نوشته شده توسط : estakhrbama

مزایا آبنما

یکی از بهترین روش ها برای بهبود زیبایی فضای بیرونی ملک مانند حیاط خانه یا باغ شخصی نصب یک آبنما است. آبنماها به سبک های مختلفی ارائه می شوند و شما می توانید به راحتی محصولی را که مکمل دکوراسیون فضای باز شما باشد برگزینید. به گفته بیشتر کاربران، ظاهر زیبای آنها تنها یکی از مزایایی است که توسط آن ها ارائه می شود.

۱. صدای آرامش بخش آب

دنیای امروزی بسیار استرس زا و پر تنش است. افراد این روزها عموما با مشکلات بسیاری در زمینه کار و کسب درآمد دست و پنجه نرم می کنند. صدای آب روان می تواند مقابله با تمام این استرس ها را بسیار راحت تر سازد. نشستن در کنار آبنما می تواند به طرز باورنکردنی آرامش بخش و دلپذیر باشد. شما می توانید در زمان های استراحت طول روز خود، در کنار آبنما خود آرام بنشینید و به صدای آب گوش دهید. این وقفه ها اتلاف وقت نیست، بلکه فرصتی برای شماست که ذهن خود را آزاد کرده و دوباره تمرکز خود را بازیابید تا بازدهی بیشتری داشته باشید.

افراد به طور طبیعی جذب صدای روان آب می شوند. در حقیقت، ممکن است متوجه شوید که مردم همواره به سمت طبیعت و یا مناطقی که در آنجا چشمه های آب وجود دارد جذب می شوند. آبنما ها به قدری آرامش بخش هستند که حتی می توانید آنها را در بسیاری از مکان های مقدس و تفریحی پیدا کنید. وجود صدای آب روان در پس زمینه فعالیت های کاری روزانه شما می تواند تفاوت بسیاری در فضای حیاط یا باغ شما ایجاد کند. حتی می توانید با نصب یک آبنمای داخلی در خانه خود، این جلوه آرامش بخش را برای دیگر اعضای خانواده خود فراهم کنید.

مزایا آبنما

۲. رطوبت رسانی موثر

اگر در منطقه ای با آب و هوای خشک زندگی می کنید، داشتن یک چشمه آب می تواند نیاز به یک دستگاه رطوبت ساز را از بین ببرد. آب به طور طبیعی هوا را مرطوب می سازد و به ایجاد یک محیط زندگی راحت تر کمک می کند. حفظ سطح رطوبت ایده آل هوا می تواند به کاهش مشکلاتی از قبیل آلرژی ناشی از گرد و غبار کمک کند. اگرچه دستگاه های رطوبت ساز تولید شده تجاری امروزه در بسیاری از مناطق استفاده می شوند، اما یک آبنما فواید بسیاری دارد. فراموش نکنید که آب داخل دستکاه های رطوبت ساز می تواند باعث رشد کپک، قارچ یا باکتری شود. استفاده از یک آبنما داخلی برای مرطوب سازی هوا می تواند خطر وجود این مشکلات را به حداقل برساند. همچنین بهبود سطح رطوبت می تواند به نفع گیاهانی باشد که در خانه خود نگهداری می کنید. با حداقل رساندن گرد و غبار، برگ گیاهان قادر به پردازش نور بهتری خواهند بود. این امر می تواند از اهمیت ویژه ای در داخل خانه و همچنین حیاط های محصور شده و یا سایر فضاهای بیرونی که کمتر در معرض نور طبیعی خورشید قرار دارند، محسوب شود.

بهترین آبنما ها برای افزایش سطح رطوبت، نمونه هایی هستند که آب زیادی در مخزن آنها جریان دارد. آبنماهایی هایی که در آن ها جریان آب حرکت زیادی دارد همچنین برای کاهش صداهای آلوده کننده محیطی ایده آل می باشد.

 

۳. جذب یون های منفی

به حرکت افتادن آب می تواند سبب آزاد شدن یوندهای منفی در هوا شود. این یون ها مزایای بسیاری را فراهم می کنند.جالب است بدانید که آن ها به عنوان یک تصفیه کننده طبیعی هوا کار می کنند و به از بین بردن انواع آلاینده های مختلف موجود در هوا کمک می کنند. یون های منفی همچنین می توانند به بهبود خلق و خو و رفتار شما کمک کنند. مطالعات نشان داده است که اثرات یونیزاسیون آب روان می تواند سطح سروتونین را در بدن و مغز افزایش دهد. این هورمون نقش اساسی در تنظیم خلق و خوی شما دارد. در حقیقت، افرادی که کمبود سروتونین دارند بسیار بیشتر از کسانی که سطح کافی دارند افسرده می شوند. اضافه کردن یک آبنما به حیاط، خانه یا محل کار شما می تواند با انتشار بیشتر یون های منفی در هوا به روحیه شما تأثیر مثبت بگذارد.

هنگام انتخاب آبنما خود، بهتر است به دنبال آبنمایی بگردید که به راحتی با دکوراسون و نمای فضای مربوطه هم خوانی داشته باشد. از آبنماهای دیواری گرفته تا مدل های رومیزی یا آبنما های پایه دار ایستاده، آن ها در سبک های مختلفی در بازار موجود است.

 

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

عمق استخر خانگی

هنگام ساخت استخر های خانگی، عوامل متعددی وجود دارند که عمق استخر شنا را تعیین می کنند. این عوامل تا حد زیادی به سلیقه کاربر بستگی دارند و باید متناسب با هدف و نوع استفاده کاربر انتخاب گردند چرا که عمق استخر شنا تمامی روند طراحی را تحت تأثیر قرار می دهد. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر عمق استخر های خانگی می پردازیم.

امروزه استخرهای شنا در سر تا سر دنیا به عنوان یک سرمایه گذاری هوشمندانه توسط صاحبان املاک در نظر گرفته می شوند چرا که آن ها علاوه بر فراهم کردن امکانات تفریحی و ورزشی، بر ارزش ملک مورد نظر می افزایند. استخرهای شنا خانگی از سطوح و اشکال مختلف ساخته شده اند اما مهم ترین مسئله که روند ساخت استخر را به کل تحت تاثیر قرار می دهد، عمق مخزن استخر است. شنا کردن و شیرجه زدن در استخر کم عمق ممکن است به کاربر آسیب وارد کند. همچنی یک استخر عمیق نیز می تواند منجر به غرق شدن شناگران و کاربران کم سن و سال تر مانند کودکان شود.

هدف کاربر و نوع استفاده از استخر

استخر های شنا می توانند بسته به اهداف مختلفی ساخته شوند، برخی از کاربران به دنبال انجام ورزش های آبی روزانه می باشند در حالی که گروهی دیگر تنها برای کسب آرامش و یا تفریح در کنار اعضای دوستان و خانواده به آب می روند. به طور کلی، استخرهای تفریحی خانگی باید حداقل دارای عمق 3 فوت و حداکثر عمق 4 تا 5 فوت را داشته باشند تا هم برای کودکان و هم بزرگسالان مناسب باشند‌. همچنین، افرادی که برای اهداف ورزشی به دنبال ساخت استخر می باشند باید استخری به طول و عمق 25 فوت و 5 فوت را در نظر بگیرند.

ایمنی کودکان

اگر به دنبال ساخت یک استخر خانگی هستید، باید احتمال شنا کردن کودکان را نیز در نظر بگیرید. از این رو، استخری که مناسب شنا کردن کودکان باشد باید حداقل 2 فوت عمق داشته باشد. عمق 3 فوت و یا بیشتر برای کودکان بزرگ تر مناسب خواهد بود.

برای کودکان، دکینگ و یا عرشه استخر برای راه رفتن نباید زیاد باشد. در برخی موارد، کاربران ترجیح می دهند استخرهای جداگانه ای برای کودکانشان در نظر بگیرند اما اگر کودکان شما به دنبال یادگیری مهارت شنا و انجام فعالیت های ورزشی آبی می باشند بهتر است در کنار شما شنا کنند. برای مبتدیان، 2 فوت عمق توصیه شده است. با گذشت زمان و رشد کودک، استخر شما نیاز به عمق 3 فوت خواهد داشت. بنابراین بسیار حائز اهمیت است که عمق استخر خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

 

فعالیت های مختلف ورزش آبی

برای شنا کردن روزمره، استخر باید به اندازه کافی عمیق باشد تا کاربر امکان حرکت آزاد را داشته باشد. تمامی افراد خانواده باید به راحتی بتوانند در استخر شنا کنند. برای شناگران پیشرفته، طول استخر باید از عمق آن بزرگ تر باشد. در چنین حالتی، عمق 3.5 فوت متناسب است.

برای فعالیت های ورزشی دیگر مانند بسکتبال و والیبال آبی، عمق استخر باید به کاربران اجازه دهد تا به راحتی بایستند، شنا و بازی کنند. عمق استخر باید یکنواخت باشد تا کاربر مجبور نشود برای شنا در قسمت خاصی از استخر انرژی بیشتری صرف کند‌. عمق ایده آل و توصیه شده برای چنین استخر هایی باید بین 3.5 و 4 فوت باشد.

اگر قصد شیرجه زدن در استخر را دارید، عمق استخر شما باید 4 فوت یا حتی بیشتر باشد. شیرجه زدن باید به صورتی انجام گیرد که آسیبی به کاربر وارد نشود. استخر باید به اندازه کافی عمیق باشد تا کودکان و بزرگسالان بتوانند به راحتی در آب شیرجه بزنند‌.

استخر های دارای بخش عمیق و کم عمق

طبیعتا نوع، طرح و شکل استخر شما بر میزان هزینه ساخت و نگهداری آن تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، یک استخر عمیق تر برای شنا و شیرجه زدن ایده آل است و در عین حال، به آب بیشتری برای تمیز کردن و پر شدن نیاز دارد. همچنین هزینه نگهداری و سایر هزینه های استخر نیز افزایش می یابد. به همین دلیلی، بسیاری از افراد استخرهایی با عمق زیاد و کم را ترجیح می دهند. هرچه اختلاف عمق استخر در قسمت عمیق و کم عمق بیشتر باشد، شیب استخر بیشتر می شود. استخرهای عمیق تر برای تصفیه آب و عمل گرمایش به مواد شیمیایی بیشتری نیاز دارند.

استخر هایی که دارای بخش های عمیق و کم عمق می باشند به شما امکان می دهد تا فعالیت های متنوعی داشته باشید. بخش کم عمق یک استخر می تواند 3.5 فوت در نظر گرفته شود و بخش عمیق حداکثر 5 فوت را خواهد داشت. شیرجه زدن در قسمت عمیق استخر به کاربر این اطمینان را می دهد که خطری او را تهدید نمی‌کند. همچنین، برای شنا روزمره و عادی، کاربر می تواند به راحتی از بخش کم عمق استخر خانگی خود استفاده کند.

 

 

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

پس از ورزش و یا سپری کردن یک روز استرس زا در محل کار، گرمای آرامش ‌بخش یک سونا خشک مس تواند بهترین گزینه برای شما باشد. گرمای سونا خشک باعث می‌ شود بدن عرق بریزد و برای بسیاری از مردم آرامش عمیقی ایجاد می کند. در حالی که نتایج ضد و نقیضی در مورد تاثیر پزشکی عرق کردن سموم در یک سونا خشک وجود دارد، هیچ شکی وجود ندارد که استحمام با سونا خشک می‌ تواند یکی از سریع‌ ترین راه‌ ها برای تسکین دادن به درد ها و گرفتگی های بدن باشد. چند احتیاط و آماده‌ سازی دقیق، اگر لحاظ شوند، باعث می شوند که شما و اعضای خانواده تان لحاظ لذت بخش ترس را در هنگام حمام گرفتن در سونای خشک تجربه کنید:

سونا خشک
قبل از ورود به سونا خشک یک لیوان آب بنوشید. با افزایش دمای سونا تا ۱۸۵ درجه فارنهایت، بدن شما به رطوبت اضافی نیاز خواهد داشت. یک بطری آب باخود به سونا خشک ببرید تا شرایط بدنتان را مطلوب نگه دارید.

تمیز به داخل سونا بروید. قبل از ورود به سونا نیز در صورت نیاز، هر گونه آلودگی روزمره را از روی پوست خود پاک کنید. بسته به این که آیا شما در یک سونای عمومی یا خصوصی هستید، می ‌توانید انتخاب کنید که لباس بپوشید و یا برهنه در سونا حمام کنید. پس بهتر است لباس مورد نیازتان را نیز لحاظ کنید.

دو حوله تمیز و بزرگ با خود به سونا خشک ببرید و به یاد داشته باشید که در را پشت سر خود ببندید.

یکی از حوله های تمیز را روی نیمکت سونا بگذارید. شما می ‌توانید روی حوله بنشینید و یا روی نیمکت دراز بکشید تا کاملا در آرامش باشید. از حوله دیگری که باخود آورده بودید استفاده کنید تا عرق را از پیشانی و یا از هر جایی روی بدنتان که نیاز به توجه دارد، پاک کنید.

نفس عمیق و آرامی بکشید، و از حمام خود به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه لذت ببرید. به یاد داشته باشید که اگر احساس خشکی می ‌کنید، آب بنوشید و از ماندن در سونا برای زمان بیش از حد طولانی و گرم کردن بافت ‌ها خودداری کنید.

سونا را رها ترک کنید و با آب ولرم خود را بشویید تا عرق اضافی باقی مانده را پاک کنید و بدن خود را به آرامی خنک کنید. سپس یک یا دو لیوان آب بنوشید تا آب از دست رفته بدن خود را مجددا تامین کنید.

 

نکته: همیشه حوله و آب دم دست داشته باشید.

اگر پاهایتان نسبت به گرما حساس هستند، یک جفت صندل به پا کنید تا از آن ‌ها محافظت کنید.

 

اگر شرایط پزشکی ای دارید که می ‌تواند در گرما مانند شرایط قلبی شما را تحت‌ تاثیر قرار دهد، با پزشک خود مشورت کنید.

 

آب بدن خود را تنظیم نگه دارید و مراقب ضربان قلب خود باشید. اگر احساس سرگیجه کردید و یا بیش از حد گرم شدید، فورا سونا را ترک کنید.

 

مصرف بیش از حد الکل و یا مصرف دارو های تجویزی، ممکن است بدن شما را از تولید عرق منع کند که می ‌تواند منجر به افزایش بیش از حد دمای بدن شما شود. از مصرف مقادیر زیاد الکل خوداری کنید و با پزشک خود در مورد داروهایی که ممکن است قبل از اینکه تصمیم بگیرید وقت خود را صرف یک سونا خشک کنید، چک کنید.

 

حمام سونا خشک می ‌تواند برای افرادی که از بیماری ‌های مزمن خاص رنج می‌ برند و همچنین افراد مبتلا به شرایط فیزیکی ضعیف مانند افراد چاق، خطرناک باشد. بیماری‌ های مزمن و شرایطی مانند چاقی می‌ تواند باعث شود بدن در شرایط سختی قرار گیرد تا دمای داخلی آن تنظیم شود و باعث شود که بدن به شدت داغ گردیده و منجر به افزایش خطرناکی در دمای درونی شود. اگر از یک بیماری مزمن رنج می‌ برید و یا در وضعیت جسمانی ضعیفی قرار دارید، پیش از استفاده از یک سونا خشک با پزشک مشورت کنید. افرادی که سابقه فشار خون بالا و یا بیماری ‌های قلبی دارند نیز باید قبل از ورود به سونا محتاطانه عمل کنند چون دمای بالا می‌ تواند باعث افزایش ضربان قلب این افراد گردد.

 

برای مدت طولانی در سونا خشک نمانید. بودن در گرمای بیش از حد می‌ تواند باعث افزایش دمای بدن شما شود تا به سطوح غیر ایمن افزایش پیدا کند، بنابراین حمام خود را به ۱۵ یا ۲۰ دقیقه محدود کنید. اگر احساس تهوع، گیجی و یا ناراحتی کردید، سونا خشک را ترک کنید. اینها ممکن است نشانه‌ هایی باشند که بدن شما بیش از حد داغ می ‌شود و آب از دست می ‌رود و یا خسته می‌ شود. اگر مریض و ناخوش بودید، حمام نگیرید. در انتها، پس از ترک کردن سونا بدنتان را خنک کنید و از رفتن به هوای سرد بلافاصله اجتناب کنید، چون تغییرات سریع در دما می‌ تواند برای بدن شما مضر باشد.

مطالب مرتبط :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

مزایای فیلتر شنی استخر چیست؟

سیستم تصفیه آب استخر بخش جدایی ناپذیر از سیستم استخر های شنا می باشند. برای بسیاری از کاربران، انتخاب و برگزیدن یک سیستم تصفیه مناسب دشوار و پیچیده است چرا که آن ها اطلاعات کافی از انواع فیلتر های تصفیه و ویژگی های هر یک ندارند‌. انتخاب فیلتر تصفیه مناسب می تواند کیفیت و سلامت آب استخر شما را تضمین کند‌. فیلتر های شنی به طور مداوم کیفیت و قابلیت اطمینان خود را طی چندین سال گذشته ثابت کرده اند و در صورت نگهداری و رسیدگی مورد نیاز، می توانند از دوام فوق العاده ای نیز برخوردار باشند.برای خرید و مشاهده قیمت فیلتر شنی استخر به صفحه فبلتر شنی مراجعه کنید .

کارآیی و عملکرد بهینه :

فیلترهای شنی استخری یک سیستم تصفیه با کیفیت بالا می باشند. برخلاف سایر سیستم های تصفیه، این نوع فیلترها هم ذرات بزرگ و هم ذرات کوچک را جذب می کنند. ذرات بزرگ شامل بقایا و ضایعاتی مانند مو، حشرات و برگ ها هستند. اکثر فیلترها این بقایای بزرگ را به خوبی می گیرند. اما باید بدانید که آلاینده های واقعی استخر های شنا، ذرات ریزتر هستند که کیفیت آب و ختی در بیشتر موارد شیمی و سلامت آب را نیز تحت تاثیر قرار می دهند. آلاینده ها و میکروارگانیسم های این گروه می تواند شامل جلبک ها و فسفات ها باشد. فیلترهای شنی قادرند این آلاینده های نامرئی را از استخر شما پاک کنند‌.

با این حال باید بدانید که کارکرد فیلتر شنی شما مستقیماً به وجود و سلامت پمپ استخری بستگی دارد. پمپ استخر آب را به سمت فیلتر شنی هدایت می کند. آب استخر به سکیمر وارد شده و از طریق آن به فیلتر منتقل می شود. جالب است بدانید که سیستم های اسکیمر عموما دارای یک سبد پالایش کننده می باشد که برای آب استخر شما یه عنوان یک پیش فیلتر عمل می کند. این امر می تواند اولین بقایای بزرگ مانند شاخه و برگ های درختان را بگیرد‌. همین ویژگی اهمیت بسیاری در افزایش ماندگاری و دوام فیلتر شنی استخر شما دارد و تا حد بسیاری از فشار عملیاتی آن می کاهد.

هنگامی که آب به فیلتر شنی می رسد، در امتداد بستر فیلتر، از قسمت بالا تا پایین مخزن حرکت می کند. بستر فیلتر های شنی همان طور که از نامشان پیداست از شن و سیلیس مخصوص پر می شوند. آب استخر در قسمت بالای شن و سیلیس قرار می گیرد و از طریق آن به لایه های پایین تر نفوذ می کند. ذرات خاک و غبار ضمن حرکت آب در میان ذرات بستر شنی به دام می افتند و آب صاف و تمیز از فیلتر استخر خارج می شود. سپس آب به مخزن استخر هدایت می شود. در صورت وجود سیستم گرمایش مانند هیتر استخری، آب ابتدا از این مسیر عبور می کند و سپس با حرارتی بیشتر و مناسب تر به استخر باز می گردد.

انتخاب فیلتر شنی مناسب به حجم استخر شما بستگی دارد. شما باید این حجم را در برابر سرعت جریان فیلتر شنی خود و بسته به قدرت پمپ آب بررسی کنید. به عنوان مثال، برای یک استخر مسکونی، باید فیلتری را انتخاب کنید که بتواند ظرف 6 ساعت تمام آب استخر شما را فیلتر کند.

مزایای فیلتر شنی استخر چیست؟

شیر شش پورت :

از دیگر مزایای فیلتر های شنی می توان به شیر شش پورت با تنظیمات مختلف اشاره کرد:

1. حالت فیلتر: این قابلیت فیلتر های شنی همان حالتی است است که فیلتر شما در 99٪ زمان ها انجام می دهد، که سبب تصفیه آب استخر می شود

2. حالت تخلیه: در این حالت، آب با عبور از بستر شنی، مستقیماً از فیلتر خارج می شود. این قابلیت تنها در مواردی استفاده می شود که استخر بسیار کثیف باشد و پاک سازی کامل استخر لازم باشد.

3. حالت بک واش: این ویژگی یک چرخه تمیز کردن کوتاه مدت بستر شنی، به منظور بهبود عملکرد فیلتراسیون است. توصیه می شود تا فرآیند بک واش را دست کم هفته ای یک بار انجام دهید. در این فرآین، آب به صورت معکوس، یعنی از پایین به بالا وارد فیلتر می شود و آلودگی ها را خارج می کند.

4. حالت شستشو: این قابلیت مستقیماً باید پس از فرآیند بک واش استفاده شود. در حالی که آب به سیستم فاضلاب تخلیه می شود، به مدت 30 ثانیه اجازه دهید آب از بالا به پایین فیلتر عبور کند. این کار به شما این اطمینان را می دهد که بستر شنی در بهترین حالت خود قرار دارد و هرگونه ذرات گرد و غبار احتمالی باقی مانده خارج می شود.

5. حالت گردش: آب از پمپ مستقیماً به استخر شنا باز می گردد، بدون اینکه از فیلتر تصفیه شنی عبور کند. این بدان معنی است که آب فیلتر نمی شود.

6. حالت بسته: همه پورت ها بسته هستند. اطمینان حاصل کنید که پمپ آب استخر خاموش باشد چرا که در غیر این صورت فشار به سرعت افزایش می یابد. این قابلیت به طور کلی هنگام سرویس کردن پمپ استفاده می شود. به این ترتیب، هیچ آبی نمی تواند از فیلتر شنی به پمپ برگردد.

نگهداری اندک :

فیلترهای استخر شنا به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارد. شما باید هر هفته با انجام فرآیند بک واش به مدت 5 دقیقه فیلتر خود را تمیز کنید. این کار به بهبود عملکرد فیلتر کمک می کند. نگران تعویض بستر شنی فیلتر خود نباشید. فیلتر های شنی عموما با ضمانت بالا طراحی و ساخت می شوند و هر ۵ تا ۷ سال یکبار به تعویض شن و سیلیس نیاز پیدا خواهندکرد. این امر در حفظ سازگاری فیلتر شما بسیار مهم است.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

گریل استخر چدنی چیست؟ به گریتینگ های نرده ای که به عنوان پوشش کانال دور استخر استفاده می شوند گریل استخری گفته می شود. گریل استخر چدنی می توانند در دور استخر ، جکوزی ، زیر دوش ها ، سرویسهای بهداشتی ، بام ، تراس ، روف گاردن و … کاربرد داشته باشند. جنس این گریل ها در انواع مختلف می توانند با یا بدون کانال پیش ساخته به کار برده شوند. برخی از مدلها قابلیت انحنا را نیز دارا می باشند و برای استخرهای دارای قوس امکان استفاده می باشند. گریل استخر چدنی راه حلی بادوام برای مشکلات زهکشی شما هستند. طیف وسیعی از گریل استخر چدنی وجود دارد که می توانید استفاده کنید. در محل هایی مانند رمپ پارکینگ سوله کارخانجات موتور خانه ها و فضاهای تاسیساتی ، آشپزخانه های صنعتی و خیابان های شهری از کانال های پیش ساخته با درپوش های متنوع (پی وی سی ، چدن ، گالوانیزه ، استیل) بر حسب مقاومت شیمیایی و فشار و مقاومت وزنی مورد نیاز استفاده می شود. گریل استخر چدنی

گریل استخر چدنی
شرکت استخر باما با تجربه ۷ ساله خود در ساخت و راه اندازی استخر ، سونا و جکوزی در شهرهای کرج، تهران، ساوجبلاغ، دماوند، محمدشهر، آبعلی، هشتگرد، رودهن، سهیلیه، پردیس، کردان، جاجرود، آبسرد، طالقان، مهرشهر، فشم، چالوس، ملارد، میگون، فرمانیه، نیاوران، ونک، سعادت آباد، لواسان، مشکین دشت، شهریار، گوهردشت، فردیس، جهانشهر، عظیمیه، اندیشه، شهرک غرب، شمیران، تجریش، فیروزکوه، گچسر، رودسر، مرزن آباد، صادقیه، اکباتان، کلاردشت، سیاه بیشه، نمک آبرود، کلارآباد، جردن، صادقیه، عباس آباد، رشت، فومن، لویزان، گیشا، ولنجک، تنکابن، رامسر، ماسال، تالش، اسالم، ماسوله، سنگر، زیباکنار، متل قو، لاهیجان، سلمان شهر، کیاشهر، لنگرود،چمخاله، کلاچای، رویان، نور، ایرانشهر، چمستان، ایزدشهر، آمل، بابل، قائم شهر، فریدون کنار، بابلسر، خزرشهر، بهشهر، گرگان و ساری، بهترین های گاتر استخر و گریل استخر و گرتینگ استخر را برای شما هموطنان آماده فروش کرده است.

مطالب مرتبط :

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر دیاتومی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

چراغ و کنترل تجهیزات استخر

چراغ و پروژکتور استخر

تابلو کنترل تجهیزات استخر

کلرزن ، UV و ازون زن استخر

کفشور و نازل استخر

نردبان و دستگیره استخر

اسکیمر و گریل استخر

لوله و اتصالات استخر

تجهیزات نگهداری استخر

جارو استخر

کیت نگهداری استخر

جاروی رباتیک استخر

مواد ضدعفونی استخر

روکش

روکش استخری چیست و چرا استفاده می شود؟

تخت و سایبان استخر

کاشی و سرامیک استخری

کاشی استخری

تابلو کاشی استخری

رطوبت گیر استخر

تجهیزات تفریحی ورزشی استخر

تجهیزات نجات غریق استخر

سر جت و پایه جت استخر



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

هنگامی که تصمیم به ساخت آبنما و فواره آبشاری می‌گیرید‌ ، دو نکته مهم را باید در نظر داشته باشید. ابتدا حوضچه‌ای که آبنما درون آن بریزد و دوم ساختار آبنما و فواره آبشاری. به طور معمول طراحی ساختار آبنما همیشه سخت تر بوده است،‌ اما در این مقاله به شما خواهیم گفت چگونه یک آبنما را طراحی و ساخته می‌شود که نه تنها ساده بلکه ارزان نیز باشد. در طراحی ساختار این آبنما از سنگ استفاده می‌شود. محل اجرا و ساخت آن توسط صاحب خانه تعیین می‌شود که به طور معمول در حیاط خانه قرار می گیرد (البته با توجه به سلیقه فرد می‌تواند هر جای دیگری نیز ساخته شود). هنگامی حوضچه و آبنما ساخته شدند و در محل خود قرار گرفتند می‌توان با استفاده از یک پمپ برای فرستادن آب از حوضچه به آبنما استفاده کرد.

طراحی آبنما و فواره آبشاری
طراحی آبنمای آبشاری در فضای باز می‌تواند شکل‌ها و طرح‌های متنوعی داشته باشد. هنگام بررسی گزینه های طراحی باید این نکته را در نظر داشته باشید که ارتفاع لازم برای ایجاد یک منظره رویایی بسیار مهم می‌باشد. ایجاد یک سطح شیب دار در پشت حوضچه هم سخت است و هم هزینه‌های شما را بالاتر می‌برد. به طور معمول خانه‌هایی که در فضاهای کوچک محوطه سازی می‌کنند،‌ آبنما‌های کوچک را ترجیح می‌دهند. هدف اصلی آن‌ها از ساخت آبنما و فواره آبشاری‌ در خانه‌شان،‌ شنیدن و طنین انداز شدن صدای تسکین دهنده ریزش و جریان آب است. یکی از روش‌های ساخت آبنما استفاده از سنگ‌ها در طراحی آن می‌باشد. اگر به سنگ‌های طبیعی دسترسی دارید،‌ بهتر است از آن‌ها استفاده کنید تا کار نهایی ارزان‌تر تمام شود.
تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای ساخت آبنما و فواره آبشاری
سنگ‌ها
پمپ شناور
لوله برای اتصال پمپ به بالای آبنما
گلدان پلاستیکی نسبتا بزرگ
حوضچه پلاستیکی
لوازم نجاری و دانش نجاری
بیل
شن
شیلنگ باغ
ابتدا 20 تا 30 سنگ پیدا کنید. مخلوطی از اندازه‌ها و شکل‌ها خوب است اما شامل حداقل چند سنگ صاف و بزرگ باشد. بهتر است سنگ‌ها سطح صافی داشته باشند تا در ساخت آبنما و فواره آبشاری به مشکلی نخورید.
ساخت آبنما و فواره آبشاری
شرکت استخر باما با تجربه ۷ ساله خود در زمینه راه اندازی و ساخت آبنما و فواره در شهرهای کرج، تهران، ساوجبلاغ، دماوند، محمدشهر، آبعلی، هشتگرد، رودهن، سهیلیه، پردیس، کردان، جاجرود، آبسرد، طالقان، مهرشهر، فشم، چالوس، ملارد، میگون، فرمانیه، نیاوران، ونک، سعادت آباد، لواسان، مشکین دشت، شهریار، گوهردشت، فردیس، جهانشهر، عظیمیه، اندیشه، شهرک غرب، شمیران، تجریش، فیروزکوه، گچسر، رودسر، مرزن آباد، صادقیه، اکباتان، کلاردشت، سیاه بیشه، نمک آبرود، کلارآباد، جردن، صادقیه، عباس آباد، رشت، فومن، لویزان، گیشا، ولنجک، تنکابن، رامسر، ماسال، تالش، اسالم، ماسوله، سنگر، زیباکنار، متل قو، لاهیجان، سلمان شهر، کیاشهر، لنگرود،چمخاله، کلاچای، رویان، نور، ایرانشهر، چمستان، ایزدشهر، آمل، بابل، قائم شهر، فریدون کنار، بابلسر، خزرشهر، بهشهر، گرگان و ساری، آماده ارائه مشاوره به تمامی هموطنان عزیز از سراسر کشور می باشد. به پایان اولین قسمت مقاله ساخت آبنما و فواره آبشاری رسیدیم. در قسمت بعدی به دیگر مراحل ساخت خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()