مزایای لوله‌ های یو وی پی سی
نوشته شده توسط : estakhrbama

مزایای لوله‌ های یو وی پی سی

لوله و اتصالات یو پی وی سی و یا پلی وینیل کلراید بدون پلاستیک همچنین به عنوان پی وی سی سخت شناخته می شود و برای بسیاری از کاربردهای لوله کشی در ساختمان های مسکونی و تجاری، استخر ها و جکوزی های شنا استفاده می شود. لوله و اتصالات یو وی پی سی مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی، اشعه فرابنفش خورشیدی و اکسیداسیون از آب دارا می باشند. یو وی پی سی به طور گسترده در ساخت و ساز استفاده می شود زیرا با دوام و ارزان قیمت است و کارایی راحتی دارد.

تنها یک تفاوت اصلی میان ساختار های پی وی سی و یو وی پی سی وجود دارد و آن این است که لوله های پی وی سی حاوی BPA و فتالات می باشند که سبب انعطاف پذیری بیشتر آن می شوند. این در حالی است که لوله ها و اتصالات یو وی پی سی بدون پلاستیک بوده و از آنجایی که این مواد اضافی را ندارد، دوام و مقاومت بسیاری دارند‌.

به طور کلی، یک پیمانکار یا سازنده استخر شنا باید از بهترین روش های نصب و مصالح موجود در پروژه خود استفاده کند تا از بروز مشکلاتی همچون نشتی یا شکستگی و عواقب ناخوشایند آن ها جلوگیری شود. به همین دلیل، به منظور انجام لوله کشی استخر، تنها باید از یو پی سی سخت و مقاوم استفاده کرد. حتی اگر نصب آن زمان بر باشد، اما باید بدانید که بسیار مقاوم تر از لوله و اتصالات پی وی سی انعطاف پذیر است که برای استفاده در استخر های توکار و زیر زمین به هیچ عنوان مهندسی سازی نشده اند. پی وی سی انعطاف پذیر به راحتی خرد یا سوراخ می شود و موجودات زیر خاکی همچون موریانه می توانند به راحتی به درون آن نفوذ کنند.

این در حالی است که لوله های یو پی وی سی یا پی وی سی سخت همانطور که از نامشان پیداست، به راحتی خم نمی شوند. به همین دلیل هر زمان که شما به چرخش یا خم کردن لوله احتیاج داشتید، نصاب یا فرد سرویس دهنده باید لوله را برش دهد و یک اتصال دهنده نصب کند و یا از روش حرارت دادن لوله استفاده کند تا آن را خم کند. امکان استفاده از هر دو روش به زمان و نیاز پروژه بستگی دارد.

فروشگاه اینترنتی لوازم استخر
مرکز فروش لوازم استخر
لوازم و تجهیزات استخر
قیمت لوله یو پی وی سی
لیست قیمت لوله یو پی وی سی
تاسیسات استخر
استخر و سونا و جکوزی
قیمت انواع وان جکوزی
فروش آبنما
قیمت آبنما





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: