نوشته شده توسط : estakhrbama

 

استفاده از سونا خشک

 

پس از ورزش و یا سپری کردن یک روز استرس زا در محل کار، گرمای آرامش ‌بخش یک سونا خشک مس تواند بهترین گزینه برای شما باشد. گرمای خشک سونا باعث می‌ شود بدن عرق بریزد و برای بسیاری از مردم آرامش عمیقی ایجاد می کند. در حالی که نتایج ضد و نقیضی در مورد تاثیر پزشکی عرق کردن سموم در یک سونا خشک وجود دارد، هیچ شکی وجود ندارد که استحمام با سونا خشک می‌ تواند یکی از سریع‌ ترین راه‌ ها برای تسکین دادن به درد ها و گرفتگی های بدن باشد. چند احتیاط و آماده‌ سازی دقیق، اگر لحاظ شوند، باعث می شوند که شما و اعضای خانواده تان لحاظ لذت بخش ترس را در هنگام حمام گرفتن در سونای خشک تجربه کنید:

 

قبل از ورود به سونا یک لیوان آب بنوشید. با افزایش دمای سونا تا ۱۸۵ درجه فارنهایت، بدن شما به رطوبت اضافی نیاز خواهد داشت. یک بطری آب باخود به سونا ببرید تا شرایط بدنتان را مطلوب نگه دارید.

 

تمیز به داخل سونا بروید. قبل از ورود به سونا نیز در صورت نیاز، هر گونه آلودگی روز مره را از روی پوست خود پاک کنید. بسته به این که آیا شما در یک سونای عمومی یا خصوصی هستید، می ‌توانید انتخاب کنید که لباس بپوشید و یا برهنه در سونا حمام کنید. پس بهتر است لباس مورد نیازتان را نیز لحاظ کنید.

 

دو حوله تمیز و بزرگ با خود به سونا ببرید و به یاد داشته باشید که در را پشت سر خود ببندید.یکی از حوله های تمیز را روی نیمکت سونا بگذارید. شما می ‌توانید روی حوله بنشینید و یا روی نیمکت دراز بکشید تا کاملا در آرامش باشید. از حوله دیگری که باخود آورده بودید استفاده کنید تا عرق را از پیشانی و یا از هر جایی روی بدنتان که نیاز به توجه دارد، پاک کنید.نفس عمیق و آرامی بکشید، و از حمام خود به مدت  ۱۵ تا ۲۰ دقیقه لذت ببرید. به یاد داشته باشید که اگر احساس خشکی می ‌کنید، آب بنوشید و از ماندن در سونا برای زمان بیش از حد طولانی و گرم کردن بافت ‌ها خودداری کنید.

 

سونا را رها ترک کنید و با آب ولرم خود را بشویید تا عرق اضافی باقی مانده را پاک کنید و بدن خود را به آرامی خنک کنید. سپس یک یا دو لیوان آب بنوشید تا آب از دست رفته بدن خود را مجددا تامین کنید. ...

نکته: همیشه حوله و آب دم دست داشته باشید.

 

 اگر پاهایتان نسبت به گرما حساس هستند، یک جفت صندل به پا کنید تا از آن ‌ها محافظت کنید.اگر شرایط پزشکی ای دارید که می ‌تواند در گرما مانند شرایط قلبی شما را تحت‌ تاثیر قرار دهد، با پزشک خود مشورت کنید.آب بدن خود را تنظیم نگه دارید و مراقب ضربان قلب خود باشید. اگر احساس سرگیجه کردید و یا بیش از حد گرم شدید، فورا سونا را ترک کنید.

 

 

 

مصرف بیش از حد الکل و یا مصرف دارو های تجویزی، ممکن است بدن شما را از تولید عرق منع کند که می ‌تواند منجر به افزایش بیش از حد دمای بدن شما شود. از مصرف مقادیر زیاد الکل خودداری کنید و با پزشک خود در مورد داروهایی که ممکن است قبل از اینکه تصمیم بگیرید وقت خود را صرف یک سونا کنید، چک کنید.

 

 

 

حمام سونا می ‌تواند برای افرادی که از بیماری ‌های مزمن خاص رنج می‌ برند و همچنین افراد مبتلا به شرایط فیزیکی ضعیف مانند افراد چاق، خطرناک باشد. بیماری‌ های مزمن و شرایطی مانند چاقی می‌ تواند باعث شود بدن در شرایط سختی قرار گیرد تا دمای داخلی آن تنظیم شود و باعث شود که بدن به شدت داغ گردیده و منجر به افزایش خطرناکی در دمای درونی شود. اگر از یک بیماری مزمن رنج می‌ برید و یا در وضعیت جسمانی ضعیفی قرار دارید، پیش از استفاده از یک سونا با پزشک مشورت کنید. افرادی که سابقه فشار خون بالا و یا بیماری ‌های قلبی دارند نیز باید قبل از ورود به سونا محتاطانه عمل کنند چون دمای بالا می‌ تواند باعث افزایش ضربان قلب این افراد گردد.

برای مدت طولانی در سونا نمانید. بودن در گرمای بیش از حد می‌ تواند باعث افزایش دمای بدن شما شود تا به سطوح غیر ایمن افزایش پیدا کند، بنابراین حمام خود را به ۱۵ یا ۲۰ دقیقه محدود کنید. اگر احساس تهوع، گیجی و یا ناراحتی کردید، سونا را ترک کنید. اینها ممکن است نشانه‌ هایی باشند که بدن شما بیش از حد داغ می ‌شود و آب از دست می ‌رود و یا خسته می‌ شود. اگر مریض و ناخوش بودید، حمام نگیرید. در انتها، پس از ترک کردن سونا بدنتان را خنک کنید و از رفتن به هوای سرد بلافاصله اجتناب کنید، چون تغییرات سریع در دما می‌ تواند برای بدن شما مضر باشد.

مجموعه استخر باما ، با سابقه 11 سال در زمینه تولید و فروش تجهیزات استخری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های کلر و زاج و کات کبود ، چراغ و کنترل تجهیزات استخر ،  پمپ استخری ، رینگ جکوزی ، فیلتر شنی ، روکش استخر ، نردبان استخر ، مبدل استخر وآبنما  ... می باشد

مطالب مرتبط :

فيلتر تصفيه استخر

فيلتر شني

فيلتر کارتريجي استخر

پمپ استخر

پمپ تصفيه استخر

پمپ گرمايشي استخر

پکيج تصفيه استخر

گرمکن استخر

پکيج گرمايشي استخر

مبدل حرارتي استخر

کاشي و سراميک استخري

رطوبت گير استخر

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما سنگي

آبنما خانگي

آبنما باغي

 



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

نازل فواره آب وسیله‌ای است که برای کنترل جهت یا مشخصات جریان سیال (به خصوص برای افزایش سرعت) به هنگام خروج یا وارد شدن از یک لوله ی محصور استفاده می شود.
نازل فواره آب اغلب به صورت یک لوله با سطوح مقطع متغیراست ومی‌تواند برای هدایت یا اصلاح جریان سیال (مایع یا گاز) به کار رود. آن ها به طور معمول برای کنترل میزان جریان، سرعت، جهت، شکل، و یا فشار جریانی آبی است که از آن‌ها پدیدار می شود، استفاده می‌شوند.

در یک نازل فواره آب، سرعت سیال با  انرژی فشار آن افزایش می‌یابد. در هنگام طراحی یک نازل فواره آب، یکی از مهم‌ترین معیارها انتخاب و استفاده از سری چشمه نازل هاست. این سری ها در فواره های مسکونی و یا تجاری در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند و تاریخ بکارگیری آن ها به صدها سال پیش باز می‌گردد. آن‌ها این امکان را به وجود می‌آورند تا فواره‌ها جریان آبی خیره‌کننده ایجاد کنند که به ارتفاع چند متری به هوا پرتاب می‌شوند که تاثیر بسیار زیادی در گیرایی و جذابیت فواره ها به همراه خواهد داشت. استفاده از فواره های دکوری در مکان هایی چون باغ ها و ساختمان های تجاری همیشه فضایی حیرت انگیز را با اضافه کردن ارتفاع، حرکت و جریان آب به آن مکان می دهد.

فواره‌های مدرن طیف گسترده‌ای از الگوهای ایجاد جریان را ارائه می‌دهند و به شما این امکان را می‌دهند که مجسمه‌های آبی منحصر به فرد ایجاد کنید که به عنوان عنصری مورد علاقه یا چشم انداز اصلی مکان استفاده شده باشند. 

 نازل فواره آب و سری آن ها معمولا از جنس پلاستیک، برنج و دیگر فلزات غیر خورنده شکل می‌گیرد. قیمت‌ها و کیفیت می‌تواند متفاوت باشد و بسته به نوع و جنس نازل دارد. به طور کلی، نازل ها بسیار متفاوت بوده و طیف وسیعی از الگوهای جریان آب را دارند. در ادامه برخی از انواع مهم آن ها را بررسی خواهیم کرد:  

۱. جریان صاف و معمولی رایج ترین نوع جریان است که به راحتی به دست می‌آید چون شامل پمپاژ آب از طریق یک پیوند چشمه بدون هیچ گونه تعلقات خاص دیگر است. ظاهر بصری این سبک درست مانند جریان آبی است که از لوله باغ و یا شیر آب بیرون می آید.

۲. نازل فواره آب چند جت پرکاربردترین انواع نازل ها هستند. آن ها مقرون‌ به صرفه بوده و روند نصب آسانی دارند. آن‌ها اساسا یک سیلندر با حفره‌هایی در بالا با اندازه و الگوی متفاوت هستند. آن‌ها چندین جریان را به طور همزمان در ارتفاع‌های مختلف تولید می‌کنند و این قابلیت را دارند که آب را به سمت خارج یا درون هدایت کنند. آن‌ها از لوله‌های اتصال دهنده ی داخلی ساخته می‌شوند که از پمپ تغذیه می‌کنند.

۳. آب سفید، اصطلاحی است برای یکی از سبک هایی که امروز بسیار رایج‌تر شده‌ است. این اثر با اجازه دادن هوا به جریان آب قبل از اینکه انتهای سر فواره را ترک کند، حاصل می‌شود. این الگو به آب ظاهری کف مانند سفیدی می‌دهد که می‌تواند به خصوص در صورت استفاده از نور فلاش و چراغ موثرتر واقع شود چرا که آب به همان اندازه بازتاب نور را منعکس می‌کند.

۴. الگوی جریان ورقه ای جدیدترین نوع نازل فواره است. پمپ جت آب یک لوله شیشه‌ای شفاف دارد جریان آب مستقیم تولید شده از لوله جدا و گسسته نمی‌شود تا بتوان از آن برای ساخت الگو پرده و قطعه استفاده کرد. آن‌ها همچنین به ذرات نور اجازه حرکت آزادانه در داخل جت آب را می‌دهند.

۵. جریان آب پرده ای، این الگو جریان آب را به شکل یک فیلم پرده ای هموار تولید می کند. برخلاف سایر فواره‌های آبی، آب به سمت پایین حرکت می‌کند یا با پمپاژ آب بر روی یک صفحه منحنی صاف به پایین می ریزد.  ما تنها به بخشی از الگو ها اشاره کردیم چرا که الگو های جریان نازل فواره آب بسیار متنوع هستند، الگوهای ثابت و یا چرخان نیز در زیبایی و گیرایی از استثنایی برخوردار نیستند اما کاربرد آن ها بیشتر در دریاچه های مصنوعی و یا مکان های تجاری می باشد.

 

مطالب مرتبط :

کنترل آبنما
انواع آبنما
آبنما سنگی
آبنما خانگی
آبنما باغی

 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

با انتخاب هایی که وجود دارد، برای یک صاحب استخر گیج کننده است که بفهمد کدام نوع فیلتر استخر، بهترین است. خبر خوب این است که هر سه نوع اصلی فیلتر موجود در بازار قادر به تمیز کردن آب استخر شما هستند. با این حال ، آنها در سطح اثربخشی خود متفاوت هستند. برای اینکه بفهمید کدام یک برای استخر شما مناسب است ، باید جوانب مثبت و منفی هر نوع را بسنجید. انتخاب فیلترهای استخر تأثیر عمده ای بر سلامت و عملکرد مناسب استخر خواهد داشت. 

برای اینکه بدانیم فیلتر تصفیه استخر چیست  لازم است بدانیم که به منظور شنا کردن در استخر شنایی با آب شفاف و تمیز، انتخاب فیلتر تصفیه استخر مناسب در جهت نگهداری و مراقبت از استخر برای کارکرد صحیح تمامی تجهیزات سیستم استخر شما الزامی است.

زمانی که داخل استخر هستیم، بدن ما مقدار زیادی آب را از طریق پوست جذب خود می کند.پس بسیار ضروری است که تا حد امکان استخر شما از هرگونه آلودگی و سایر مواد مضر پاک باشد. اصلی‌ترین و مهمترین تجهیزات برای انجام این کار فیلتر تصفیه استخر می‌باشد.

انواع فیلتر تصفیه استخر

به طور کلی، 3 نوع سیستم فیلتر تصفیه آب استخر در بازار امروزی موجود می‌باشد:

فیلتر شنی، فیلتر کارتریجی و فیلتر دیاتومه‌ای.

 

نحوه عملکرد فیلتر تصفیه استخر

 

هر کدام از این فیلتر های تصفیه مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند، اما به طور معمول اساس کارکرد همگی آن ها یکی است. پمپ استخر آب را از طریق اسکیمرها منتقل می‌کند و به فیلتر می‌رساند تا گرد و غبار و سایر آلودگی‌ها به دام بیفتد.فیلتر استخر پس از پاک کردن آب از هرگونه ناخالصی، آب تمیز و شفاف را مجددا به استخر باز می‌گرداند.

 

 

 

نگهداری از فیلتر تصفیه استخر

 

 

 

کیفیت و نحوه کارکرد یک سیستم فیلتر تصفیه بر سایر اجزای استخر تأثیر مستقیم می گذارد. اگر تصفیه آب بهینه باشد، فشار کف و سطح استخر در سطح ایده آل نگه داشته می‌شود و پمپ‌ها دچار فرسودگی زود هنگام نمی‌شوند.عامل دیگری که قابل توجه است چرخه آب استخر است.

اگر آب استخر به طور منظم و با سرعت تنظیم شده‌ای به گردش بیفتد، فرآیند پاکسازی و تصفیه آب با کیفیت بهتری انجام می‌شود.برای اینکه سیستم فیلتر تصفیه استخر شما به طور ایده آل کار کند، توصیه می‌شود فیلترها را به طور منظم بشویید.فیلترهای کارتریجی باید هر هفته با آب فشار بالا شسته شوند و هرگونه آلودگی باقی مانده با استفاده از برس‌های نرم و مطمئن پاک شود.

به طور معمول در یک استخر شنا تعداد دو یا چند سیستم تخلیه وجود دارد و اسکیمرها با کمک گریل‌های استخر آب اطراف استخر را  تخلیه می‌کنند.سیستم های تخلیه به منظور گرفتن انواع مختلف آلودگی‌ها و بقایا و تصفیه کردن آب قبل از رسیدن به پمپ کار می‌کنند.بقایای سنگین‌تر به کف استخر می‌روند در حالی که اسکیمرها قادرند تا تمامی آلودگی‌های سبک و موجود در سطح استخر را جمع کنند.

بسته به نوع سیستم فیلتر تصفیه‌ای که استفاده می‌کنید، واحد فیلتر شما حاوی شبکه‌ای ویژه است تا تمام انواع آلودگی‌ها را جمع کند.به عنوان مثال، در فیلترهای دیاتومه‌ای از پودر دیاتومه‌ها، گرفته شده از موجودات ریز دریایی استفاده می‌شود.در ساختار بستر فیلترهای شنی از شن، سیلیس و یا نوعی کاغذ مخصوص و پارچه پلی استر استفاده می‌شود که هر از چند گاهی نیاز به شست و شو و یا تعویض شدن دارند.

با گذشت زمان، گرد و خاک جمع شده در بستر فیلتر تصفیه استخر شما می‌تواند سرعت جریان آب را کند کند. فشار سنج‌های درج شده بر روی فیلترها می‌توانند به شما کمک بسیاری از میزان انسداد بستر داخلی آن‌ها نشان دهند.اگر فشار سنج فشار بسیار بالاتری را نشان دهد، نشان دهنده آن است که بستر فیلتر تصفیه شما نیاز به تمیز شدن دارد و باید آن را بک واش کنید.به این منظور، تنظیمات شیر چند منظوره واحد خود را بر حالت بک واش قرار داده  تا جریان آب به درستی هدایت شود.

با دقت بر فرآیند بک واش کردن فیلتر خود نظارت کنید تا مطمئن شوید تمامی آوار و بقایای ریز از بستر فیلتر شما خارج می‌شود.سپس مجددا تنظیمات شیر چند منظوره را به حالت فیلتر تعویض کنید.توجه داشته باشید که فیلترهای تصفیه کارتریجی فاقد روند بک واش می‌باشند و به منظور کاهش فشار کارکرد آن‌ها باید کارتریج واحد را اجرا کرده و شستشو دهید.

مدت زمان استفاده از سیستم تصفیه استخری

یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی که اغلب توسط بیشتر کاربران استخرهای شنا مطرح می‌شود، این است که چه مدت باید فیلترهای تصفیه استخر را به کار بیندازیم؟ اگر از استخر خود زیاد استفاده می‌کنید، بسیار مهم است آبی که در آن شنا می‌کنید به اندازه کافی فیلتر شود.مدت زمان تصفیه به نوع و اندازه فیلتر نصب شده بستگی دارد.

فیلتر تصفیه استخر خود را بر اساس ظرفیت تجهیزات و حجم استخر خود انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که آب استخر هر 4 ساعت یک بار کاملا از فیلتر تصفیه عبور می‌کند.به منظور تعیین ظرفیت فیلتر خود، به سرعت آبی که توسط فیلتر و پمپ می‌تواند کنترل شود نگاهی بیندازید. 

در حالت ایده آل، این سرعت‌ها باید یکسان باشد اما اطمینان حاصل کنید که از نظر ظرفیت و گنجایش حداقل به یکدیگر نزدیک باشند.در تابستان و فصل شنا، توصیه می‌شود حداقل هر 12 ساعت در روز با حداکثر 2 ساعت استراحت فیلتر خود را به کار بگیرید. در روزهایی که به طور مرتب از استخر استفاده نمی‌کنید، این مقدار به 6 ساعت کارکرد خواهد رسید.به این ترتیب، شما به مواد شیمیایی بسیار کمتری احتیاج خواهید داشت و همیشه یک استخر شنا تمیز و شفاف خواهید داشت.

سیستم  فیلتر تصفیه استخر شما نیازی به کار کردن در زمستان ندارد.اما شما می‌توانید به منظور داشتن یک برنامه روتین و منظم فیلتر استخری خود را به مدت 2 ساعت در روز به کار بگیرید.به گردش درآمدن مناسب و منظم آب به شما کمک می‌کند تا هنگام شروع دوباره فصل شنا و باز کردن استخر خود از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

 

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیلتر تصفیه استخر میتوانید مقالات زیر را مشاهده فرمایید:

فيلتر تصفيه استخر

فيلتر شني

 

فيلتر کارتريجي استخر

پمپ استخر

پمپ تصفيه استخر

پمپ گرمايشي استخر

پکيج تصفيه استخر

گرمکن استخر

پکيج گرمايشي استخر

مبدل حرارتي استخر

کاشي و سراميک استخري

رطوبت گير استخر

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما سنگي

آبنما خانگي

آبنما باغي

 



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

با انتخاب هایی که وجود دارد، برای یک صاحب استخر گیج کننده است که بفهمد کدام نوع فیلتر استخر، بهترین است. خبر خوب این است که هر سه نوع اصلی فیلتر موجود در بازار قادر به تمیز کردن آب استخر شما هستند. با این حال ، آنها در سطح اثربخشی خود متفاوت هستند. برای اینکه بفهمید کدام یک برای استخر شما مناسب است ، باید جوانب مثبت و منفی هر نوع را بسنجید. انتخاب فیلترهای استخر تأثیر عمده ای بر سلامت و عملکرد مناسب استخر خواهد داشت. 

برای اینکه بدانیم فیلتر تصفیه استخر چیست  لازم است بدانیم که به منظور شنا کردن در استخر شنایی با آب شفاف و تمیز، انتخاب فیلتر تصفیه استخر مناسب در جهت نگهداری و مراقبت از استخر برای کارکرد صحیح تمامی تجهیزات سیستم استخر شما الزامی است.

زمانی که داخل استخر هستیم، بدن ما مقدار زیادی آب را از طریق پوست جذب خود می کند.پس بسیار ضروری است که تا حد امکان استخر شما از هرگونه آلودگی و سایر مواد مضر پاک باشد. اصلی‌ترین و مهمترین تجهیزات برای انجام این کار فیلتر تصفیه استخر می‌باشد.

انواع فیلتر تصفیه استخر

به طور کلی، 3 نوع سیستم فیلتر تصفیه آب استخر در بازار امروزی موجود می‌باشد:

فیلتر شنی، فیلتر کارتریجی و فیلتر دیاتومه‌ای.

 

نحوه عملکرد فیلتر تصفیه استخر

 

هر کدام از این فیلتر های تصفیه مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند، اما به طور معمول اساس کارکرد همگی آن ها یکی است. پمپ استخر آب را از طریق اسکیمرها منتقل می‌کند و به فیلتر می‌رساند تا گرد و غبار و سایر آلودگی‌ها به دام بیفتد.فیلتر استخر پس از پاک کردن آب از هرگونه ناخالصی، آب تمیز و شفاف را مجددا به استخر باز می‌گرداند.

 

خرید لوازم استخر

فروش لوازم استخر

قیمت لوازم استخر

خرید تجهیزات استخر

فروش تجهیزات استخر

قیمت تجهیزات استخر

خرید لوازم جکوزی

فروش لوازم جکوزی

قیمت لوازم جکوزی

خرید لوله و اتصالات استخری

فروش لوله و اتصالات استخری

قیمت لوله و اتصالات استخری



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

شرکت ایماکس

شرکت ایماکس (emaux) از جمله برند های معتبر و موفق در زمینه تولید و صادرات لوازم استخر است. ایماکس یک تولید کننده شناخته شده جهانی است که انتظارات مشتریان با بهترین محصولات و خدمات در کلاس را برآورده می کند و پیشی می گیرد. با کیفیت در قلب هر کاری که انجام می دهد، به استخرهای شنا، آبگرم ها، مراکز آبزی، پارک های آبی، آبزی پروری، آکواریوم های عمومی، ویژگی های آب و پروژه های تصفیه آب، محصولات تخصصی ارائه می دهد. شرکت ایماکس که مقر آن در هنگ کنگ است، از یک شبکه جهانی با دفاتر در اروپا و چین برخوردار است. شرکت ایماکس برای بیش از 35 سال، به طور جدی در پروژه های کلیدی آب در سراسر جهان مشغول فعال بوده است و با مشاوران صنعتی ، توسعه دهندگان و مهندسان به طور یکسان همکاری می کند. عملکرد اثبات شده برای راه حل های تولیدی، ایماکس را به عنوان شریکی برتر برای همکار هایی که به دنبال یک راه حل قوی برای غنی سازی زندگی می گردند تبدیل کرده است. شرکت آب فناور ایماکس (emaux) با دفتر مرکزی هنگ کنگ با داشتن قابلیت های استثنایی در تحقیق و توسعه، فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش، دفتر را به بازار در حال گسترش سوق می دهد و رهبری خود را بیشتر تقویت می کند. ایماکس در تلاش است با تولید محصولات نوآورانه و خدمات جامع، در زمینه تولید لوازم استخر سونا و جکوزی هر نیاز خاصی از مشتریان را، به عنوان یک متخصص حرفه ای برطرف سازد. تیم قدرتمند این شرکت بزرگ با بیش از 500 متخصص کمک کرده تا نیازهای متغیر مشتریان را در 6 قاره جهان پاسخگو باشد و با هم افزایی قدرت خود را افزایش دهند. همچنین این شرکت در تلاش است تا با افزایش کیفیت محصولات مشتریان خود را همواره راضی نگه داشته و قلمرو خود را در 6 قاره جهان ثابت نگه دارد.

مطالب پیشنهادی ک

فیلتر تصفیه استخر

فیلتر شنی

 

فیلتر کارتریجی استخر

پمپ استخر

پمپ تصفیه استخر

پمپ گرمایشی استخر

پکیج تصفیه استخر

گرمکن استخر

پکیج گرمایشی استخر

مبدل حرارتی استخر

کاشی و سرامیک استخری

رطوبت گیر استخر

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

 

فیلتر تصفیه استخر
فیلتر شنی
فیلتر کارتریجی استخر


:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

پمپ های فواره عناصری هستند که به منظور تامین جریان آب فواره ها، آبنماها و دستگاه هایی که برای اهداف زیبایی در مکان های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شوند، طراحی شده اند. پمپ های فواره ممکن است برای استفاده در داخل یا خارج از خانه ساخته شده باشند و بر اساس نوع اسفاده و کاربرد آن ها می توانند نوع و اندازه متفاوتی داشته باشند. برخی از پمپ های فواره حتی از انرژی خورشیدی استفاده می کنند و می توانند درکنار پمپ چاه عملکرد مفیدی داشته باشند. پمپ های فوره را می توان بر اساس عوامل مختلفی همچون روش کار، کاربرد و محل نصب آن که می تواند داخل یا خارج از آب باشد دسته بندی کرد.

آبنماها و فواره ها در واقه فرآیند پمپ کردن آب از طریق جت ها به هوا را انجام می دهند. آبنماها معمولاً برای اهداف تزئینی و زیبایی ساخته می شوند. از پمپ های فواره می توان برای ساختن یک آبنما کوچک در حیاط خانه یا از باغ های سبز و شاداب استفاده کرد. آنماها و فواره ها امروزه نقش پررنگی در اهداف تزئینی و نمایشی برای عموم مردم در مکان های مختلف دارا می باشند. از پمپ های فواره ها همچنین می توان برای ایجاد موسیقی دلنشین استفاده کرد. رقص های آب با موسیقی آرامش بخش برخی آبنماها فواره تجربه به یاد ماندنی را برای کاربران رقم می زند. 

پمپ فواره

انواع  پمپ فواره و کاربرد آن : 

 پمپ های فواره بر اساس کاربرد و اهداف مصرفی شامل پمپ های تجاری و صنعتی می باشند:

پمپ های فواره تجاری عمدتا برای اهداف تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند و دارای تنظیمات مختلفی هستند، از جمله پمپ های داخلی و خارجی. پمپ های آبنماها و فواره های  تزئینی همچنین می توانند در واحد های رومیزی یا باغی استفاده شوند و معمولا اندازه کوچک تری دارند. پمپ های فواره تجاری داخلی در فواره ها و آبنماهای کوچک و لوازم تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند و به طور معمول سرعت جریان کمی دارند. پمپ های فواره تجاری خارجی می توانند آب بسیار بیشتری نسبت به پمپ های داخلی داشته باشند. آن ها برای اهداف زیبا سازی استخر و آبنماهای بزرگ استفاده می شوند. 

پمپ های فواره صنعتی برای هوادهی فاضلاب، تصفیه فاضلاب یا تصفیه آب برای مصارف شهری استفاده می شوند. از پمپ های فواره برای گردش آب راکد برای کاهش تجمع جلبک ها نیز استفاده می شود. آن ها معمولاً نسبت به نمونه های مصرفی مقاوم تر هستند و برای ایجاد جریان و فشار بالاتر برای انواع رسانه ها طراحی شده اند.

پمپ های فواره همچنین می توانند در درون یا خارج از آب نصب و اجرا شوند:

پمپ هایی که در درون آب قرار می گیرند دارای موتوری متصل به بدنه اصلی می باشند و اجازه می دهند تا کل سیستم در مخزن آبنما یا فواره شما قرار بگیرد. نصب این پمپ ها راحت تر از پمپ های خارجی است و به طور معمول قیمت کمتری دارند.

پمپ های خارجی ممکن است برای نصب نیاز به تنظیمات و هماهنگی های بیشتری داشته باشند، اما به طور کلی کارآمدتر هستند. برای چرخش فواره ها و مخازن بزرگ تر، استفاده از این نوع پمپ ها به معنای کاهش هزینه های عملیاتی است. پمپ های خارجی تقریباً همیشه برای کنترل فشار برگشتی مرتبط با استفاده از فیلتر خارجی تحت فشار مناسب تری قرار دارند. تمیز کردن و جایگزین کردن قطعات آن ها درصورت خرابی راحت تر است و به طور کلی ماندگاری بیشتری نیز دارند.

نحوه عملکرد پمپ فواره :

تمام پمپ های فواره به گونه ای طراحی شده اند که بر اساس فرآیندهای جا به جایی فعال یا مثبت عمل کنند. پمپ های دینامیکی و پمپ های سانتریفیوژ از تکانه و سرعت آب برای تولید فشار پمپ استفاده می کنند در حالی که پمپ های جا به جایی مثبت از حفره های انبساطی و منقبض کننده برای انتقال آب استفاده می کنند. پمپ های دینامیکی یک جریان متغیر مناسب برای تولید جریان بالا با مایعات با خاصیت چسبندگی و گرانروی کم تولید می کنند، در حالی که پمپ های جا به جایی مثبت یک جریان ثابت مناسب برای تولید فشارهای بالا و پایین با باخاصیت چسبندگی بالا تولید می کنند.

پمپ های فواره به طور معمول پمپ های سانتریفیوژ هستند که با استفاده از فشار حاصل از نیروی گریز از مرکز ایجاد شده توسط حرکت پروانه، آب را جابجا می کنند. در پمپ آبنما و فواره آب به جای اینکه از سیستم خارج شود، به داخل حوضچه یا مخزن آبنما وارد می شود. پمپ آب را ازطریق جت ها به هوا پرتاب می کند. آب برگشتی آزاد با بازگشت به سطح، اکسیژن بیشتری کسب می کند. 

پمپ فواره

نحوه انتخاب پمپ فواره :

در این بخش قصد داریم تا عوامل مهمی را که باید هنگام انتخاب پمپ های فواره برای خانه یا باغ خود در نظر بگیرید، بررسی کنیم:

سرعت جریان: مقدار آبی که در زمان مشخصی از پمپ عبور می کند را سرعت جریان آن پمپ می دانند. به منظور بهره مندی از عملکردی موثر باید از پمپ فواره خود اطمینان حاصل کنید که گردش آب مناسبی دارد. مقدار آب پمپاژ شده در ساعت باید معادل نیمی از ظرفیت کل آب فواره یا آبنمای شما باشد که بر مقیاس حجم در واحد زمان بیان می شود.

سر فواره: حداکثر مسافتی است که باید آب تا آن در فواره پمپ شود. برای انتقال آب به ارتفاع سر فواره باید یک پمپ مناسب انتخاب شود. در هنگام انتخاب سر پمپ باید اتلافات اصطکاکی را در نظر بگیرید.

نازل: شما باید یک سیستم نازل مناسب را برای تأمین فشار لازم در جت های آبنما خود انتخاب کنید. نازل هایی با اندازه ورودی و خروجی مناسب باید مورد بررسی قرارگیرند. 

فیلترها: برای جلوگیری از انباشته شدن آلودگی و سایر مواد زائد، فیلترهای مناسب باید برای سیستم آبنما شما انتخاب شوند. اگر آلودگی ها و آوار رسوب کنند می توانند بر جریان آب تأثیر منفی بگذارند.

سیستم لوله کشی: لوله کشی سیستم شما باید در اندازه مناسبی به منظور دست یابی به عملکرد کارآمد انتخاب شود. لوله های کوچک ممکن است نتوانند فشار لازم را برای بالا بردن آب تا حداکثر ارتفاع سر فواره ایجاد کنند.

منبع انرژی: پمپ فواره شما باید به منبع انرژی مناسبی متصل گردد. بیشتر این پمپ ها با انرژی الکتریکی و برق کار می کنند. سیم های برق باید پنهان شوند تا آب در تماس با برق قرار نگیرد و از بروز خطرات برق گرفتگی احتمالی جلوگیری گردد. 

توجه داشته باید که اندازه پمپ های فواره باید متناسب با نیازهای آبنما، فواره یا چشمه ای باشد که شما از آن استفاده می کنید. 

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پمپ فواره میتوانید مقالات زیر را مشاهده فرمایید:

 

 

کنترل آبنما

انواع آبنما

آبنما سنگی

آبنما خانگی

آبنما باغی

 
 


:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

آبنما خانگی به طور معمول توسط افرادی که برای دکور خانه شان ارزش زیادی قائل هستند بکار گرفته می شود چرا که وجود این آبنما ها به فضای خانه آرامش خاصی می بخشد و احساس طبیعت را به همراه می آورد. با این حال، اکثریت افرادی که از آبنما های مختلف برای خانه شان استفاده می کنند هیچ اطلاعی در مورد فواید آن ها بر سلامتی انسان که معمولا بعد از اعمال این فواره‌های آبی داخلی به دست می‌آید، ندارند. بنابراین، بهتر است که مزایای آبنما خانگی بر جسم و روح خود را بشناسید تا بتوانید مناسب تر از آن ها استفاده کنید.

۱. احساس آرامش مهم ترین مزیت آبنما خانگی
پس از سپری کردن یک روز کاری شلوغ و پر مشغله در، خانم ها و آقایان شاغلی که به سمت خانه شان باز میگردند دوست دارند که احساس آرامش بخشی از آب جاری را تجربه کنند چرا که تمام خستگی های طول روز را از شما میگیرد و احساس راحت و پسندیده ای به شما می دهد. بنابراین، احساس آرامش را این بار با یک فنجان قهوه در کنار صدای آرامش‌ بخش جریان آب، از طریق آبنما خانگی کوچک خود تجربه کنید.

۲. الهام گرفتن از محیط‌زیست
اکثریت شما باید نسبت به نحوه ی داشتن محیطی تمیز و پاک در اطراف خود آگاهی داشته باشید چرا که با روش‌های ممکن به ما کمک می‌کند انرژی مثبت را دوباره بدست آوریم، همان انرژی ای که در عین تجربه مشکلات دشوار کار و بازرگانی از دست می دهیم و یا در بدن ما به درد تبدیل می شود. بدون شک، داشتن یک محیط آرام در خانه به ما کمک می‌کند انرژی را که از دست می‌دهیم دوباره بدست آوریم. چطور؟ این کار بسیار آسان است. بکارگیری آبنما خانگی واقع در اتاق نشیمن، اتاق تخت و یا نزدیک به میز غذا خوری شما یون‌های منفی را جذب می‌کند، و در عوض فضایی را ایجاد می کند که برای بازیابی تمام انرژی های مثبت از دست رفته و یا حتی فراموش شده ضروری است.

۳. کاهش استرس
امروزه افراد مبتلا به بیماری هایی همچون سردرد های مزمن، پایین بودن فشار خون، دیابت و هر نوع مسائل بهداشتی دیگر هستند که حتی ممکن است با سن آن ها سازگاری چندانی نداشته باشند. چرا؟ دلیل آن این است که محیط رقابتی که شما را تبدیل به یک کارمند مولد کارآمد در سال می‌کند پر از استرس شغلی برای شماست که شما در طول دوران طلایی خود تجربه می‌کنید. شما می‌توانید یک آبنما خانگی را در محل زندگی خود داشته باشید که در هنگام تفکر در مورد آن صدای آرامش‌بخش، تمام استرس را در عرض چند ثانیه دور خواهید کرد و دوباره آن شخصیت مثبت را به دست خواهید آورد.

۴. داشتن محیطی مرطوب
آبنما خانگی بسیار مناسب افرادی است که از رطوبت و گرمای طبیعت لذت می برند. به خاطر داشته باشید که خشکی و گرمی اتاق های خانه تان معمولا منجر به آلرژی، بیماری‌های پوستی و دیگر مساعل آزار دهنده می شود. با این حال، داشتن یک جریان آب طبیعی مستمر در جاهای مختلف خانه مانند اتاق نشیمن و یا اتاق خواب به راحتی می تواند این علائم را کاهش دهد. یک آبنما خانگی همانند دستگاه بخار کار می‌کند، هوا را بهبود می‌بخشد و باعث بهبود کیفیت هوا می‌شود که وقتی تنفس می‌کنید به تصفیه خون و رگ‌های خونی شما کمک می‌کند و شما را از هر نوع بیماری‌های آلرژیک مضر و لاعلاج دور نگه می‌دارد. تا زمانی که در محیطی پاک و تزکیه شده باشید، به دلیل افکار مثبت تولید شده در ذهن، هر زمان که هر نوع هرج و مرج مربوط به زندگی را تجربه می‌کنید، روحیه شما تازه خواهد شد.

فراموش نکنید که این مزایای بررسی شده را با همکاران ودوستان خود به اشتراک بگذارید!

جنس آبنماهای خانگی
آبنماها از مواد مصنوعی و طبیعی مختلفی ساخته شده‌اند. هر کدام یک ظاهر منحصر به فرد ارائه می‌کنند و بسیاری از آبنما ها بیش از یک نوع ماده را در ساختار خود دارند.

 

مطالب مرتبط :

کنترل آبنما
انواع آبنما
آبنما سنگی
آبنما خانگی
آبنما باغی

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

شرکت ایماکس

شرکت ایماکس (emaux) از جمله برند های معتبر و موفق در زمینه تولید و صادرات لوازم استخر است. ایماکس یک تولید کننده شناخته شده جهانی است که انتظارات مشتریان با بهترین محصولات و خدمات در کلاس را برآورده می کند و پیشی می گیرد. با کیفیت در قلب هر کاری که انجام می دهد، به استخرهای شنا، آبگرم ها، مراکز آبزی، پارک های آبی، آبزی پروری، آکواریوم های عمومی، ویژگی های آب و پروژه های تصفیه آب، محصولات تخصصی ارائه می دهد. شرکت ایماکس که مقر آن در هنگ کنگ است، از یک شبکه جهانی با دفاتر در اروپا و چین برخوردار است. شرکت ایماکس برای بیش از 35 سال، به طور جدی در پروژه های کلیدی آب در سراسر جهان مشغول فعال بوده است و با مشاوران صنعتی ، توسعه دهندگان و مهندسان به طور یکسان همکاری می کند. عملکرد اثبات شده برای راه حل های تولیدی، ایماکس را به عنوان شریکی برتر برای همکار هایی که به دنبال یک راه حل قوی برای غنی سازی زندگی می گردند تبدیل کرده است. شرکت آب فناور ایماکس (emaux) با دفتر مرکزی هنگ کنگ با داشتن قابلیت های استثنایی در تحقیق و توسعه، فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش، دفتر را به بازار در حال گسترش سوق می دهد و رهبری خود را بیشتر تقویت می کند. ایماکس در تلاش است با تولید محصولات نوآورانه و خدمات جامع، در زمینه تولید لوازم استخر سونا و جکوزی هر نیاز خاصی از مشتریان را، به عنوان یک متخصص حرفه ای برطرف سازد. تیم قدرتمند این شرکت بزرگ با بیش از 500 متخصص کمک کرده تا نیازهای متغیر مشتریان را در 6 قاره جهان پاسخگو باشد و با هم افزایی قدرت خود را افزایش دهند. همچنین این شرکت در تلاش است تا با افزایش کیفیت محصولات مشتریان خود را همواره راضی نگه داشته و قلمرو خود را در 6 قاره جهان ثابت نگه دارد.

 

مطالبمرتبط با سونا :

هیتر سونا خشک

دیگ و مولد بخار سونا

چراغ و کنترل تجهیزات سونا

تجهیزات جانبی سونا

 


:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

انواع روکش های استخری

اگر تصمیم به نصب و اجرای  یک روکش استخری برای استخر شنا خود می باشید باید بدانید که گزینه های  زیادی در بازار موجود می باشد که ممکن است انتخاب شما را کمی سخت کند. به همین منظور، بهتر است با انواع روکش های استخری آشنا شوید و مطابق با نیاز خود روکش مناسب و مطلوب استخر را برگزینید. روکش های استخری به طور کلی در سه نوع روکش های زمستانی، روکش های  محافظتی و روکش های اتومات موجود می باشند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی دقیق ترهر یک بپردازیم تا به شما کمک کنیم  یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

بخاطر داشته باشید که تمام انواع روکش های استخری به شما کمک می کند تا از ورود گرد و غبار، برگ ها و شاخه ها، و آوار ریز و درشت دیگر به استخر جلوگیری کنید. روکش های استخری همچنین میزان رشد جلبک های مضر را در استخر شما کاهش می دهند و از تبخیر آب در برابر تابش مستقیم آفتاب جلوگیری می کند. 

انواع روکش های استخری
انواع روکش های استخری

روکش های استخری زمستانی

یک روکش زمستانی در واقع نوعی پوشش محافظ در ابعاد بزرگ است که بر روی سطح استخر شما در زمان فرا رسیدن زمستان نصب می شود تا از ورود آوار و زباله ها به درون آب جلوگیری شود. این روکش ها عموما توسط کیسه های آب در محل خود نگهداری می شوند که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

روکش های زمستانی فراند نصب ساده و مقرون به صرفه ای دارند. با این حال، این روکش ها تنها بین 1 تا5  سال، بسته به شرایط و میزان مراقبت کاربر، طول عمر مفید دارند و به مرور زمان کیفیت و ماندگاری آن ها کاهش پیدا خواهد کرد.

روکش های زمستانی همچنین می توانند مزیت ایمنی و حفاظت را برای استخر شما داشته باشند. اگر شخص یا حیوانی سراسیمه به سوی استخر شما حرکت کند، این روکش ها می توانند مانع افتادن آن ها درون آب استخر شوند.

انواع روکش های استخری
انواع روکش های استخری

روکش های محافظتی

روکش های محافظتی سنتی می  توانند ازجنس متریال مختلفی همچون مش یا وینیل جامد باشند که با میله ها و بند هایی دور تا دور محیط استخر شما نصب شوند و آن را ایمن سازند. روکش های محافظتی همچنین از بروز حوادث ناگهانی جلوگیری می کنند.

در حالی که روکش های زمستانی ممکن است در طول زمستان برای زدودن برف و آوار به مراقبت و نگهداری نیاز داشته باشد، روکش های محافظتی معمولاً به توجه بسیار کمی نیاز دارند.

هزینه اولیه خرید و تهیه یک روکش محافظتی، که به طور متوسط 12 تا 15 سال ماندگاری و طول عمر مفید دارد، تقریباً به اندازه یک روکش زمستانی خواهد بود. با این  حال، اگر هزینه های اضافی مربوط به تعویض مکرر کیسه های آب، پمپ و تعمیرات لازم روکش های زمستانی را در نظر بگیرید، یک پوشش محافظتی حتی می تواند در طولانی مدت مقرون  به صرفه تر باشد.

روکش های اتومات

روکش های ایمنی اتومات استخری به جای استفاده در فصل و برهه ای خاص از سال، می  تواند برای استفاده روزمره در نظر گرفته شود. این ویژگی مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت. این روکش ها در واقع یک روش مطمئن و قابل اعتماد برای پوشاندن استخر شما می باشند. این روکش ها به شما اطمینان خاطر می دهد که تمام سطح استخر کاملا ایمن شده  و امکان دسترسی به داخل استخر وجود ندارد. 

مزیت دیگری که این روکش ها به همراه خواهند داشت، به حداقل رساندن میزان تبخیر آب سحی است. به حداقل رساندن تبخیر به صورت روزانه می تواند به کاهش هزینه های مصرفی آب شما در طی یک فصل شنا کمک کند زیرا شما دیگر نیازی برای جبران حجم آب از دست رفته نخواهید داشت.

روکش های اتومات، آب استخر شما را همواره تمیز و بدون آلودگی حفظ می کنند و نیاز شما به تصفیه آب را به حداقل می رسانند. تمیز ماندن آب و عدم ورود آلودگی به استخر همچنین به معنای کاهش مصرف کلر ومواد شیمیایی ضدعفونی کننده می باشد که یک استخر روباز به طور دائم به آن احتیاج دارد. شما می توانید با پوشاندن استخر خود در زمان هایی که از آن استفاده نمی کنید تا حدود 75٪ از انرژی مورد استفاده برای تصفیه و ضدعفونی کردن آب را صرفه جویی کنید. همچنین با کاهش ساعات کار تجهیزات شما، ماندگاری و طول عمر آن ها افزایش می یابد. در چنین حالتی، پمپ، موتور و عناصر فیلتر سیستم شما نیاز کمتری به تعویض شدن پیدا می کنند و بخش اعظمی از نگرانی های شما از بین می برد.

انواع روکش های استخری
انواع روکش های استخری

فناوری روکش های اتومات استخری را می توان تقریباً برای هر استخری در اشکال و اندازه های مختلف نصب کرد، حتی برای  استخرهایی که دارای طراحی و ساختار بی قاعده هستند. این روکش ها حتی می توانند به روشی نصب شوند که ضمن استفاده از نظر ظاهری و دید پنهان شوند که این امر به زیبایی ظاهری و فضای کلی استخر کمک بسیاری خواهد کرد.

هنگامی که صحبت از تجربه مالکیت یک استخر شنا می شود، احساس شگفت انگیزی در شنا کردن در آبی تمیز و شفاف و بدون آلودگی و زباله وجود دارد. نیازی نیست که همیشه قبل از شنا کردن مدت زمانی طولانی را صرف جدا کردن زباله ها از آب استخر کنید، چرا که با نصب یک روکش استخری می توانید به راحتی از ورود آن ها به داخل آب جلوگیری کرده و زمان و کیفیت شنا خود را بهبود بخشید.

مجموعه استخر باما ، با سابقه 11 سال در زمینه تولید و فروش تجهیزات استخری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های زیر می باشد .


فیلتر تصفیه استخر
فیلتر شنی
فیلتر کارتریجی استخر
فیلتر دیاتومی استخر
پمپ استخر
پمپ تصفیه استخر
پمپ گرمایشی استخر
پکیج تصفیه استخر
گرمکن استخر
پکیج گرمایشی استخر
مبدل حرارتی استخر
چراغ و کنترل تجهیزات استخر
چراغ و پروژکتور استخر
تابلو کنترل تجهیزات استخر
کلرزن ، UV و ازون زن استخر
کفشور و نازل استخر
نردبان و دستگیره استخر
اسکیمر و گریل استخر
لوله و اتصالات استخر
تجهیزات نگهداری استخر
جارو استخر
کیت نگهداری استخر
جاروی رباتیک استخر
مواد ضدعفونی استخر
روکش 
تخت و سایبان استخر
کاشی و سرامیک استخری
کاشی استخری
تابلو کاشی استخری
رطوبت گیر استخر
تجهیزات تفریحی ورزشی استخر
تجهیزات نجات غریق استخر
سر جت و پایه جت استخر

 


:: برچسب‌ها: فیلتر تصفیه استخر ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : estakhrbama

PH و اهمیت آن در سلامت استخر : 

pH یکی از مهم ترین مؤلفه ها در تعادل آب استخر است و باید حداقل هر هفته یک بار آزمایش و بررسی شود. pH در واقع مقیاسی برای اندازه گیری میزان اسید یا قلیایی بودن آب استخر شنا است. pH بدن انسان 7.2 است. هنگامی که pH آب پایین تر از 7.0 قرار می گیر، آب خاصیت اسیدی پیدا می کند و اگر بالاتر رود، خاصیت قلیایی خواهد داشت. در نگهداری و رسیدگی استخر شنا، مشکلات زیادی وجود دارد که می تواند مربوط به اسیدی بودن یا قلیایی بودن بیش از حد آب استخر باشد.

PH پایین :

pH پایین باعث حل شدن آستر استخر، خوردگی تمام فلزات مرتبط با تجهیزات استخر شما همانند نردبان، ریل ها، پمپ، فیلتر، دریچه ها و غیره، رسوب فلزات حل شده، دفع سریع کلر آب و در نتیجه استفاده بیشتر آن می شود و همچنین پوست و چشمان کاربران را خشک دچار خارش می کند.

PH بالا :

pH بالا می تواند باعث فرسودگی آستر یا ایجاد رسوبات کلسیم در سطوح استخر می شود. این نامتعادلی می تواند رسوبات کلسیم را بر روی خطوط آب استخر و لوازم جانبی استخر بر جای بگذارد و آب استخر را تیره و کدر کند. رسانه فیلترها و اسکیمر مسدود می شود پوست شناگر به شدت خارش پیدا می کند. قدرت و اثر ضدعفونی کننده کلر از بین می رود و در نتیجه رشد جلبک ها تشدید می شود.

PH و اهمیت آن در سلامت استخر

متعادل ساختن سطح PH :

تنظیم درست pH استخر کار دشواری نیست و تنها نیاز به آزمایش و نگهداری هفتگی دارد. می توان این مقیاس را به راحتی آن را با کیت تست استخر شنا آزمایش کرد. اگر متوجه شدید که PH آب شما زیاد است، باید با اضافه کردن اسید آن را پایین بیاورید. یک محصول مناسب و خوب، استفاده از اسید موریاتیک است که می تواند به سرعت PH آب شما را پایین آورد. همچنین در صورت قلیایی بودن آب باید از محصولات بالا برنده PH استفاده کنید تا یک آب سالم و ایمن برای شنا کردن داشته باشید.

یادگیری محصولات مورد استفاده و میزان ترکیب آن ها ممکن است برای کاربرانی که به تازگی صاحب استخر شنا شده اند کمی چالش برانگیز باشد. اما با کسب کمی خواهید دید که مراقبت و رسیدگی استخر تنها به نظم و روتین نیازمند است. اگر حداقل یک بار در هفته برنامه روتین منظمی به منظور آزمایش و تنظیم سطح شیمی آب استخر خود داشته باشید، همواره شنا کردن در آبی سالم و پاکیزه را تجربه خواهید کرد و استخر شما هرگز با مشکلاتی همچون رشد باکتری، جلبک و دیگر میکروارگانیسم های مزاحم مواجه نخواهد شد.

 

مجموعه استخر باما ، با سابقه 11 سال در زمینه تولید و فروش تجهیزات استخری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های زیر می باشد .


فیلتر تصفیه استخر
فیلتر شنی
فیلتر کارتریجی استخر
فیلتر دیاتومی استخر
پمپ استخر
پمپ تصفیه استخر
پمپ گرمایشی استخر
پکیج تصفیه استخر
گرمکن استخر
پکیج گرمایشی استخر
مبدل حرارتی استخر
چراغ و کنترل تجهیزات استخر
چراغ و پروژکتور استخر
تابلو کنترل تجهیزات استخر
کلرزن ، UV و ازون زن استخر
کفشور و نازل استخر
نردبان و دستگیره استخر
اسکیمر و گریل استخر
لوله و اتصالات استخر
تجهیزات نگهداری استخر
جارو استخر
کیت نگهداری استخر
جاروی رباتیک استخر
مواد ضدعفونی استخر
روکش 
تخت و سایبان استخر
کاشی و سرامیک استخری
کاشی استخری
تابلو کاشی استخری
رطوبت گیر استخر
تجهیزات تفریحی ورزشی استخر
تجهیزات نجات غریق استخر
سر جت و پایه جت استخر

 

 



:: برچسب‌ها: استخر باما ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد