نوشته شده توسط : estakhrbama

قیمت آبنما

هنگامی که به دنبال یک آبنمای زیبا برای پاسیوی، حیاط و یا باغ شخصی خود می باشید، شاید یکی از مهم ترین مولفه های انتخاب برای بسیاری از کاربران، قیمت آبنما باشد. اینکه شما چه نوع آبنما های برای فضای زندگی خود انتخاب می کنید مسلما تحت تاثیر بسیاری از عوامل قرار می گیرد. به همین منظور، در ادامه قصد داریم تا به بررسی چندین نکته مهم دخیل در قیمت آبنما بپردازیم.

 

۱. طراحی آبنما

 

نما و طراحی کلی آبنما یکی از مهم ترین موارد تایین کننده قیمت آن است. ابتدا به نمای کلی آبنما دلخواه خود توجه کنید و در نظر بگیرید که به دنبال چه ویژگی هایی می باشید. به عنوان مثال، آیا شما می خواهید که آبنمای خود را در فضای داخل یا خارج ملک خود نصب کنید؟ رنگ و جنس آن چگونه باید باشد؟ به دنبال سیک کلاسیک می باشید یا از آبنماهای مدرن لذت می برید؟

 

۲. وزن آبنما

 

مورد بعدی که باید در نظر داشته باشید و بسیاری از افراد از آن غافل می شوند، وزن آبنما است. پاسیوی شما ممکن است نتواند از عهده سنگینی سنگ چدن یا آبنمای بتونی برآید. شاید لازم باشد آبنما های فایبرگلاس را در نظر بگیرید که وزن بسیار کمی دارند و از قیمت کمتری برخوردار می باشند. طبیعتا هر چقد مدل انتخاب شده شما سینگین تر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت آبنما

۳. اندازه و ابعاد کلی آبنما

 

بسیار حائز اهمیت است که بدانید به دنبال چه سایز آبنمایی هستید. بسته به چشم انداز خود، ممکن است بخواهید که آبنما شما نقطه کانونی فضا مربوطه باشد. در این صورت، شما باید یک آبنمای بزرگ تری را در نظر داشته باشید. به این منظور، بهتر است تا ارتفاع و شکل کلی آبنما انتخاب شده خود را مرور کنید. اگر مساحت کمی داشته باشید، انتخاب آبنما های دارای حوضچه ممکن است یک انتخاب بهینه باشد. به عنوان مثال، یک آبنما بلند و طبقه ای با ارتفاع بیش از چهار فوت ممکن است ظاهر نامناسبی برای یک فضای کوچک ایجاد کند. همچنین، سبک های مختلفی از آبنما های دیواری وجود دارد که برای قرار گرفتن در برابر دیوار یا آویزان شدن از آن ها طراحی شده اند.

 

۴. قدرت و دبی آب آبنما

آخرین عاملی که باید برای انتخاب یک آبنما با قیمت مناسب در نظر داشته باشید، حداکثر میزان حرکت و جریان آب است. بسیاری از آبنما ها در هنگام به گردش در آوردن آب، انرژی بیشتری مصرف می کنند. این آبنما ها معمولا ارتفاع یا پهنای بسیاری دارند و دارای حوضچه های متعدد می باشند. آبنما های دارای قیمت کمتر عموما شکل و طراحی ساده تری نیز دارند.برای مشاهده انواع آبنما و مشاده لیست قیمت آبنما با استخر با ما همراه باششید .

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

انواع کاشی استخر   کاشی‌های شیشه‌ای، زیبایی و جذابیت منحصر به فردی را به استخرهای شنا اضافه می‌کنند و اگر که به درستی نصب شوند، اغلب انواع می توانند سطوح با دوام و عایقی در دراز مدت باشند. انواع کاشی استخر در انواع مختلفی از شکل‌ها، طرح ها ورنگ‌ها، عرضه می‌شوند و می‌توانند متناسب با هر نوع استخر، سنتی، مدرن و حتی استخر های طبیعی نصب شوند. به روش ‌های بی‌ شمار کاشی کاری نگاه کنید که می توان آن‌ها را در طرح‌ های استخر و جکوزی به کار ببرید.   مجرای آب از شیشه به طور سنتی به عنوان یک کاشی محبوب در استخر های شنا استفاده می شود. این کار به این دلیل است که شیشه نور را از خورشید می‌گیرد و در حرکت آب را منعکس می کند.   لبه ها و پله های استخر برای داشتن یک طراحی ساده، انواع کاشی‌ استخر شیشه‌ای می‌توانند در امتداد لبه بیرونی استخر برای یک نمای خیره‌کننده اضافه شوند. به کار بردن شیشه در پله های استخر نیز می‌تواند به شناگران کمک کند که هر گامی را که وارد استخر می‌شوند، تشخیص دهند.   دیواره های استخر اکاشی‌ های شیشه‌ای یکی از انواع محبوب کاشی های استفاده شده برای تزئین سطوح و دیواره های استخر می باشند چرا درخشندگی و تابندگی را چند برابر می کنند. با عبور جریان آب از کنار کاشی ها، هر کاشی شیشه‌ای در نور خورشید برق می‌زند و یک پس‌زمینه لرزان ایجاد می‌کند. شیشه در کف استخر نیز اثر مسحور کننده ایجاد می‌کند، چون کاشی‌ها با بازتاب نور، فضا را باز تر و روشن تر به نظر می رسانند.   طرح ها و رنگ های مختلف انواع کاشی استخر انواع کاشی استخرانواع کاشی استخرانواع کاشی استخرانواع کاشی استخر انواع کاشی استخر موزاییکی   طرح‌های موزاییکی تزیینی متعدد را می توان بر روی کف و دیواره های استخر به کار برد. از نقاشی‌ های عجیب و غریب مخلوقات دریایی در کاشی های رنگی زرد و نارنجی گرفته تا الگوهای پیچیده تری مانند آثار باستان یونان و روم، این استخر، اعمال هر طرحی ممکن است. کاشی‌های شیشه‌ ای می‌توانند به صورت رندم و تصادفی و یا حتی شکل های دقیق هندسی برای ایجاد یک طراحی منحصر به فرد سفارشی شوند.   انواع کاشی استخر شیشه ای رنگی   نصب کاشی‌ های شیشه‌ای با رنگ‌های چندگانه و مختلف می‌توانند رنگ‌های یکسانی تولید کنند و یا ترکیبی از رنگ‌های ظریف باشند که نمی‌توانند به هیچ روش دیگری به دست آیند. اگر که به دقت نگاه شود، رنگ هر کاشی کف بر روی دیواره های استخر و یا جکوزی معلوم و نمایان است، اما وقتی از فاصله کمی به داخل آب مشاهده می‌شود، رنگ‌های مختلف به صورت بصری با هم ترکیب می‌شوند و از رنگ‌های طبیعی و بافت آبشار صخره‌ای در پس‌ زمینه تقلید می‌کنند. کاشی ‌های رنگی روشن تر باعث می شود آب شفاف تر به نظر برسد.

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

انواع سونا براساس نحوه گرم شدن اتاق است. انواع سونا شامل : سوزاندن چوب : چوب برای گرمایش اتاق سونا و سنگ های سونا مورد استفاده قرار می گیرد. سونا های سوزاندن چوب معمولا کم رطوبت و با درجه حرارت بالا هستند. گرمایش الکتریکی : مانند سونا های سوزاندن چوب، سونا های گرم شده با حرارت بالا و رطوبت کم هستند. یک هیتر الکتریکی، متصل به کف است که اتاق سونا را گرم می کند. اتاق مادون قرمز : سونا مادون قرمز (FIRS) با سونا های سوزاننده چوب و برقی متفاوت است. چراغ های ویژه از امواج نور برای گرم کردن بدن فرد استفاده می کنند نه کل اتاق. درجه حرارت ها به طور معمول کمتر از سونا های دیگر است، اما فرد به طور مشابه تحت تاثیر قرار می گیرد. معمولا سونا مادون قرمز حدود 60 درجه سانتیگراد است. اتاق بخار : اتاق های بخار متفاوت از سونا هستند. به جای حرارت خشک، یک اتاق بخار شامل رطوبت بالا و حرارت مرطوب می باشد.

انواع سونا
شرکت استخر باما با تجربه ۷ ساله خود در ساخت و راه اندازی استخر ، سونا و جکوزی در شهرهای کرج، تهران، ساوجبلاغ، دماوند، محمدشهر، آبعلی، هشتگرد، رودهن، سهیلیه، پردیس، کردان، جاجرود، آبسرد، طالقان، مهرشهر، فشم، چالوس، ملارد، میگون، فرمانیه، نیاوران، ونک، سعادت آباد، لواسان، مشکین دشت، شهریار، گوهردشت، فردیس، جهانشهر، عظیمیه، اندیشه، شهرک غرب، شمیران، تجریش، فیروزکوه، گچسر، رودسر، مرزن آباد، صادقیه، اکباتان، کلاردشت، سیاه بیشه، نمک آبرود، کلارآباد، جردن، صادقیه، عباس آباد، رشت، فومن، لویزان، گیشا، ولنجک، تنکابن، رامسر، ماسال، تالش، اسالم، ماسوله، سنگر، زیباکنار، متل قو، لاهیجان، سلمان شهر، کیاشهر، لنگرود،چمخاله، کلاچای، رویان، نور، ایرانشهر، چمستان، ایزدشهر، آمل، بابل، قائم شهر، فریدون کنار، بابلسر، خزرشهر، بهشهر، گرگان و ساری، بهترین های انواع سونا را برای شما هموطنان آماده فروش کرده است و همچنین به شما در انتخاب هیتر برقی سونا مناسب مشاوره می دهد.

مطالب مرتبط :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

نیاز استخر های شنا به کلر : بسیاری از کاربران همواره می دانند که استخرها نیاز اساسی به کلر دارند. ما می دانیم که کلر استخر را تمیز نگه می دارد و آب را ضدعفونی می کند، اما شاید از جنبه های منفی آن نیز آگاهی نداشته باشیم. مقدار زیاد کلر می تواند بوی نامطبوع شیمیایی ایجاد کند، پوست شناگران را تحریک کند و باعث قرمزی چشم ها و حتی رنگ سبز آب استخر شما شود. واقعیت این است که کلر یک ماده شیمیایی است و نقش آن در بهداشت استخرها بسیار حائز اهمیت بوده و در صورت استفاده صحیح از آن در واقع کاملاً بی خطر است.

کلر چگونه استخر را تمیز نگه می دارد؟
استخرهای شنا برای تمیز نگه داشته شدن آب و سلامت کاربران به کلر احتیاج دارند. کلر با جلوگیری از رشد جلبک ها به تمیز نگه داشتن آب کمک می کند و آب استخر شما را با حمله و خنثی سازی باکتری ها و میکروارگانیسم های مضر ایمن نگه می دارد. قدرت جادویی کلر در یک واکنش شیمیایی ساده است. هنگامی که محلول کلر در آب استخر شما قرار می گیرد، به دو مولکول حیاتی، هیپوکلروس اسید و یون هیپوکلریت تجزیه می شود. هر دو این مواد شیمیایی با حمله و تجزیه لیپیدهای موجود در دیواره سلولی میکروارگانیسم های استخر، آن ها را می کشند و بی خطر می سازند. اسید هیپوکلروس بسیار سریع تر عمل می کند که می تواند موجودات را در چند ثانیه اکسید کند. یون هیپوکلریت می تواند تا 30 دقیقه دوام داشته باشد. هر دو این مواد شیمیایی برای بهداشت استخر شما حیاتی هستند.

شیمی استخر برای بهداشت استخر بسیار مهم است
حفظ سطح متعادل شیمی استخر تنها راه تمیز نگه داشتن استخر است. مهم ترین عامل در تضمین ایمنی آب استخرها سطح pH آن است. سطح بدن انسان دارای pH 7.4 است. PH آب استخر شما باید بین 7.2 تا 7.8 باقی بماند تا پوست، چشم ها و غشاهای مخاطی تحریک نشوند. این همچنین pH ایده آل برای کلر است. اگر PH بیش از حد بالا باشد، اسید هیپوکلروس کافی وجود نخواهد داشت چرا که اسید هیپوکلروس یک اکسید کننده سریع است.

بعد از pH، دومین عامل مهم در حفظ ایمنی آب استخر شما، میزان کلر آزاد است. استخرها برای تمیز ماندن نیاز به کلر در سطوح مناسب دارند. سطح کلر آزاد و موثر برای استخر های شنا 1-3 ppm است. شما به عنوان یک کاربر استخری باید حداقل 2-3 بار در هفته استخر خود را برای بررسی سطح مناسب pH و سطح کلر آزاد آزمایش کنید و در صورت لزوم آن را تنظیم کنید.

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

برای جلوگیری از اثرات منفی سلامتی سونا، رعایت نکات هنگام استفاده از سونا را جدی بگیرید : اجتناب از الکل : الکل، خطر کم آبی، افت فشار خون، آریتمی و مرگ ناگهانی را افزایش می دهد. مطالعات طولانی مدت در مورد افرادی که در فنلاند با مرگ ناگهانی مواجه شده اند نشان داد که در 1.8 درصد موارد، این شخص در 3 ساعت گذشته از سونا استفاده کرده است و در 1.7 درصد موارد آنها در 24 ساعت گذشته انجام شده است. بسیاری از اینها الکل مصرف کرده بودند. محدود کردن زمان صرف شده در سونا : بیش از 20 دقیقه در یک زمان در سونا صرف نکنید. کاربران نخست باید حداکثر 5 تا 10 دقیقه صرف کنند. همانطور که به گرما عادت می کنند، می توانند به آرامی زمان را به حدود 20 دقیقه افزایش دهند. نوشیدن مقدار زیادی آب : هر نوعی از سونا که یک فرد از آن استفاده می کند، مهم است که مایعات را که از عرق کردن از دست رفته اند جایگزین کند. مردم بعد از استفاده از یک سونا باید حدود دو تا چهار لیوان آب بنوشند. در صورتی که بیمار باشید، از مصرف سونا اجتناب کنید : افرادی که بیمار هستند باید صبر کنند تا قبل از استفاده از سونا بهبود یابد. زنان باردار یا افرادی که دارای شرایط خاص پزشکی مانند فشار خون پایین هستند باید قبل از مصرف سونا با پزشک خود مشورت کنند. 

مطالب مرتبط :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا

 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

در اوایل ماه جاری، یک باشگاه ورزشی در ناسائو، نیویورک، لژیونر را در منطقه استخر خود گزارش داد. لژیونلا باعث بیماری لژیونر مرگبار می شود و تا تاریخ 6 ژانویه دو مورد تایید شده و به باشگاه رسیده است. طبق گزارش منتشر شده در ماه ژوئن گذشته، شیوع لژیونر در ایالات متحده طی 15 سال گذشته چهار برابر شده است. در سال 2015، 5،000 آمریکایی با لژیونلا تشخیص داده شدند. طبق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، لژیونلا در آب، به ویژه آب گرم یافت می شود، و موجب می شود حوضچه های آبگرم، یک زمینۀ ایده آل باشند. دیگر منابع رایج، دوش، چشمه آب و برج های خنک کننده هستند.

لژیونر چیست؟
لژیونر یک عفونت ریه یا نوع پنومونی است که توسط باکتری لژیونلا ایجاد می شود. این اغلب نیاز به بستری شدن دارد، اما می تواند با آنتی بیوتیک درمان شود. به گفته CDC، میزان مرگ و میر در حدود 1 در 10 است. افراد مبتلا به بیماری ریه یا سابقه سیگار کشیدن بیشتر حساس هستند. علائم عبارتند از سرفه، تب، درد عضلانی، تنگی نفس و سردرد.
لژیونر چگونه شیوع پیدا می کند؟
لژیونلا در آب گرم، مانند آب در حوضچه آبگرم یافت می شود، و فرد می تواند هنگام تنفس در مه و یا بخار آلوده شود. لژیونر نمیتوانند از طریق تماس فرد به فرد گسترش پیدا کنند و شما نمیتوانید از خوردن آب مبتلا شوید.
چگونه می توانم از خانواده در برابر لژیونر محافظت کنم؟
نگهداری مواد ضدعفونی کننده مناسب و pH در حوضچه آبگرم بسیار مهم است. علاوه بر این، با استفاده از سیستم آبرسانی مانند Comfort Clear که اکسید کننده آلاینده ها، از جمله لژیونلا، می تواند خطر را کاهش دهد.

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

فیلتر دیاتومه ای استخر چیست؟

این روز ها فیلتر های دیاتومه ای استخری به عنوان یکی از موثرترین انواع فیلتر های استخری شناخته می شوند که می توانند حجم گسترده ای از آلاینده ها و ضایعات موجود در آب استخر را به دام اندازند. این فیلترهای استخر عملکردی مطمئن و بی دردسر، نگهداری ساده و آسان و طول عمری تضمین شده به شما ارائه می دهند.برای خرید و مشاهده انواع فیلتر دیاتومه ای استخر به صفحه فیلتر دیاتومی استخر مراجعه کنید .

فیلترهای دیاتومه ای بالاترین قابلیت تصفیه آب را از بین سه نوع فیلتر تصفیه استخری و جکوزی در اختیار دارند. آن ها قادر تا آلاینده ها را تا اندازه 3 تا 5 میکرون فیلتر کنند. همانطور که می دانید میکرون یک واحد اندازه گیری بسیار کوچک است و این ویژگی در مقایسه با فیلترهای کارتریجی و شنی باعث می شود تا آب استخر شما شفافیت و کیفیت بهتری را داشته باشد. این قابلیت فیلتر های دیاتومه ای همچنین می تواند منجر به کارکرد کمتر پمپ و ماده ضد عفونی کننده مورد استفاده شما شود.

نگهداری و تمیز کردن فیلتر های دیاتومه ای به شکل بک واش کردن صورت می گیرد. در فرآیند بک واش، جریان آب را به صورت معکوس وارد فیلتر می شود تا بقایا و ذرات باقی مانده در بستر دیاتومه ای فیلتر از بین بروند. هنگامی که فشار فیلتر از 8 تا 10 PSI بیش از فشار معمول و اولیه فیلتر افزایش می یابد، باید فیلتر دیاتومه ای خود را بک واش کنید. بستر تصفیه کننده فیلتر نیز بسته به تعداد دفعات استفاده و حجم ضایعات، بهتر است هر 6 ماه یک بار بررسی گردند. بسته به میزان استفاده کاربر، توصیه می شود هر 4 تا 6 سال بستر دیاتومه ای فیلتر خود را تعویض کنید.

