آبنما
نوشته شده توسط : estakhrbama

آبنما خانگی به طور معمول توسط افرادی که برای دکور خانه شان ارزش زیادی قائل هستند بکار گرفته می شود چرا که وجود این آبنما ها به فضای خانه آرامش خاصی می بخشد و احساس طبیعت را به همراه می آورد. با این حال، اکثریت افرادی که از آبنما های مختلف برای خانه شان استفاده می کنند هیچ اطلاعی در مورد فواید آن ها بر سلامتی انسان که معمولا بعد از اعمال این فواره‌های آبی داخلی به دست می‌آید، ندارند. بنابراین، بهتر است که مزایای آبنما خانگی بر جسم و روح خود را بشناسید تا بتوانید مناسب تر از آن ها استفاده کنید.

۱. احساس آرامش مهم ترین مزیت آبنما خانگی
پس از سپری کردن یک روز کاری شلوغ و پر مشغله در، خانم ها و آقایان شاغلی که به سمت خانه شان باز میگردند دوست دارند که احساس آرامش بخشی از آب جاری را تجربه کنند چرا که تمام خستگی های طول روز را از شما میگیرد و احساس راحت و پسندیده ای به شما می دهد. بنابراین، احساس آرامش را این بار با یک فنجان قهوه در کنار صدای آرامش‌ بخش جریان آب، از طریق آبنما خانگی کوچک خود تجربه کنید.

۲. الهام گرفتن از محیط‌زیست
اکثریت شما باید نسبت به نحوه ی داشتن محیطی تمیز و پاک در اطراف خود آگاهی داشته باشید چرا که با روش‌های ممکن به ما کمک می‌کند انرژی مثبت را دوباره بدست آوریم، همان انرژی ای که در عین تجربه مشکلات دشوار کار و بازرگانی از دست می دهیم و یا در بدن ما به درد تبدیل می شود. بدون شک، داشتن یک محیط آرام در خانه به ما کمک می‌کند انرژی را که از دست می‌دهیم دوباره بدست آوریم. چطور؟ این کار بسیار آسان است. بکارگیری آبنما خانگی واقع در اتاق نشیمن، اتاق تخت و یا نزدیک به میز غذا خوری شما یون‌های منفی را جذب می‌کند، و در عوض فضایی را ایجاد می کند که برای بازیابی تمام انرژی های مثبت از دست رفته و یا حتی فراموش شده ضروری است.

۳. کاهش استرس
امروزه افراد مبتلا به بیماری هایی همچون سردرد های مزمن، پایین بودن فشار خون، دیابت و هر نوع مسائل بهداشتی دیگر هستند که حتی ممکن است با سن آن ها سازگاری چندانی نداشته باشند. چرا؟ دلیل آن این است که محیط رقابتی که شما را تبدیل به یک کارمند مولد کارآمد در سال می‌کند پر از استرس شغلی برای شماست که شما در طول دوران طلایی خود تجربه می‌کنید. شما می‌توانید یک آبنما خانگی را در محل زندگی خود داشته باشید که در هنگام تفکر در مورد آن صدای آرامش‌بخش، تمام استرس را در عرض چند ثانیه دور خواهید کرد و دوباره آن شخصیت مثبت را به دست خواهید آورد.

۴. داشتن محیطی مرطوب
آبنما خانگی بسیار مناسب افرادی است که از رطوبت و گرمای طبیعت لذت می برند. به خاطر داشته باشید که خشکی و گرمی اتاق های خانه تان معمولا منجر به آلرژی، بیماری‌های پوستی و دیگر مساعل آزار دهنده می شود. با این حال، داشتن یک جریان آب طبیعی مستمر در جاهای مختلف خانه مانند اتاق نشیمن و یا اتاق خواب به راحتی می تواند این علائم را کاهش دهد. یک آبنما خانگی همانند دستگاه بخار کار می‌کند، هوا را بهبود می‌بخشد و باعث بهبود کیفیت هوا می‌شود که وقتی تنفس می‌کنید به تصفیه خون و رگ‌های خونی شما کمک می‌کند و شما را از هر نوع بیماری‌های آلرژیک مضر و لاعلاج دور نگه می‌دارد. تا زمانی که در محیطی پاک و تزکیه شده باشید، به دلیل افکار مثبت تولید شده در ذهن، هر زمان که هر نوع هرج و مرج مربوط به زندگی را تجربه می‌کنید، روحیه شما تازه خواهد شد.

فراموش نکنید که این مزایای بررسی شده را با همکاران ودوستان خود به اشتراک بگذارید!

جنس آبنماهای خانگی
آبنماها از مواد مصنوعی و طبیعی مختلفی ساخته شده‌اند. هر کدام یک ظاهر منحصر به فرد ارائه می‌کنند و بسیاری از آبنما ها بیش از یک نوع ماده را در ساختار خود دارند.

 

مطالب مرتبط :

کنترل آبنما
انواع آبنما
آبنما سنگی
آبنما خانگی
آبنما باغی

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: