نوشته شده توسط : estakhrbama

نقش و مزیت نورپردازی استخر

روشنایی و نورپردازی استخر می تواند محیط بیرونی شما را متحول سازد و تجربه لذت بخش بودن شنا کردن را بهبود بخشد. شخصی سازی و سفارشی کردن نورپردازی استخر این امکان را به صاحبان استخر می دهد تا حال و هوای خود را تغییر داده و ویژگی های آبی و عناصر معماری و ساختاری استخر را برجسته کنند. امروزه، نورپردازی استخر LED با صرفه جویی در انرژی به شما کمک می کند تا علاوه بر زیبا سازی منطقه شنا، ایمنی را برای شنا در شب و کسب لذت افزایش دهید.

نقش و مزیت نورپردازی استخر

مزیت نورپردازی استخر

نورپردازی استخر می تواند به ایجاد یک تجربه شنا بی نظیر در حیاط خانه شما کمک کند در حالی که شما را از برخی امتیازات بهره مند می کند. در ادامه به برخی از فواید نورپردازی استخر می پردازیم:

1- تأثیرات درخشان نور را روی سطوح آب ایجاد می کند

2- تجربه شنا شما را لذت بخش، پر جنب و جوش و به یاد ماندنی می کند

3- استفاده از استخر را پس از تاریک شدن هوا امکان پذیر می سازد

4- دید و امنیت در شب را بهبود می بخشد

5- زیبایی عناصر آبی مانند حباب سازها، چشمه ها، آبشارها، جت ها و جکوزی را تقویت می کند

6- دیوارها، عرشه ها و ساختارهای اطراف استخر را برجسته می کند

نقش و مزیت نورپردازی استخر

نورپردازی استخر قابل تنظیم است

نورپردازی داخل و اطراف استخر به محل شنا شما زیبایی، هنر و شخصیت می بخشد. در هنگام تنظیم نورپردازی استخر از همه گزینه ها استفاده کنید، از چراغ های سفید گرفته تا جلوه های رنگی شگفت انگیز خودکار و قابل تنظیم. روزهای تعطیلات یا مناسب های تولد را با چراغ های رنگی همراه کنید. نورپردازی استخر به شما این امکان را می دهد که محیطی متناسب با حال و هوا و مناسبت خود ایجاد تنظیم کنید.

نقش و مزیت نورپردازی استخر

بهبود ایمنی محوطه استخر

ایمنی محوطه شنا و استخر با اضافه کردن نور افزایش می یابد. چراغ های استخری می توانند نور را در شب هنگام برای شناگران فراهم سازند که سبب بهبود دید و ایمنی استخر شما می شود. چراغرهای استخری کنتراست را تقویت کرده و انتقال نور بین استخر و عرشه ها، پله ها و سایر مکان های دیدنی را برجسته می کند. نورپردازی در زیر آب امکان شنا راحت تر و لذت بخش تر در شب را فراهم می کند. نه تنها دیدن شناگران در شب راحت تر است، بلکه دید بهتری برای نظارت بر دیگران به ویژه کودکان و حیوانات خانگی نیز فراهم می شود.

داشتن روشنایی برای استخر مدت زمان استفاده از استخر را طولانی می کند و به شما امکان می دهد بعد از غروب آفتا‌ب نیز از استخر خود نهایت استفاده را ببرید. شنا در شب یک تجربه بی نظیر و بسیار آرامش بخش است که با روشنایی محیط تقویت می شود.

نقش و مزیت نورپردازی استخر

چراغ های استخری

روشنایی و نورپردازی استخر توسط چراغرهای استخری امکان پذیر است که این چراغ ها به سبک های هالوژنی، رشته ای و همچنین نمونه های LED موجود می باشند. اگرچه لامپ های هالوژنی و رشته ای برای تهیه ارزان قیمت تر می باشند، اما روی آوردن به چراغ های LED باعث کاهش هزینه های مصرفی انرژی شما خواهد شد. با محصولات LED به لامپ های جایگزینی به مراتب کمتری نیاز خواهید داشت و روشنایی بیشتری کسب خواهید کرد. چراغ های LED همچنین فضای استخر شما را روشن تر کرده و می توانند رنگ های پر جنب و جوش تری ایجاد کنند و متنوع تر باشند. به طور کلی، چراغ های LED از 75٪ انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای سنتی استفاده می کنند و قادرند تا 25٪ ماندگاری بیشتری نسبت به این لامپ ها داشته باشند.

 

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

مزایای جکوزی

در این مقاله به مزایای جکوزی می پردازیم. با ما همراه باشید.

تسکین استرس

استرس باعث تنش عضلانی، سردرد، خستگی و درد می شود. استفاده منظم از جکوزی، همراه با گرما و ماساژ، تنش و استرس را کاهش می دهد. شناور بودن باعث کاهش فشار در مفاصل و عضلات می شود، در حالی که گرما جریان خون را به عضلات افزایش می دهد و شفا را بهبود می بخشد. علاوه بر این، جت های جکوزی ماساژ درمانی را ارائه می دهند، که موجب تحریک انتشار اندورفین ها، که مویرگ های طبیعی بدن هستند، می شود.

کاهش درد آرتروز

برای افرادی که مبتلا به آرتروز هستند، کمپین پژوهشی تحقیقات آرتروز توصیه می کند از یک جکوزی به عنوان روشی عالی برای اعمال حرارت به مفاصل آرتروز استفاده کنند. مزایای جکوزی میتواند شامل آرامش عضلات، کاهش درد و سفتی مفصلی و سهولت بیشتر در انجام ورزش و فعالیتهای روزمره باشد.

پایین آوردن سطح قند خون افراد دیابتی

مطالعه ی مجله پزشکی نشان داد که استفاده از جکوزی ، تاثیرات مفید ورزش را شبیه سازی میکند. نتیجه این است که بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 که به مدت 30 دقیقه در روز، 6 روز در هفته به مدت 3 هفته از جکوزی استفاده می کنند، به طور متوسط 13٪ کاهش قند خون را تجربه می کنند.

کمک به کاهش وزن

در مطالعات بالینی بیماران با استفاده از جکوزی به طور متوسط وزن 3.5 پوند را بدون هیچ رژیم غذایی یا برنامه های ورزشی فیزیکی از دست دادند. به طور خلاصه، کاهش وزن ناشی از ماساژ آب گرم است که شبیه سازی اثرات ورزش روی عضلات است.

خواب بهتر

دیگر نیازی نیست برای خوابیدن گوسفند شمارش کنید طبق بنیاد ملی خواب، 30 میلیون نفر از بریتانیا از بیخوابی خفیف تا مزمن رنج می برند و دیگر اختلالات خواب را تجربه می کنند. مطالعه ای در مجله Sleep نشان داد که شناور بودن در یک جکوزی قبل از خواب، نه تنها به خواب رفتن کمک می کند، بلکه باعث خواب عمیق تر و راحت تر نیز خواهد شد.

کاهش فشار خون

کاهش فشار خون از دیگر مزایای جکوزی است. یک مطالعه اخیر برای درمانگاه Mayo توصیه می کند که آرامش در جکوزی می تواند برای بیماران مبتلا به بیماری های قلبی مفید باشد. این مطالعه نشان داد که استراحت در یک جکوزی، کمترین استرس بر روی قلب را وارد می کند و مفیدتر از استفاده کردن از یک دوچرخه ورزشی است! این مطالعه همچنین نشان داد که شناور بودن در جکوزی تا 15 دقیقه فشار خون را پایین می آورد. مزایای جکوزی با هم باشید - زمان را با هم بگذرانید، در آب گرم غوطه ور شوید. جکوزی یک مکان خصوصی و امن است که مردم میتوانند در آنجا استراحت کنند و از گفتگو معنی دار و لحظات خاص با عزیزانشان لذت ببرند. بیرون بروید - مکث کنید و از غروب های زیبا، شب های سرخ، برف، تغییر برگ ها و خیلی چیزهای دیگر لذت ببرید. خودتان باشید - هر روز در بهترین شرایط خود باشید و استفاده از جکوزی را در کار روزانه خود بگنجانید. تسکین استرس و تنش از عضلات و کاهش درد را تجربه کنید.

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی

 



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

هیچ چیزی دلپذیر تر از داشتن یک تجربه شنا به یاد ماندنی و لذت بخش در فصل شنا نیست، چراکه می توان خستگی روزمره را از بین برد و استرس و تنش روز های سخت هفته را کاهش داد. با این حال، باید همواره از ایمنی اعضای خانواده، دوستان و حتی حیوانات خانگی که ممکن است در اطراف استخر شنا پرسه بزنند اطمینان حاصل کرد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برخی از روش های ایمن سازی استخر شنا بپردازیم.

 

نصب روکش استخری :

یکی از ابتدایی ترین و کارآمدترین راهکارهایی که می توانید برای ایمن سازی استخر خود انجام دهید، استفاده از یک روکش استخری مناسب است. انواع مختلفی از روکش های استخری امروزه در بازار موجود می باشند که شما می توانید بسته به نوع استخر، اندازه استخر و میزان استفاده خود از استخر آن ها را تهیه کنید. اگر دارای حیوان خانگی می باشید، بسیار حائز اهمیت است که از آن ها در برابر ورود و افتادن در آب استخر محافظت کنید. نصب و اجرای یک روکش استخری مناسب می تواند به شما کمک کند که در این زمینه اطمینان خاطر داشته باشید.

راهکارهایی برای افزایش ایمنی استخر

نصب زنگ هشدار :

چه شما یک استخر داشته باشید و چه یک وان جکوزی، نصب و اجرای یک زنگ هشدار به منظور افزایش ایمنی آن همواره ایده خوبی است. انجام این ایده به شما کمک می کند تا در صورتی که کودک یا حیوان خانگی شما به محوطه استخر نزدیک شود، زنگ به صدا در آید و به شما اطلاع دهد. شما سپس برای دور کردن آن ها و جلوگیری از ورود آن ها به استخر اقدام خواهید کرد. هرچقدر هم که به حیوان خانگی دوست داشتنی خود اعتماد داشته باشید، ممکن است نتوانید آن را از نزدیک شدن به سطح آب استخر دور نگه دارید.

راهکارهایی برای افزایش ایمنی استخر

 

نصب نرده استخری:

بسیاری از مالکانی استخری که دارای حیوانات خانگی می باشند هنوز نتوانسته اند سگ خود را برای دانستن امنیت استخر آموزش دهند. این می تواند منجر به بروز حوادث خطرناکی برای برخی از نژاد های سگ باشد که مانند دیگر گونه ها مهارت و استعداد شنا کردن مناسب ندارند. به همین منظور، نصب نرده و حصار در اطراف استخر شما یکی دیگر از اقدامات پیشگیرانه آسان و مؤثر برای اطمینان از سالم ماندن سگ شما در تمام طول سال است، بدون توجه به اینکه مدت زمان زیادی را در خارج از خانه سپری کنید و یا نظارت خاصی داشته باشید.

راهکارهایی برای افزایش ایمنی استخرراهکارهایی برای افزایش ایمنی استخر

 

اگر صاحب یک حیوان خانگی همچون سگ هستید و نگران فراهم کردن ایمنی آن با وجود استخر شنا هستید، بهتر است تا به نکاتی که در ادامه وجود دارد توجه داشته باشید:

از توانایی شنا کردن حیوان خانگی خود آگاه باشید. بهتر است بدانید که بسیاری از حیوانات توانایی یادگیری مهارت شنا کردن می باشند و شما باید برای آموزش آن ها زمان بگذارید.

هرگز حیوان خانگی خود را در نزدیکی آب رها نکنید. حتی شناگران عالی نیز می توانند به آب بیفتند و آسیب ببینند.

اطمینان حاصل کنید که حیوان خانگی شما می داند که چگونه باید از استخر خارج شود. حتی اگر حیوان خانگی شما شنا کردن را دوست نداشته باشد، حوادث اتفاق می افتد. با آن ها تمرین کنید که چگونه باید از استخر بیرون بیایند. شما همچنین می تواند با سرمایه گذاری در خرید یک سطح شیب دار استخری طراحی شده متناسب برای حیوانات، به حیوان خانگی خود اجازه خروج بی دردسر را بدهید. تهیه جلیقه نجات مخصوص حیوانات نیز می تواند به مراتب در افزایش ایمنی آن ها تاثیر گذار باشد.

استخرهای شنا یک سرمایه گذاری لوکس و مدرن می باشند، اما برای استفاده بهتر و مناسب تر از آن ها، لازم است تا ایمنی کاربران را تضمین کنید. استفاده از اقدامات ایمنی که به آن ها اشاره کردیم شروع بسیار خوبی است، اما حوادث هنوز هم می تواند رخ دهد. در صورت بروز نیاز، اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از بروز حوادث جدی اقدامات CPR را فرا بگیرید. با افزایش و بهبود ایمنی استخر شنا خود، تجربه شنا خود را در کنار اعضای خانواده و دوستان لذت بخش تر سازید.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

آیا تا به حال شده در جکوزی نشسته باشید و از گرما و آرامش فشار ناشی از جت ها لذت ببرید و به این فکر کنید که پمپ جکوزی ها چگونه کار می کنند؟  قلب و روح هر جکوزی نیروگاه آن یعنی پمپ آن است. بسیاری از افراد فکر می کنند که کار پمپ ها فقط برای گردش آب از جت ها در داخل و خارج از جکوزی است. در حالی که علاوه بر این کار ، آب را نیز فیلتر می کند ، آب را گرم نگه می دارد و هوا را به آب اضافه می کند و به آن اجازه می دهد تا از جت ها خارج شود. بیایید پمپ را به اصطلاح ساده و قابل فهم تقسیم کنیم. درون پمپ آب از وان خارج می شود و با ورود به داخل پمپ شروع به فیلتر کردن خود می کند. آیا فیلتر کردن پمپ ها مهم است؟ خب با داشتن فیلتر، پمپ آب مانع از خالی شدن وان و تمیز کردن دستی کاسه جکوزی می شود. بدون پمپ مجبورید این کار را بعد از هر بار استفاده از کاسه جکوزی به صورت دستی انجام دهید. کمی به این روش فکر کنید ، وان حمام خود را پر از آب می کنید و فقط هفته ای آب آن را تمیز کنید. اگر به طور مداوم تمام هفته از وان حمام خود استفاده کنید و از آن خارج شوید ، آب تا آخر هفته کثیف می شود. پس از تصفیه آب و وارد شدن آن به داخل پمپ ، پمپ آب با حفظ دمای گرم آن، همچنان آن را گرم می کند. از آن نقطه به بعد پمپ شروع به گردش سریع آب در داخل مخزن می کند. سپس شروع به اضافه کردن هوا به مخلوط آب می کند. هنگامی که آب شروع به گردش می کند ، این حرکت رفته رفته نیرو و فشار آب تشدید می شود. آب و هوا در این فرایند با هم ترکیب شده سپس از جت ها خارج شده و به جکوزی باز می گردد. آب به طور مداوم در حین و خارج شدن از پمپ در مدت  زمان استفاده جکوزی گردش می کند. برای حفظ حداکثر طول عمر پمپ جکوزی ، شما باید فیلترهای جکوزی و دریچه های ورودی و خروجی آن را در سفید کننده خیس کرده تا از تشکیل رسوب معدنی در آن جلوگیری شود. بنابراین دفعه بعد که در حال آرامش گرفتن و لذت بردن از جکوزی خود هستید ، به ستون فقرات جکوزی خود یعنی همان پمپ خود بیشتر توجه کنید

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

ضدعفونی کننده یووی استخری چیست

 

همه ما می دانیم که نگهداری و رسیدگی به استخر برای سلامت آب و همچنی کاربران بسیار حائز اهمیت است. روش های متعددی به این منظور وجود دارند، اما اگر به دنبال یک راه حل مؤثر می باشید، بهتر است تا از سیستم های ضدعفونی کننده یووی استخری که از نور ماوراء بنفش برای تصفیه آب استخر استفاده می کنند، بهره مند شوید. این سیستم ها مواد شیمیایی زیادی را در استخر شما توزیع نمی کنند و به همین دلیل برخی افرا‌د می گویند که آن ها در واقع یک روش بهداشتی بسیار موثرتر نسبت به کلر می باشند.

سیستم ضد عفونی کننده یووی استخری تقریبا به طور کامل و بدون نیاز به مواد شیمیایی عمل می کنند. در اصل، آن ها برای از بین بردن میکروارگانیسم های ناخواسته در استخر مانند میکروب کش ها عمل می کنند. پرتوهای تابشی اشعه ماوراء بنفش باکتری های مضر و سایر میکروارگانیسم های موجود در آب استخر شما را هدف قرار می دهند، دی ان ای آن ها را تغییر می دهند تا قادر به تولید مثل نباشند و سپس آن ها را می کشند. این سیستم ها در واقع جز فناوری های پیشرفته انسانی می باشند. سیستم های ضدعفونی کننده یو وی به طور مستقیم اشعه های فرابنفش را در معرض کاربران قرار نمی دهند بنابراین لازم نیست تا نگران تاثیرات منفی آن بر سلامت شناگران باشید.

سیستم های اشعه ماوراء بنفش در از بین بردن پاتوژن ها مؤثر هستند و تا حد زیادی بی نیاز به افزودن مواد شیمیایی می باشند، اما گاهی نیز ممکن است مقداری از آن ها را استفاده کنید. ضد عفونی کننده اشعه ماوراء بنفش سیستم 100٪ عاری از مواد شیمیایی نیست. سیستم های یووی استخری می توانند از برخی مواد شیمیایی، معمولا کلر، برای کنترل باکتری های موجود در آب استفاده کنند که برای بازگشت به فیلتر ممکن است مدت زمان بیشتری در آب زنده باقی بمانند.

 

نحوه کارکرد سیستم ضدعفونی کننده یووی استخری

قیمت یووی استخری

سیستم به گونه ای نصب شده است که ابتدا آب از طریق سیستم تصفیه استخری عبور کند و سپس از اشعه های ماوراء بنفش سیستم بگذرد. آب در داخل محفظه ای گرافیتی جریان می یابد که در آن یک نور اشعه ماوراء بنفش با حمله به آن دیواره های سلولی باکتری ها، جلبک ها، ویروس ها و سایر میکروارگانیسم ها را از بین می برد.

بیشتر استخرهای دارای این سیستم به طور همزمان از کلر نیز استفاده می کنند، اما باز هم در این صورت، آن ها بسیار کمتر از استخرهای شنا معمول دیگر به محصولات شیمیایی نیاز پیدا خواهند کرد.

نور اشعه ماوراء بنفش از محفظه گرافیتی خارج نمی شود، بنابراین، این سیستم راهی مطمئن و ایمن برای تمیز کردن استخر شما می باشد. به عبارت دیگر، هیچ یک از کاربران قرار نیست در معرض نور سیستم قرار بگیرند. به طور تقریبی تمام فرآیند ضدعفونی کردن آب در درون سیستم انجام می گیرد.

 

 

نحوه انتخاب سیستم ضدعفونی کننده یو وی استخری

این سیستم ها در برندها و انواع مختلفی قرار می گیرند و قیمت آن ها نیز بسته به نوع استخر شما و نوع سیستمی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. بنابراین، بهتر است قبل از خرید، به گزینه های مختلف سیستم یووی استخری بپردازید تا اطلاعات کافی از تمامی گزینه ها بدست آورید. به طور کلی، عوامل اصلی موثر بر قیمت این سیستم ها عبارتند از:

اندازه لامپ

میزان آبی که می خواهید ضد عفونی کننده اشعه ماوراء بنفش شما آن را تصفیه کند

سیستم هایی که سریع تر عمل می کنند ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. بسیاری از شرکت ها همچنین ضمانت حداکثر تا دو سال را برای محصولات خود ارائه می دهند و همچنین مدل ها و گزینه های متنوعی را برای شما در دسترس قرار دهند.

 

مزایا و معایب سیستم ضدعفونی کننده یووی استخری

قیمت یو وی استخری

درست است که این گونه سیستم ها از امتیارات و ویژگی های ممتازی برخوردارند، اما آن ها نیز مانند سایر روش های ضدعفونی کننده استخری برخی معایب خود را دارند. ما برخی از جوانب مثبت و منفی را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید نگاهی آگاهانه از روش کار این سیستم ها کسب کنید:

مزایا:

اطمینان حاصل خواهید کرد که استخر شما به دور از آلاینده ها و انگل های مضر است.

به مواد شیمیایی کمتری احتیاج خواهید داشت.

بسته به نوع برندی که انتخاب می کنید، سیستم های ضدعفونی کننده یووی می توانند در طولانی مدت بسیار مقرون به صرفه باشند.

معایب:

فرآیند ضدعفونی کردن تنها در حالتی اتفاق می افتد که آب زیر اشعه یووی قرار بگیرد. اگر نور برخی از باکتری ها را از دست بدهد، آن ها ممکن است دوباره وارد استخر شوند.

شما باید لوله هایی را که آب را به داخل استخر هدایت می کنند پاکسازی کنید.

لامپ اشعه ماوراء بنفش با گذشت زمان کارایی کمتری پیدا می کند، بنابراین به منظور تمیز ماندن استخر، باید مرتبا آن را تعویض کنید.

 

توجه داشته باشید که داشتن نظارت و متعادل سازی سطح pH در استخر شما بسیار مهم است، زیرا این امر می تواند بر سیستم تصفیه استخر شما تاثیر بگذارد.

 

ظرفیت و سایز سیستم ضدعفونی کننده یووی استخر

این سیستم های استخری باید متناسب با اندازه جریان آب پمپ استخر شما باشند. بنابراین بسیار حائز اهمیت است تا گنجایش آب استخر خود را مطابق با قدرت سیستم مد نظر داشته باشید. توجه داشته باشید که بیشتر سیستم های یووی استخری دارای تنظیماتی برای افزایش قدرت اشعه ماوراء بنفش خود می باشند، بنابراین اگر حس کردید که اثربخشی این دستگاه در کشتن آلاینده ها و عواملی بیمارس زا کم است، می توانید با مشورت با یک تنکسین استخری، قدرت اشعه سیستم خود را افزایش دهید.

 

نگهداری سیستم ضدعفونی کننده یووی استخری

این سیستم ها توسط فناوری نوین ساخته شده اند و به نگهداری و رسیدگی بسیار اندکی نیاز دارند. شما تنها باید به صورت دوره ای لوله های کوارتز سیستم را تمیز کنید و لامپ اشعه فرابنفش را در صورت خراب شدگی تعویض کنید. توجه داشته باشید که این سیستم ها از لامپ هایی با ماندگاری و طول عمر نسبتا بالا مجهز می شوند. تمام لامپ های یووی 13000 ساعت و یا 18 ماه با طول عمر مفید کار می کنند.

 

نصب سیستم ضدعفونی کننده یووی استخری

نصب سیستم یو وی استخری

در صورت امکان، سیستم های یووی باید بلافاصله بعد از فیلترها نصب شود، چرا که تاثیر اشعه ماوراء بنفش به وضوح آب بستگی دارد و حذف اکثر مواد جامد معلق باعث کاهش رسوب لوله های کوارتز و ریزگردها می شود.

در هنگام نصب باید تمام تجهیزات و لوله ها به درستی پشتیبانی شوند. از محفظه مرکزی لامپ ماوراء بنفش نباید برای پشتیبانی کار لوله ها استفاده شود زیرا ممکن است باعث آسیب رسیدن به محفظه شود.

محفظه اشعه ماوراء بنفش باید به گونه ای نصب شود که هنگام متوقف شدن جریان آب به صورت ناخواسته تخلیه نشود.

اگر نصب محفظه خطر گرفتگی هوا را ایجاد کند، باید دریچه ای برای تخلیه هوا در بالای محفظه قرار گیرد. این محفظه و پانل های دیگر سیستم نباید در زیر لوله های مخصوص لوله کشی یا تجهیزات شیمیایی استخر قرار گیرند. مواد شیمیایی که ممکن است اجزای سیستم را دچار خوردگی کنند، باید از تجهیزات یووی دور قرار داشته باشند.

به طور معمول، بهتر است از لامپ های یووی با فشار متوسط استفاده کنید تا بدون توجه به جهت گیری محفظه، خود لامپ ها به صورت افقی قرار بگیرند.

صافی ها باید در پایین واحد یووی قرار بگیرند تا در صورت هر گونه آسیب تصادفی از ورود شکستگی های کوارتز به استخر جلوگیری شود. صافی باید در محلی نصب شود تا در صورت نیاز، به منظور تمیز کردن قابل دسترس باشد. ترجیحا، بهتر است تا صافی را در داخل محفظه ای قرار دهید تا در صورت نیاز به تمیز کردن به راحتی قابل جدا کردن باشد.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر

 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

امروزه طیف گسترده‌ای از تجهیزات و لوازم جانبی استخر های شنا در بازار وجود دارد. با وجود تنوع بالایی که در انتخاب کاربران دخیل است، ممکن است برای بسیاری از افراد دشوار باشد که بدانند باید چگونه استخر شنا خود را تجهیز کنند، از کجا باید رشوع کنند و از چه فروشگاه اینترنتی لوازم استخر خرید کنند. لازک به ذکر است که خدمات یک فروشگاه اینترنتی لوازم استخر باید با توجه به هدف کاربر و درک آن طراحی شده باشد تا بتوانید بیشترین کمک را فراهم کند. کاربر قادر خواهد بود گزینه هایی را انتخاب کند که برای استخر خود ایمن تر و کاربردی تر باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین محصولات و تجهیزات استخری اشاره می کنیم که باید در هر فروشگاه اینترنتی لوازم استخر شنا وجود داشته باشد.

پمپ استخری

یکی از مهم ترین تجهیزات استخر های شنا، پمپ استخری است چرا که کارایی اصلی استخر در توانایی انتقال و حرکت دادن آب است. اهمیت پمپ استخر و تامین انرژی به منظور به کار انداختن کل سیستم تصفیه و بهداشت استخر بسیار مهم است، به همین دلیل بسیار حائز اهمیت است که پمپ استخری خود را با انتخاب هوشمندانه سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

فیلترهای استخری

بدون وجود فیلتر استخری برای از بین بردن میلیون ها ذره قابل مشاهده و یا پنهان شده در آب، استخر شما به سرعت تیره و کدر می شود و برای شنا کردن ناسالم می گردد. به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان تجهیزات استخری بر این باورند که پس از پمپ، مهم ترین قطعه در سیستم یک استخر شنا فیلتر ها می باشند. فیلتر استخری شما می تواند شنی، کارتریجی و یا دیاتومه‌ ای باشد.

کلرزن ها و فیدر های شیمیایی

آب استخر شما باید در کیفیت متعادلی از نظر شیمی ثرار داشته باشد و به طور دائمی باید ضد عفونی گردد. تجهیزات بهداشتی استخر شنا شامل کلرزن ها، فیدرها و همچنین سلول های آب شور هستند. کارکرد متداول این بخش ها به شما این اطمینان را می دهند که همواره در آبی سالم و سلامت شنا می کنید.

 

روکش های استخری

روکش های استخری به منظور ایمن سازی استخر شنا نصب می شوند. این نوع پوشش ها به منظور جلوگیری از ریزش آوار، ذرات، گرد و خاک و همچنین ورود ناخواسته کودکان و یا دیگر حیوانات به داخل اب استخر استفاده می شوند و با ایجاد یک مانع برای دسترسی به آن، سلامت آب استخر شما را در برابر آلودگی های محیطی تضمین می کند. روکش های استخری بندهای فنری دارند که به عرشه یا دکینگ استخر شما متصل می شوند. این روکش ها برای تامین حداکثر ایمنی، باید به صورت حرفه ای نصب شوند. با نصب روکش استخری مناسب اندازه و سایز استخر خود، می توانید از استخر و همچنین اعضای کوچک تر خانواده خود محافظت کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

چراغ استخری

چراغ های استخر یکی دیگر از تجهیزات و لوازم استخر شنا می باشند که سبب افزایش عملکرد و زیبایی استخر و همچنین ایمنی کاربران در شب می شود. با نصب چراغ های استخری، شنا کردن در شب را می توانید با خیال راحت انجام دهید. اگر شما نیز عادت دارید که در شب هنگام و پس از به پایان رسیدن یک روز سخت کاری به استخر بروید، با نصب چراغ مناسب برای استخر خود می توانید اطمینان حاصل کنید که کل استخر و همچنین محیط اطراف آن کاملاً روشن است. تلاش برای شنا کردن در شب بدون چراغ به طور بالقوه خطرناک است و توصیه نمی شود. علاوه بر ایمنی، نورپردازی استخر همچنین به زیبایی و جلوه استخر می افزاید. شما می توانید، رنگ و سبک هر چراغ را به طور داخواه طراحی انتخاب کنید تا استخر خود را منحصر به فرد سازید.

گرمکن استخری

بسیاری از افراد هیتر ها یا گرمکن های استخری را جز بخش های اصلی یک استخر نمی دانند، اما باید بدانید که آن ها یک انتخاب عالی برای افرادی هستند که می خواهند همواره و در تمام طول سال از استخر خود استفاده کنند. اگر تنها بخواهید تا در فصل تابستان و در آب و هوای گرم شنا کنید، زمان شنا کردن شما ممکن است بسیار کوتاه باشد. یک گرمکن استخری می تواند یک استخر یخ زده را به یک استخر با آب ملایم تبدیل کند، مهم نیست که محیط بیرون تا چه اندازه سرد باشد. شما می توانید از بین گرمکن های گاز طبیعی، پروپان و همچنین پمپ های حرارتی انتخاب دلخواه خود را داشته باشید‌.باید بدانید که هیتر های گاز طبیعی یا پروپان با سرعت بالایی کار می کنند و می توانند استخر را به هر دمایی گرم کنند. پمپ های حرارتی قیمت کمتری دارند اما استخر را با سرعت کم تری گرم می کنند و تنها در صورتی می توانند با کارایی بالا کار کنند که دمای هوای محیط حدود 55 درجه فارنهایت باشد.

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر

نردبان و ریل استخری

نردبان و ریل استخر شنا سطح ایمنی بیشتری را برای شناگران ایجاد می کند. به طور معمول نردبان ها در انتهای عمیق استخر نصب می شوند. اگر کاربران ضمن شما در انتهای عمیق خسته شوند، می توانند به راحتی از نردبان بالا بروند و دیگر نیاز ندارند تا به طرفین استخر شنا کنند. این امر به ویژه در شرایطی که شناگر خسته است بسیار مفید خواهد بود.به طور معمول، استخرها در انتهای کم عمق خود دارای پله هستند. همانطور که مشخص است، این پله ها می توانند کاملاً لغزنده باشند. با نصب ریل در طول این پله ها می توانید از لغزش خود هنگام ورود و خروج به استخر جلوگیری کنید. نردبان و ریل در رده اساسی ترین تجهیزات لوازم جانبی استخر قرار دارند و ایمنی کاربان را تضمین می کنند.

دماسنج

خرید دماسنج استخر یکی از کم هزینه ترین تجهیزات و لوازم استخر شنا است، اما حضور آن می تواند بسیار مفید باشد. اگر گرمکن یا هیتر استخری دارید، می توانید با استفاده از دماسنج میزان دمای مناسب آب استخر خود را به راحتی تعیین کنید. این امر می تواند در مصرف شخصی و هزینه های انرژی صرفه جویی قابل توجهی کند. اگر هیتر ندارید، دماسنج خود را بررسی کنید تا ببینید آیا استخر به اندازه کافی گرم است یا خیر.

جارو های رباتیک استخری

یکی دیگر از تجهیزات بهداشتی استخر های شنا، جارو های رباتیک استخری می باشند. شما همچنین می توانید به صورت دستی و با استفاده از برس های مخصوص نوع استخر خود، دیواره ها و کفی استخر خود را تمیز کنید، اما باید بدانید که امروزه بسیاری از کاربران در جارو های رباتیک سرمایه گذاری می کنند چرا که آن ها سرعت عمل بالاتری دارند. جارو های رباع می توانند به طور مداوم گرد و خاک، برگ ها، ضایعات و دیگر آلودگی ها را از میان بر دارند. آن ها در سر تا سر استخر شما حرکت می کنند، می توانند از دیواره ها بالا بروند و در برخورد با موانع جهت حرکت خود را تغییر دهند. استخر شما با صرف هزینه و زمان کمتری در طولانی مدت نگهداری می شود.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

وقتی تصمیم به تهیه و خرید یک آبنما باغی زیبا برای باغ یا فضای سبز پشتی خانه خود هستید، مواردی هستند که نیازمند توجه هستند. این فواره های جذاب و منحصر به فرد در چندین سبک مختلف ظاهر می ‌شوند و با استفاده از انواع مختلفی از مواد مختلف ساخته می ‌شوند. مهم است که اهداف محوطه ‌سازی و سبک طراحی فعلی تان را در هنگام تصمیم ‌گیری های خود لحاظ کنید. آبنما باغی بیشتر آبنما باغی سنگی از فایبر گلاس یا مواد رزینی ساخته شده ‌اند که آن‌ ها را سبک و در عین حال مقاوم در برابر آب و هوای نامطلوب برای مناطق آزاد می‌ سازد. همچنین گزینه‌ های آبشار سنگ نیز وجود دارد، اما این ها وزن و اندازه ی بزرگی دارند و روند نصب سخت تری. هنگام انتخاب بین این دو گزینه، باید تصمیم بگیرید که آیا ممکن است بخواهید در آینده فواره را حرکت دهید یا نه. آبنما باغی سنگ طبیعی به طور قابل‌ توجهی سخت ‌تر از فایبرگلاس و همتایان رزین خود هستند.   آبنما باغی سنگی می‌ توانند حرکت جریان آب عمودی یا افقی داشته باشند. برخی از آن‌ ها با حوضچه ای همراه است که در آن یک طغیان مداوم آب از کف تا سر آبنما ایجاد می شود که یک صدای آب یکنواخت و دل نشینی دارد. برخی دیگر جریان آب پر هرج و مرج بیشتری دارند و بر دیواره های سنگی جاری می‌ شوند و یک صدای آب منحصر به فرد ایجاد می ‌کنند. این تصمیم به سادگی به سلیقه شخصی شما باز می گردد. برخی از آبنما باغی دارای ویژگی های سبکی طبیعی‌ تری می باشند که به معنای تقلید از ظهور آبشار های واقعی هستند در حالی که برخی دیگر طراحی کاملا ساخته ی دست انسان را به نمایش می گذارند.   آبنما باغی در رنج وسیعی از طرح ها و سبک ها ارائه می شوند. شما می‌توانید اد بین آبنما های مسی،   شیشه ای، صخره ‌ای، دیواری، ایستاده آزاد و حتی آبنما های سنتی انتخاب کنید. برخی از انواع جدید تر و مدرن، به طوری طراحی و ساخت می شوند که شما می توانید ابزار آلات و تجهیزات ساختاری آن ها را پنهان کنید تا در معرض دید نباشد و تنها بخشی از آبنما که از لحاظ زیبایی شناسی گیرا و دل پسند است، برای افراد قابل مشاهده باشد. بهتر است متریال آبشار و طراحی آن را برای سبک کلی دکوراسیون محوطه و یا چشم‌ انداز خود هماهنگ کنید.   آبنما باغی می توانند تحول بزرگی در فضای شما ایجاد کنند. پس بر اساس ویژگی های شناختی باغ و فضای سبز خود، بهترین نمونه ی آبنما را برگزینید.

 

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()