می‌دهند از این شکل برای خانه‌های غیر سنتی استفاده کنند، زیرا هرگز از مد نمی‌افتند و همیشه با محیط خود هماهنگی خواهند داشت. زمانی که با یک لبه استخر های محو یا سرریز ارتباط داشته باشند، این نوع از شکل استخر ویژگی شخصیتی خاصی به فضا خواهد بخشید است و اجازه می‌دهد که استخر شما یکی از جدید ترین طراحی های روز شود.

استخر های مستطیلی شکل می توانند کاربرد های زیادی داشته باشند. بسیاری از افراد از این استخر ها برای شنا کردن و ورزش استفاده می کنند. میزان بهره وری افراد از استخر می تواند به طول و پهنای طرح نیز بستگی داشته باشد. با تغییر شکل به L می توانید فواید بیشتری بهره مند شوید.

 

 

اما فکر نکنید که استخر شما تنها باید جنبه ی کاربردی داشته باشد؛ از ترجبیات بیشتر متخصص و مشاور طراح خود بهره ببرید و زیبایی های بصری مدرنی به استخر خود اضافه کنید.

 

۴. استخر های طرح آزاد

استخر خلاقانه

همانطور که از نامشان مشخص است، لبه ها و اطراف آن از هیچ قانون هندسی خاصی پیروی نمیکنند و به این طراح، طراحی استخر آزاد میگویند که بر اساس طرح ذهنی خود، هر شکلی که می خواهد را برای صاحب خانه آماده کند. خانه هایی که در محیط های طبیعی، استوایی و روستایی قرار دارند کاندیدای این طرح هستند چرا که این استخر ها با محیط اطرافشان وقف داده می شوند و به صورت ارگانیک در می آیند. با داشتن فضا سازی و نوپردازی های مناسب، نمایان گر یک مرداب استوایی، چاله مخفی و یا یک آبراهه آرام باشد.

این استخر ها گزینه ی خوبی برای صاحب خانه هایی هستند که به دنبال نصب یک استخر در محلی از پیش ساخته شده باشند. طراحی های استخر را جوری تمام می کند که با محیط و اطراف تطبیق پذیری کلی داشته باشد.

۵. استخر های هندسی

 

این مدل استخر تابع قوانین هندسی و ریاضی برای زیبایی و کارایی هستند. آن ها با همراهی ویژگی های طراحی به خصوص مانند فواره ها، لبه های محو شده و قسمت های سرریز نیز عرضه می شوند.

طرح های مربع، مستطیل، مثلث و دیگر اشکال هندسی که با دقت ساخته می شوند از اقسام معروف این سبک است و می تواند به راحتی متناسب با نیاز های عصر معاصر هماهنگی پیدا کنند.

آن ها زیبایی بصری خاصی به فضا اضافه خواهند کرد.

بسیاری از طراحان این نوع طراحی را برای خانه های مناطق خشک و گرم سیر بیشتر توصیه می کنند. چرا که وجود منظره و چشم اندازی زنده و پر احساس، در میان انبوهی از منطقه های خشک لازم و ضروری است. به منظور درخشش و جلوه گری بیشتر، بیشتر طراحان از رنگ های روشن، کاشی های شیشه ای و گچ کاری های مدرن در طراحی استخر و طراحی جکوزی استفاده می کنند.

۶. استخرهای طرح کلیه

استخر طرح کلیه

اگر نگاهی به حصار خانه های استخر دار بیندازید، متوجه خواهید شد که رنجی از آن ها به شکل کلیه می باشند. دلیل آن نیز مشخص است: ظاهری ساده و شیکی دارن که با سبک های معماری نوین مطابقت خواهد داشت.

بسیاری از طراحان از این سبک به عنوان پایه و زیر ساختی برای ساخت های بعدی استفاده می کنند. مهم نیست که از چه جنسی باشند، آن ها با مواد طبیعی، کاشی های شیشه ای و یا گچ های رنگی یه راحتی ارتباط برقرار خواهند کرد.

 

۷. استخر های رومی و یونانی

استخر یونانی

این دو نوع نمونه های کلاسیک محبوبی هستند. این استخر ها با عناصر آیینه کاری شده هنر های باستانی، طرح های مختلفی چون مستطیلی و ابعاد پیچیده ی دیگری به وجود می آورند.

استخر های یونانی گوشه های تراشکاری شده ای دارند که به آن ها شکل هشت ضلعی می دهد در حالی که استخر های رومی گوشه های گردی دارند. با این حال، هر دو نوع با سبک های مختلفی قابلیت ترکیب شدن و هماهنگی پیدا کردن دارند. به خصوص اگر با کاشی های رنگی شیشه ای و قالب های خاص تزئین شوند، که می توانند نمایانگر دوران خاصی از تاریخ نیز باشند.

 

لازم به ذکر است که استخر ها در هر صورت می توانند مطابق یا نیاز ها و سلیقه ی شما طراحی و دیزاین شوند. در پایان پروسه، باید هارمونی جذابی را مشاهده کنید. خانه، فضای داخلی استخر، فضای خارجی آن و فضا سازی اطراف، همه و همه باید باهم همخوانی داشته باشند. اگر همچین چیزی را در انتهای پروسه یافتید، پس شما یک پروسه موفقیت آمیز را با همکاری طراح خود به پایان رسانده اید.

 

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

برق کشی استخر

برق کشی و نصب فرآیند اتصال به زمین، از جمله ویژگی های مهم ایمنی است که توسط متخصصان نصب استخری صورت می گیرد. ایمنی استخر از طرق مختلف به دست می آید. هنگامی که به ایمنی یک استخر شنا فکر می کنیم، معمولاً به تجهیزاتی فیزیکی مانند عرشه، روکش، نردبان و یا نرده های استخر فکر می کنیم. اما باید بدانید که سیستم برق کشی و اتصالات الکتریکی استخر نقش بسیار مهمی در تامین امنیت کاربران ضمن شنا دارد.

برق کشی استخر

درست همانند یک خانه، محیط استخر شنا نیز برای تأمین و تغذیه تجهیزات مهم به برق نیازمند است. پمپ های استخر، چراغ ها، گرمکن ها و سایر تجهیزات استخری از طریق برق کار می کنند. پمپی که آب استخر را جابجا می کند و آن را به سوی سیستم تصفیه هدایت می کند، بدون برق کار نمی کند. بدون برق چراغ های استخری در شب روشن نمی شوند و گرمکن های برقی استخر نمی توانند آب را در دمای مناسب حفظ کنند. سایر تجهیزات استخری نیز به همین ترتیب عمل می کنند. اما با داشتن یک سیستم الکتریکی و برق کشی استخر، شما یک استخر سالم و کاربردی خواهید داشت. اما باید توجه داشته باشید که برق کشی استخر مستلزم نصب حرفه ای است و اگر به درستی نصب نشده باشد، ممکن است کاربران ضمن شنا کمی برق احساس کنند و ایمنی آن ها به خطر می افتد. خوش بختانه این روزها سرویس دهندگان و مهمدسان نصب استخر با دقت و ایمنی تمام برق کشی استخر را انجام می دهند.

حال که با اهمیت سیستم الکتریکی و برق کشی استخر آشنا شدید، بهتر است نگاهی جزئی تر به فرآیند نصب آن بیندازیم و نحوه کار آن ها برای اطمینان از ایمنی برق در استخر را بررسی کنیم.

برق کشی استخر

اتصال باندینگ ‌چیست؟
این اتصال به فرآیندی گفته می شود که از طریق آن اجزای الکتریکی و فلزی استخر با یک سیم به یکدیگر متصل می شوند و یک مسیر غیرمقاوم بین قطعات ایجاد می شود. هدف از این اتصال، پیوستگی و جلوگیری از انتقال هرگونه ولتاژ الکتریکی مضر به تجهیزات استخر، افراد و حیوانات خانگی است.

این بخش از برق کشی استخر می تواند اجزای فلزی و الکتریکی استخر را به شبکه ای متصل کند که حاوی برق است. بدون وجود این اتصال در محل، ممکن است هنگام لمس بخش های فلزی استخر یا حتی آب استخر، جریان الکتریکی احساس شود.

اتصال به زمین چیست؟

در این بخش، اجزای استخر پیوند خورده از طریق باندینگ به زمین متصل می شوند. هدف از اتصال آن ها به زمین، هدایت و دفع هرگونه جریان الکتریکی مضر در زمین و به دور از تجهیزات استخر، افراد و حیوانات خانگی است. سیستم اتصال به زمین شبکه برق استخر را به صفحه برق و سپس به زمین متصل می کند تا برق اضافی را هدایت و دفع کند. بدون وجود سیستم اتصال به زمین، افراد یا تجهیزات استخر ممکن است ضمن شنا کرذن رسانا شوند. جریان الكتریكی مضر به جای دور شدن ممكن است به سمت افراد، حیوانات خانگی یا وسایل جذب شود.

در برق کشی استخر، دو سیستم باندینگ و اتصال به زمین استخر به منظور ایجاد مولفه مهم ایمنی در استخر با هم کار می کنند. اجزای الكتریكی مانند پمپ ها و اجزای فلزی مانند نرده های استخر به طور الكتریكی به هم پیوند داده می شوند و به زمین متصل می شوند تا پتانسیل الكتریكی بین آن ها وجود نداشته باشد. در نهایت، ایمنی و سلامت جانی شناگران در استخر تضمین می گردد.

برق کشی استخر

آیا من می توانم فرآیند نصب برق کشی استخر شنا خود را انجام دهم؟
اگر اخیراً تغییراتی را برای استخر خود انجام داده اید و یا تجهیزات جدیدی نصب کرده اید، ممکن است فکر کنید که با انجام دادن تنظیمات برق کشی استخرتان می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اما این ایده مناسبی برای تمامی کاربران و صاحبان استخر نمی باشد.

برق کشی استخر

در ابتدا باید بدانید که کار با برق می تواند خطرناک باشد، به خصوص در نزدیکی آب مانند حوضچه های استخر. اگر تجربه کار با برق را ندارید، نصب سیم های زمینی یا شبکه اتصال می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد. بعلاوه، اگر کار را به درستی انجام ندهید، جان افراد دیگری که از استخر شما استفاده می کنند را در معرض خطر قرار می دهید.

به همین دلیل بهتر است کار برق کشی استخرتان را توسط یک برقکار مجاز و یا یک فرد آموزش دیده قابل اطمینان انجام دهید. اگر یک بازرس متخصص متوجه شود که شما کار خود را به درستی انجام نداده اید، ممکن است مجبور شوید همه کارها را مجددا به دست سازمان یا افرادی مرتبط بسپارید. از این رو ارزان تر و آسان تر است که از همان ابتدا از یک فرد آموزش دیده برای برق کشی استخرتان کمک بگیرید.

 

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

از انواع نازل آبنما می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

 

نازل جهنده

نازل ستونی

نازل سر دوشی

نازل چند لایه

نازل قاصدکی

نازل های گروهی عمودی

نازل دهانه پهن

نازل کفی

نازل آبشاری

نازل چرخنده

 

نازل جهنده

استفاده از جت پمپ جهنده نوعی از هنرهای نمایشی آبی است که در آن ستون آبی با ارتفاع بالا از طریق نازل مورد استفاده قرار می ‌گیرد و آب به صورت یک ستون یخ شفاف به نظر می‌ رسد. با پریدن از یک محراب به یک محراب دیگر در این فرآیند، آب به طور طبیعی ستون ‌های گرد بلورین قوس دار مانند را شکل می ‌دهد که به هوا پرتاب می‌ شوند. به تدریج طول ستونی آب و سرعت اسپری آب را می توان به طور دل‌ خواه در زیر پانل کنترل تغییر داد. آن ها می توانند به صورت کوتاه، بلند و حتی مکتوسی و نیمه تنظیم شوند. از این نوع نازل معمولا برای آبنما های هتل ‌ها، مراکز خرید، باغ ‌ها و همچنین فواره مربعی استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید انواع آبنما می توانید به سایت شرکت فنی مهندسی همدما مراجعه کنید.

انواع نازل آبنما

 

نازل ستونی

بخشی از نازل ستونی به صورت یک شکاف شکل حلقه ‌ای است. وقتی آب فشرده‌ شده مستقیما از آن عبور می ‌کند، شکل یک فایل آبی توخالی را درست می کند که ظاهری مانند یک استوانه بلوری به خود می ‌گیرد. آب جت که از این نازل بیرون می‌آید ظاهر عالی و شگفت انگیزی را با مقاومت بالایی در برابر باد دارد.

نازل سر دوشی

نازل آتشی نوع دیگری از نازل های نفوذی متخلخل است که به نازل آتشی نیز معروف است. همانند جرقه های آتش‌ بازی که نمایش داده می ‌شود، طراحی زیبا و نصب ساده دارد و در هر شرایطی برای آبنمای خانگی مناسب است.

نازل چند لایه

یکی دیگر از انواع نازل آبنما ، نازل های چند لایه هستند که  می‌توانند آب را در شکل قوس با ستون آبی کریستالی همراه با نورپردازی همزمان به نمایش بگذارند. این نوع نازل ها به طور گسترده در آبنما های موجود در مراکز خرید و پارک ‌های تفریحی به کار می ‌رود. جریان آب می ‌تواند بسیار ساده، منسجم، مثل یک ستون کریستال باشد. شما حتی می‌ توانید از طریق شاتر الکترونیکی از کنترل دقیق، طول آن را تنظیم کنید.  امکان تنظیم رنگ بندی های نوری مختلف وجود دارد به طوری که در هنگام استفاده از آن، نورپردازی خیره کننده ای ایجاد شود.

انواع نازل آبنما

 

نازل قاصدکی

نازل قاصدکی به عنوان یکی از دکوراتیو ترین انواع نازل عمل می کند که برد آب آن شکل ظاهر نازل نیم‌ کره است و شکل آب فواره، مانند پر های نیم حلقه و همانند دم طاووس نمایش می شود. کیفیت آب بسیار شفاف بوده  و می ‌تواند برای انواع آبنماها مورد استفاده قرار گیرد.

انواع نازل آبنما

 

نازل های گروهی عمودی

بک یا دو گروه از نازل های عمودی را روی لوله نصب کنید تا از ستون های آبی موازی با هم در آبنمای خود لذت ببرید. به وسیله ی کنترل سیستم آن ها، می‌توانید سرعت آن ها را همزمانو یا متفاوت از هم تزیین کنید.  طول برد آن ها نیز قابل تنظیم است.

انواع نازل آبنما

 

نازل دهانه پهن

از دیگر مدل های انواع نازل آبنما ، نازل دهان پهن است که دارای شکل زیبا و فریبنده ای از آب جت است و می‌ تواند در هر شرایطی در آبنما های گوناگون نصب شود. از آن جایی که اتصال دهنده ها دایره شکل نصب شده‌ا ند، در انتهای مسیر، آب به صورت نیمه دایره ای پهن به پایین می ریزند. نازل دهانه پهن را می توان به صورت عمودی یا مورب در زاویه ۱۵ درجه نصب کرد.

نازل کفی

این نوع نازل آبنما ، آب همراه با مکش هوا، چیزی شبیه به بخار آب رونده به سمت بالا را تشکیل می دهد که سطح ناهموار، بلند و صافی داشته و روشنایی قابل توجهی دارد.

انواع نازل آبنما

 

نازل آبشاری

 نازل آبشاری یک ظاهر عظیم، غنی، قوی و مستقیم دارد که آب در آن با سرعت مرتب پمپ می شود. نازل در بالای لوله راهنما قرار دارد و با سطح آب پخش می شود. ستون آبی پدید آمده در برابر وزش باد مقاوم است. بنابراین می توان از این نوع نازل به طور گسترده برای آبنما های باغی و نمونه هایی که در فضای خارجی قرار می گیرند استفاده نمود.

نازل چرخنده

آخرین مدل از انواع نازل آبنما ، نازل چرخنده است. با استفاده از تابع گریز از مرکز جریان آب و هل دادن کنش متقابل آن، نازل چرخشی می ‌تواند به صورت همزمان آب را پمپ کرده و در عین حال خود را بچرخاند. از آنجا که تعداد لوله ‌های شاخه، جهت منحنی و زوایای نصب متفاوت هستند، طراحی‌ های زیبا و فوق‌ العاده‌ ای را می توان در هنگام پمپ کردن آب به وجود آورد.

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما

از انواع نازل آبنما می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

  • نازل جهنده
  • نازل ستونی
  • نازل سر دوشی
  • نازل چند لایه
  • نازل قاصدکی
  • نازل های گروهی عمودی
  • نازل دهانه پهن
  • نازل کفی
  • نازل آبشاری
  • نازل چرخنده

 

  • نازل جهنده

استفاده از جت پمپ جهنده نوعی از هنرهای نمایشی آبی است که در آن ستون آبی با ارتفاع بالا از طریق نازل مورد استفاده قرار می ‌گیرد و آب به صورت یک ستون یخ شفاف به نظر می‌ رسد. با پریدن از یک محراب به یک محراب دیگر در این فرآیند، آب به طور طبیعی ستون ‌های گرد بلورین قوس دار مانند را شکل می ‌دهد که به هوا پرتاب می‌ شوند. به تدریج طول ستونی آب و سرعت اسپری آب را می توان به طور دل‌ خواه در زیر پانل کنترل تغییر داد. آن ها می توانند به صورت کوتاه، بلند و حتی مکتوسی و نیمه تنظیم شوند. از این نوع نازل معمولا برای آبنما های هتل ‌ها، مراکز خرید، باغ ‌ها و همچنین فواره مربعی استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید انواع آبنما می توانید به سایت شرکت فنی مهندسی همدما مراجعه کنید.

انواع نازل آبنما

  • نازل ستونی

بخشی از نازل ستونی به صورت یک شکاف شکل حلقه ‌ای است. وقتی آب فشرده‌ شده مستقیما از آن عبور می ‌کند، شکل یک فایل آبی توخالی را درست می کند که ظاهری مانند یک استوانه بلوری به خود می ‌گیرد. آب جت که از این نازل بیرون می‌آید ظاهر عالی و شگفت انگیزی را با مقاومت بالایی در برابر باد دارد.

  • نازل سر دوشی

نازل آتشی نوع دیگری از نازل های نفوذی متخلخل است که به نازل آتشی نیز معروف است. همانند جرقه های آتش‌ بازی که نمایش داده می ‌شود، طراحی زیبا و نصب ساده دارد و در هر شرایطی برای آبنمای خانگی مناسب است.

  • نازل چند لایه

یکی دیگر از انواع نازل آبنما ، نازل های چند لایه هستند که  می‌توانند آب را در شکل قوس با ستون آبی کریستالی همراه با نورپردازی همزمان به نمایش بگذارند. این نوع نازل ها به طور گسترده در آبنما های موجود در مراکز خرید و پارک ‌های تفریحی به کار می ‌رود. جریان آب می ‌تواند بسیار ساده، منسجم، مثل یک ستون کریستال باشد. شما حتی می‌ توانید از طریق شاتر الکترونیکی از کنترل دقیق، طول آن را تنظیم کنید.  امکان تنظیم رنگ بندی های نوری مختلف وجود دارد به طوری که در هنگام استفاده از آن، نورپردازی خیره کننده ای ایجاد شود.

انواع نازل آبنما

  • نازل قاصدکی

نازل قاصدکی به عنوان یکی از دکوراتیو ترین انواع نازل عمل می کند که برد آب آن شکل ظاهر نازل نیم‌ کره است و شکل آب فواره، مانند پر های نیم حلقه و همانند دم طاووس نمایش می شود. کیفیت آب بسیار شفاف بوده  و می ‌تواند برای انواع آبنماها مورد استفاده قرار گیرد.

انواع نازل آبنما

  • نازل های گروهی عمودی

بک یا دو گروه از نازل های عمودی را روی لوله نصب کنید تا از ستون های آبی موازی با هم در آبنمای خود لذت ببرید. به وسیله ی کنترل سیستم آن ها، می‌توانید سرعت آن ها را همزمانو یا متفاوت از هم تزیین کنید.  طول برد آن ها نیز قابل تنظیم است.

انواع نازل آبنما

  • نازل دهانه پهن

از دیگر مدل های انواع نازل آبنما ، نازل دهان پهن است که دارای شکل زیبا و فریبنده ای از آب جت است و می‌ تواند در هر شرایطی در آبنما های گوناگون نصب شود. از آن جایی که اتصال دهنده ها دایره شکل نصب شده‌ا ند، در انتهای مسیر، آب به صورت نیمه دایره ای پهن به پایین می ریزند. نازل دهانه پهن را می توان به صورت عمودی یا مورب در زاویه ۱۵ درجه نصب کرد.

  • نازل کفی

این نوع نازل آبنما ، آب همراه با مکش هوا، چیزی شبیه به بخار آب رونده به سمت بالا را تشکیل می دهد که سطح ناهموار، بلند و صافی داشته و روشنایی قابل توجهی دارد.

انواع نازل آبنما

  • نازل آبشاری

 نازل آبشاری یک ظاهر عظیم، غنی، قوی و مستقیم دارد که آب در آن با سرعت مرتب پمپ می شود. نازل در بالای لوله راهنما قرار دارد و با سطح آب پخش می شود. ستون آبی پدید آمده در برابر وزش باد مقاوم است. بنابراین می توان از این نوع نازل به طور گسترده برای آبنما های باغی و نمونه هایی که در فضای خارجی قرار می گیرند استفاده نمود.

  • نازل چرخنده

آخرین مدل از انواع نازل آبنما ، نازل چرخنده است. با استفاده از تابع گریز از مرکز جریان آب و هل دادن کنش متقابل آن، نازل چرخشی می ‌تواند به صورت همزمان آب را پمپ کرده و در عین حال خود را بچرخاند. از آنجا که تعداد لوله ‌های شاخه، جهت منحنی و زوایای نصب متفاوت هستند، طراحی‌ های زیبا و فوق‌ العاده‌ ای را می توان در هنگام پمپ کردن آب به وجود آورد.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

شوک دادن به استخر یک راه عالی برای برگرداندن تعادل به آب است. با یک برنامه شوک منظم، شما از شنا کردن در آب استخر شفاف و تمیز خود لذت خواهید برد. شوک دادن به استخر شما باعث می شود که ترکیب کلرین استخر شما از هم گسسته شود (کلر + آلاینده‌ها)

زمانی که سطح کلرین خود را تست می‌کنید، مهم است که ابتدا بفهمید که چگونه کلرین طبقه‌بندی می‌شود.

کلرین آزاد: کلر مرغوب موجود برای ضد عفونی  کردن آب.

کلرین ترکیب شده: کلر نامرغوب و بد بو که وقتی کلرین آزاد کافی وجود ندارد، برای غلبه بر تقاضای کلرین به وجود می آید.

کلرین کلی: مقدار کلی که شامل کلرین آزاد و ترکیبی است.

نحوه عملکرد شوک استخر
آلاینده ها می‌توانند به آب استخرها وارد شوند و با کلرین موجود ترکیب شوند. اگر سطح کلرین آزاد به اندازه کافی متمرکز نباشد، می‌تواند باعث شود که آلودگی بدون حذف کامل آن بی‌اثر شود.

کلرین مشترک در شکستن ساختار و نابودی باکتری‌های مضر و آلودگی های نامطلوب بی‌ اثر هستند. شوک دادن به استخر سطح آزاد کلرین را به میزان ۵ تا ۱۰ ppm افزایش می‌دهد.

سطح بیشتر کلرین آزاد، ترکیب کلرین ترکیب شده را در هم می شکند.

در پایان این پروسه، آب استخر تمیز، شفاف و ایمن می گردد و برای فعالیت های اعضای خانواده مطلوب و مناسب می گردد.

چه زمانی برای شوک دادن به استخر مناسب است؟
هر دو هفته یک‌بار در طول فصل شنا. زمانی که استخر شما خارج از میزان کلرین آزاد توصیه‌شده باشد (ppm ۱_۳). این کار سطح کلر آب استخر  را افزایش خواهد داد.

آیا استخر آب شور نیز به شوک نیاز دارد؟
۰بله، حتی استخرهای نمک هم کمی به کمک احتیاج دارند. استخر های آب شور از یک ژنراتور برای تبدیل نمک به کلرین استفاده می‌کنند. شما می‌توانید ژنراتور را طوری تنظیم کنید که سطح کلرین تولید شده برای مقابله با تقاضای کلرین بالاتر ناشی از آلاینده‌ها را افزایش دهد. با این حال، حتی در زمانی که ژنراتور نمی‌تواند بار سنگینی آلودگی را تحمل کند، استخرها دارای آب شور نیز باید شوکه شوند.

مراقبت و نگهداری منظم استخر برای عملیات سالم، کارآمد و مقرون‌ به ‌صرفه ی استخر ضروری است. برای بهترین نتیجه، متخصصان توصیه می‌کنند که زمانی که این شرایط رخ می‌دهند استخر تان را شوک کنید:

غروب خورشید - شما میتوانید بعد از غروب خورشید استخر خود را شوک کنید. این کار زمان زیادی را در طول شب به استخر شما می‌دهد تا کلرین را آزاد کرده و آب را تمیز کنید. در صبح، شما آماده ی استفاده از استخر خود خواهید بود. اگر در طول روز به استخر خود شوک دهید، اشعه ماورا بنفش خورشید کلر را حل خواهد کرد.

آغاز فصل جدید - قبل از این که وارد فصل جدیدی از سال شوید، شما باید به استخر خود شوک دهید و آن را پاکسازی کنید. جلبک در طول فصل زمستان تمایل به رشد دارد. دقت کنید که آب استخر قبل از فرا رسیدن زمستان تمیز و سالم باشد.

مهمانی - استفاده از استخرهای شنا در مهمانی ها و دور همی ها عوارضی را بر روی آب استخر شما خواهد گذاشت. تمام افراد شنا کننده حامل باکتری‌ های گوناگون در سطح بدنشان هستند را و کلرین استخر زمان سختی را برای مقابله و مبارزه با آن ها دارد. سطح کلرین آزاد به طور قابل‌توجهی بعد از استفاده زیاد افت می‌کند، بنابراین آن را با شوک دادن به سطح نرمال برگردانید

آب و هوای طوفانی - فصل های بهار و تابستان باد ها و باران‌های سنگین و شدید را به همراه دارند. با تمیز کردن استخر و شوک دادن به آستخر، به ایجاد تغییرات در آب استخر خود کمک کنید. این کار باعث حذف آلاینده‌ها و آوردن سطح مناسب PH می‌شود.

روز های آفتابی - تابستان بهترین زمان برای شنا کردن است اما هنگامی که روزها برای مدت‌های طولانی گرم و آفتابی بماند، مواد شیمیایی آب استخر نیز می‌توانند تحت‌تاثیر قرار گیرند. کلرین استخر شما با آلاینده‌ها و باکتری‌ها ترکیب خواهد شد و دیگر موجودات خطرناک به عنوان افزایش دما رشد خواهند کرد. مواد شیمیایی آب خود را به حالت تعادل در بیاورید. استخر شما برای شکستن کلرین ترکیب‌شده و آزاد کردن آن به کلرین آزاد نیاز خواهد داشت.

پایان فصل - هیچ‌کس دوست ندارد، اما باید با فصل تابستان هم خداحافظی کرد. در این زمان، به فکر تمیز کردن و شوک دادن به استخر خود باشید.

چگونه به استخر شوک دهیم؟
شوک دادن به استخر یک فرآیند نسبتا ساده است. پیش از اینکه شروع کنید، روکش استخر خود را بردارید، استخر را بررسی کنید، رسوبات را خالی کنید و دیوارها و کف را بشویید. قبل از انجام شوک، شما باید از تجهیزات ایمن استفاده کنید که شامل عینک‌های محافظ، دستکش و لباس‌های کار است.

بررسی کنید که سطح pH در استخر شما متعادل باشد. از قبل، کلرین آزاد را در یک سطل ۵ گالونی آب استخر آماده کنید و تکان دهید. اطمینان حاصل کنید که پمپ آب روشن باشد. مخلوط را از سطل به داخل آب اطراف لبه استخر بریزید. اجازه دهید تا پمپ حدود ۶ ساعت یا بیشتر کار کند و آب را آزمایش کند. بالافاصله از استخر استفاده نکنید، صبر کنید تا میزان کلرین آزاد به ۱ - ۳ ppm برسد قبل از اینکه برای شنا کردن ایمن باشد. زمانی که سطح مناسب شد، استخر شنای شما آماده ی استفاده است.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

استخر شما ممکن است کاملا جدید بوده و در شرایط ایده آلی قرار داشته باشد، اما هنوز هم هزینه بالایی را برای شما داشته باشد؛ استخرها یک سرمایه گذاری عالی هستند، اما برخی از هزینه ها می تواند باور نکردنی باشد، به خصوص اگر به انجام تعمیرات نیاز باشد؛ اگر لوله و خطوط آبی سیستم شما دچار نشتی استخر شده است، بهتر است سریعا این مشکل را رفع کنید. چرا که اگر به مدت طولانی باقی بماند، یک نشت کوچک می تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. در ادامه به مواردی می پردازیم که در صورت پیدا کردن هرگونه نشتی در خطوط آبی استخر باید مد نظر داشته باشید.

احتمالا حدود 20،000 گالن آب در استخر شما وجود داشته باشد. به همین دلیل، تشخیص و شناسایی کردن هرگونه نشتی استخر ممکن است دشوار باشد. اما ما قصد داریم تا دو راه ساده و انجام پذیر را برای شما شرح دهیم.

روش نخست برای زمانی است که استخر شما بیشتر از حد معمول آب از دست می دهد. آب استخر دائما از طریق تبخیر شدن و پاچیده شدن به اطراف از دست می رود، اما اگر حس می کنید که سرعت هدر رفتئن آب بسیار بالا است، ممکن است به دلیل وجود نشتی خطوط آبی باشد. به منظور مطمئن شدن از این قضیه باید یک آزمایش انجام دهید، به نحوی که یک سطل آب پر کنید و سطح آب آن را علامت بزنید. همچنین سطح آب استخر را نیز علامت بزنید. پس از گذشت 24 ساعت، اگر استخر با سرعت بیشتری نسبت به سطل آب از دست داده باشد، سیستم شما طبیعتا با مشکل نشتی دست و پنجه نرم می کند.

مسئله دیگر برای زمانی است که استخر در هنگام روشن بودن پمپ سیستم آب از دست می دهد. اگر آب مخرن تیره و کدر است، ممکن است به دلیل این باشد که شما آب تمیز را از دست می دهید و یا آب استخر توسط فیبترهای کثیف پمپاژ می شود.

موارد دیگری که می توانید بررسی کنید شامل پایین بودن جریان آبی، پمپ استخر شل شده، فشار پایین فیلترهای استخر و روند چالش برانگیز پمپاژ آب توسط پمپ استخری می باشد.

بهترین روش برای رفع مشکل نشتی استخر، تماس گرفتن با یک تکنسین استخری می باشد. اگر گمان می کنید که در صورت انجام این کار به تنهایی می توانید در صرف هزینه ها صرفه جویی کنید کاملا در اشتباهید چرا که ممکن است با دست کاری سیستم خطاهای دیگری را به وجود آورید که حل مشکل آن ها نیز به خودی خود هزینه بردار خواهد بود.

پیشنهادات ما :

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر
مرکز فروش لوازم استخر
لوازم و تجهیزات استخر
قیمت لوله یو پی وی سی
لیست قیمت لوله یو پی وی سی
تاسیسات استخر
استخر و سونا و جکوزی
قیمت انواع وان جکوزی
فروش آبنما
قیمت آبنما



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

نکاتی در رابطه با جکوزی

جکوزی ها سیستم های آرامش بخش تاثیرگذاری می باشند اما چند مورد وجود دارد که هرگز نباید برای جکوزی خود امتحان کنید:

1. اگر قرار نیست که از جکوزی خود مراقبت و نگهداری کنید، هرگز آن را پر نکنید

سیستم هایی که بدون سزویس دهی و نگهداری های لازم پر آب باقی می مانند سریعا بو می گیرند. اگر قرار است هفنته ها و ماه ها از جکوزی خود استفاده نکنید، آن را تخلیه کرده و پاکسازی کنید.

2. از قرار دادن ابزار و اشیا بر روی پوشش جکوزی خود خودداری کنید.

ابزارآلاتی همچون اسباب بازی ها گرمای خورشید را جذب می کنند و مستقیما فوم پوشش زیرین خود را ذوب می کنند. سطح رویین پوشش را خالی بگذارید و مراقبت های لازم را انجام دهید.

3. به فیلترها رسیدگی کنید

فراموش نکنید که فیلترهای جکوزی را هر هفته شست و شو دهید و با مواد پاک کننده مخصوص پاکسازی کنید.

4. هیچ گاه در هنگام روشن بودن پمپ با شیر چند منظوره کار نکنید

یک شیر چند منظوه صراحتا می تواند آب را در بخشی از پمپ به بخش دیگر منتقل کند. اگر هنگامی که پمپ روشن است و حجم بالایی از آب در حال عبور و منتقل شدن از آن می باشد سعی در کار کردن و چرخاندن آن کنید با مشکل مواجه می شوید. ممکن است شیر بشکند و یا حوادثی مخرب تر رخ دهد.

5. در هنگام نامساعد شدن آب و هوا از جکوزی استفاده نکنید

استفاده کردن از جکوزی در هنگام طوفانی بودن هوا و یا رعد و برق چندان خوشایند نخواهد بود و ممکن است خطر برق گرفتگی برای شما وجود داشته باشد.

6. از محصولات شیمیایی مخصوص استخر استفاده نکنید

محصولاتی که برای مصارف استخری تولید شده اند منحصرا برای استفاده در حجم بالایی از آب در محدوده ی 20000 گالن آب می باشند و مناسب به کار گیری در جکوزی و وان آب گرم نمی باشند. توجه داشته باشید که تنها از محصولات شیمیایی مخصوص جکوزی استفاده کنید.

7. آب را بیش از اندازه ضدعفونی نکنید

نکاتی در رابطه با جکوزی

سطح بالای مواد شیمیایی ضدعفونی کننده می تواند سبب فرسوده و خراب شدن اجزا و روکش جکوزی شما شود. به یاد داشته باشید که حتما دستورالعمل های لازم برای میزان مناسب ماده ضدعفونی کننده خود را دنبال کنید. 

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

همانطور که در قسمت اول چیزهایی که باید برای ساخت استخر بدانید نیز به آن اشاره کردیم، برای ساخت یک استخر باید دلیل و فضای کافی موجود باشد. در این قسمت نیز به عوامل مهمی همچون هزینه، تعمیرات و مدت زمان راه اندازی استخر میپردازیم. آماده شنا کردن در این استخر دانایی هستید؟

چه میزان بودجه برای راه اندازی استخر دارید؟
راه اندازی استخر

مهم ترین و تعیین کننده ترین عامل در راه اندازی استخر که تقریبا در تمامی عوامل آن تاثیر بسزایی دارد. سازندگان استخر همیشه میگویند "برای هر بودجه ای یک استخر وجود دارد!". پس بنابراین نگران کم بودن یا زیاد بودن بودجه خود نباشید، میتوان با چشم پوشی از برخی قابلیت ها یک استخر جمع و جور داشته باشید. هزینه های ساخت و از همه مهمتر نگهداری استخر، در بسیاری از مواقع غیرقابل پیش بینی هستند. همین مسئله باعث شده است تا برخی از سازندگان استخر تاکید بسیاری بر داشتن بودجه برای مواقع اضطراری دارند. دلیل آن این است که اگر در میانه راه راه اندازی استخر ناگهان هزینه ای ایجاد شود و شما نتوانید آن هزینه را متقبل شوید، یقینا یک شکست مالی برای شما محسوب میشود، چرا که استخر نیمه کاره رها می شود یا استخر با حذف برقی قابلیت هایی که شما میخواهید روبرو می شود.
تعمیر و نگهداری : شما یا یک متخصص؟
راه اندازی استخر

نگهداری گرمکن های استخر، تنظیم کلر آب، بروم، پمپ تصفیه، کیت آزمایش، اسکیمر و ... فهرست نگهداری و کارها بی پایان است. آیا شما برای هزینه های نگهداری استخر و واگذاری تعمیرات آن به شخص دیگری آماده هستید؟ آیا میتوانید هزینه های نگهداری را تامین کنید؟ برای این کار بهتر است تا با کارشناسان استخر باما تماس بگیرید و اطلاعات خود را در زمینه هزینه ها و مدت زمان نگهداری و تعمیرات تکمیل تر نمایید تا بتوانید هوشمندانه تصمیم بگیرید.
چه زمانی استخر آماده می شود؟
راه اندازی استخر

اگر شما شش ماه برای راه اندازی استخر زمان بگذارید و برنامه ریزی کنید، بهتر آن است که برای ساخت آن عجله ای نکنید. چرا که باید واقع بین باشید. زمان طراحی و راه اندازی استخر با توجه به امکانات، ابعاد، شکل و عوامل دیگر میتواند بسیار کوتاه یا بسیار طولانی باشد. برای آن که بهتر متوجه این موضوع شوید، میتوانید با کارشناسان استخر باما تماس حاصل فرمایید و با راهنمایی های متخصصان استخر، زمان حدودی ساخت و راه اندازی استخر را در نظر بگیرید.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

آبنما خانگی به طور معمول توسط افرادی که برای دکور خانه شان ارزش زیادی قائل هستند بکار گرفته می شود چرا که وجود این آبنما ها به فضای خانه آرامش خاصی می بخشد و احساس طبیعت را به همراه می آورد. با این حال، اکثریت افرادی که از آبنما های مختلف برای خانه شان استفاده می کنند هیچ اطلاعی در مورد فواید آن ها بر سلامتی انسان که معمولا بعد از اعمال این فواره‌های آبی داخلی به دست می‌آید، ندارند. بنابراین، بهتر است که مزایای آبنما خانگی بر جسم و روح خود را بشناسید تا بتوانید مناسب تر از آن ها استفاده کنید.

۱. احساس آرامش مهم ترین مزیت آبنما خانگی
پس از سپری کردن یک روز کاری شلوغ و پر مشغله در، خانم ها و آقایان شاغلی که به سمت خانه شان باز میگردند دوست دارند که احساس آرامش بخشی از آب جاری را تجربه کنند چرا که تمام خستگی های طول روز را از شما میگیرد و احساس راحت و پسندیده ای به شما می دهد. بنابراین، احساس آرامش را این بار با یک فنجان قهوه در کنار صدای آرامش‌ بخش جریان آب، از طریق آبنما خانگی کوچک خود تجربه کنید.

۲. الهام گرفتن از محیط‌زیست
اکثریت شما باید نسبت به نحوه ی داشتن محیطی تمیز و پاک در اطراف خود آگاهی داشته باشید چرا که با روش‌های ممکن به ما کمک می‌کند انرژی مثبت را دوباره بدست آوریم، همان انرژی ای که در عین تجربه مشکلات دشوار کار و بازرگانی از دست می دهیم و یا در بدن ما به درد تبدیل می شود. بدون شک، داشتن یک محیط آرام در خانه به ما کمک می‌کند انرژی را که از دست می‌دهیم دوباره بدست آوریم. چطور؟ این کار بسیار آسان است. بکارگیری آبنما خانگی واقع در اتاق نشیمن، اتاق تخت و یا نزدیک به میز غذا خوری شما یون‌های منفی را جذب می‌کند، و در عوض فضایی را ایجاد می کند که برای بازیابی تمام انرژی های مثبت از دست رفته و یا حتی فراموش شده ضروری است.

۳. کاهش استرس
امروزه افراد مبتلا به بیماری هایی همچون سردرد های مزمن، پایین بودن فشار خون، دیابت و هر نوع مسائل بهداشتی دیگر هستند که حتی ممکن است با سن آن ها سازگاری چندانی نداشته باشند. چرا؟ دلیل آن این است که محیط رقابتی که شما را تبدیل به یک کارمند مولد کارآمد در سال می‌کند پر از استرس شغلی برای شماست که شما در طول دوران طلایی خود تجربه می‌کنید. شما می‌توانید یک آبنما خانگی را در محل زندگی خود داشته باشید که در هنگام تفکر در مورد آن صدای آرامش‌بخش، تمام استرس را در عرض چند ثانیه دور خواهید کرد و دوباره آن شخصیت مثبت را به دست خواهید آورد.

۴. داشتن محیطی مرطوب
آبنما خانگی بسیار مناسب افرادی است که از رطوبت و گرمای طبیعت لذت می برند. به خاطر داشته باشید که خشکی و گرمی اتاق های خانه تان معمولا منجر به آلرژی، بیماری‌های پوستی و دیگر مساعل آزار دهنده می شود. با این حال، داشتن یک جریان آب طبیعی مستمر در جاهای مختلف خانه مانند اتاق نشیمن و یا اتاق خواب به راحتی می تواند این علائم را کاهش دهد. یک آبنما خانگی همانند دستگاه بخار کار می‌کند، هوا را بهبود می‌بخشد و باعث بهبود کیفیت هوا می‌شود که وقتی تنفس می‌کنید به تصفیه خون و رگ‌های خونی شما کمک می‌کند و شما را از هر نوع بیماری‌های آلرژیک مضر و لاعلاج دور نگه می‌دارد. تا زمانی که در محیطی پاک و تزکیه شده باشید، به دلیل افکار مثبت تولید شده در ذهن، هر زمان که هر نوع هرج و مرج مربوط به زندگی را تجربه می‌کنید، روحیه شما تازه خواهد شد.

فراموش نکنید که این مزایای بررسی شده را با همکاران ودوستان خود به اشتراک بگذارید!

جنس آبنماهای خانگی
آبنماها از مواد مصنوعی و طبیعی مختلفی ساخته شده‌اند. هر کدام یک ظاهر منحصر به فرد ارائه می‌کنند و بسیاری از آبنما ها بیش از یک نوع ماده را در ساختار خود دارند.

آبنماهای سنگی و لوحی ممکن است سنگین باشند، اما بسیار سخت و با دوام هستند و در مقابل جریان ثابت آب مقاومت نشان می دهند بدون این که علائم فرسایش را نشان دهند.

فلزات، از قبیل مس یا برنج، به مرور زمان ثابت شده و بهبود می یابند. مواد مصنوعی ای مانند آکریلیک ظاهری مشابه با مواد طبیعی مثل سنگ یا فلز دارند اما طول عمر کمتری دارند و به دلیل وزن سبکشان راحت تر حرکت داده می شوند. آن‌ها اغلب مقرون‌به‌صرفه هستند.

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()