یکی دیگر از مزایای فیلترهای دیاتومه ای، طراحی هوشمندانه آن هاست. اندازه و ابعاد مخزن این فیلتر ها به گونه است که می توان آن ها را به راحتی در سیستم پشتیبانی استخر خود جای داد. به عنوان مثال، اندازه فیلترهای دیاتومه ای عموما برابر با 36، 48، 60 و 72 فوت مربع می باشد. این ویژگی همچنین دسترسی و رسیدگی به فیلتر استخر شما را آسان تر می کند.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

طرز استفاده از جکوزی

حمام کردن در وان های جکوزی و آب گرم می تواند بسیار سرگرم کننده و در عین حال آرامش بخش باشد. جکوزی سبب کاهش استرس و تنش از عضلات بدن شما می شود. با این حال، رعایت برخی نکات به منظور جلوگیری از شیوع میکروب ها و بیماری ها، حفظ دمای مناسب بدن و جلوگیری از آسیب دیدگی بسیار مهم است. اگر یک وان جکوزی دارید، باید اقدامات احتیاطی مناسبی برای حفظ امنیت و آرامش خود و دیگر کاربران ضمن حمام گرفتن انجام دهید.

در ادامه به بررسی برخی نکات ایمنی و همچنین بهداشتی پرداخته ایم که در سلامت شما هنگام حمام کردن در جکوزی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشند.

نکات ایمنی برای استفاده از جکوزی
۱. با افزایش یا کاهش pH ،pH را بین 7.2 و 7.8 متعادل کنید: یک وان گموزی خانگی باید سطح مناسب PH آب به منظور کاهش تحریکات چشم و پوست ناشی از مواد ضد عفونی کننده در آب را داشته باشد. PH مقیاسی است که به شما می گوید یک ماده تا چه میزان قلیایی یا اسیدی است. آب خالص دارای pH 7 است و این مقیاس برای آب جکوزی باید بین 7.2 تا 7.8 باشد. اگر PH آب شما خیلی زیاد یا خیلی کم است، می توانید با افزودن مواد افزایش دهنده یا کاهش دهنده pH سطح آن را متعادل سازی کنید.

به منظور تشخیص میزان PH، شما می توانید از نوارهای تست جکوزی استفاده کنید. برای استفاده از یک نوار، آن را حدود 15 ثانیه در آب نگه دارید. نوار با توجه به pH آب شما تغییر رنگ می دهد و سپس می تواند مطابق با برچسب های شناسایی ارائه شده نسبت به اسیدی یا بازی بودن آب جکوزی خود اقدام کرد.

۲. سطح کلسیم آب جکوزی خود را آزمایش کرده تا از آب در برابر ناخالصی ها محافظت کنید: اگر سطح کلسیم جکوزی بیش از حد بالا باشد، دیواره ها و کناره های وان آب کدر و پوسته پوسته خواهد شد. از سوی دیگر، اگر سطح کلسیم بسیار کم باشد، آب می تواند باعث فرسوده شدن و آسیب رساندن به وان شود. می توانید از نوارهای تست طراحی شده برای سختی آب، میزان و سطح کلسیم آب جکوزی خود را شناسایی کنید.

توصیه می شود که سطح کلسیم بین 175 تا 275 ppm حفظ شود. اما به یاد داشته باشید که سختی ایده آل کلسیم به نوع وان جکوزی شما نیز بستگی دارد. اگر سطح کلسیم آب شغوا کم است، می توانید از افزایش دهنده های سطح کلسیم برای آب استفاده کنید.

۳. برای سالم سازی و ضد عفونی کردن آب و جلوگیری از انتشار میکروب ها، از کلر یا برم استفاده کنید: به منظور تمیز نگه داشتن وان آب گرم و جکوزی خانگی خود می توانید برم یا کلر مناسب را انتخاب کنید. هر دو این مواد شیمیایی به صورت پودر یا قرص در بازار وجود دارند. میزان برم ضد عفونی کننده بسته به اینکه از قرص یا پودر استفاده می کنید باید بین 3 تا 5 ppm باشد‌. این میزان برای کلر جکوزی باید همیشه بین 2 تا 5 ppm باشد. سطح این مواد شیمیایی را با استفاده از نوارهای آزمایش طراحی شده بررسی کنید و سپس متناسب با آن اقدامات لازم را انجام دهید.

برم و کلر موجود در قرص ها به توزیع کننده ای اضافه می شود که می تواند در اطراف وان شناور باشد و با انتشار تدریجی ناده ضد عفونی کننده جکوزی شما را متعادل نگه دارد. این مواد شیمیایی به صورت پودر اندازه گیری شده و مستقیماً در آب ریخته می شوند. برخی از افراد استفاده کردن از برم را ترجیح می دهند زیرا بوی تند کلر را ندارد. با این حال، برم ماندگاری کمتری دارد و در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب از بین می رود. در مقایسه کلر مقرون به صرفه تر است، مدیریت آن در آب جکوزی و آب گرم آسان است و هنگام از بین بردن باکتری ها بسیار تهاجمی عمل می کند.

۴. وان آبگرم خود را ماهانه تمیز کنید: تمیز نگه داشتن وان جکوزی به منظور از بین بردن هرگونه آلودگی و تجمع باکتری ها بسیار حائز اهمیت است. به این منظور، ابتدا باید وان جکوزی را کاملا تخلیه کنید. سپس با استفاده از پاک کننده مناسب و توصیه شده توسط تولید کننده خود، تمام سطوح را پاک کنید. اطمینان حاصل کنید که فیلترها را با اسپری آب و خیساندن آن ها کاملا پاکسازی کنید. توجه داشته باشید که در هنگام تمیز کردن وان جکوزی خانگی خود حتما روکش وان را نیز تمیز کنید زیرا دائماً در معرض آلودگی و سایر میکروب ها قرار گرفته است.

۵. سطوح اطراف وان جکوزی را تمیز نگه دارید: رفت و آمد مداوم کاربران، وزش باد و دیگر عوامل ممکن است سطوح مختلف اطراف جکوزی را آلوده کند. شما می توانید با یک جارو مناسب هرگونه خاک و غبار، برگ یا سایر آلودگی ها را پاک کنید.

۶. حفظ دمای مناسب آب: حداکثر دما در وان جکوزی خانگی به چند عامل مختلف بستگی دارد. دمای مناسب وان آب گرم برای بزرگسالان 100 درجه فارنهایت (38 درجه سانتیگراد) است. برای کودکان حداقل 10 سال، دما نباید بیش از 98 درجه فارنهایت (37 درجه سانتیگراد) باشد. به عنوان یک قاعده کلی، وان جکوزی شما هرگز نباید از 104 درجه فارنهایت (40 درجه سانتیگراد) گرم تر باشد. بیشتر وان های آب گرم دارای ترموستات اتومات هستند که دمای آب را اندازه گیری می کند، اما ممکن است تا 4 درجه نادرست باشند. بهتر است دمای آب را با استفاده از دماسنج بررسی کنید. خانم های باردار نباید در وان آب داغ با دمای بالاتر از 102 درجه فارنهایت (39 درجه سانتیگراد) حمام کنند.

۷. تجهیزات وان جکوزی خود را مرتباً بررسی کنید: نگهداری منظم وان آب گرم هم برای ایمنی و هم برای حفظ شرایط کارکرد آن مهم است. شما باید وان جکوزی خود را هر از گاهی توسط یک سرویس دهنده حرفه ای بررسی کنید. آن ها به تجهیزات جکوزی شما دسترسی دارند و می توانند برای ارزیابی آن ها از هرگونه سخت افزار یا سیم کشی استفاده کنند. بخاطر داشته باشید که اگر درون جکوزی حمام می کنید، باید بتوانید صدای کارکرد پمپ ها و سیستم های تصفیه را بشنوید. این نشانه خوبی است که وان جکوزی خانگی شما به طور موثر کار می کند.

۸. اگر از جکوزی استفاده نمی کنید، روکش آن را ببندید: روشن نگه داشتن جکوزی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و افتادن حیوانات خانگی و یا کودکان خردسال به درون وان می شود. اگر روکش جکوزی را ببندید، می توانید از ورود آلودگی ها و گرد و غبار به درون آب جلوگیری کنید. استفاده از روکش قفل دار را در نظر داشته باشید تا از اینكه كودكان و حیوانات خانگی به جکوزی شما دسترسی‌ داشته باشند، در امان باشید.

طرز استفاده از جکوزی

نکات بهداشتی برای استفاده از جکوزی
۱. پیش از ورود به وان جکوزی حمام کرده و یا دوش بگیرید: شست و شوی مناسب سر و بدن قبل از حمام کردن در جکوزی در حفط سلامت آب بسیار حائز اهمیت است. بدین صورت دیگر تعریق بدن و یا باکتری های شایع پوست وارد آب نمی شوند. هنگام شستشو، اطمینان حاصل کنید که لوسیون ها، دئودورانت ها و کرم هایی را که می توانند از بین بردن اثر ضد عفونی کننده جکوزی و کارایی فیلتر های تصفیه را کاهش دهند، به خوبی از بدن خود پاک کنید‌‌.

۲. زمان حمام کردن خود در جکوزی را محدود کنید: نشستن بیش از حد در جکوزی می تواند باعث حالت تهوع، سبکی س ، ضعف یا سرگیجه در کاربران شود. به منظور جلوگیری از بروز این علائم، نباید بیش از 15 تا 20 دقیقه در هر بار به جکوزی بروید. اگر می خواهید زمان بیشتری در جکوزی بمانید، پس از 15 دقیقه بیرون بروید و پس از چند دقیقه خنک شدن مجددا برگردید. همچنین می توانید درجه حرارت را به دمای طبیعی بدن کاهش دهید تا کمی بیشتر در آن زمان بگذرانید‌.

زنان باردار نباید در هر بار استفاده بیش از 10 دقیقه در یک وان آب جکوزی بمانند. اگر باردار هستید و در طول حمام کردن خود احساس ناراحتی می کنید، باید فوراً از وان خارج شوید. کودکان نیز باید مدت زمان خود را در وان جکوزی به مدت 10 دقیقه محدود کنند.

۳. سر خود را بالای آب نگه دارید: وان های جکوزی مجهز به جت های مکش قدرتمندی هستند که آب را گرم و حباب دار نگه می دارند. اگر سر شما به زیر آب رود، موهای شما ممکن است به آن ها گیر کند. اگر موی شما بلند است، آن را ببندید تا از بروز حادثه جلوگیری کنید.

۴. از استفاده وسایل الکتریکی در نزدیکی وان جکوزی خودداری کنید: وسایل الکترونیکی شامل تلفن و گوشی همراه، رادیو، تلویزیون یا هر وسیله سیمی دیگر. اگر مجبور به استفاده از دستگاه الکتریکی هستید، از دستگاهی که با باتری کار می کند استفاده کنید و آن را روی میز دورتر از آب نگه دارید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که در نزدیکی وان جکوزی خروجی برق وجود ندارد زیرا دستگاه ها و پریزهای سیم دار در صورت خیس شدن خطر برق گرفتگی دارند.

 

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

یکی از سوالات متداول و مهم این است که آیا ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک مشکلی ایجاد می کند یا نه؟ جواب این سوال این است که در صورت ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک مقدار آب م باشد، هیچ اشالی ایجاد نمی کند. زیرا در هنگام تولید هیتر های برقی سونای خشک از مواد با مقاومت در برابر آب استفاده می کنند و ایمنی را در کابل کشی برق رعایت می کنند تا احتمال آتش سوزی و جرقه وجود نداشته باشد.

ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک
اما نکته بسیار مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که به یکباره حجم زیادی از آب را روی هیتر برقی سونای خشک نریزید. چون این عمل موجب می شود تا مقدار زیادی بخار آب تولید شود که ممکن است موجب سوختگی پوست انسان شود و همچنین موجب کاهش دمای هیتر برقی سونای خشک و دمای اتاق سونا می شود. بنابراین در هنگام ریختن آب روی هیتر برقی سونای خشک از مقدار بسیار کمی آب استفاده کنید و این کار را با اسپرس آب پاش انجام دهید تا بتوانید مقدار آب ریخته شده را تحت کنترل داشته باشید.

مطالب مرتبط :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

آبنما دیواری همان طور که از نام آبنما دیواری پیداست این آبنما و نازل های مربوط به آن روی دیوار به کار برده می شود و این دیوار می تواند خود جنبه تزئینی داشته باشد و دارای طرح و ایده ای مخصوص به آبنما باشد. قیمت آبنما دیواری : قیمت آبنما دیواری با توجه به موارد زیر محاسبه می گردد:

ابعاد آبنما دیواری مورد نظر
نوع آبنما
نورپرداری آبنما
سیستم گردش آب آن
تجهیزات مصرفی در ساخت آن
با اندکی ابتکار و ایجاد فضاهای آب کوچک مانند حوضچه های کوچک می توان از انواع المان های دیواری برای ایجاد آب نمای بسیار زیبا استفاده نمود.آبنماهای دیواری مناسب فضاهای مثل استخر، روف گاردن، لابی هتل و رستوران، ویلاها ، باغچه ها و تالارها وآپارتمانها است. این آب نما ها دارای قابلیت نور پردازی هم می باشند و نکته مهم آن سرعت کار اجرای بالا و آسان آن می باشد. یکی از عناصر محوطه سازی که به طور کلی به زیبایی کلی طراحی کمک می کند، نوع طراحی و به کارگیری آب است. افزودن آب به محوطه سازی، مزایای غیر منتظره ای را ایجاد خواهد کرد.


مزایای آبنمای دیواری: فقط صدای آرامش بخش چکچک قطرات آب بر روی سنگ شنیده می شود و هیچ صدای زائدی به گوش نمی رسد. نورپردازی رنگی LED با سیر پیوسته و خودکار طیف نور افزایش رطوبت محیط و مفرح بخشی آن (همانند بخور سرد) ایجاد آرامش سمعی و بصری دارای سنسور قطع خودکار درصورت نبود آب کافی نصب سریع و بدون خرابی محیط (همانند تابلو روی دیوار نصب گردد) بدون احتیاج به تمیز کردن های مکرر (مزیت قابل توجه نسبت به آکواریوم ها) با حق انتخاب سنگ و دکور آبنما برای مشتری شرکت استخر باما با تجربه ۷ ساله خود در ساخت و راه اندازی استخر ، سونا و جکوزی در شهرهای کرج ، تهران ، ساوجبلاغ ، دماوند ، محمدشهر ، آبعلی ، هشتگرد ، رودهن ، سهیلیه ، پردیس ، کردان ، جاجرود ، آبسرد ، طالقان ، مهرشهر ، فشم ، چالوس ، ملارد ، میگون ، فرمانیه ، نیاوران ، ونک ، سعادت آباد ، لواسان ، مشکین دشت ، شهریار ، گوهردشت ، فردیس ، جهانشهر ، عظیمیه ، اندیشه ، شهرک غرب ، شمیران ، تجریش ، فیروزکوه ، گچسر ، رودسر ، مرزن آباد ، صادقیه ، اکباتان ، کلاردشت ، سیاه بیشه ، نمک آبرود ، کلارآباد ، جردن ، صادقیه ، عباس آباد ، رشت ، فومن ، لویزان ، گیشا ، ولنجک ، تنکابن ، رامسر ، ماسال ، تالش ، اسالم ، ماسوله ، سنگر ، زیباکنار ، متل قو ، لاهیجان ، سلمان شهر ، کیاشهر ، لنگرود ، چمخاله ، کلاچای ، رویان ، نور ، ایرانشهر ، چمستان ، ایزدشهر ، آمل ، بابل ، قائم شهر ، فریدون کنار ، بابلسر ، خزرشهر ، بهشهر ، گرگان و ساری ، بهترین های آبنما را برای شما هموطنان آماده فروش کرده است.

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

 

استخرهای روباز یا سرپوشیده

 

استخرهای شنا برای هر نوع فعالیتی عالی می باشند. بچه ها می توانند در ماه های تابستان در استخر بازی کنند و بزرگسالان نیز می توانند با انجام فعالیت های ورزشی، کالری اضافی بدن خود را بسوزانند. اما به همان اندازه که یک استخر روباز خارق العاده است، شنا کردن در زمستان می تواند کمی سخت باشد، مگر اینکه شما به اندازه کافی خوش شانس باشید که منطقه ای با آب و هوا کلی گرم زندگی کنید تا کاهش دمای چندانی را در طول فصل زمستان تجربه نکنید. بنابراین اگر قصد خرید و راه اندازی یک استخر شنا را داشته باشید، در ساخت یک استخر روباز سرمایه گذاری می کنید یا یک استخر سرپوشیده؟

 

استخرهای روباز

 

از استخرهای روباز می توان در ماه های گرم سال استفاده کرد. با این حال، احتمالا هزینه گرم کردن استخر در فضای باز در ماه های سرد سال بسیار زیاد خواهد بود. شما همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قصد دارید در هنگام آب و هوای نامتعادل آب آن را پر کنید، استخر شما نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری خواهد داشت. در چنین حالتی، داشتن یک روکش محافظ محکم ضروری است.

 

استخرهای روباز یا سرپوشیده

 

استخرهای سرپوشیده

 

استخرهای سرپوشیده در زمستان قابل استفاده هستند و برای شناگران مصمم که در تمام طول سال نیاز به تمرین دارند مناسب است. اصلی ترین نقطه ضعف استخرهای سرپوشیده این است که به دلیل کار ساختمانی اضافی که برای تکمیل کردن ساختار آن لازم است، آن ها معمولا گران تر هستند. اگر قصد ساخت استخر سرپوشیده جدیدی برای خانه یا باغ خود هستید، باید هزینه زیادی را در نظر بگیرید. درست است که استخرهای سرپوشیده قابل استفاده در تمام طول سال می باشند و حریم خصوصی بیشتری را برای کاربران فراهم می کنند، اما شناگران دیگر نمی توانند هنگام آفتابی بودن هوا از شنا کردن در فضای آزاد لذت ببرند.

 

استخرهای روباز یا سرپوشیده

 

یک راه سریع و آسان برای محافظت از استخر شنا در فضای باز در برابر آب و هوای نامساعد، نصب حصار و محافظ سرپوشیده استخری است. این محافظ های استخری معمولا از شیشه یا مواد پلی کربنات با قاب آلومینیومی ساخته می شوند. اگر فرض کنید که استخر شما گرم شود، پس از محصور شدن در این محفظه های محکم، گرمای آب حفظ می شود و شما می توانید در روزهای سرد نیز شنا کنید. با این حال، فراموش نکنید که بهتر است همچنان از یک روکش استخری برای محافظت از سطح آب استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

مزایا و معایب انواع جارو های استخری

شاید یکی از دغدغه های شما به عنوان کاربر استخری این باشد که از میان انواع مختلف جاروهای استخری، کدام مدل برای شما و نیاز های استخرتان مناسب تر است. استخر های شنا می توانند بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز باشند، به خصوص در فصل گرم تابستان اما باید بدانید که تمیز کردن و نگهداری از آن ها نقش بسزایی در تضمین سلامت و کیفیت آب دارد. جارو های استخری در طیف وسیعی از مدل ها در دسترس هستند، بنابراین با کسب کمی آگاهی، شما مطمئناً می توانید واحدی مناسب با بودجه و نیازهای خود انتخاب کنید. برای خرید و مشاهده انواع جارو استخر به صفحه جارو استخر مراجعه بفرمایید یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با ما در تماس باشید .

انواع جارو استخری :
به طور کلی، انواع جارو های استخری به دو گروه دستی و اتومات تقسیم می شوند :

جارو های استخری دستی: جارو های استخری دستی شامل سری برس و وکیوم و قطب تلسکوپی می باشند که به وسیله اسکیمر و پمپ استخر شما کار می کنند. این جارو ها به شما کمک می کنند تا به عمق و دیواره های استخر خود دسترسی کامل داشته باشید. از سوی دیگر، جارو های استخری اتومات در دو نوع ساکشنی و رباتیک وجود دارند. این واحد ها بسته به نوع تنظیمی که کاربر برای آن ها انجام می دهد به صورت خودکار به تمیز کردن استخر شنا می پردازند.

استفاده از جارو های استخری دستی دسترسی به بخش های دشوار استخر مانند گوشه ها و کف را ممکن می سازد. این جارو ها دارای دسته قابل تنظیم می باشند و طول آن ها می تواند متناسب با نیاز کاربر تنظیم گردد. این جارو ها معمولا همیشه در دسترس هستند و در مواقعی که شما تنها نیاز به تمیز کردن سطح آب استخر خود دارید بسیار کارآمد خواهند بود. برخی از جارو های استخری علاوه بر قابلیت کوتاه و بلند شدن، دارای زاویه قابل تنظیم آزادانه نیز هستند. این ویژگی امکان کار در گوشه و کنار و دسترسی به هر منطقه ای را فراهم می سازد.

 

مزایای جارو های استخری دستی :
- خرید و راه اندازی آن ها مقرون به صرفه است

- این تجهیزات امکان دسترسی به نقاط دشوار استخر را فراهم می کنند

- فضای زیادی را اشغال نمی کنند و می توانند همیشه در دسترس باشند

- جارو های دستی به همراه اتصالات مختلف سری توری و وکیوم ارائه می شوند و می توانند کاربرد های مختلفی داشته باشند

 

معایب جارو های استخری دستی:
- استفاده از آن ها وابسته به کاربر است

- تمیز کردن استخر می تواند برای ساعت ها زمان بر باشد

- ممکن است در صورت استفاده زیاد به تعمیر و یا جایگزینی نیاز پیدا کنند

مزایا و معایب انواع جارو های استخری

جارو های استخری رباتیک: این واحد های تمیزکننده با سیستم مخصوص خود کار می کنند. آن ها دارای موتور، فیلتر تصفیه کننده و سبد پالایش کننده مستقل به همراه صفحه برس یکپارچه هستند که به شما امکان می دهد تمامی بخش های استخر شنا را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید. انواع جارو های رباتیک استخری برای استخر های توکار و سطحی طراحی شده اند. جارو های رباتیک به صورت هوشمند، شکل و اندازه استخر شما را ارززیابی می کنند و سپس بهترین مسیر را برای تمیز کردن استخر انتخاب می کنند. برخی از مدل های پیشرفته تر این جارو ها در محدوده قیمت بالاتری وجود دارند اما می توانند با استفاده از یک دستگاه کنترل کننده از راه دور کنترل و برنامه ریزی شود.

نحوه استفاده از این ربات های تمیز کننده استخری بسیار آسان است. شما می توانید به سادگی و با دنبال کردن راهنمای نصب تولید کننده خود، واحد خود را به درستی متصل کنید. مدل هایی وجود دارند که می توانند از پله ها، دیواره ها و خطوط آب استخر شما عبور کنند. حتی لازم نیست نگران سیستم فیلتراسیون آن باشید چرا که این سیستم به طور مستقل و جداگانه کار می کند. جارو های استخرس رباتیک پمپ هایی را در کناره های خود دارد که آب را به داخل فیلتر می کشد، قبل از اینکه آن را دوباره به داخل استخر شما برگرداند. بدین ترتیب، آلاینده ها و ضایعات موجود از آب گرفته شده و درون کیسه یا سبد پالایش کننده این سیستم انباشته می شود. پس از تمیز کردن، شما می توانید کیسه یا سبد فیلتر دستگاه را خالی کرده و شست و شو دهید.

 

مزایا جارو های رباتیک استخری :
- این واحد ها بهینه و کارآمد هستند

- استفاده از آن ها آسان و بی درد سر است

- حرکت آن ها در استخر گردش آب را افزایش می دهد

- آن ها بقایای کوچک و بزرگ را به طور موثر تمیز می کنند

- آن ها می توانند دیواره ها، پله ها، کف و خطوط آبی استخر را تمیز کنند

 

معایب جارو های رباتیک استخری:
- این واحد ها ممکن است در مقایسه با دیگر انواع جارو های استخری هزینه خرید و راه اندازی بالایی داشته باشند

- ممکن است با گذر زمان، واحد شما به تعمیر و جایگزینی قطعات نیاز داشته باشد

- فیلتر آن ها به تمیز کردن و شست و شو مداوم نیاز دارند

- حرکت ربات به انرژی برق متکی است

مزایا و معایب انواع جارو های استخری

جارو های استخری ساکشنی: جارو های استخری ساکشنی اقتصادی ترین نوع واحد های پاک کننده اتومات هستند که می توانند برای اکثر استخر های سطحی و توکار مناسب باشند. این واحد ها می توانند انواع آلاینده ها و ضایعات مانند جلبک های آبی و دیگر باکتری ها را از آب بگیرند. برای راه اندازی یک جارو استخری ساکشنی، شما باید آن را به یک خط مکش اختصاصی نزدیک به استخر خود متصل کنید. این واحد ها در زیر آب از نیروی تولید شده توسط مکش برای حرکت در اطراف استخر شما استفاده می کند و در عین حال سطح استخر شما را نیز شستشو می دهد. این نوع از جارو های پاک کننده استخری در از بین بردن رسوبات به خوبی کار می کنند.

امروزه طیف گسترده ای از انواع مدل های جارو های ساکشنی استخری در بازار عرضه می شود که شما می توانید بسته به نیاز و کاربرد خود آن ها را انتخاب کنید. بسته به برند و یا مدلی که خریداری می کنید، ممکن است شلنگ آن متفاوت باشد. مهمترین موردی که شما به عنوان کاربر استخری باید به ان توجه داشته باشید، جریان داشتن مناسب آب است تا اطمینان حاصل شود که جارو ساکشنی شما به طور موثر و دقیق کار می کند.

پس از نصب، جارو استخری ساکشنی شما به طور منظم در اطراف و کف استخر شما حرکت می کند و هر گونن ضایعاتی را که در راه خود قرار داشته باشد می مکد. این جریان توسط جریان آب هدایت می شود. بدین ترتیب، تمامی آلودگی های کوچک و بزرگ در سبد اسکیمر ذخیره می شوند.

 

مزایای جارو های ساکشنی استخری:
- تعمیر و نگهداری آن ها آسان است و ساختارشان از قطعات متحرک کمتری برخوردار است

- ضایعات و بقایای کوچک و بزرگ به طور موثر آب استخر گرفته می شوند

- این واحد ها توانایی بالا رفتن از دیواره های استخر را دارند

- آن ها نسبتا مقرون به صرفه هستند

 

معایب جارو های ساکشنی استخری:
- کارکرد آن ها به انرژی برق متکی است

- آن ها به پله ها و گوشه های استخر دسترسی ندارند

- فیلتر استخر شما ممکن است دچار فرسودگی و تحمل فشار زیاد شود‌

- کاربر باید سبد اسکیمر را مرتباً خالی کند، در غیر این صورت سرعت جریان آب کاهش یافته و فشار پمپ بیشتر می شود

 

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

آبنما خانگی به طور معمول توسط افرادی که برای دکور خانه شان ارزش زیادی قائل هستند بکار گرفته می شود چرا که وجود این آبنما ها به فضای خانه آرامش خاصی می بخشد و احساس طبیعت را به همراه می آورد. با این حال، اکثریت افرادی که از آبنما های مختلف برای خانه شان استفاده می کنند هیچ اطلاعی در مورد فواید آن ها بر سلامتی انسان که معمولا بعد از اعمال این فواره‌های آبی داخلی به دست می‌آید، ندارند. بنابراین، بهتر است که مزایای آبنما خانگی بر جسم و روح خود را بشناسید تا بتوانید مناسب تر از آن ها استفاده کنید.

۱. احساس آرامش مهم ترین مزیت آبنما خانگی
پس از سپری کردن یک روز کاری شلوغ و پر مشغله در، خانم ها و آقایان شاغلی که به سمت خانه شان باز میگردند دوست دارند که احساس آرامش بخشی از آب جاری را تجربه کنند چرا که تمام خستگی های طول روز را از شما میگیرد و احساس راحت و پسندیده ای به شما می دهد. بنابراین، احساس آرامش را این بار با یک فنجان قهوه در کنار صدای آرامش‌ بخش جریان آب، از طریق آبنما خانگی کوچک خود تجربه کنید.

۲. الهام گرفتن از محیط‌زیست
اکثریت شما باید نسبت به نحوه ی داشتن محیطی تمیز و پاک در اطراف خود آگاهی داشته باشید چرا که با روش‌های ممکن به ما کمک می‌کند انرژی مثبت را دوباره بدست آوریم، همان انرژی ای که در عین تجربه مشکلات دشوار کار و بازرگانی از دست می دهیم و یا در بدن ما به درد تبدیل می شود. بدون شک، داشتن یک محیط آرام در خانه به ما کمک می‌کند انرژی را که از دست می‌دهیم دوباره بدست آوریم. چطور؟ این کار بسیار آسان است. بکارگیری آبنما خانگی واقع در اتاق نشیمن، اتاق تخت و یا نزدیک به میز غذا خوری شما یون‌های منفی را جذب می‌کند، و در عوض فضایی را ایجاد می کند که برای بازیابی تمام انرژی های مثبت از دست رفته و یا حتی فراموش شده ضروری است.

۳. کاهش استرس
امروزه افراد مبتلا به بیماری هایی همچون سردرد های مزمن، پایین بودن فشار خون، دیابت و هر نوع مسائل بهداشتی دیگر هستند که حتی ممکن است با سن آن ها سازگاری چندانی نداشته باشند. چرا؟ دلیل آن این است که محیط رقابتی که شما را تبدیل به یک کارمند مولد کارآمد در سال می‌کند پر از استرس شغلی برای شماست که شما در طول دوران طلایی خود تجربه می‌کنید. شما می‌توانید یک آبنما خانگی را در محل زندگی خود داشته باشید که در هنگام تفکر در مورد آن صدای آرامش‌بخش، تمام استرس را در عرض چند ثانیه دور خواهید کرد و دوباره آن شخصیت مثبت را به دست خواهید آورد.

۴. داشتن محیطی مرطوب
آبنما خانگی بسیار مناسب افرادی است که از رطوبت و گرمای طبیعت لذت می برند. به خاطر داشته باشید که خشکی و گرمی اتاق های خانه تان معمولا منجر به آلرژی، بیماری‌های پوستی و دیگر مساعل آزار دهنده می شود. با این حال، داشتن یک جریان آب طبیعی مستمر در جاهای مختلف خانه مانند اتاق نشیمن و یا اتاق خواب به راحتی می تواند این علائم را کاهش دهد. یک آبنما خانگی همانند دستگاه بخار کار می‌کند، هوا را بهبود می‌بخشد و باعث بهبود کیفیت هوا می‌شود که وقتی تنفس می‌کنید به تصفیه خون و رگ‌های خونی شما کمک می‌کند و شما را از هر نوع بیماری‌های آلرژیک مضر و لاعلاج دور نگه می‌دارد. تا زمانی که در محیطی پاک و تزکیه شده باشید، به دلیل افکار مثبت تولید شده در ذهن، هر زمان که هر نوع هرج و مرج مربوط به زندگی را تجربه می‌کنید، روحیه شما تازه خواهد شد.

فراموش نکنید که این مزایای بررسی شده را با همکاران ودوستان خود به اشتراک بگذارید!

جنس آبنماهای خانگی
آبنماها از مواد مصنوعی و طبیعی مختلفی ساخته شده‌اند. هر کدام یک ظاهر منحصر به فرد ارائه می‌کنند و بسیاری از آبنما ها بیش از یک نوع ماده را در ساختار خود دارند.

آبنماهای سنگی و لوحی ممکن است سنگین باشند، اما بسیار سخت و با دوام هستند و در مقابل جریان ثابت آب مقاومت نشان می دهند بدون این که علائم فرسایش را نشان دهند.

فلزات، از قبیل مس یا برنج، به مرور زمان ثابت شده و بهبود می یابند. مواد مصنوعی ای مانند آکریلیک ظاهری مشابه با مواد طبیعی مثل سنگ یا فلز دارند اما طول عمر کمتری دارند و به دلیل وزن سبکشان راحت تر حرکت داده می شوند. آن‌ها اغلب مقرون‌به‌صرفه هستند.

 

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()