کیفیت محصولات IML
نوشته شده توسط : estakhrbama

 

در IML، تضمین بهترین کیفیت محصولات IML اولویت و ارزش شرکت است. درجه بالایی از قابلیت اطمینان برای کیفیت محصولات IML وجود دارد،که در نتیجه رضایت مشتریان را ایجاد می کند.

نوآوری IML
طراحی محصول در داخل IML با همکاری شرکت های درون گروه انجام می شود و اهمیت ویژه ای به نظرات مشتریان داده می شود. برای IML، نوآوری محصول بسیار مهم است، سعی می کنند اصلاحاتی را بدون تغییر نقاط حیاتی، معرفی می کنند.
تطبیق پذیری IML
در IML سعی می شود که تا حد ممکن به نیازهای مشتریان و نیازهای بازار هدف انطباق پیدا کنند. سیستم تولید انعطاف پذیر IML به راحتی موجب تولید مداوم محصولات با ویژگی های مختلف می شود. دفتر طراحی و امکانات تولید در همان کارخانه قرار دارد که امکان ارائه و تغییرات سریع را فراهم می کند. برای همه این دلایل، محدوده محصولات و راه حل های IML بسیار متنوع است.
کیفیت محصولات IML
به منظور تضمین کیفیت مواد خام و قطعات جایگزین، تامین کنندگان را با دقیق انتخاب می کنند و به طور منظم محصولاتی که دریافت می کنند را بازرسی می کنند که باعث می شود کیفیت محصولات IML بالا برود.
بازخورد مشتری
IML در توانایی برای انطباق با نیازهای خاص مشتری و برای یادگیری از تجربه و پیشنهادات سرآمد است. همه درخواستها و نظرات، حتی غیر معمولترین درخواست ها را به حساب میگیرند. هنگامی که پایداری محصول ایجاد می شود، هر کاری که ممکن است برای برآوردن نیازهای هر بازار و وضعیت انجام دهند.
طراحی و ساخت استخر، سونا و جکوزی
شرکت استخر باما با تجربه ۷ ساله خود در ساخت و راه اندازی استخر ، سونا و جکوزی در شهرهای کرج، تهران، ساوجبلاغ، دماوند، محمدشهر، آبعلی، هشتگرد، رودهن، سهیلیه، پردیس، کردان، جاجرود، آبسرد، طالقان، مهرشهر، فشم، چالوس، ملارد، میگون، فرمانیه، نیاوران، ونک، سعادت آباد، لواسان، مشکین دشت، شهریار، گوهردشت، فردیس، جهانشهر، عظیمیه، اندیشه، شهرک غرب، شمیران، تجریش، فیروزکوه، گچسر، رودسر، مرزن آباد، صادقیه، اکباتان، کلاردشت، سیاه بیشه، نمک آبرود، کلارآباد، جردن، صادقیه، عباس آباد، رشت، فومن، لویزان، گیشا، ولنجک، تنکابن، رامسر، ماسال، تالش، اسالم، ماسوله، سنگر، زیباکنار، متل قو، لاهیجان، سلمان شهر، کیاشهر، لنگرود،چمخاله، کلاچای، رویان، نور، ایرانشهر، چمستان، ایزدشهر، آمل، بابل، قائم شهر، فریدون کنار، بابلسر، خزرشهر، بهشهر، گرگان و ساری، بهترین های استخر ، سونا و جکوزی را برای شما هموطنان آماده فروش کرده است.

مطالب مرتبط :

پمپ فواره

روشنایی آبنما و فواره

نازل فواره

پروژکتور آبنما و فواره

لیزرشو آبنما و فواره

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما استخری

آبنما فایبرگلاس

آبنما بتونی ( طرح سنگی)

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

تجهیزات جانبی آبنما





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: