نوشته شده توسط : estakhrbama

شرکت ایماکس

شرکت ایماکس (emaux) از جمله برند های معتبر و موفق در زمینه تولید و صادرات لوازم استخر است. ایماکس یک تولید کننده شناخته شده جهانی است که انتظارات مشتریان با بهترین محصولات و خدمات در کلاس را برآورده می کند و پیشی می گیرد. با کیفیت در قلب هر کاری که انجام می دهد، به استخرهای شنا، آبگرم ها، مراکز آبزی، پارک های آبی، آبزی پروری، آکواریوم های عمومی، ویژگی های آب و پروژه های تصفیه آب، محصولات تخصصی ارائه می دهد. شرکت ایماکس که مقر آن در هنگ کنگ است، از یک شبکه جهانی با دفاتر در اروپا و چین برخوردار است. شرکت ایماکس برای بیش از 35 سال، به طور جدی در پروژه های کلیدی آب در سراسر جهان مشغول فعال بوده است و با مشاوران صنعتی ، توسعه دهندگان و مهندسان به طور یکسان همکاری می کند. عملکرد اثبات شده برای راه حل های تولیدی، ایماکس را به عنوان شریکی برتر برای همکار هایی که به دنبال یک راه حل قوی برای غنی سازی زندگی می گردند تبدیل کرده است. شرکت آب فناور ایماکس (emaux) با دفتر مرکزی هنگ کنگ با داشتن قابلیت های استثنایی در تحقیق و توسعه، فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش، دفتر را به بازار در حال گسترش سوق می دهد و رهبری خود را بیشتر تقویت می کند. ایماکس در تلاش است با تولید محصولات نوآورانه و خدمات جامع، در زمینه تولید لوازم استخر سونا و جکوزی هر نیاز خاصی از مشتریان را، به عنوان یک متخصص حرفه ای برطرف سازد. تیم قدرتمند این شرکت بزرگ با بیش از 500 متخصص کمک کرده تا نیازهای متغیر مشتریان را در 6 قاره جهان پاسخگو باشد و با هم افزایی قدرت خود را افزایش دهند. همچنین این شرکت در تلاش است تا با افزایش کیفیت محصولات مشتریان خود را همواره راضی نگه داشته و قلمرو خود را در 6 قاره جهان ثابت نگه دارد.

 

مطالبمرتبط با سونا :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا

 


:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

انواع روکش های استخری

اگر تصمیم به نصب و اجرای  یک روکش استخری برای استخر شنا خود می باشید باید بدانید که گزینه های  زیادی در بازار موجود می باشد که ممکن است انتخاب شما را کمی سخت کند. به همین منظور، بهتر است با انواع روکش های استخری آشنا شوید و مطابق با نیاز خود روکش مناسب و مطلوب استخر را برگزینید. روکش های استخری به طور کلی در سه نوع روکش های زمستانی، روکش های  محافظتی و روکش های اتومات موجود می باشند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی دقیق ترهر یک بپردازیم تا به شما کمک کنیم  یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

بخاطر داشته باشید که تمام انواع روکش های استخری به شما کمک می کند تا از ورود گرد و غبار، برگ ها و شاخه ها، و آوار ریز و درشت دیگر به استخر جلوگیری کنید. روکش های استخری همچنین میزان رشد جلبک های مضر را در استخر شما کاهش می دهند و از تبخیر آب در برابر تابش مستقیم آفتاب جلوگیری می کند. 

انواع روکش های استخری
انواع روکش های استخری

روکش های استخری زمستانی

یک روکش زمستانی در واقع نوعی پوشش محافظ در ابعاد بزرگ است که بر روی سطح استخر شما در زمان فرا رسیدن زمستان نصب می شود تا از ورود آوار و زباله ها به درون آب جلوگیری شود. این روکش ها عموما توسط کیسه های آب در محل خود نگهداری می شوند که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

روکش های زمستانی فراند نصب ساده و مقرون به صرفه ای دارند. با این حال، این روکش ها تنها بین 1 تا5  سال، بسته به شرایط و میزان مراقبت کاربر، طول عمر مفید دارند و به مرور زمان کیفیت و ماندگاری آن ها کاهش پیدا خواهد کرد.

روکش های زمستانی همچنین می توانند مزیت ایمنی و حفاظت را برای استخر شما داشته باشند. اگر شخص یا حیوانی سراسیمه به سوی استخر شما حرکت کند، این روکش ها می توانند مانع افتادن آن ها درون آب استخر شوند.

انواع روکش های استخری
انواع روکش های استخری

روکش های محافظتی

روکش های محافظتی سنتی می  توانند ازجنس متریال مختلفی همچون مش یا وینیل جامد باشند که با میله ها و بند هایی دور تا دور محیط استخر شما نصب شوند و آن را ایمن سازند. روکش های محافظتی همچنین از بروز حوادث ناگهانی جلوگیری می کنند.

در حالی که روکش های زمستانی ممکن است در طول زمستان برای زدودن برف و آوار به مراقبت و نگهداری نیاز داشته باشد، روکش های محافظتی معمولاً به توجه بسیار کمی نیاز دارند.

هزینه اولیه خرید و تهیه یک روکش محافظتی، که به طور متوسط 12 تا 15 سال ماندگاری و طول عمر مفید دارد، تقریباً به اندازه یک روکش زمستانی خواهد بود. با این  حال، اگر هزینه های اضافی مربوط به تعویض مکرر کیسه های آب، پمپ و تعمیرات لازم روکش های زمستانی را در نظر بگیرید، یک پوشش محافظتی حتی می تواند در طولانی مدت مقرون  به صرفه تر باشد.

روکش های اتومات

روکش های ایمنی اتومات استخری به جای استفاده در فصل و برهه ای خاص از سال، می  تواند برای استفاده روزمره در نظر گرفته شود. این ویژگی مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت. این روکش ها در واقع یک روش مطمئن و قابل اعتماد برای پوشاندن استخر شما می باشند. این روکش ها به شما اطمینان خاطر می دهد که تمام سطح استخر کاملا ایمن شده  و امکان دسترسی به داخل استخر وجود ندارد. 

مزیت دیگری که این روکش ها به همراه خواهند داشت، به حداقل رساندن میزان تبخیر آب سحی است. به حداقل رساندن تبخیر به صورت روزانه می تواند به کاهش هزینه های مصرفی آب شما در طی یک فصل شنا کمک کند زیرا شما دیگر نیازی برای جبران حجم آب از دست رفته نخواهید داشت.

روکش های اتومات، آب استخر شما را همواره تمیز و بدون آلودگی حفظ می کنند و نیاز شما به تصفیه آب را به حداقل می رسانند. تمیز ماندن آب و عدم ورود آلودگی به استخر همچنین به معنای کاهش مصرف کلر ومواد شیمیایی ضدعفونی کننده می باشد که یک استخر روباز به طور دائم به آن احتیاج دارد. شما می توانید با پوشاندن استخر خود در زمان هایی که از آن استفاده نمی کنید تا حدود 75٪ از انرژی مورد استفاده برای تصفیه و ضدعفونی کردن آب را صرفه جویی کنید. همچنین با کاهش ساعات کار تجهیزات شما، ماندگاری و طول عمر آن ها افزایش می یابد. در چنین حالتی، پمپ، موتور و عناصر فیلتر سیستم شما نیاز کمتری به تعویض شدن پیدا می کنند و بخش اعظمی از نگرانی های شما از بین می برد.

انواع روکش های استخری
انواع روکش های استخری

فناوری روکش های اتومات استخری را می توان تقریباً برای هر استخری در اشکال و اندازه های مختلف نصب کرد، حتی برای  استخرهایی که دارای طراحی و ساختار بی قاعده هستند. این روکش ها حتی می توانند به روشی نصب شوند که ضمن استفاده از نظر ظاهری و دید پنهان شوند که این امر به زیبایی ظاهری و فضای کلی استخر کمک بسیاری خواهد کرد.

هنگامی که صحبت از تجربه مالکیت یک استخر شنا می شود، احساس شگفت انگیزی در شنا کردن در آبی تمیز و شفاف و بدون آلودگی و زباله وجود دارد. نیازی نیست که همیشه قبل از شنا کردن مدت زمانی طولانی را صرف جدا کردن زباله ها از آب استخر کنید، چرا که با نصب یک روکش استخری می توانید به راحتی از ورود آن ها به داخل آب جلوگیری کرده و زمان و کیفیت شنا خود را بهبود بخشید.

مجموعه استخر باما ، با سابقه 11 سال در زمینه تولید و فروش تجهیزات استخری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های زیر می باشد .


فیلتر تصفیه استخر
فیلتر شنی
فیلتر کارتریجی استخر
فیلتر دیاتومی استخر
پمپ استخر
پمپ تصفیه استخر
پمپ گرمایشی استخر
پکیج تصفیه استخر
گرمکن استخر
پکیج گرمایشی استخر
مبدل حرارتی استخر
چراغ و کنترل تجهیزات استخر
چراغ و پروژکتور استخر
تابلو کنترل تجهیزات استخر
کلرزن ، UV و ازون زن استخر
کفشور و نازل استخر
نردبان و دستگیره استخر
اسکیمر و گریل استخر
لوله و اتصالات استخر
تجهیزات نگهداری استخر
جارو استخر
کیت نگهداری استخر
جاروی رباتیک استخر
مواد ضدعفونی استخر
روکش 
تخت و سایبان استخر
کاشی و سرامیک استخری
کاشی استخری
تابلو کاشی استخری
رطوبت گیر استخر
تجهیزات تفریحی ورزشی استخر
تجهیزات نجات غریق استخر
سر جت و پایه جت استخر

 


:: برچسب‌ها: فیلتر تصفیه استخر ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

PH و اهمیت آن در سلامت استخر : 

pH یکی از مهم ترین مؤلفه ها در تعادل آب استخر است و باید حداقل هر هفته یک بار آزمایش و بررسی شود. pH در واقع مقیاسی برای اندازه گیری میزان اسید یا قلیایی بودن آب استخر شنا است. pH بدن انسان 7.2 است. هنگامی که pH آب پایین تر از 7.0 قرار می گیر، آب خاصیت اسیدی پیدا می کند و اگر بالاتر رود، خاصیت قلیایی خواهد داشت. در نگهداری و رسیدگی استخر شنا، مشکلات زیادی وجود دارد که می تواند مربوط به اسیدی بودن یا قلیایی بودن بیش از حد آب استخر باشد.

PH پایین :

pH پایین باعث حل شدن آستر استخر، خوردگی تمام فلزات مرتبط با تجهیزات استخر شما همانند نردبان، ریل ها، پمپ، فیلتر، دریچه ها و غیره، رسوب فلزات حل شده، دفع سریع کلر آب و در نتیجه استفاده بیشتر آن می شود و همچنین پوست و چشمان کاربران را خشک دچار خارش می کند.

PH بالا :

pH بالا می تواند باعث فرسودگی آستر یا ایجاد رسوبات کلسیم در سطوح استخر می شود. این نامتعادلی می تواند رسوبات کلسیم را بر روی خطوط آب استخر و لوازم جانبی استخر بر جای بگذارد و آب استخر را تیره و کدر کند. رسانه فیلترها و اسکیمر مسدود می شود پوست شناگر به شدت خارش پیدا می کند. قدرت و اثر ضدعفونی کننده کلر از بین می رود و در نتیجه رشد جلبک ها تشدید می شود.

PH و اهمیت آن در سلامت استخر

متعادل ساختن سطح PH :

تنظیم درست pH استخر کار دشواری نیست و تنها نیاز به آزمایش و نگهداری هفتگی دارد. می توان این مقیاس را به راحتی آن را با کیت تست استخر شنا آزمایش کرد. اگر متوجه شدید که PH آب شما زیاد است، باید با اضافه کردن اسید آن را پایین بیاورید. یک محصول مناسب و خوب، استفاده از اسید موریاتیک است که می تواند به سرعت PH آب شما را پایین آورد. همچنین در صورت قلیایی بودن آب باید از محصولات بالا برنده PH استفاده کنید تا یک آب سالم و ایمن برای شنا کردن داشته باشید.

یادگیری محصولات مورد استفاده و میزان ترکیب آن ها ممکن است برای کاربرانی که به تازگی صاحب استخر شنا شده اند کمی چالش برانگیز باشد. اما با کسب کمی خواهید دید که مراقبت و رسیدگی استخر تنها به نظم و روتین نیازمند است. اگر حداقل یک بار در هفته برنامه روتین منظمی به منظور آزمایش و تنظیم سطح شیمی آب استخر خود داشته باشید، همواره شنا کردن در آبی سالم و پاکیزه را تجربه خواهید کرد و استخر شما هرگز با مشکلاتی همچون رشد باکتری، جلبک و دیگر میکروارگانیسم های مزاحم مواجه نخواهد شد.

 

مجموعه استخر باما ، با سابقه 11 سال در زمینه تولید و فروش تجهیزات استخری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های زیر می باشد .


فیلتر تصفیه استخر
فیلتر شنی
فیلتر کارتریجی استخر
فیلتر دیاتومی استخر
پمپ استخر
پمپ تصفیه استخر
پمپ گرمایشی استخر
پکیج تصفیه استخر
گرمکن استخر
پکیج گرمایشی استخر
مبدل حرارتی استخر
چراغ و کنترل تجهیزات استخر
چراغ و پروژکتور استخر
تابلو کنترل تجهیزات استخر
کلرزن ، UV و ازون زن استخر
کفشور و نازل استخر
نردبان و دستگیره استخر
اسکیمر و گریل استخر
لوله و اتصالات استخر
تجهیزات نگهداری استخر
جارو استخر
کیت نگهداری استخر
جاروی رباتیک استخر
مواد ضدعفونی استخر
روکش 
تخت و سایبان استخر
کاشی و سرامیک استخری
کاشی استخری
تابلو کاشی استخری
رطوبت گیر استخر
تجهیزات تفریحی ورزشی استخر
تجهیزات نجات غریق استخر
سر جت و پایه جت استخر

 

 



:: برچسب‌ها: استخر باما ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()