عوامل موثر بر قیمت آبنما
نوشته شده توسط : estakhrbama

قیمت آبنما

هنگامی که به دنبال یک آبنمای زیبا برای پاسیوی، حیاط و یا باغ شخصی خود می باشید، شاید یکی از مهم ترین مولفه های انتخاب برای بسیاری از کاربران، قیمت آبنما باشد. اینکه شما چه نوع آبنما های برای فضای زندگی خود انتخاب می کنید مسلما تحت تاثیر بسیاری از عوامل قرار می گیرد. به همین منظور، در ادامه قصد داریم تا به بررسی چندین نکته مهم دخیل در قیمت آبنما بپردازیم.

 

۱. طراحی آبنما

 

نما و طراحی کلی آبنما یکی از مهم ترین موارد تایین کننده قیمت آن است. ابتدا به نمای کلی آبنما دلخواه خود توجه کنید و در نظر بگیرید که به دنبال چه ویژگی هایی می باشید. به عنوان مثال، آیا شما می خواهید که آبنمای خود را در فضای داخل یا خارج ملک خود نصب کنید؟ رنگ و جنس آن چگونه باید باشد؟ به دنبال سیک کلاسیک می باشید یا از آبنماهای مدرن لذت می برید؟

 

۲. وزن آبنما

 

مورد بعدی که باید در نظر داشته باشید و بسیاری از افراد از آن غافل می شوند، وزن آبنما است. پاسیوی شما ممکن است نتواند از عهده سنگینی سنگ چدن یا آبنمای بتونی برآید. شاید لازم باشد آبنما های فایبرگلاس را در نظر بگیرید که وزن بسیار کمی دارند و از قیمت کمتری برخوردار می باشند. طبیعتا هر چقد مدل انتخاب شده شما سینگین تر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت آبنما

۳. اندازه و ابعاد کلی آبنما

 

بسیار حائز اهمیت است که بدانید به دنبال چه سایز آبنمایی هستید. بسته به چشم انداز خود، ممکن است بخواهید که آبنما شما نقطه کانونی فضا مربوطه باشد. در این صورت، شما باید یک آبنمای بزرگ تری را در نظر داشته باشید. به این منظور، بهتر است تا ارتفاع و شکل کلی آبنما انتخاب شده خود را مرور کنید. اگر مساحت کمی داشته باشید، انتخاب آبنما های دارای حوضچه ممکن است یک انتخاب بهینه باشد. به عنوان مثال، یک آبنما بلند و طبقه ای با ارتفاع بیش از چهار فوت ممکن است ظاهر نامناسبی برای یک فضای کوچک ایجاد کند. همچنین، سبک های مختلفی از آبنما های دیواری وجود دارد که برای قرار گرفتن در برابر دیوار یا آویزان شدن از آن ها طراحی شده اند.

 

۴. قدرت و دبی آب آبنما

آخرین عاملی که باید برای انتخاب یک آبنما با قیمت مناسب در نظر داشته باشید، حداکثر میزان حرکت و جریان آب است. بسیاری از آبنما ها در هنگام به گردش در آوردن آب، انرژی بیشتری مصرف می کنند. این آبنما ها معمولا ارتفاع یا پهنای بسیاری دارند و دارای حوضچه های متعدد می باشند. آبنما های دارای قیمت کمتر عموما شکل و طراحی ساده تری نیز دارند.برای مشاهده انواع آبنما و مشاده لیست قیمت آبنما با استخر با ما همراه باششید .

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: